BMW X1:n lämmityslaite

bmwtilattu

Onko jollakin palstan lukijalla tietoa (omakohtainen kokemus) uuden BMW X1:n lämmityslaiteen tehosta? TM:n talviautotestin mukaan kyseisen auton lämmityslaite on todella onneton.

7

2148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahdistuneetJaSyrjäytynee

      Kannattaisi kysyä jostain asialliselta palstalta, täältä ei asiallista vastausta saa.

    • Holotna

      TM:n autotestin mukaan jääkaappeja valmistava VWgroup osaa tehdä ainoat oikeat autot pohjolan pakkasiin.....

    • lisälämppäri

      Bensa- ja dieselmallit eivät ole ihan vertailukelpoisia keskenään. Suuressa osassa TM:n testissä testatuista autoista oli polttoainekäyttöinen lisälämmitin.

    • Jaakko_M

      Siinä testissä mukana ollut Suzuki sai yhtä paljon pisteitä kuin BMW ja siinä ainakin oli tehokas tavallinen lämmityslaite valmiiksi asennettuna.

    • lisälämppäri

      Bensamallit lämpenee hieman paremmin dieseliin verrattuna, eivät siis ihan vertailukelpoisia. Jokainen tekee tietysti ja toivottavasti omat tulkintansa tällaisten testien perusteella, eikä vain usko sokeasti lehden pisteytyksiin :)

    • M.D

      Helpoten tuo selviää ottamalla auto koeajoon pakkaskeleillä siten, että se on seissyt pihalla ilman lämmitystä. Itse tein näin (20dA xDrive), ja kyllä auto suht nopeasti lämpeni. Automaatti-ilmastoinnin puhallin puhalsi kyllä varsin kovalla teholla ja äänekkäästi pitkään (vielä 20 min kuluttua startista). Tuohon kiinnitin huomioita negatiivisessa mielessä (tämä oli jo ennen TM:n vertailua), en niinkään lämpötilaan. Varsin pätevä auto muuten, mutta valitettavasti etuvetopainotteisuuden huomaa ikävänä vetelynä esim. moottoritielle mentäessä. Tilaukseen meni kuitenkin.

    • Äksyks

      Hyvin on minulla lämmennyt. Säädät aluksi vähän pienemmän asteluvun ja suurennat kun alkaa lämmetä. Silloin ei tarvi kuunnella älytöntä kohinaa koko ajan. Sama ohje pätee lähes kaikkiin autom.ilmastoinnilla varustettuihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1038
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      696
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe