Symppis nainen Tallukassa pe 20.11 tanssimassa

Tanssit

Pyysit tanssimaan ja ihmettelit seuralaiseni käytöstä. Jäit mieleeni ja nyt jälkeenpäin ajatellen olisi mielenkiintoista tutustua Sinuun. Olit Mikkelistä ja osasin mielestäsi tanssia aivan hyvin, joten voitaisiin
vaikka tavata samoissa merkeissä. Vastaa tähän, jos huomaat ja kiinnostuit ?

10

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viikonlopputallukassa
    • Tanssit

      Et taida olla etsimäni henkilö, en hae pelkkää "panopuuta"

    • TallukanMuija

      Voitaisiin tavata tallukassa uudelleen "salaa" mieheltäni.

      Kuitenkin niin, että hän saa olla huoneessa lukitussa vaatekaapissa koko ajan.

      Sopisiko sinulle tavata vaikka nyt tulevana tiistaina noin klo 22:45

      Tulemme paikalle vanhalla punaisella farmari ladalla, jossa tummennetut lasit.

      Saat maksaa kaiken, koska olen työtön.

    • Tanssit

      Kyllä mulle sopii ko. järjestelyt, ti iltana olen tosin muualla. Torstai taas sopisi mulle, ellei päivisin sopisi sulle Lahdessa minun luonani ?

      • LadaN-M

        Sopii kyllä, jos Lada-Ukko saa tulla katselemaan ja kuvaamaan ?


      • Pannaripäivä

        Onko torstaina hernekeittoa ?


    • Duodaduoda

      Pikkuisessa Tallukassa oli symppis pimu!

    • Tanssit

      Taisi mopo lähteä "keulimaan". Etsin kyllä jotain muuta tällä ilmoituksella ja en aio langeta joka loveen. Olisi kiva saada vastaus aivan normaalilta nais-ihmiseltä.

    • Tanssit

      Etsimäni symppis nainen Tallukassa ei varmaan eksynyt tälle foorumille. Siis olit Mikkelistä ja pyysit minua tanssimaan vain yhden kerran (istuimme samassa pöydässä). Jos näet tämän, niin kerro missä tanssilavalla tavataan ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe