Sain naisen kiinni pettämisestä

Ihmeissään

Muutama kuukausi sitten naiseni oli viihteellä eikä tullut kotiin yöksi. Sanoi olleensa kaverilla, ok en ole mustasukkaista sorttia. Sen jälkeen hän alkoi muutaman viikon välein kulkemaan viihteellä yksinään mikä ei lähes kahdenkymmenen yhdessäolomme aikana ole ollut hänen tapaistaan. Pikkuhiljaa mieleeni alkoi tulla ajatuksia, että nyt on jotain meneillään. No taas jälleen kerran hän yks kaks totes lähtevänsä viihteelle. Yöllä palattuaan kännissä sammui ja puhelin piippaili viestejä. Otin munattomana miehenä ja aloin lukea näitä viestejä (en ole ikinä sortunut vastaavaan) niin sieltähän paljastui juuri se mitä olin epäillytkin. Hän oli juuri sinä viikonloppuna tavannut jonku tyypin ja kulkenut sen jälkeen häntä tapailemassa. Maailmani romahti. En olisi ikinä voinut kuvitella näin käyvän. Miten etenisin asian kanssa? Olen vihainen, mutta sitten taas menin lukemaan hänen viestejään jota en ole ikinä kenestäkään ymmärtänyt, että miten kukaan kehtaa niin tehdä. En ole naiselleni puhunut asiasta vielä mitään.

38

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riina1972

      Huh huh. Tuntuu tutulta. Mielestäni voit ihan hyvin sanoa lukeneesi viestit, kumpi mielestäsi on pahempi pettää vai lukea viestejä... Itselläni se tilanne että epäilen kumppanin pitävän somekivaa sillä aiemmin ei ole varjellut puhelintaa ja nyt katsoo sitä salaa ja kerran jopa sulki puhelimen kokonaan. En jaksaisi tätä shouta, edellinen kumppani oli sarjapettäjä, hänen aikanaan kuin myös viestejä, koska ei suostunut tunnustamaan ilmi selvää asiaa.
      Tsemppiä

      • Ihmeissään

        Olet kyllä oikeassa, et kumpi on pahempaa. Naiseni on itse todella mustasukkainen. On monta kertaa jäänyt kiinni puhelimeni tutkimisesta. Liekkö tuo sit touhuillu ennenkin.


      • petettykinusein

        Itsekin sarjapettäjän kanssa seurustellut ja siis tiesin tästä ominaisuudesta kun aloimme olla ja juurikin se kun alkoi mustasukkaisesti vahtia minua ja puhelintani niin tajusin, että on käynyt pettämässä ja lisäksi alkoi keskustella miten tärkeää uskollisuus on parisuhteessa. Silloin huusi kyllä päässä bingo! kun nämä puheet alkoi. Lisäksi tietysti oli todella outoa, että kaveri jonka luona hän sanoi olevansa soitti hänen kännykkäänsä joka oli unohtunut kotiin. En sanonut mitään silloin ja kiistää yhä ja jäi tietämättään kiinni monesti sen jälkeenkin ja minä vain seurasin, että koska sanoo jotain. Olisi joskus kiva kuulla näiden pettäjien logiikka, että kun ne itse pettää niin mikä ihmeen mustasukkaisuus show se on joka pidetään kotona?? Sen tiedän, että omani sai jotain nautintoa kotona pihtaamisesta ja muualla panemisesta. Jotenkin olo oli sitten miehekkäämpi.


      • Riina1972

        Tosi äijää kun pääsi vieraisiin ja kotona oma halukas vaimo kiemurteli kiimasta mutta jäi ilman tai sai erittäin tylsää ja nopeaa ilman että kerkesi edes mukaan.


      • MiettiiHän
        petettykinusein kirjoitti:

        Itsekin sarjapettäjän kanssa seurustellut ja siis tiesin tästä ominaisuudesta kun aloimme olla ja juurikin se kun alkoi mustasukkaisesti vahtia minua ja puhelintani niin tajusin, että on käynyt pettämässä ja lisäksi alkoi keskustella miten tärkeää uskollisuus on parisuhteessa. Silloin huusi kyllä päässä bingo! kun nämä puheet alkoi. Lisäksi tietysti oli todella outoa, että kaveri jonka luona hän sanoi olevansa soitti hänen kännykkäänsä joka oli unohtunut kotiin. En sanonut mitään silloin ja kiistää yhä ja jäi tietämättään kiinni monesti sen jälkeenkin ja minä vain seurasin, että koska sanoo jotain. Olisi joskus kiva kuulla näiden pettäjien logiikka, että kun ne itse pettää niin mikä ihmeen mustasukkaisuus show se on joka pidetään kotona?? Sen tiedän, että omani sai jotain nautintoa kotona pihtaamisesta ja muualla panemisesta. Jotenkin olo oli sitten miehekkäämpi.

        Pettäjäthän ovat niitä mustasukkaisimpia. Ajatelevat, että kun itse kerran pettää, niin samaa tekee myös toinen.

        En ikinä huolisi liian mustasukkaista kumppania.


      • eikaduta

        minä annoin muijalle lättyyn ja heitin vittuun


    • Yunagold

      Yleensä ne jotka itse pettävät, vahtivat puolisoaan. Puhelimen tutkiminen on tuomittavaa, vaikka tilanne varmasti ajoikin siihen ja oma mielenterveytesi vaati totuutta.
      Mitä toivot tilanteessa tapahtuvan? Saat huutoa ja selityksiä...
      Oikeasti tosi kurjaa. Kamala nainen. :(
      Itse ottaisin ja lähtisin, sanaakaan sanomatta, enkä enää ikinä olisi missään tekemisissä.

    • Ikävä homma. Nainen on syystä tai toisesta kaivannut vaihtelua elämäänsä. Todnäk ongelmat ovat jossain syvemmällä kuin vain uudessa ihastuksessa. Luottamusta tosin ei takaisin saa joten parempi että lemppaat hänet ennen kuin hän ehtii ensin

    • petetty_mies

      Olen miehenä tormännyt lähes vastaavaan, kumppani iski yksin olleessaan baarireisulla sinkku miehen jonka kanssa piti lystiä muutamia kuukausia. Naisilla on sama tyyli...Kaverin kanssa kuulemma piti olla menossa ja kotiin tultiin aina seuraavan päivän puolella uupuneena. Mutta aina tulee se virhe, muija ei muistanut kumeja ostaessaan pankkikortilla että tuotteen nimi näkyy ja meillä ei kumeja käytetty. Olihan se jytky kun tajusi tiliotetta silmäilessä että on kortsuja ostettu. Kiini jäi typeryyttään miten kävi jääköön kertomatta...

      • Tiliotteessa näkyy kyllä ostopaikka, tai siis firma, mutta ei minun tiliotteessani ainakaan näy, mitä on ostettu.

        Tuosta tuli mieleen vanha ja yhtä epäuskottava urbaanilegenda: Mies kävi Tallinnassa huorissa ja jäi kiinni, kun pariskunnan yhteisessä tiliotteessa luki "Pano 100€", mutta tililtä oli veloitettu kyseinen summa. ;-)


    • Ihmeissään

      Kiitos vastauksista.
      Itsekkin oon miettinyt et jotai syvempää täytyy olla. Toki seksielämämme on aika vähäistä ollut viimeajat. Talousvaikeuksien myötä meinannu masentaa kun yöt ja päivät pyörii ja miettii miten tästä kaikesta selviää. Olen siis yrittäjä ja ei ole viimevuodet olleet helppoja. Jotenkin kiinnostus laantunut petihommiin sen vuoksi.

      Se vaan nyt vaivaa, että miksi itse on ollut uskollinen. Joudun paljo reissaamaan ja kun yhteistyökumppaneiden yms. kanssa on tullut baareissa käytyä "sopimusnevotteluita" on tilaisuuksia ollut paljon käydä naapurin nurmikolla, mut aina ajatellu et sama värkki se on kaikilla ja oman naisen kanssa se on vaan paljon parempaa, niin miksi pilata oma suhde sen vuoksi.

      • niin_se_menee

        Kyllä sullakin oikeus on seksistä nauttia vieran kanssa, anna pakaa ja nauti...haudassa on myöhäistä.


    • vierasnainenon

      Ei se ole enää sinun naisesi kun, jollekin muulle tai muille jakaa vittunsa. Pane menemään tossua toisen eteen ja goodbayt ja hymyillään kun tavataan mutta, myös kun erotaan. Maailma on naisia täynnä jopa uskollisiakin. Lumppu painukoon muualle.

    • Tsetseh

      Mikään ei ole lapsellisempi vaihtoehto kuin lähteä kostamaan pettäjälle tekemällä itse samoin. Ja täällä on näköjään aika kovamunaisia/tissisiä ihmisiä neuvomassa että anna naisen mennä jakelemaan, mutta eiköhän oteta homma nyt ihan vakavasti.

      Eli sun nainen on tavannut jonkun muun ja päättänyt olla kertomatta asiasta sulle. Satunnainen vieraissa käynti voi jotenkuten vielä mennä lipsahduksesta, siis että sitä ei ole suunniteltu ja että nyt vaan sattui aika paha virhelyönti. Ihmisiä me kaikki ollaan ja vaikka tuo onkin väärin, niin asioista voi ottaa opiksi. Elämä jatkuu.

      Mutta sun nainen tapasi miehen, kävi vieraissa, ei kertonut ja kaiken päälle vielä on siis jatkanut tätä hommaa. Eli on tiennyt, mitä on tekemässä ja peittelee tietoisesti suhdettaan toiseen mieheen. Hommassa on käytetty jo omaa harkintaa, kun toiminta on jatkunut kuukausitolkulla.

      Sitten sun viestien lukemiseen. Väärinhän se joo oli, mutta sulla oli omat epäilyksesi ja toimit sen mukaan. Tietty parempi vaihtoehto olisi ollut kysyä naiselta suoraan että mikä on homman nimi ja että onko mukana joku kolmas tyyppi. Mutta nyt menee näillä.

      Nyt paras asia, minkä sä voit tehdä, on istuttaa emäntä sohvalle ja nostaa kissa pöydälle. Vaikka oletkin ymmärrettävästi vihainen, niin anna kuitenkin naiselle myös puheenvuoroa ja aikaa koota itsensä siitä shokista, että tajuaa, että sinä tiedät. Syyttelyä myös tulee varmasti viestien lukemisesta, mutta se ei ole nyt tilanteen pääpointti. Kysy, miksi nainen on tehnyt näin? Haluaako hän jatkaa sun kanssa? Onko hän rakastunut siihen tapailemaansa mieheen? Ja ennen kaikkea, tietenkin, onko sulla itselläsi haluja yrittää korjata suhdetta jos nainen vastaa, että haluaa pysyä sun kanssa edelleen?

      • Ihmeissään

        Jotenkin olisi helpompi ymmärtää jonkun randomin tyypin paneminen, mut just tämmönen on pahinta mitä tehdä toiselle. Niin ja kyllä kyselin häneltä useaan kertaan aiemmin, että onko nyt jotain meneillään. Kielsi asian ja väänsi vitsiksi. Nyt on kyllä vitsit vähissä.


      • Riina1972

        Random olisi helpompi, ikään kuin vahinko... Vaikka eihän sellaistakaan satu vahingossa. En tiedä onko näissä asioissa sukupuolieroja, mutta aina tekee häijyä ja elämä olisi huomattavan paljon helpompaa jos kukaan ei koskisi varattuihin. Itse olen tästä sinkuuaikana ollut hyvin tiukkana, varattuun en kajoa.


    • kldjflkasjdf

      Toisaalta mun ei tarvinnut kuin kysyä puolisoltani, että miten meidän suhteelle oikein käymässä, ja sieltä tuli heti koko tarina. Hän oli pelännyt, että mulla romahtaa koko maailma, jos hän kertoo... Ja luuli, etten ole huomannut mitään ja elän onnellisesti kuplassani.

      Ikään kuin pitkän suhteen jälkeen ei olisi ilmiselvää, mitä on menossa, kun puoliso alkaa yhden aamuun asti venähtäneen baari-illan jälkeen käydä vanhojen kavereiden kanssa siellä ja täällä, ylitöiden määrä lisääntyy, alusvaatevarasto menee kerralla uusiksi ja puhelin äänettömälle.

      Jonkin aikaa katselin, mitä tuo meinaa. Omat ajatukseni järjestelin ensin, ja mietin mitä haluan tehdä. Sitten otin asian puheeksi. Nyt puoliso on ex, ja taitaa olla sen uuden naisensa kanssa edelleen.

    • sara.1967

      Aika amatöörimäistä naiseltasi. Ei muuta oikein voi sanoa. Taisi olla niin, että tahtoi paljastuvan? Ainakin teki kaikkensa sen eteen.

    • Bkoiyte

      Ei se elämä niin yksinkertaista ole. Että kerralla vaan mäkeen. Ihmiset ja tilanteet on erilaisia. Onko se pettäminen sitten pahinta mitä voi olla?

      • kyllä se aikalailla pahinta on mitä voi parisuhteen kannalta tehdä. vaikka antaisikin asian anteeksi niin ei sitä koskaan voi kokonaan unohtaa ja suhde/luottamus ei tule koskaan enään olemaan entisensä


      • Uskollinen_Aviomies

        "Onko se pettäminen sitten pahinta mitä voi olla?"

        on.

        1) Siinä on riski saada sukupuolitauteja. Ja osa niistä (kaikki viruksen aiheuttamat ja bakteerien aiheuttamistakin ne, joissa on kyse ns. antibiooteille resistentisä bakteerikannasta) ei kokonaan parane koskaan. Kun saat tauidin, levität sen myös puolisoosi.

        2) Siinä on raskaaksi tulemisen riski.

        3) Lainaus Raamatusta: "Älä tee huorin".

        4) syy kuten 3: Avioliiton ulkopuolisissa seksisuhteissa leviää paitsi sukupuolitaudit, myös demonit. Lähde: Rebecca Brown: Prepare For War. ISBN: 978-0883683248.


    • YritäJaksaa

      Itselläni kävi niin, että ensin vaimo siirtyi nettiin, sitten seksiin. Ei tuntunut hyvältä tietenkään. No nyt voin kirjoitella aamuviideltä.

      Minusta vain tuli jotenkin ilkeä tai piittaamaton ihminen. Seurustelen varattujen kanssa. Joskus tuntuu, että he pitävät minusta enemmän kuin puolisoistaan. En usko saati mieti. Se pettäminen särki minusta jotain.

    • Siinä sitä on taas tehty yhdestä suomi pojasta aisuri ja sitten tämä mestari vielä miettii, et mitä tehä.
      Faktahan on se, että naisia ei voi koskaan päästää yksinään viihteelle "kavereiden" kanssa parisuhteessa ollessa. Sen tietää tasan tarkkaan mikä se lopputulema tulee olemaan. Ei voi elää sinkuelämää parisuhteessa. Parisuhteessa liikutaan yhdessä viihteellä, taikka ei ollenkaan.
      Kyllä vaan oma elämäntapasinkkuus tuntuu mahtavalta valinnalta kun näitä juttuja lukee.

      • "Faktahan on se, että naisia ei voi koskaan päästää yksinään viihteelle "kavereiden" kanssa parisuhteessa ollessa."

        Heh. Sen päivän kun näkisin, että kysyn mieheltä _lupaa_päästä_viihteelle.

        Jos haluaisin pettää, niin se onnistuisi kyllä vaikka työmatkoilla tai arkena töiden jälkeen, ei sen takia tarvitsisi lähteä viihteelle. Ja toisaalta vaikka olen parisuhteessa niin eivät kaverini minnekään ole hävinneet, muutaman kerran vuodessa istumme iltaa yhdessä ilman puolisoita/kumppaneita.


      • helka kirjoitti:

        "Faktahan on se, että naisia ei voi koskaan päästää yksinään viihteelle "kavereiden" kanssa parisuhteessa ollessa."

        Heh. Sen päivän kun näkisin, että kysyn mieheltä _lupaa_päästä_viihteelle.

        Jos haluaisin pettää, niin se onnistuisi kyllä vaikka työmatkoilla tai arkena töiden jälkeen, ei sen takia tarvitsisi lähteä viihteelle. Ja toisaalta vaikka olen parisuhteessa niin eivät kaverini minnekään ole hävinneet, muutaman kerran vuodessa istumme iltaa yhdessä ilman puolisoita/kumppaneita.

        Mikäs siinä jos haluaa tuhota parisuhteensa, niin lähtee keskellä yötä ryyppäämään ja mies jää kotiin nukkumaan. Sama toisinkinpäin ajateltuna, niin en usko sen tarkoittavan mitään hyvää parisuhteelle, mutta eipähän sulla ole ne parisuhteet kestäneetkään..Nää vaan on niitä juttuja, että niitä kannattaa tosissaan miettiä tykönään.


      • CamelBoots kirjoitti:

        Mikäs siinä jos haluaa tuhota parisuhteensa, niin lähtee keskellä yötä ryyppäämään ja mies jää kotiin nukkumaan. Sama toisinkinpäin ajateltuna, niin en usko sen tarkoittavan mitään hyvää parisuhteelle, mutta eipähän sulla ole ne parisuhteet kestäneetkään..Nää vaan on niitä juttuja, että niitä kannattaa tosissaan miettiä tykönään.

        Ai niin, sinun maailmassasi ystävien tapaaminen baarissa = lähteä keskellä yötä ryyppäämään. No, emme mitä ilmeisimmin puhu samasta asiasta. Mutta edelleen: ei tulisi mieleenikään pyytää lupaa viihteelle lähtöön enkä kuvittelisikaan, että miesystävä kysyisi minulta saako hän lähteä ulos kavereiden kanssa.


      • helka kirjoitti:

        Ai niin, sinun maailmassasi ystävien tapaaminen baarissa = lähteä keskellä yötä ryyppäämään. No, emme mitä ilmeisimmin puhu samasta asiasta. Mutta edelleen: ei tulisi mieleenikään pyytää lupaa viihteelle lähtöön enkä kuvittelisikaan, että miesystävä kysyisi minulta saako hän lähteä ulos kavereiden kanssa.

        Viittasin lähinnä aloittajan tapaukseen, jossa on kylläkin oltu yöllä ryyppäämässä.
        On täysin eriasia tavata ystäviään alkuillasta, kuin puolenyön aikaan.
        Kyllä jokaisen pitäis ymmärtää, et parisuhteessa vain on tietynlaisia lainalaisuuksia. Täytyy osata ajatella aina sitäkin miten se partneri asiat mahdollisti kokee ja miltä siitä mahdollisesti tuntuu. Se vaan on niin, että parisuhteessa ei voi elää kuin "pellossa" sinkkuaikoinaan.


      • 3456ert

        Kyllä ois entinen kumppani, joka estelisi ystävien/työkavereiden/yhteistyötahojen kanssa tapaamiset. Ollaan oltu risteilyllä, toisissa kaupungeissa... Sama toimii toisin päin, ei tulisi mieleenkään estellä miehen tapaamisia edellämainittujen tahojen kanssa. Ihan voi olla yötä poissa. Heikoilla on suhde, jollei sellaista kestä.
        Pettää voi ihan keskellä kirkasta päivää, jos siihen on tarve. Tiedetään.


      • CamelBoots kirjoitti:

        Viittasin lähinnä aloittajan tapaukseen, jossa on kylläkin oltu yöllä ryyppäämässä.
        On täysin eriasia tavata ystäviään alkuillasta, kuin puolenyön aikaan.
        Kyllä jokaisen pitäis ymmärtää, et parisuhteessa vain on tietynlaisia lainalaisuuksia. Täytyy osata ajatella aina sitäkin miten se partneri asiat mahdollisti kokee ja miltä siitä mahdollisesti tuntuu. Se vaan on niin, että parisuhteessa ei voi elää kuin "pellossa" sinkkuaikoinaan.

        Minua kiusaisi ajatus, että puolisoni on uskollinen vain siksi, ettei sillä ole mahdollisuutta pettää. Silloin luottamuspula olisi aivan riittävä syy jakaa lusikat eikä odotella sen realisoitumista.

        Sitä paitsi pettäjä pettää kyllä tilaisuuden tullen selvinkin päin ja keskellä kirkasta päivää. Että siinä niitä "kaikkien ymmärtämiä parisuhteen lainalaisuuksia"...


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Minua kiusaisi ajatus, että puolisoni on uskollinen vain siksi, ettei sillä ole mahdollisuutta pettää. Silloin luottamuspula olisi aivan riittävä syy jakaa lusikat eikä odotella sen realisoitumista.

        Sitä paitsi pettäjä pettää kyllä tilaisuuden tullen selvinkin päin ja keskellä kirkasta päivää. Että siinä niitä "kaikkien ymmärtämiä parisuhteen lainalaisuuksia"...

        No koettakaa nyt kumminkin vähän kattoo niiden naistenne perään!
        Niitä on baareissa ja netissä hakemassa vierasta kyrpää...Itekkin törmänny usempaankin. Monella vaan on niin "haista paska parisuhteita", että ei mitään järkeä. Aivan sama mulle, sanoin vaan oman näkemykseni..En katsoisi hetkeäkään sellaista naista joka kulkee öisin ryypäämässä yksinään. "Kavereiden kanssa" my ass.


      • 834984
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Minua kiusaisi ajatus, että puolisoni on uskollinen vain siksi, ettei sillä ole mahdollisuutta pettää. Silloin luottamuspula olisi aivan riittävä syy jakaa lusikat eikä odotella sen realisoitumista.

        Sitä paitsi pettäjä pettää kyllä tilaisuuden tullen selvinkin päin ja keskellä kirkasta päivää. Että siinä niitä "kaikkien ymmärtämiä parisuhteen lainalaisuuksia"...

        Minua masentaa, että elämässäni ei ole seksiä. Mutta enemmän minua harmittaa se, että vaimoni elämässä ei ole seksiä. Hän vannoo uskollisuuden nimiin, mutta minulle olisi suuri helpotus, jos hän löytäisi jostain kiihkeän suhteen.

        No, eipä asia minulle kuulu.


      • 834984 kirjoitti:

        Minua masentaa, että elämässäni ei ole seksiä. Mutta enemmän minua harmittaa se, että vaimoni elämässä ei ole seksiä. Hän vannoo uskollisuuden nimiin, mutta minulle olisi suuri helpotus, jos hän löytäisi jostain kiihkeän suhteen.

        No, eipä asia minulle kuulu.

        Miksi ihmeessä?


      • polttopiste
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Minua kiusaisi ajatus, että puolisoni on uskollinen vain siksi, ettei sillä ole mahdollisuutta pettää. Silloin luottamuspula olisi aivan riittävä syy jakaa lusikat eikä odotella sen realisoitumista.

        Sitä paitsi pettäjä pettää kyllä tilaisuuden tullen selvinkin päin ja keskellä kirkasta päivää. Että siinä niitä "kaikkien ymmärtämiä parisuhteen lainalaisuuksia"...

        "Sinua kiusaksi vain....". Minun täytyy nyt ikäväkseni valoittaa sinua, ettei noin yksinkertaiset ajatukset vaivaisi sinua. Sinua vaivaisi ajatukset joiden olemassaolosta sinulla ei ole ollut tietoakaan. Pidä huolta suhteestasi, ettet ikinä tulisi tietämään, minkä helvetin läpi joudut kulkemaan.


      • dsfdfdsfdffdfdds
        CamelBoots kirjoitti:

        No koettakaa nyt kumminkin vähän kattoo niiden naistenne perään!
        Niitä on baareissa ja netissä hakemassa vierasta kyrpää...Itekkin törmänny usempaankin. Monella vaan on niin "haista paska parisuhteita", että ei mitään järkeä. Aivan sama mulle, sanoin vaan oman näkemykseni..En katsoisi hetkeäkään sellaista naista joka kulkee öisin ryypäämässä yksinään. "Kavereiden kanssa" my ass.

        Nythän täällä on just 30 000 vierasta kyrpää tarjona maahantuotuna. Naisten yleensä vaatimat naiskiintiöt jäivät tällä kertaa väliin. Näin se onnistuu kun Suomi-muija on niin saatanan tekopyhä paska!!!!


      • Uskollinen_Aviomies
        helka kirjoitti:

        "Faktahan on se, että naisia ei voi koskaan päästää yksinään viihteelle "kavereiden" kanssa parisuhteessa ollessa."

        Heh. Sen päivän kun näkisin, että kysyn mieheltä _lupaa_päästä_viihteelle.

        Jos haluaisin pettää, niin se onnistuisi kyllä vaikka työmatkoilla tai arkena töiden jälkeen, ei sen takia tarvitsisi lähteä viihteelle. Ja toisaalta vaikka olen parisuhteessa niin eivät kaverini minnekään ole hävinneet, muutaman kerran vuodessa istumme iltaa yhdessä ilman puolisoita/kumppaneita.

        "Sen päivän kun näkisin, että kysyn mieheltä _lupaa_päästä_viihteelle."

        Juuri tuon asenteen takia: Onneksi sinä et ole vaimoni.


    • elämääpelissä

      Kissa pöydälle eli nostat asian esiin. Miten tästä eteenpäin, riippuu molemmista.Nythän alkoi telkussa Elämä pelissä, parisuhteiden ja rakkauden merkeissä. Tehkää Elämä pelissä testi,verratkaa testejänne ja siitä voi jatkaa vaikka valmennukseen jos molemmat haluaa. Tänä iltana on jakso klo 20.00. Veikkaan, että monelle tuttua...

    • Vanhuc

      "Naiseni", hm. Mitä sekin tarkoittanee? Mutta ennen kaitsee kapan kirppuja kuin villin vitun. Minä katselin jonkun vuoden ennen kuin lähdin lampsimaan; onneksi en sitoutunut pysyvästi, kihloihin asti vain. Pistä poikki, tilanne ei parane ennen kuin niin harmaana ettei kelpaa kenellekään.

    • petollinen_nainen

      Ihan kuin kopio omasta kokemuksesta, muija iski ukkomiehen laivalta ja tapailivat kolme neljä kuukautta kunnes tunnusti tekonsa, väitti miestä vain kahvi ja juttuseuraksi mutta päällä ollut vaatetus lähtiessä kertoi muuta. Ja kun pitää vielä pesulle päästä kun tulee kotiin niin...taisi olla pikkarit kovinkin likaiset/tahmoiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7754
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4596
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3251
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1488
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1476
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1189
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      277
      1088
    Aihe