Men Solution plus

tyhymä_

Onko kellään kokemusta tästä?

http://fi.mensolution.eu/

Nykyään on tuosta mainoksia ympäri nettiä. Luvataan, että noita napsimalla rasva lähtee ja lihasmassa kasvaa itsestään. Onko täyttä huijausta vai voiko olla jotain perääkin?

61

2510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikannatatilata

      Epäilen hyvin vahvasti olevan huijaus,tilasin tätä 8 vuorokautta sitten ja he lupasi toimittaa tuotteen 2.3 vuorokaudessa,ei ole näkynyt 5 vuorokauden kohdalla tili sähkö postia tilauksen vahvistuksesta ja kirjoittivat jos on kysymyksi niin voi kysyä.

      No kysyin tietenkin mitä nämä sisältää,minkä verran on vitamiineja kussakin tabussa ja mitä vitamiineja?ei ole vastauksia eikä pillereitä tullut.

      En minä laita suuhun jos ei tule tarkkaatietoa minkä verran on vitamiineja,eihän niitä muuten osaa entisiä ravinteita pois jättää edes.

      Eli huijausta nuo on,tietoja ei tule,ja 8 vuorokautta mennyt ,ei tuollaisia pidä varmasti ottaa,menee koko nostelu kausi hukkaan,ovat niin salamyhkäisiä ettei kerrota vitamiineistä.

      Niissä ei varmasti ole kummosia ,tilasin kaksi purkkia mutta ei näy ei kuulu.

      En ota käyttöön kun tietoja ei tullut,en suosittele oikeille bodareille.

      Mainos noilla alennuksella mutta se on joka päivä sielä se alennus.

    • eikannatatilata

      Tuossa kirjoituksessa lukee –"kapseleita nautitaan vain yksi päivässä. "

      Muualla lukee kaksi kapselia ,eli se purkki riittää vain 15 päivälle ,minulle oikein teksti viesti laitettiin myöhään ilalla 22:30 jos tilaan tämän vuorokauden puolella saan alennus edun vielä käytettyä.

      Paskat ne on koko ajan alennuksessa ja joku huijari noita lähettelee myöhässä ihmisille.

      Ajattele huomenna on 9 vuorokautta ja piti olla 2-3 vuorokautta.

      • Artsi1980

        Mites mulla tuli jauheena?


    • enmäkäätilaa
    • eikannatatilata

      No niin ,tarkastin sähköpostin juuri.

      Ei ole kyseisellä myyjällä mitään tietoja laitettu ,tuotteesta ,ei mitään määriä ole minkä verran on mitäkin,ei siis jamppa edes vaivaudu,kaksi purkkia siis tilattiin ja huomenna on 9 vuorokautta kulunut,täysin huijari se on,sivuilla luki 2-3 vuorokautta,

      Lisäksi laittoi sähköpostiin viestin jossa lukee tuotteen saapuvan kahden päivän päästä,ja huomenna on jo kuudes päivä.

      Älkää vaan tilatko päivät ei pidä alkuunkaan paikkaansa,en minä ota noita ,maksakoon huijari postilaskunsa nyt kerran valehtelee noinkin räikeästi.

      ÄLKÄÄ TILATKO.

    • Kestääkyllä

      Ite tilasin reilu viikko sitten, eilen tuli. Eli tulee mutta myöhässä toki.
      Toimivuudesta ei viel tietoo oiken oo kun 2 kapselia vasta popsinut, tosin ruoansulatus tuntuu toimivan tehokkaamin.

      • Jostreenaakovaa

        Laita vähä infoa jonkin ajan kuluttua että onko tullut tulosta...käytkö kuitenkin reenamassa säännöllisesti vai oletatko pelkällä kapselien popsimisella tulevan tulosta...:D


    • Kiitosinfosta

      Juu kiitoksia vastauksista...näin mä vähä arvelinki ja joo itelle tuli kans viestinä toi että saa toisen purkin alennettuna... Menin tilaamaan jo mutta taidan jättää maksamatta ja hakematta. :D

    • Paskapuhettako

      Alennukset joo jatkuu jokapäivä ja muutenki nii feikin näkösiä sivuja...ajattelin just että uskaltaako laittaa lainkaa suuhun...joitakin lisäravinteita on tultu kokeiltuu, mutta tästä ny nii kauheesti ollu noit mainoksii mutta laittakaa hei tuotetta kokeilleet et onko mitää hyötyä tai ootteko ylipäätään hengissä enää ton roinan jälkeen...

    • eikannatatilata

      Nyt tuli tänään tekstiviesti että voi noutaa matkahuolosta.

      9 vuorokautta meni ,en tiedä haenko vai en.

      Nehän mainitsee takuun ,saat rahat takaisin jos et ole tyytyväinen.

      Vai saa takaisin,miten lie kun näin pitkään meni tulessa niin miten saa takaisin ,ei varmaan mitenkään,kunhan puhelevat lämpimiä.

      Joillakin sivustoilla näkee kun olevinaan tilaavat ja asiakkaat kirjoittaa ja sivulla on aina 250-290 lukijaa.

      Huh huh mitä vedätystä on.
      Käyn treenamassa 4-6 kertaa viikossa.Sain painoa viime syksystä syömällä pelkkää ruokaa tähän päivään tai iltaan 17.5kg.

      Pitää miettiä hakeeko noita ,ei oikein varmaan uskaltas syödä,kun ei ne kerro miten paljon on mitäkin laitettu kapseliin.

      • Diibadaabaaa

        Joo kyllä se ruoka on paras ravinne tässä touhussa.. Ajattelin vaa et kesääkohden vois vähä kiristellä ja kummiski saada lihasta lisää ni jos kokeilet näitä kapseleita niin laita jotain kommenttia.


      • eikannatatilata

        Kävin hakemassa nyt ne yhden purkin siis,ja otin yhden kapselin.

        Siinä luki ohjeissa tai papruissa että noin 5 -10 vuoden päästä alkaa saamaan näitä luontaistuote kaupoista.

        Sitten siinä oli nuo muutamat aineet joilla pitäs olevinaan pärjätä.
        No seuraava kapseli on sitten aamulla ja illalla menen siis tänään treenaamaan.

        Saa nähdä mitä nää oli tai on.


      • Toimiikosittenkin

        Näkyykö muka jo tuloksia? :o


    • eikannatatilata

      Nyt meni toinen kapseli.

      Nauratti tai jopa alkoi pelottamaan eilen,olin siis ottanut yhden kapselin ja menin salille,emäntä joka ei tiedä tästä mitään tuumaili miten minulla on noin suuret lihakset?.

      Hitto säikäytti oikein ,ei nyt hemmetti voi yksi pilleri muutama tunti sitten otettuna kasvattaa noita noin paljon että emäntä oikein sanoo tuosta.

      Rupesi kyllä mietittytämään ja huvttamaan koko pillerit.

      No katsellaan eteenpäin kuinka suuret lihakset tulee yhdestä purkista,

      • Toimiikosittenkin

        Näkyykö jo tuloksia?


    • eikannatatilata

      No en oo varma ,emäntä ei siis tiedä tästä ja itsekkin saatan jopa kuvitella että jo vaikuttaisi,otin nyt jo kolmanen ja tänään ei oteta enään kapseleita.

      Ehkä kerron teille kun oikeasti havaitsen jotain siis oikeasti,jotenkin olen niin epäileväinen koko kapseliin,mutta vaimo kauhisteli jo eilen,kyynärvarret ja hauikset nimittäin laajeni treenissä pumpissa melkoisiksi voimissa ei ole eroa vielä katsotaan kun hommeli etenee jos ei tule sivuoireita.

      Tänään ramppasi nimittäin niskalihakset ja epäilys tuli heti tuosta kapselista,(kouristi).

    • eikannatatilata

      Kolmas päivä menossa ja näkyvää ei jurri ole päin vastoin oikeastaan.

      Jokaisena päivänä olen salilla ollut ja muut tuotteet jätin pois,eli vitamiinit ja proteinin.

      Arveluttavinta on jo nyt ,näinköhän tulee pakkia koko sousta ja menetän kaksi viikkoa?

      Noissa taitaa lukea netissä 1 kapseli päivään mutta purkin mukana tulee ohje jossa lukee kaksi kapselia päivässä.

      L argumiinia on tuossa kapselissa vain 450ml kun taas olen ottanut aiemmin 2000ml ,joten alkaa nuo kapselien tehot ja ylimaonostaminen ihmelääkkeennä vähintäänkin arveluttamaan.

      Niissä ei välttämättä ole tehoja,,Henkilö joka aloittaa esim:kreatiinin ja beta alenin ottamisen tuntee sen kyllä,mutta tässä ei ole vielä mitään tapahtunut.

      Nythän ne kertoo lihasten kasvusta jolloin painoa pitäisi tulla monia kiloja ja rasvan poistuvan,näin ei ole käymässä,mitään kiloja lihaksia ei ole tullut vaikka he väittävät ensimmäisen vuorokauden aikana jo tapahtuvan.

      Täytyy seurata mutta turhauttaa jo oikeasti nuo kapselit,kukaan niistä ei voi maksaa yli 100 euroa oliko 109 e purkki,en maksaisi enään edes sitä alta 60 euroa jota pyytivät.

      No onko muita jotka nkevät jo heti tuloksia,minulla niitä ei ole niin että voisin vakuuttaa muut ,saamari jos menetän kaksiviikkoa huuhaa kapseleihin niin se on treeneissä iso juttu,kreatiinia en ota erikseen koska kapseleiden piti riittää ,samoin vitamiinit on kaikki poissa,voi tästä kyllä tulla sotku ,tuntuu kun se rasva ei palaisi päin vastoin.

    • eikannatatilata

      Kävin illalla taas treenamassa ja tänään on lepopäivä.

      Miten sillä yhellä joka on aloittanut myös,laita nyt viestiä tänne?

      • kipparikalle49

        Älkää helvetissä menkö selvään kusetukseen!!!
        Jos tuo olisi totta niin yksi kapseli saisi maksaa tuhat euroa ja kaikki menisi kaupan!


    • eikannatatilata

      Tämän viikon saldo noilla kapseleilla on.

      ma-su =5 päivänä treenit ja kaksi lepoa,lepopäivät ti-su.

      Mitään positiivista ei ole havaittu,pikemminkin toisin päin.

      Kuvissa esitetyt vatsalihakset on täyttä pluffia,olen tehnyt vatsoja ja minulla on palikat mutta nuo kapselit eivät auta näkyvyyteen tai rasvan polttoon.

      Käsivarret ja voimat on oikeastaan pienentyneet,ei pitäisi kenenkään kokeilla noita.

      Seuraavaa viikkoa odotellessa mitä jää jäljelle?

      Harmittaa jo kun aloitin,saa sanoa jo nyt menettäneen kaksi tai kolmekin kuukautta treeniä.

      • Turhautuvaisuutta

        Elikkä taitaa olla p*ska puhetta nää kapselit..ota itelles kuva itestäs ennen ja jälkeen kapselien, ni näät että onko mitään eroa.. Eipä silti minkään kapselien avulla voi mitää täydellistä kroppaa saada..mutta laita nyt vielä jos jotaki muutosta huomaat.


    • Lihastalisää

      Onko kellään mitään tietoa jostakin oikesti laadukkaasta/vahvasta ja toimivasta lisäravinteesta, jonka avulla oikeasti saa paremmin lihasta kun vuosien kova treeni ja oikea ruokavalio tuottaa kyllä tulosta mutta jos mikään ei riitä ja haluaa lisää lihaa vartaaseen nopeammin niin onko jollakin heittää kovia lihaskasvu lisäravinteita.

      • MikaSyr

        Joo mulla on tietoo vahvasta/laadukkaasta lisäravinteesta jonka tyhmäkin tietää kertomatta.
        Käytä Anabolisia steroideja testosteroinia niin alkaa patti kasvaan ja rasva palaa takuu 200%


    • Haukkaa

      Kohta viikon käyttänyt ja hauis on kyllä olevinaan kasvanut vaikka hyvin vähän olen mitään tehnytkää kun yli puolet ajasta ollut sairaana. Pitää kattoo ympärysmitta huomenna ja verrata vaikka viikon päästä.

    • Autsista

      Olen aina suhtautunut kaikkiin lisäravinteisiin skeptisesti niinkuin nytkin näihin pillereihin. Mainos oli niin naurettava että tilasin purkillisen. Viikko popsittu ja rasvaa lähteny tosi hyvin ja painoa tullu noin 2kg eli jotain on tapahtunu. Olen treenannu salilla neljästi viikossa ja syöny ihan samalla kaavalla ku ennenki eli jotain vaikutusta noilla voi olla. Pirteystasoon noi ainaki vaikuttaa koska oon jaksanu paljon paremmin. Ehkä kaikki on vaan omaa kuvittelua? Tiedä sanoa mutta olen ollu ihan tyytyväinen. Tosihan on se että jos haluaa tulla nopeesti TOSI isoksi niin sitte pitää vetää horppaa ja sitte voi sanoa että mitään en oo ottanu:)

      • tyhymä_

        Itsellä kävi samalla tavalla. Tilasin purkillisen ja olen syönyt noin viikon ajan kaksi tabua per päivä. Rasvaa on ainakin lähtenyt hyvin ja lihasmassaa tullut selvästi lisää - siitä huolimatta, että olen ehtinyt käydä salilla normaalia harvemmin. Olo on myös huomattavasti virkeämpi kuin normaalisti.

        Olen siis tähän huuhaa-lääkkeeseen melko tyytyväinen. Voi tietenkin olla lumevaikutusta, mutta jos niin on, olen tyytyväinen lumevaikutukseen. :)


      • eikannatatilata

        "tyhmä"

        Kerroppa minulle miten voi tulla lihasta noilla kapseleilla jos ei harjoittele?

        Juttuhan on niin eli rasvan tulee poistua ja lihas tulee tilalle tai sitä tulee lisää.

        Tällöin henkilön paino nousee,eli kyseessä on tuolla yhdellä purkilla jopa 10 kiloa painoa lisää.

        Onko teillä siis tilanne se ,että rasva lähtee ja tilalle tulee lihakset jonka näette vaakasta 70kilon kaverista tulee painavampi siis jopa 80kiloa?

        Tuolla musta barbaari kertoo ja varoittaa hairahtumasta noihin,ne lypsävät rahat ihmisiltä ja tarjous on voimassa jatkuvalla syötöllä.

        Mitään ravinto aineita noilla ei ole ,jää puuttumaan vitamiineja sun muuta,mutta vien kuurin loppuun kun kerran siihen leikkiin lähdin.


        Mutta kerroppa tuliko jo painoa lisää vaikka et juuri harjoittele?

        Mitkään hormoonitkaan ei viikossa tuota kiloja lihasta.


    • eikannatatilata

      Omalta kohdaltani kerron etten todellakaan eio maksaa noista 109 euroa purkilta enkä edes sitä puoltakaan jonka he esittää tarjouksissa.

      Tein viime viikon 5 kertaa treenit ja sellaiset bobi treenit ettei voimaa edes tehty,no sunnuntaina kattelin sitten kroppaa,paino tipunnut ja lihakset hävinnyt ja käsivarret pienentyneet merkittävästi/kyynärvarret ja hauikset.

      Kroppa ei ole tiukentunut,syonti määrät varsin pieniä ja jätin siis kaikki kreatiinit ym vitamiinit pois noiden ihmekapselidentakia.

      (ei pidä jättä pois)noiden kapseleiden takia ,noissa ei ole tehoa minkään vertaa,l arginiinia on mitätön määrä 450ml kun aikaisemmin otin 2000ml päivää koden.

      Mittanauha näyttää käsivarsienkin kohdalla nyt pieniä lukemia,eli pienenty hauikset viikossa.

      Paino tippunut ja lihasta ei tule.

      Kyseessä on huuhaa kapseli.

      Otetaan siis vielä tämä viiko noita huhaa kapseleita,harmitta jo kun pitikin aloittaa ,niistä ei saada mitään lihaksia saatikka voimaa.

      Kävin siis maanantai eilen salilla kahden tunnin treenin ja tänään menne myös.

      Lisäksi olen syönyt salaatteja paljon ja kananlihaa jauhelihana noin 400g päivittäin.

      Voin jo melkein sanoa varmaksi kapseleiden olevan mielikuvitus tuotteita.

      Jahka noista kapseleista päästään niin aloitan omat kapselit jotka on monta kertaa tehokkaampia,katsokaa nyt noitten kapseleiden arvoja,niillä ei pärjäisi edes bodari alkuunkaan vaan rinnalla on oltava paljon vitamiineja.

      Ehkä jotkut onnettomat rasvalölleröt saattaa saada noista jotain mutta ei sellaiset joilla menee verisuonet hauisten päällä jo entuudestaan.

      Lihasta niillä ei tule se on varmaa,paino on jo laskenut liki kolme kiloa viikossa ja niin on voimatkin.

    • eikannatatilata

      Sitähän ei tiedä vaikka se toisimi tällä viikolla jo.

      Otattehan te kaksi kapselia päivässä?

      Yksi kipale ei riitä.

      Purkki siis kestää kaksi viikkoa.

    • eikannatatilata

      Tälläistä täällä kirjoitetaan tästä kapselista.

      Uudet kapselit auttoivat kasvattamaan 10 kiloa lihasmassaa ja saamaan uuden vartalon jokaista miestä, joka on käyttänyt niitä. Ne toimivat nopeasti ja tehokkaasti. Ne eivät sisällä mitään keinotekoisia aineita, ne ovat luonnollisia ja turvallisia terveydelle. Kontrolloiduissa kliinisissä tutkimuksissa tutkijat vahvistivat uusien kapselien tehokkuuden ja löysivät, mitä aiheuttaa niin äärimmäisen nopeaa lihasmassan kasvua.

      Kehonrakentajat Helsingistä katsoivat uutta menetelmä käyttäviä miehiä kauhulla. He eivät koskaan nähneet mitään sellaista. Kuukaudessa, jolloin he ottivat kapseleita päivittäin, jokainen heistä sai keskimäärin 10 kiloa lihasmassaa. Kapselien toiminnan salaisuus löydettiin vasta Scrantonin osavaltionyliopistossa, USA:ssa.

      Uudet kapselit perustuvat yhteen ainutlaatuiseen ainekseen. Sen toiminta on erinomainen ja monipuolinen. Kehossa se nopeuttaa aineenvaihduntaa, polttaa kertynyttä rasvaa ja muuttaa sitä lihasmassaksi. Se poistaa kehosta haitallisia toksiineja, edistää verenkiertoa ja parantaa seksuaalista suorituskykyä . Lisäksi sillä on kymmeniä muita terveysvaikutuksia.

      Rasvaa tuhotaan heti, kun syöt jo ensimmäisen AAKG:tä sisältävän kapselin. Sen tilalle kasvavat täydelliset lihakset. Ensimmäisessä päivässä miehet saivat 1 kilon lihasmassaa, mutta tämä oli vasta alku. Jos käytetään Men Solution Plus -kapseleita päivittäin, keho astuu lihasmassan kasvun ja rasvanpolton jatkuvaan tilaan. Kapselit stimuloivat lihasmassan kasvua ja ravitsevat kehoa.

      Men Solution Plus ® -kapselit hyvin nopeasti tulivat suosituiksi lisää lihasmassaa kaipaavien miesten keskuudessa. Ne saivat erinomaisen hyvää palautetta ammattimaisilta kehonrakentajilta. Ne läpäisivät tiukan testauksen ja on sertifioitu. Ne keräävät myös positiivista palutetta ihmisiltä, jotka ovat onnistuneet muuttamaan ylimääräistä rasvaa lihasmassaksi.Rasvaa tuhotaan heti, kun syöt jo ensimmäisen AAKG:tä sisältävän kapselin. Sen tilalle kasvavat täydelliset lihakset. Ensimmäisessä päivässä miehet saivat 1 kilon lihasmassaa, mutta tämä oli vasta alku. Jos käytetään Men Solution Plus -kapseleita päivittäin, keho astuu lihasmassan kasvun ja rasvanpolton jatkuvaan tilaan. Kapselit stimuloivat lihasmassan kasvua ja ravitsevat kehoa.

      Men Solution Plus ® -kapselit hyvin nopeasti tulivat suosituiksi lisää lihasmassaa kaipaavien miesten keskuudessa. Ne saivat erinomaisen hyvää palautetta ammattimaisilta kehonrakentajilta. Ne läpäisivät tiukan testauksen ja on sertifioitu. Ne keräävät myös positiivista palutetta ihmisiltä, jotka ovat onnistuneet muuttamaan ylimääräistä rasvaa lihasmassaksi.

      MIKÄHÄN LIE ON SITTEN VIKANA?TODELLAKAAN TUOTA LIHASTA EI NÄY.

      http://ostaa-form-explode.eu/

    • eikannatatilata

      Sitten kun miettii tuota lihasta jos olisi sen 10kg tai vaikka 5 kg niin painojen joilla aikaisemmin nosti pitäisi olla hyvin kevyttä.

      Kymmenen kiloa on paljon lihasta,penkissä jos aikaisemmin on esim:nostanut 100kiloa niin tuo kymmenen kiloa tekee lihasta nostoon melkoisesti,130 kg pitää mennä heilauttamalla,ei varmasti mene.jopa 150 kiloa pitäs nostaa 10 kilon lisä lihasmassalla.

    • Autsista

      Pari pilleriä päivässä menee eli aamulla ennen syöntiä ja illalla puolituntia ennen viimisiä pöperöitä. Otan normaalit omegat vitamiinit magnesiumit lisäksi niinkuin ennenkin lisäksi ruoka on suht puhdasta eli kanaa, rahkaa, puuroa, raejuustoa, hedelmiä yms... Onhan se nyt päivän selvää ettei mikään tällainen pilleri kasvata ketään 10-15kg kuukaudessa. Itsellä rasvan poltto on kyllä saanut vauhtia vaikka aika rasvaton ollu ennestään 169/76kg. Treenejä salia 4kertaa thaiboxing 2-3 kertaa viikossa. Olen tyytyväinen kun kiristymistä tapahtuu ja painokin edelleen hienoisessa nousussa. Tilauksessa toimitettiin kuukauden annos eli 60kpl pillereitä.

    • Idioottejariittää

      Täyttä kusetusta tietysti. Naurattaa että onko oikeesti ihmiset näoäin tyhmiä että koittaa tommosia jotain virolaisia ihmepillereitä. Noilla ei ole edes sellasta vaikutusta kun omenan syönnillä jossa on jo enemmän ravintoaineita. Ootteko te vajakkeja kun uskotte. Täyttä kusetusta. Edes steroideilla ei saa kuukaudessa 1-2 kiloa enempää massaa. Läskiä saa kuukaudessa myös korkeintaan muutaman kilon jos syöt kun idiootti. 10 kiloa lihasta, ei siis läskiä vaatii vuosien harjoittelun. Steroidit on vaarallisia mutta niillä toki saa muutamassa kuukaudessa muutaman kilon. Älkää olko tyhmiä. Kaikilla olis isot lihakset jos ne sais purkista.

      • eikannatatilata

        Ne ei todellakaan ole nopeita ja tehokkaita,täysin bluffia.

        Kyllähän se pitäisi tajuta ettei sereoideillakaan saa kiloa tai paria enmpää massaa niin miten noilla?

        Ei ei todellakaan,minusta kun tuntuu läskiä olisi vaan enmmän.

        Tiesi sen jo aloittaessa mutta laitoin kokeeseen oman ruumiini,huom ja harjoitteluni aktiivisena.

        Tällä viikolla käynyt salilla kolme kertaa,viime viikolla viisi.

        Kyllä voi sanoa ettei pitäs käyttää,tosiaan kapseleita on tuo 60kpl eli kuukauden ajaksi.

        Todennäköisesti katkaisen koko kuurin kesken.ja heitän mäelle kapselit,kapselit on punaisia ja levittävät väriä hyvin helposti käsiin.

        Pitikin sortua testiin,menetti hirvittävän paljon aikaa kesää ajatellen.


    • eikannatatilata

      Harva ravintolisä on treenaajalle tarpeen – selvitimme, mistä valmisteista on tutkitusti hyötyä
      Kuntosaliharjoittelijoille on tarjolla valtava kirjo ravintolisiä, joiden luvataan parantavan treenitehoa, palautumista, rasvanpolttoa ja lihaskasvua. Selvitimme, mitä yleisimmin käytetyt aineet ovat ja onko niistä tutkitusti hyötyä.


      http://www.hs.fi/hyvinvointi/a1458103188754?jako=8fb571b8a34e131cc0036840993584be&ref=tf_iHStsboksi&utm_campaign=tf-hs&

      Jokainen voi nyt itsepäätellä kannattaako noihin panostaa yleensäkkään jos syö muuten hyvin,se että bodariksi aikoo niin pitää käyttää sitten hormooneja jos se on tähtäimenä.


      "Autsista "
      " Itsellä rasvan poltto on kyllä saanut vauhtia vaikka aika rasvaton ollu ennestään 169/76kg. Itsellä rasvan poltto on kyllä saanut vauhtia vaikka aika rasvaton ollu ennestään 169/76kg. "

      Tässä on juuri se mihin vedetään kehonrakennuksessa raja rasvattomudessa,minulla on pituus 172cm viime kesäksi kiristäen 67kiloon tuolta 90 kilon tuntumilta ,jolloin aletaan olla jonkin moisessa kireydessä.

      Nyt painoa 85kilon tuntumilla ,noista kapseleista ei siis todellakaan ole mihinkään,varsinkin hepuilla jotka eivät edes tee mitään.

      Missään tapauksessa ei pidä aloittaa noita ja pilata kevään treenejä,kehonrakkennuksessa kun vedetään kireämmälle treenillä ja ruokavaliolla,siihen ei nämä höpö höpö kapselit kuulu.

      Olisin olettanut todellakin jotain edes mutta ei.Vähänkin pidemmällä olevien kehojen ei pidä missään tapauksessa sortua noihin huijaus kapseleihin.

    • älyhoijättijo

      Mistä vitusta näitä puupäitä oikein sikiää? Jos tyhmäki tajuaa noiden olevan pelkkää kusetusta, niin mikä kuvaa näihin haksahtaneita? Debiili? Idiootti? Se on pelkkää plussaa, että menettävät rahansa, sympatiaa tai empatiaa on turha odottaa. Voi hyvää päivää..

      • eikannatatilata

        Kuule ei sun tarvii mulle sympatioita luetella tai että idiotismia,eikä tuo raha ole nyt kaikista suurin juttu.

        Kai sinä tajusit etten minä tarvii välttämättä noita,olen siis testaaja,minä pääsen kireäksi ja massakkaaksikin ilman noita aineita,mutta kyseessä olikin olisiko ne halpottaneet tätä hommaa.

        On otettava huomioon vielä sekin,ettei ne sovi ja tehoa kaikille,nythän noilla on mainoksissa on aloittelijoiden kehoja kuvissa,mutta ei sitten kun aletaan puhumaan että uraa on jo reilusti takana ym,nuohan tuolla mainitsee nimen omaan ettei tarvitse tehdä mitään,järjetön paskaa puhelevat sen tiettää kyllä.

        Aina treenattava jos puhutaan että lihas kasvaa painoa,sielä kirjoitetaan laihtumisestakin mutta kyse on lihas kasvusta ei laihduttamisesta.

        Ne olisi kovempia aineita kun hotmooonit jos kuussa tai kahdessa tulisi 10 kiloa tekemättä mitään.

        Jokainen voi päätellä itse,näkyykö vaakassa kahden viikon jäljiltä 5 kiloa lisää?

        Ei näy monilla.

        Nouseeko penkiltä kymmeniä kiloja lisää,ei varmasti nouse.


    • Sitä_samaa

      Nää tämmöset lienee samaa kusetusta niiku jotku varpaanoikaisimet ja muut ihme härvelit ja pillerit joita mainostetaan aina samanlaisilla "uusi ihmeellinen laite/ainesosa suututti lääkärit/kehonrakentajat, riittää vain piste piste piste"- mainoksilla, paskat ne mitään on testannu tai tutkinu ainesosia kuhan yrittävät vaa saada jonkun maksamaan. Käyttääkää rahanne johonkin muuhun, huijareille ei tarvi maksaa tyhjästä.

    • eikannatatilata

      Kyllähän tuo rupesi suotaan sanottuna vittumaan,näiden kapselien käytön ajan rasvat siis nousee vaikka pitäisi olla toisin päin.

      Tänäänkin salilla liki kolme tuntia viettäneenä voin kertoa ettei homma noilla kapseleilla toimi kehonrakentajalla.

      Nyt aloitin sitten jo muitten vitamiinien käytön,nuo kapselit ovat siis huijaus kapselit,ne eivät poista rasvaa vaan lissävät sitä.

      Keitähän on ne kehonrakentajat jotka noita kehuivat?

      Voimaakaan ei saa mitään varrattuna kreatiiniin yksistään.

      Mikälie sekoitus noilla ollut pajassaan,punaisia ovat erittäin huonoja käyttäjälle,värjäävät sormet ja purkin kun niitä yrittää poimia.

    • eikannatatilata

      Siis voi vittu mitä paskaa ne on mulle sähkö postiin kirjoittanut ja siitä linkki eteenpäin,jumankauta mitä huijareita.


      "Muistathan kuitenkin, että jos et jatka kuuria, tähänastiset tulokset ? jotkut niistä ovat vielä näkymättömiä ? voivat hävitä ja kuuri tulee aloittaa uudestaan.

      Jos välität vartalostasi "

      Tämän jälkeen linkki jossa paskan jauhanta jatkuu niin että myydään lisää kapseleita huijattaville.

      http://tarjouskeskus.com/terveys/r/mensolutionplus-mops-3127/

      Aivan täyttä paskaa,kehonrakentajien ei pidä sortua noihin,nyt muutui moneksi purkiksi nuo käytöt,ehei muuti meillä,meillä otetaan muita vitamiineja noiden tilaan.

      Joten en tilaan noita enään mistään rahasta vaikka maksaisivat.

    • eikannatatilata

      Täys huijari ja voi vittu mitä hintoja,loppua kohden purkkien hinnat alkoi halventua.

      Oliko sielä nyt muita käyttäjinä?se eka purkki ja kuukausi on siis ihan huijausta,joten mitään te ette nää positiivista .

      Ei puhettakaan että jään noita popsimaan ,omat vitamiinit tulevat nyt käyttöön,menetin vain liiankin paljon aikaa joihin.

    • eikannatatilata

      Tunteeko joku tämän hemmon?

      Terveisin,
      Daniel Saarikivi

      kuntosalivalmentaja sekä lihasten kasvua edistävän Men Solution Plus -valmisteen asiantuntija

    • eikannatatilata

      Siis miten vitussa noi käyttäjät ns:käyttäjät kertoo saaneensa lihas massaa 11 kiloa kuukaudessa kun mainokset on ihan erinlaiset.

    • Autsista

      No niin päivitystä ! Paino noussut 3.5 kg ja tänään kävin inbody mittauksessa rasva % 13 ennen 18% eli jos osaa laskea niin lihasta tullu läskin tilalle. Ravinto pidetty samana ja treenit vedetty kuten ennenkin.
      Yhteenvetona voisin sanoa että jotain tapahtuu. En tilaa enää lisää koska parempiakin vaihtoehtoja on saatavana. Kuten sanoin pillereitä mainostettiin niin NAURETTAVALLA LUPAUKSELLA että pakkohan se oli tilata kun on utelias ja huumori ennen kaikkea.

      • eikannatatilata

        Joo paino on nousut mutta niin rasvatkin.

        Minulla on jo kaikki muutkin vitamiinit otettu käyttöön ja kreatiinia ym ihan toisen moiset annokset kuin noissa purkeissa on l arginiinia otan 2000ml vuorokaudessa ja tuon kapselin ielä päälle.

        Pakko ne oli aloittaa ,nimittäin painot tippuu muuten.

        Forkuista ainakin koko lähti tässä kahdessa viikossa,eli pienenivät mutta eivät juuri tiukentuneet koska aina on ollut verisuonet näkyvillä.

        Rasvaa tuli muualle ja voimaa ei,jos siis kiloja tulee lihasta niin se tarkoitaa näkyviä painomääriä lisää.

        Tälläisia kokeiluja ei kannata tehdä henkilöiden jotka tähtäävät kilpailuihin.

        Viime aikoina painot tuntuneet todella raskailta ,noista siis on ollut merkittävästi haittaa.

        Ravinnon kohdalla tein vielä poikkeuksen,jätin jauhelihan ja otin tilalle kananjauhelihan 3% rasvaa 100g kohden.

        Ei auttanut ,lisäksi kävelyä metsissä.

        Tällä viikolla tähän menessä 4 kertaa sali treeni.

        No hyvä jos jollakin toimii vaikkakin tuo inbody mittaus olisi pitänyt tehdä enne kuin aloitit kuurin ja kuurin jälkeen olisi nähty todellisuus kun mittaus olisi uusittu.

        Eli inbodysta et oikein ole voinut nähdä tätä.Se on nimittäin 3.5 kg parissa viikossa hirmuinen määrä lihasta joten sinullahan se olisi toiminut ja mittaja olisi miettinyt kuinka kahdessa viikossa rasvat putosi ja lihasta tuli 3.5kiloa.


        Mitä parempia vaihtoehtoja sinulla on minulle esittää?eli mitä on saatavana?


    • Mikov8

      Terve kaikille, huijaustahan noi on samoja aines osia saa halvemmallakin ei kannata ruokkia tuota huijaria,mahtaako edes olla suomalaisia kavereita nois kuvis noilla suomalaisilla sivuilla.Taitaa kuulua samaan huijaus ryppääseen noitten senso-duo-hoito hiuskapseleitten kans., Niis kuvis mitä mulla väliin pomppii näytölle se äijä jolla on harmaa paita on naama värkki ihan eri näkönen kun viereinen kuva, korvista ja leuasta huomaa. Eli taitaa käyttää eri henkilöitä viereisessä kuvassa.

    • Mestari-69

      Moro.
      Tämä mestari mielenkiinnosta osti 1 purkin ja nyt viikon käyttänyt. Kropassa ei ole näkyny muutoksia, mutta voima tasot on kasvaneet.

      • Mestari-69

        Mestari
        Pikkulisäys vielä,että painoa tullu 1,5kg lisää. No huomenna lähtee toinen viikko, katsotaan siten mitkä on tulokset.


    • eikannatatilata

      voi vide...sinä et siis lukenut koko ripsua,se ei riitä se yksi purkki heidän mielestä vaan siitä se alkaa vasta.

      Minä heitin tabletit mäelle ja aloitin omin vitamiinein treenaamaan,onneksi jätin,tulokset alkoi nousta ihan toisiin lukemiin samnantien.

      Eli en ollut tarpeeksi vahva esimerkki ,heitä hyvä mies mäelle ajoissa ne pillerit,sinä et edes tiedä mitä paskaa ne on,minä laitoin pillereitä veteen ja katsoin kuinka ne liukenevat,sanoisin myrkyksi,ne on värjätty jollain sellaisella aineela ettei elimistö tuota kestä ,kauheat väri aineet.

      • Mestari-69

        Pillerit haudattu ja kuopattu. Fitnesstukusta tilattu jo uudet vitamiinit


    • HärskiH

      Tyhmänä tuli purkki ostettua. Viikon verran söin 2 tabua päivässä, enkä mitään vaikutusta nähnyt. Kauemmin en uskaltanu syödä koska aivan kuin munuaisia ois alkanu jomottaa.
      Suositus: älkää ostako

    • erverstipaananen

      Ei ole mitään oikotietä ! ja mikään pikku pilleri ei auta asiaan se on sata varma.

    • Kari9999

      Mieti nyt itsekseen voiko se toimia. Mieti vaikka sitä kautta, että kaikki mikä oikeasti vaikuttaa luokitellaan dopingiksi, avautuuko?

    • Wertyui

      Nuo sivuston kuvat ja facebook kommentit on eri maiden sivuilla eri nimillä jne. Esim. pentti räisänen turusta on ruotsin sivustolla patrik gustavssonon göteborgista jne.... :)

    • Piekko

      Kokeilin itse sitä kuukauden kuurin ja en huomannut mitään muutosta kehossani eikä voimatasoon. Se maksoi muistaakseni 159 € ja ei pienintäkään parannusta mihinkään, joten oli vedätystä.

    • BuaaHHaaaaaaa

      Voiko näin tyhmiä oikeasti olla? Näköjään vo olla. Amerikkalainen lääkäri kuvissa 72 vuotiaana, käyttää hormoneja on itse sen kertonut. laitetaan tänne mainoksiin, eri nimillä. Joutaa tuommoisilta ääliöitä viedä kaikki rahat.

    • BuuaaHhhaaaaaa

      Tämän lääkärin nimi on Jeffery Life, syntynyt 1938 käyttää testoa. Löytyy kyllä tietoa netistä. Ettekö te tankit ymmärrä, että ei ole muita aineita lihaskasvuun kuin hormonit. Men Solution plus, yksi tabletti päivässä.

      • Taunoooo

        Miten per..tyhmiä ihmiset jotka ostavat tälläisiä voivat olla? Oikeastaan jos joku noin tyhmä ei voi kuin syttää itseään eikä myyjiä!!!


    • TyhmätTilaaMitäVaan

      Siis voi helvetti. Porukka oikeasti uskoo npihin paskoihin ja vielä tilaa niitä! Voi helvetti! Kaksi kuvassa nauravaa, keitä lie hiippareita, ovat keksineet jotain mullistavaa ja kas, ykskaks lihaksia alkaa kasvamaan nopeammin kuin kellään koskaan. Jos vähänkään harrastaa liikuntaa tai jopa voimailua niin luulisi edes sen verran tietävän lihasten toiminnasta ja niiden kasvattamisesta etteivät uskoisi näihin jopa rikoksen tunnusmerkit täyttäviä kusettavia mainoksia. Käsittämätöntä. Hormonivalmisteet ja muut anaboliset lääkkeet parantavat huomattavasti suorituskykyä ja lisäävät lihasmassaa ja voimia sekä polttavat rasvaa mutta niiden teho on lääketehtaiden testeissä todettu mutta niitä myydään vain apteekeissa. Väärennökset ja pimeät markkinat ovat asia erikseen. Sieltä saa mitä sattuu, jos edes sitäkään.

    • Trumpismin_uhreja

      Niin...teille kaikille, joiden mielestä on fiksua veetuilla ehkäpä hieman itseään hyväuskoisimmille...

      Tälle keskustelupalstalle kirjoittaneet voivat pienessä mielessään tunnustaa itselleen, että olisivat toivoneet, että kokeilijoilla olisi ollut enemmän käyttöön rohkaisevia kommentteja. Lähes kaikki miehet olisivat tyytyväisiä muutamasta lisäkilosta lihasta ja hieman vähän hyllyvämmästä keissistä.

      Jokainenhan tietää, että kautta maailman linjan ollaan ihmisiä johdettu harhaan hyvin erilaisin keinoin. Jokainen ihminen on vedätettävissä, mutta suurin osa ihmisistä ei koskaan kyseenalaista, kuinka suuresti mainonnan uhreja tässä kaikki ollaan.

      Monellako on esimerkiksi Nike/Adidas/David ym. merkein varustettuja vaatteita. Yhtä hyviä saa halvemmallakin. Kuinka monella on kaapissaan farmarihousuja, vaikka collegepöksyissä suurimman olo on helpompaa. Kuinka monella farkun takana lukee Jack&Jones/Levi's/Lee ym...

      Kuka on joskus ostanut proteiinirahkaa, c-vitamiinivalmisteita, calsium tabuja?

      Kuka on joskus syönyt sokeria, polttanut tupakkaa, juonut olutta, kokeillut hasista?

      Miksi?

      Miksi... no, miksi minun housuissani on kolme raitaa...niin, kun se näyttää hyvältä mielestäni...

      Tässä tullaan siihen, että suurin osa meistä haluaa näyttää hyvältä omasta ja varsinkin muiden mielestä.

      Väitän edelleen, että kaikki tälle sivustolle tulleet, minä mukaan lukien ovat elätelleet pienen pientä toivetta, että saisin kadotetun nuoruuden ja lihakset takaisin... (vaikka jokaisen mielestä tuo juttu on silkkaa Trumpismia, eli siihen tartutaan juuri sen pöyristyttävyyden vuoksi.)

    • Trump_ismi

      TyhmätTilaaMitäVaan:
      "luulisi edes sen verran tietävän lihasten toiminnasta ja niiden kasvattamisesta etteivät uskoisi näihin jopa rikoksen tunnusmerkit täyttäviä kusettavia mainoksia. Käsittämätöntä. Hormonivalmisteet ja muut anaboliset lääkkeet parantavat huomattavasti suorituskykyä ja lisäävät lihasmassaa ja voimia sekä polttavat rasvaa mutta niiden teho on lääketehtaiden testeissä todettu mutta niitä myydään vain apteekeissa."

      1. Ihmisessä tapahtuvat solubiologiset kasvuprosessit, mutageenien tutkinta ja elioiden soluhengitys/elämä yleensäkään eivät liene yksinkertaisimmasta päästä olevia asioita.

      Niin kauan, kuin sähkö "keksittiin", sitä pidettiin taatusti yliluonnollisena asiana. Verkkoviestintä, videopuhelut ym... niiden keksijä olisi joutunut aikanaan pääsiäislampaan kanssa samaan parilaan.

      Joka vuosi tiede keksii lisää asioita, jotka kuulostavat yhtä uskomattomilta, kuin tämä ihmepilleri.

      Vuosia sitten kehiteltiin tulostin, jolla voidaan tulostaan kymmenesosamillin paksuiselle "paperille" mikropiirejä, joiden avulla paperia voitiin käyttää tietokoneen näytön tapaan nettisurffaamiseen.

      Kun luin tuon uutisen kymmenen vuotta sitten, en aluksi uskonut siihen. Mutta mutta. Nyt tiede-lehdet ovat kirjoittaneet siitäkin aiheesta useita artikkeleja. Voihan skeptikko epäillä tietysti salaliittoteorioita kaikesta mahdollisesta.

      Ja. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Hyväuskoisimmat v*****levat toisille näillä palstoilla eniten.

      Toisaalta ennen anabolixien aikakautta ei kukaan olisi voinut uskoa joidenkin nappien saavan aikaan lihaskasvua.

      Olen kuitenkin kohtalaisen varma, että joskus löydetään niin toimiva laihdutuslääke kuin myös lihasmassan lisääjäkin. On toki voitu keksiäkin, mutta tällaiset mainosankat syövät kaikelta järkevältäkin "edistykseltä" uskottavuutta.

      Ps. Anabolisia Steroideja ei yleisesti ottaen myydä apteekeissa...mutta maassa toki maan tavalla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1652
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      723
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe