Siinäpä sellainen mies, joka ei kumartele eikä pelkää. Totuuden torvi. Kansalaisrohkeutta vaikka muille jakaa.
S24 "päivystävät" helisemässä. Tällainen rohkeus liikaa.
Pankko eduskuntaan!
19
<50
Vastaukset
- Analyytikko
Joo. On selkeää kansanedustaja-ainesta ainakin yhdessä asiassa. Itsensä kehumisessa ilman aihetta.
Mutta uho vaikkapa vesivoimarakentamisen lisäämisestä tyyliin "eikä jää vain puheeksi", ärsyttää monia äänestäjiä. Sitä paitsi vaaliteemalla voi olla yllättävän vähäinen kannatus. Kannattaisi ensiksi ottaa selvää äänestäjäkunnan ajatuksista.
- Perussähköä
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Mutta uho vaikkapa vesivoimarakentamisen lisäämisestä tyyliin "eikä jää vain puheeksi", ärsyttää monia äänestäjiä. Sitä paitsi vaaliteemalla voi olla yllättävän vähäinen kannatus. Kannattaisi ensiksi ottaa selvää äänestäjäkunnan ajatuksista.
Mitä vikaa vesisähkössä ?
Perussähköä kirjoitti:
Mitä vikaa vesisähkössä ?
Sitä kannattaisi kysyä äänestäjiltä oikein joukkona.
- Kommarit.pieree.vain
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Miksi äänestäjiltä,kun on tekniikasta paremmin tuntevaakin.
Kun ollaan pahasti sähkövajaa maa.Miksi politikoida kylmänmaan energialla.Selkosia riittää vesivoimaloitten enegia reserviin.
Ihan kuin kaupunkien vesitornit,nekin yöllä pumpataan täyteen.
Pitäisikö nekin jättää tyhjiksi.Sitten päivällä vesihaa aukaistessa se pieree vain. Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Lisää ydinvoimaa. Ja lännestä ostettuna kiitos!
- Pankon-Ihailija
Missä Pankko on muka kehuskellut itseään? Totuudentorvena uurastaa. Itseään säästelemättä.
Tiedoksi: Aloittaja ei ole Pankko itse, vaan Pankon ihailija.
- Pankkomajurille
Etkö jo kerran sinne yrittänyt
Seuraavaa yritystä varten pieni neuvo: Ei sinne kukaan ole anonyyminä päässyt. - Paperityöt.tekemättä
Ex-majuri nyk. saunamajuri majoitti rantamökkiinsä neljä pakolaista. Mikä mahtaa olla tilanne, kun ex-majuri nyk. saunamajuri ei ole toimittanut palstalle pakolaisraporttia eikä myöskään YK-raporttia?
- Paperityöt.tekemättä
....ja Halosellekkin maksavat eläkettä edelleen eikä odotettua joukkopakoa SAK:stakaan ole tullut. Mikä on siis tilanne?
- pankkoelätti
kaada vettä kuusen oksille. Vesi valuu alemmille oksille. Mitä huomattiin? Sama uudestaan.
- vaikeaäänestää
Eikö hän viime vaaleissa ollutkin anonyymiehdokkaana?
- Ei.jää.pöydälle
Kyllä oli ja luultavasti siitä johtuen äänimäärä oli nolla. Olisihan se ollut hienoa, jos tuntematon kepupalstalainen olisi päässyt eduskuntaan. Silloin, ehdokasta lainaten, "asiat eivät olisi jääneet pöydälle".
- Elimäen_Elli
Minä olisin sopivampi eduskuntaan. Sotaväkeenkin meinasin mennä. Lupailivat painavaa salkkua maanpuolustusministeriössä, sotaministerin salkkua. En kuitenkaan mennyt kun ilmaisjakelulehtien jakajan paikka vapautui asuinalueellamme, ja sainkin melkein sen paikan. Eivät kuitenkaan uskaltaneet antaa minulle rappujen avaimia, pelkurit.
Näin äkseeraisin eduskunnassa silloin kun olisi minun puheenvuoroni: Eduskunnassa aseento ! Ojennusta käsituntumalle ! Katse eteen mars ! Taakse mene ! Ja sama uudestaan kunnes kaikki on ryhdikkäitä ja täsmällisiä. Sitten vasta puhuisin suuni puhtaaksi.
Pystyisikö pankkimajuri samaan ? Epäilen vahvasti että ei pystyisi.- Gnignijv
"Pankkimajuri". Joko sellainenkin löytyy palstalta? Näitä majureita tuntuu sikiävän kuin sieniä sateella.
- Elimäen_Elli
Minulta pääsi kirjoituserehdys. Jos korvaat sanassa "Pankkimajuri" ensimmäisenä esiintyneen i-kirjaimen kyseistä kirjainta aakkosjärjestyksessä seuraavalla vokaalilla, saat kerrytetyksi korvaavan sanan, joka oli alunperin se sana, joka oli minulla pyrkimyksenä tuottaa muutoin varsin soljuvaan tekstiini.
- taas.uusi.majuri
Elimäen_Elli kirjoitti:
Minulta pääsi kirjoituserehdys. Jos korvaat sanassa "Pankkimajuri" ensimmäisenä esiintyneen i-kirjaimen kyseistä kirjainta aakkosjärjestyksessä seuraavalla vokaalilla, saat kerrytetyksi korvaavan sanan, joka oli alunperin se sana, joka oli minulla pyrkimyksenä tuottaa muutoin varsin soljuvaan tekstiini.
Keskivokaalit i ja e
"pankkeMAJURI" - pankkumajuri
taas.uusi.majuri kirjoitti:
Keskivokaalit i ja e
"pankkeMAJURI"Onko se U, lukitsen U:n.
- Pinkkimajuri
pankkumajuri kirjoitti:
Onko se U, lukitsen U:n.
Pinkkimajuri on ihqu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2051997puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo171629Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561355Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2131279- 511161
- 61972
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul40916Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm307913- 60883
Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel34859