Loldiers of Odin

oodininsoturitmyass

42

553

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määmy

      Tollane pelleryhmä voiski partioida pitki yöt, saa kadut tyhjiks.
      Sinänsä, jos ykskää noist pelleist joutuis pulaan & pelastajiks tulis odinit. Ois kiitollisuus kova

      • loldini

        Öh..just joo... Olihan tää maailma aika paha paikka ennen oodinin sotureita, oltiin niin kusessa kaikki. Miten me pärjättiinkään ennen sitä joukkoa.


      • määmy
        loldini kirjoitti:

        Öh..just joo... Olihan tää maailma aika paha paikka ennen oodinin sotureita, oltiin niin kusessa kaikki. Miten me pärjättiinkään ennen sitä joukkoa.

        Tollasetki pellet sais puntin studaa
        https://www.youtube.com/watch?v=gCW-bakUwSo


      • määmy kirjoitti:

        Tollasetki pellet sais puntin studaa
        https://www.youtube.com/watch?v=gCW-bakUwSo

        Jos to olis kuvattu Jenkkilässä siinä olis voinut käydä pelleilijän huonosti. Joku asehullu olis pamauttanut kirves kädessä hyökkäävää pelleä silmien väliin.


    • communistit---

      "Kuuluvatko he # COMMUNISTISEEN # puolueeseen" stalin tapatti 50 miljoonaa

      har!1

      .

    • Korjausvirheeseen

      Kaikessa rehellisyydessä.
      Tarkoituksemme oli nolata, nöyryyttää, ärsyttää, provosoida ja yrittää saada soturit käymään kierroksilla ja ampumaan yli. Näin olisimme voineet näyttää, että kyseessä on ryhmä jota tulee varoa. Tässä me emme onnistuneet vaan "sotilailla" pysyi hyvin pakka kasassa ja itsekin osallistuneena huomasin, että ehkä kuitenkin olin sortunut ryhmän mukana yleistämään koko ryhmän ns. vaaralliseksi ja rasisteiksi. Juteltuani muutaman kanssa aloin huomata, että siellä on ihan tavallisia ihmisiä jotka todella haluavat vain olla avuksi ja estää mahdollisia ongelmia. Ainakaan kokonaan en lähtisi ryhmää enään mollaamaan sillä heitäkin on erilaisia, ihan niinkuin meitäkin.

      • mitäpäsemullekuuluu

        Kuvaaja mukana! Ja jutun mukaan poliisitkin vielä seurasivat tapahtumia. Ei kai noi Odin pelletkään nyt niin tyhmiä ole, että olisivat kimppuun käyneet silloin.


      • Ihanpikkusenhölmistynyt

        No on vittu idioottia väkee, lähetään tahallaan ärsyttään ja provosoimaan porukkaa jotka oikeesti haluaa parantaa katujen turvallisuutta. Mitäs jos pojilla oliskin palanu hihat, siinä sitä sitten oltais nenä veressä itketty : noi löi mua mää en tehny yhtään mitään. Hei keksin uuden nimen teille, VajukkiSuvakki! Tsiisös


      • tsiisöstsiisös
        Ihanpikkusenhölmistynyt kirjoitti:

        No on vittu idioottia väkee, lähetään tahallaan ärsyttään ja provosoimaan porukkaa jotka oikeesti haluaa parantaa katujen turvallisuutta. Mitäs jos pojilla oliskin palanu hihat, siinä sitä sitten oltais nenä veressä itketty : noi löi mua mää en tehny yhtään mitään. Hei keksin uuden nimen teille, VajukkiSuvakki! Tsiisös

        Mikäs vajukkisuvakki sellainen on joka ei hyväksy näitä katupartioita? Oletko itse jotenkin vajaaälyinen?


    • Humaani_kohtelu
      • mk1979

        Jotenkin musta tuntuu että nää pelletkin tykkää raiskailla avuttomia naisia, kun kerran niiin heitä haluavat suojella ja puollustaa


      • Elukkalaumat_wyöryvät
        mk1979 kirjoitti:

        Jotenkin musta tuntuu että nää pelletkin tykkää raiskailla avuttomia naisia, kun kerran niiin heitä haluavat suojella ja puollustaa

        Viattomat siviilit kärsivät elukkalaumojen mutavyöryistä

        https://www.youtube.com/watch?v=auf83v0i90M

        .


    • SIunga

      Loldiersejä Suomi kaipaa, ei mitään rikollistaustaisia kuulapää-ääliöitä "partioimassa."

      • doitsland.goes.america

        Kauniita ja totuudenmukaisia sanoja.

        Miksi muuten natsipellet ovat aina niin koomisia? Onko tarkoitus tappaa "viholliset" nauruun? Ei kai kukaan täysijärkinen voi perustaa ryhmää jonka nimi on niin paatoksellinen kuin "Soldiers of Odin". Miksi sen piti vielä olla englanniksi? No onhan kaikki muukin natsipaska aina muilla kielillä, yleensä saksaksi, näillä suomalaisilla hitler-intiaaneilla.


      • Uhf

        Voi Jeesus sää oot tyhmä!


      • putkarunoilija

        Niin, helpompi sinun sitten puskaraiskata, kun ei pelkoa, että joku tulee ja estää


      • veronmaksaja79

        Eli tämä rasistiryhmä kantaa vastuun, ettei raiskauksia enää tapahdu? Miksi ihmeessä ryhmän nimen ulkoasu on tahdottu kirjoittaa väärin? Itse ryhmä käyttää muotoa Soldiers Of Odin, kun taas suvakkimedia osaa sentään käyttää oikeaa muotoa; Soldiers of Odin. Siis of, ei Of, kuten nämä vajakkipellerasistit sen tekevät.


      • amislaisia.sotureita
        veronmaksaja79 kirjoitti:

        Eli tämä rasistiryhmä kantaa vastuun, ettei raiskauksia enää tapahdu? Miksi ihmeessä ryhmän nimen ulkoasu on tahdottu kirjoittaa väärin? Itse ryhmä käyttää muotoa Soldiers Of Odin, kun taas suvakkimedia osaa sentään käyttää oikeaa muotoa; Soldiers of Odin. Siis of, ei Of, kuten nämä vajakkipellerasistit sen tekevät.

        Johtuisiko se siitä, että "suvakit" ovat sentään vähän sivistyneimpiä ihmisiä.


    • kukkahattu----

      Kaikille partiolaisille on suureksi hyödyksi, että liikutaan ulkona raittiissa ilmassa, eikä olla notkumassa ja mässyttämässä turhia hommassa tai suomi24ssä. Ulkoilu kavereiden kanssa on aina suositeltavaa.

    • kansalainen-X

      paljon näkyy olevan ahdistelu ja raiskaus supportteja linjalla, se pelle partio tuli pääasiassa montusta kännissä, ja odinin partioon ei saa edes tulla päihtyneenä, odineille ei ole poliisin mukaan kirjattu yhtään rikosta eikä rikettä eikä huomautuksia, sen sijaan ne, joita odinit seuraa, on syyllistyneet satoihin ahdisteluihin, raiskauksiin ja ryöstöihion, sinnä teille sexuaaliväkivallan supporteille evästä
      ps, tänään uutisoitiin kuinka massiivinen olikin se ahdiostelu aalto uutenavuotena helsingissä, mitä te tuette epäsuorasti, kiitos teille

      • YIikessu

        Suurimmalla osalla mm Kemin ja Joensuun kuulapää Sons of Bitcheillä on laaja rikosrekisteri. On vittu huvittavaa että sellanen pohjasakka muka partioi suomalaisten turvallisuuden puolesta.


      • Medialukutaitoa

        Oletko tietoinen kuinka monella kansanedustajalla on vielä paljon pahempaa taustaa rasismista, rikoksista ynm? :) Ja ihan hyvin on kansa antanut heidän nuoruuden "hairahdukset" anteeksi. Joten lopetetaampas alta aika yksikön tuollainen tuomitseminen. Tai tuomitse sitten samalla kaikki! Siitä et vaan saa mitään muuta kuin rasistin leiman otsaan!


      • Suomen_kansa
        Medialukutaitoa kirjoitti:

        Oletko tietoinen kuinka monella kansanedustajalla on vielä paljon pahempaa taustaa rasismista, rikoksista ynm? :) Ja ihan hyvin on kansa antanut heidän nuoruuden "hairahdukset" anteeksi. Joten lopetetaampas alta aika yksikön tuollainen tuomitseminen. Tai tuomitse sitten samalla kaikki! Siitä et vaan saa mitään muuta kuin rasistin leiman otsaan!

        Kansanedustajat on kansa itse vaaleilla valinnut. Ne lattapää-rikolliset läskit soo-takeissaan ovat valinneet itse itsensä kenenkään pyytämättä. Lukeneet liikaa varmaan MV-lehden paskakirjoituksia.


      • veronmaksaja79

        Kyllä, tuomitsen kaikki rikolliset, sen paremmin kansanedustajat, kuin nämä yhteiskuntaa loisivat "soturit" eivät saa synninpäästöä.


      • Yli-luutnantti
        YIikessu kirjoitti:

        Suurimmalla osalla mm Kemin ja Joensuun kuulapää Sons of Bitcheillä on laaja rikosrekisteri. On vittu huvittavaa että sellanen pohjasakka muka partioi suomalaisten turvallisuuden puolesta.

        Mites ne "matupartiot" kotimaassa leikellään päitä irti ja täällä esitetään poloista pakolaista. Vittu te vassarit ootte kehareita.


    • realisti86

      mahtavaa sakkia tää soldiers of odinin porukka. Iso arvostus kaikille jotka lähtee kaduille partioimaan. Teoillaan tekee suomesta astetta turvallisemman kulkea. Jokainen joka ei arvosta tätä porukkaa antaa hyväksyntänsä rikollisille ja raiskaajille.. Turvapaikan hakijoille ulkona liikkumiskielto klo 20:00 jälkeen. kaikki rahallinen tuki pois. annettais ainoastaan majoitus, ruoka ja vaatteita mitä sattuvat lahjoituksilla saamaan. Pika käännytykset toimeen. Pelkät perheet päästettäisiin maahan tästä hetkestä eteenpäin.

      • olet.kuin.hiiri

        Pelkäätkö mustaa miestä?


      • Supporttoodin

        Etkö keksinyt yhtään parempaa. Jotta on säälittävää porukkaa koko pelleryhmä. Jospa sorinsirkuksessa olis parille pellelle töitä. Jaa, mutta mahtavatko palkata raiskaajien ihannotsioita??


      • äitisi
        Supporttoodin kirjoitti:

        Etkö keksinyt yhtään parempaa. Jotta on säälittävää porukkaa koko pelleryhmä. Jospa sorinsirkuksessa olis parille pellelle töitä. Jaa, mutta mahtavatko palkata raiskaajien ihannotsioita??

        Miksi olet kirjoittanut monella nimimerkillä muutaman minuutin sisään?


      • Tinttantanttantallalle

        Koska mää voi ;)


    • uimarunoilija
    • Korjausvirheeseen

      Aikaisemman kokemukseni sekä mainitsemieni asioiden myötä olen päättänyt jättäytyä kokonaan toiminnasta kummankaan "kannattajana" ja jäävätä itseni.
      lisäksi huomasin, että molemmissa ryhmissä on ihan yhtälailla ne niin kutsutut "mädät omenat", kumpikaan ryhmä ei ole toistaan parempi vaikka luulevat taistelevansa "herruudesta" keskenään.

      On täysin järjetöntä taistella keskenään vallasta.
      Soldiers:lla on huonot esimerkit johdossa, mutta suuri osa jäsenistä haluaa vain tehdä hyvää ja oikein=auttaa.
      Loldiers kertoo olevansa suvaitsevia, mutta kuinka kuinka käy kun kyse on toisin ajattelevasta ihmisestä?
      Sielläkin on kuitenkin mukana myös hyviä ihmisiä.

      Kumpi siis parempi?
      Molemmilla on omat ongelmansa ja tämän vuoksi en halua kannattaa kumpaakaan enään, aiemmin ajatus pelleilystä oli hauska ja jännä, mutta toisten morkkaaminen, provosointi tai häiriköinti ei ole hauskaa eikä jännää

      • AiriliMember

        Pohdit juuri oikeita asioita. Viranomaistaholta ymmärtääkseni ei ole tilausta kansalaisten sankaripartioinnille. Jotkut haluavat ihan pyromaanihengessä partioida, jotkut hyväntahtoisuuttaan ihan aidosti oikeutukseensa uskoen kaikkea pahaa estääkseen ja hyvää edistääkseen..oli se sitten mitä hyvänsä kenenkin mielestä. Näillä pakkasilla lisää jäitä hattuun. Sisällissodille ei ole sijaa. Autetaan sitten vasta kun apua pyydetään. Joukkioita ei tarvita.


      • HimmIer
        AiriliMember kirjoitti:

        Pohdit juuri oikeita asioita. Viranomaistaholta ymmärtääkseni ei ole tilausta kansalaisten sankaripartioinnille. Jotkut haluavat ihan pyromaanihengessä partioida, jotkut hyväntahtoisuuttaan ihan aidosti oikeutukseensa uskoen kaikkea pahaa estääkseen ja hyvää edistääkseen..oli se sitten mitä hyvänsä kenenkin mielestä. Näillä pakkasilla lisää jäitä hattuun. Sisällissodille ei ole sijaa. Autetaan sitten vasta kun apua pyydetään. Joukkioita ei tarvita.

        Ei varsinkaan rikollisista koostuvia joukkioita, mitä nämä odinin äpärät ovat.


      • AistillRemember
        HimmIer kirjoitti:

        Ei varsinkaan rikollisista koostuvia joukkioita, mitä nämä odinin äpärät ovat.

        Odinin jätkät on ihan ok kunhan lukevat historianläksyt vielä kertaalleen ja toimivat yhteiskunnan sisällä hyötyaikeissa lakia ja moraalia noudattaen. Kunnon kansalaisia ei koskaan ole yhteiskunnassamme liikaa.


    • Hank_Moody

      Jännä logiikka "suvakeilla". Jos Odinissa on porukkaa joilla on rikosrekisteri niin kaikki on rikollisia ja rasisteja. Ja sitten jos turvapaikanhakija raiskaa naisen niin kyseessä on yksittäistapaus. Taitaapi suvaitsevaisuus loppua siihen jos joku toinen on eri mieltä. Menkää ny itteenne...

      • Franklin8678

        Suvakeilla ei tunnetusti järjenjuoksu ole se vahvin puoli :D


    • Katupartiointi nykytilanteessa on ihan hyvä ajatus.

      Kyse on vain siitä kuka sen tekee.

      Mihinkään natsiporukan mukaan en lähde mutta, jos kyseessä on ihan normaaleja suomalaisia, jotka ovat huolissaan katujen turvallisuudesta niin minäkin voin lähteä mukaan.

      Täällä alkaa tilanne karata käsistä kuten lehdistä voi lukea vai pitääkö yltiösuvakki sitä yksittäistapauksena, jos Helsingin poliisi ilmoittaa uudenvuoden yöltä 15 tapauksesta ja samalla päivämäärällä Kölnissä tapahtuu vastaavaa samassa mittakaavassa?

    • MK1979

      Nyt kun olette oikei aamutv:sä käyneet esittäytymässä kansalle, Mahdatte olla ylpeitä itsestänne! Kuinkahan moni tässä maassa enään ton jälkeen haluaa olla missään tekemisissä teidän kanssa. Lukuunottamatta samankaltaisia lobotomia potilaita ja noita raiskareita joita te näköjään sympatiseeraatte. Saunantakana on kyllä teillekkin tila!!!

    • Jou-mies

      Mulle on ihan sama pyöriikö näitä partioita, kunhan toimivat sitten korrektisti tilanteissa ja olishan se reilua, että puuttuisivat valko-suomalaistenkin törttöilyihin. Mutta sitä mä en ole hiffannut, että miksi ei vain voi kävellä ilman mitään lapsellisia nimiä? Onhan toi vähän kevyesti nolo nimi, jos haluaa olla mitenkään uskottava. Mutta muuten ihan sama vaikka lompsivat ja ovat ihmisiksi.

      • Poliiisi_ei_tiedottanut

        .

        "Koska poliisi ei tiedottanut tulevasta Matu hyökkäyksestä tämä seikka legitimoi katupartiot niiltä seisovilta"

        har!1

        .


    • HÄH_HÄH_HÄH_HÄÄÄÄÄÄH

      Tässäpä on nämä pellet aamu-tv:n lähetyksessä.
      Nyt olisi ollut miljoonan taalan paikka tuoda asiaansa esille. Kävikin täysin päinvastoin, ryssivät kaiken mitä ryssittävissä oli.

      https://www.youtube.com/watch?v=r9GkpO1oiaQ

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      150
      1117
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      920
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      24
      911
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe