Liioittelua

Luolamadonna

Mies oli suihkussa sillä aikaa, kun nainen vatkasi kakkukermaa. Lorinan päätyttyä tuli hetken hiljaisuus, sitten ovi aukeni ja mies huusi keittiöön - Toisitko pyyhkeen.

Nainen pyyhki kätensä ja kävi hakemassa liinavaatekaapista rantapyyhkeen, käveli kylpyhuoneeseen ja ojensi pyyhkeen miehelle. Samalla hän huomasi rättipatterilla siistinä roikkuvan vaaleanpunaisen pyyhkeen.

- Tuossahan on pyyhe, hän sanoi.

Mies vilkaisi pyyhettä ja sanoi, että sehän on vaaleanpunainen.

(Hihitystä)

22

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luolamadonna

      Ihana tuo liukas kermasessio sun vatkauksissa.

      Tuleeko tänään Thereseä?

      (Reps)

      • Luolamadonna

        Miksi tämä kolmas norjalainen kävi istumaan maalilinjalle, vaikka matka oli vielä kesken?

        Mitä sitten oltaisiin ajateltu, jos Therese olisi tehnyt saman?

        (Naurua kotikatsomosta)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Miksi tämä kolmas norjalainen kävi istumaan maalilinjalle, vaikka matka oli vielä kesken?

        Mitä sitten oltaisiin ajateltu, jos Therese olisi tehnyt saman?

        (Naurua kotikatsomosta)

        Ei jumalauta nämä miesten hiihtelyt on tylsiä. Tämä oli kuin Disneyn piirretyistä, joita pyöritetään puolella nopeudella. Naiset sentään keksivät jotain hauskaa.

        Boring

        (Reps)


    • määmy

      Naine ois voinu kuitata "Se o lohenpunaine" & mies e ois käyttäny enää muit, ku pinkkei pyyhkeit

      • Luolamadonna

        Kokeilin google-translatea viestiisi, mutta ei sekään osannut minulle sitä selventää.

        (Hihitystä)


      • määmy
        Luolamadonna kirjoitti:

        Kokeilin google-translatea viestiisi, mutta ei sekään osannut minulle sitä selventää.

        (Hihitystä)

        Tasois ollaan. Teidän kirjoituksenne myöskään eivät ole kirjakieltä.
        Mä tosin snaijaan sun skrivauste selitykset


    • exästuula

      Pyyhki kätensä? Käsinkö se sen kerman vatkasi? Vedä turpaan sitä taas.

      • Luolamapdonna

        Joo meillä meni Kenwood rikki, kun testasin voiko vatkaimilla vaivata taikinaa.

        Aika heikko kone.

        (Naurua)


      • määmy
        Luolamapdonna kirjoitti:

        Joo meillä meni Kenwood rikki, kun testasin voiko vatkaimilla vaivata taikinaa.

        Aika heikko kone.

        (Naurua)

        Rikoit kuiteski tahallas, et voisit alista vaimoos


      • Luolamadonna
        määmy kirjoitti:

        Rikoit kuiteski tahallas, et voisit alista vaimoos

        kaikkien mekaanisten laitteiden on hyvä paljastaa ne äärirajat, joita ei voi ylittää. Sitten vasta koneeseen voi luottaa.

        Voi tätä soveltaa ihmisiinkin, mutta sellainen ei niin kiinnosta.

        (Naurua)


      • määmy
        Luolamadonna kirjoitti:

        kaikkien mekaanisten laitteiden on hyvä paljastaa ne äärirajat, joita ei voi ylittää. Sitten vasta koneeseen voi luottaa.

        Voi tätä soveltaa ihmisiinkin, mutta sellainen ei niin kiinnosta.

        (Naurua)

        Jos e oo valmistevikaa, e yleiskone hajoo itekseen ku vanhana.

        nm. sementtii sekotettu vanhal yleiskoneel


      • Luolamadonna

        Selvääkin selvempää. Surffarikundit ei muuta elämässään tee kuin odottavat sitä täydellistä aaltoa. Sitten on näitä alalajeja, kuten kaittaus, purjelautailu ja suppailu.

        Gimmat ei osaa, koska pinkki rusetti kastuu.

        (Naurua kylpyammeesta)


      • aaltorunoilija
        Luolamadonna kirjoitti:

        Selvääkin selvempää. Surffarikundit ei muuta elämässään tee kuin odottavat sitä täydellistä aaltoa. Sitten on näitä alalajeja, kuten kaittaus, purjelautailu ja suppailu.

        Gimmat ei osaa, koska pinkki rusetti kastuu.

        (Naurua kylpyammeesta)

        Tänään yksi purjelautailu-uskallikko oli menossa Kopparnäsissä laineille. Ei tainnut varvastaan edes kastaa, kun palasi autolleen.
        Oli parimetriset aallot


      • Luolamadonna
        aaltorunoilija kirjoitti:

        Tänään yksi purjelautailu-uskallikko oli menossa Kopparnäsissä laineille. Ei tainnut varvastaan edes kastaa, kun palasi autolleen.
        Oli parimetriset aallot

        Mä taisin olla Kopparnäsissä navigoimassa. Tosin se olin kolmiosuunnistusta veden alla, joten ei niin vauhdikasta kuin maalla. Siinä oli joku kivistä kasattu aallonmurtaja pikku hiekkapätkän jälkeen oikealla. Ne kai tenttii siellä siksi, että siinä tasainen pohja ja ei järin syvää.

        En ole ihan varma paikasta, koska lokini tippui mereen ja sivut liimaantuivat yhteen.

        (Naurua)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Mä taisin olla Kopparnäsissä navigoimassa. Tosin se olin kolmiosuunnistusta veden alla, joten ei niin vauhdikasta kuin maalla. Siinä oli joku kivistä kasattu aallonmurtaja pikku hiekkapätkän jälkeen oikealla. Ne kai tenttii siellä siksi, että siinä tasainen pohja ja ei järin syvää.

        En ole ihan varma paikasta, koska lokini tippui mereen ja sivut liimaantuivat yhteen.

        (Naurua)

        Muuten jos joku Hangossa löytää Halcyonin maskin joltain rantsulta, voi soitella minulle.

        (Unohtunutta naurua)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Muuten jos joku Hangossa löytää Halcyonin maskin joltain rantsulta, voi soitella minulle.

        (Unohtunutta naurua)

        Koppnäsudden

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna kirjoitti:

        Koppnäsudden

        (Hihitystä)

        Kopparnäs on Inkoossa


      • Luolamadonna
        runontaja kirjoitti:

        Kopparnäs on Inkoossa

        Joo mä hokasin. Piti ihan seurata kartasta rantaviivaa kun en muistanut mikä piru se oli.

        No se se oli.

        (Reps)


      • tapa.ittes
        Luolamadonna kirjoitti:

        Joo mä hokasin. Piti ihan seurata kartasta rantaviivaa kun en muistanut mikä piru se oli.

        No se se oli.

        (Reps)

        Reps? Mitäs repsiä siinä oli? Taidat olla tyhjännauraja.


    • Luolamadonna

      Mjaa

      Nämä merkit tässä ruudulla ovat vain illuusio, jonka syitä on hyödytöntä lähteä arvailemaan. Tilanne on hieman sama kuin heräisi tuohtuneena omille unilleen, ja vaatisi niiltä selitystä.

      Repsin historiaa voisin yrittää avata, sillä siinä on jotain kiehtovaa.

      Kaikki juontaa juurensa hymiöihin, joita liitetään varsin usein saamieni tekstareiden perään. Epäsuhta hymiön ja tekstin välillä on usein päätä huimaava. Tästä ei voi päätellä kuin sen, että jompi kumpi sulkee toisen pois.
      Eli jos hymiö kaataa asiasisällön, niin onko asiaa lainkaan. Tai jos asiasisältö kaataa hymiön, niin katoaako sisällöltä persoonallisuus.

      (Reps)

      • äo130Nainen

        Joo. No mulla on kuitenkin pahanhajuinen takapuoli, joka tulee ilmi haukku-asennossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2022
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      146
      1475
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      126
      997
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      111
      976
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      812
    Aihe