MISTÄ ON SKEPOSET TEHTY ?

skepot-ovat-sekasikiöitä

Skeposet on tehty:
- kananaivoista
- norsun nahkasta
- natsien mulkuista
- pirun karvoista
- apinan jätteistä

25

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ippitiili

      Onko tällaisellakin palstalla edellisen kaltaisia sairaita häiriköitä? Ei olisi aihealueesta päätellen uskonut?

      • ToisinajattelevaReikih-

        Älä välitä!
        Se on vaan tuo palstan skitsofreenikko skepo, joka on taas päässyt suljetulta osastolta kotilomille.

        P.S. Se yrittää tuhota palstan, koska vihaa aivan mielipuolisesti toisinajattelijoita ja vaihtoehtoilijoita.


      • Ippitiili

        Miksi sinä häiriköit ja syytät omista kirjoituksistasi muita? Onko sinulla paha olla?


      • PsykiatriV.V
        Ippitiili kirjoitti:

        Miksi sinä häiriköit ja syytät omista kirjoituksistasi muita? Onko sinulla paha olla?

        Palstan debiili skeponen yrittää esiintyä psykologina, joka tekee profilointia palstan kirjoittajista!
        Mutta kuten aina , niin nytkin, tyhmä skepoidiootti sotkeutuu omiin pasmoihinsa, eikä erota totuutta valheesta, koska skepo itse on emävalehtelija ja esiintyy kaikilla mahdollisilla nikeillä ja persoonallisuuksilla huijatakseen palstalaisia.


      • 33yhx99
        Ippitiili kirjoitti:

        Miksi sinä häiriköit ja syytät omista kirjoituksistasi muita? Onko sinulla paha olla?

        Kuten toi kaveri totes, niin sun profilointis meni täysin munilleen! Et todellakaan tunnista, että kuka on kuka tälläkin palstalla.
        Mene takaisin sinne psykiatriseen hoitolaitokseen opiskeleen sitä profilointii uudestaan.
        Taidat nimimerkkisi mukaisesti olla ihan titityy!


      • THORukkosenJumala
        PsykiatriV.V kirjoitti:

        Palstan debiili skeponen yrittää esiintyä psykologina, joka tekee profilointia palstan kirjoittajista!
        Mutta kuten aina , niin nytkin, tyhmä skepoidiootti sotkeutuu omiin pasmoihinsa, eikä erota totuutta valheesta, koska skepo itse on emävalehtelija ja esiintyy kaikilla mahdollisilla nikeillä ja persoonallisuuksilla huijatakseen palstalaisia.

        Kun kerta olet noin hyvä profiloija,
        niin KERRO NYT SITTE, ETTÄ KUKA MINÄ OLEN ??? , joka nyt tätä kirjoitan!
        Arvasin, että olet niin tollo, että et pysty profiloimaan minnuu!
        No minäpä kerron: OLEN UKKOSEN JUMALA THOR ,
        etkä sinä älykääpiö pysty minnuu profiloimaan tai tekkeen mittee muutakaaan!


      • MattiVene

        Kyllä! Palstalla on paljon sairaita skeptikoita, jotka häiriköivät palstaa jatkuvasti.


      • Tietäjäiänikuinen

        Yksi pahimpia on yliopiston professori, joka käyttä usein nimimerkkiä; Vanellus, toki hän käyttää tilanteen mukaan monia muitakon nikkejä, sillä hän ns.multinikki.
        Tämä yliopiston professori on narsisti, joka kiusaa ja haukkuu aivan hervottomasti kaikilla palstoilla toisinajattelijoita ja vaihtoehtoilijoita.
        Tämä yliopiston ptofessori on palstan syöpä!


    • Realisti949

      Skepsis ry ei edes edusta skepsismiä.
      Skeptikoiden mielestä ei ole varmaa tietoa, ja Skepsis ry väittää varmana tietona sen, että kaikki vaihtoehtoiset hoidot ovat huuhaata. Eli nämä vajaat idiootit eivät edusta Skepsismiä, vaan idiotismia ja materialismia. Tärkeintä näille lokinpaskoille on se, että saadaan GlaxoSmithKlinen ja Orion Pharman myyntiä suuremmaksi.

      • HyväKirjoitus

        Todella hyvä ja totuudenmukainen kirjoitus.
        Tarvitsemme tälle palstalle lisää tällaisia hyviä kirjoittajia, että palstan taso nousee ja skeposet ymmärtää poistua palstalta.


      • ValtteriH

        Olen aivan samaa mieltä.
        Skeposet heitettävä roskiin mätänemään.


    • Mikä on "piru"?

      • TunneItsesiSkeponen

        Hienoo, ett kysyt, ku et tieda.
        Teille skeposillehan ei ole koskaan opetettu itsetuntemusta ja siksi et tieda.
        Nyt kavelet peilin eteen ja katsot sinne, niin naet ihka oikean elossa olevan PIRUN, jolla on punaiset silmat ja punainen nenu ja usein se piru on myos hyvin karvainen.
        Ja jos on ansioitunut vanha piru, niin sill on myos mustat sarvet otsassa!
        Tunne itsesi skeponen!


      • katopeiliin

        Sinä, papruarkkipiispa , oot oikein täydellinen piru.


    • siellähänruikutatreppana

      EKP voisi kertoa mistä skeposet on tehty, koska hän on sen keksinyt.

      • SIELLÄRUIKUTTAVAREPPANA

        OLETKO TÄYDELLINEN ÄÄLIÖ???
        ALOITTAJA KERTOO KATTAVASTI, MISTÄ SKEPOSET ON TEHTY!
        EI TARVII KYSELLÄ KENELTÄKÄÄN!

        "Skeposet on tehty:

        - kananaivoista

        - norsun nahkasta

        - natsien mulkuista

        - pirun karvoista

        - apinan jätteistä"


      • kananaivoapinanjäte

        Onhan se hyvä, että teikäläisillä ja teidän mielisillä on oma palsta. Tunnet sinäkin itsesi merkitykselliseksi.


      • skesilleomapalsta
        kananaivoapinanjäte kirjoitti:

        Onhan se hyvä, että teikäläisillä ja teidän mielisillä on oma palsta. Tunnet sinäkin itsesi merkitykselliseksi.

        On se surullista, ettei teillä skeposilla ole omaa palstaa, vaan joudutte täällä vihollisen palstalla asioimaan ja olemaan vihollisen armoilla.
        Kyllä meidän nyt pitää järjestää jonkinlainen kansalaisaddressi eduskunnalle, että saadaan teille skeposille ihan ikioma leikkipalsta, jolla saatte leikkiä omia skepoleikkejänne, ettei tarvitse tulla vihollisen palstalle haukuttavaksi ja pilkattavaksi.


      • buahahahahaa

        Hieno jutska.
        Buahahahahaaaaa
        Buahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    • "- kananaivoista
      - norsun nahkasta
      - natsien mulkuista
      - pirun karvoista
      - apinan jätteistä"

      Selvästi tuossa kansanparantaja muistelee ihmisille syöttämiään lääkityksiään...

      • kukasoot

        Oletko kenties Keke R. ?


      • haha-hehe

        Olet siis kansanparantajan oppilaana, kun noin hyvin kaikki yksityiskohdat!
        Jokos sulla on oma kananaivoprakriikka dkeposia varten?


    • eikölääkkeesiauta

      taitaa vituttaa elää skepojen maailmassa?

      • kekek-kekek-

        Sinä taas rakastat yli kaiken vaihtoehtoilijoiden maailmaa!
        Kun roikut palstalla yötä päivää, 24/7/365!


      • kekek-kekekek

        Kekekekekek-kekekekekek!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe