Solarium kuopiossa?

asdasdasd43534

Onko täälä lähistöillä mitään halpaa/hyvää solariumia?
Opiskelijabudjetille sopivaa?

14

2668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfar234rsdf45asd

      Eikö kukaan muka tiedä?

      • ulosäkkiä

        Miks käydä solkussa kun se on epäterveellistä.Ulkona paistaa aurinko,kyllä se naamaan tarttuu!


    • dfsfsrsfd35rdgdf

      Työni takia joudun käydä, ja juuri hiljattain muutin kaupunkiin niin tarvisi tietää missä täälä semmosia edes on kun googlesta niin huonosti löytyy.

      • kuntaasenkevätsaavuokot

        Johan on työpaikka! En ole ennen kuullutkaan vastaavaa. Uskomatonta. Ensin esiintyy opiskelijana ja sitten jo töiden takia pitää käydä solkussa. Vivahteikas henkilö.


      • selvä_juttu

      • hyvähuomio

        Näinhän se onkin!


    • sadadasdasdasd

      Olen mies ja teen miesmallin hommia opiskelun ohessa, jos nyt noin kiinnostaa.
      Joten edelleen etsin sitä solariumia jostain päin kuopiota, hintaluokaltaa 30-50e 10 kertaa.

      • hohhoijakkaa

        On sulla ongelmat. Tänä päivänä mikään mikään mallitoimisto ei edellytä että pitäisi olla ruskea. Taidat olla vähän epävireessä.


    • dfsa345asdf435df

      Mikäköhän sun ongelma on kun täälä valitat vaan random ihmisille netissä? En enempää rupea avautumaan yksityiselämästäni täälä, usko omiin uskomuksiisi vaan.
      Vieläkinkö löytyy valittajia vai aikooko kukaan kertoa mistä niitä solariumeja löytyy?

    • TervetuloaSuomeen

      Kuopion fressissä pääsee kerta maksulla sekä mahdollinen 10 kerran kortti. Huomaa että Suomalaiset taas edustaa

    • TervetuloaSuomeen

      Sitä mä tässä rupesin miettii et miten tällaset turvan aukojat on päätyneet tähän keskusteluun. Joko ne itekki salaa kaipaa rusketusta mutta eivät kehtaa sitä lähtä julkisilta paikoilta hakemaan, tai sitten he ovat kotona aikaansa suomi24:ssä kuluttavia juntteja jotka eivät tajua ulkomaailmasta mitään joten miesmalli on automaattisesti homo tai prostitoitu ja lonksuttavat leukojaan että itelle tulis parempi mieli. Ite käyn solariumissa näyttääkseni paremmalta, so fucking what?

    • Ihosairauksienlääkäri

      Älä hyvä mies tuhoa terveyttäsi moisen työsi takia! Solariumin vaarat tunnetaan jo siksi hyvin, ettei kannata riskeerata. Vaalea suomalainen iho on sitäpaitsi kauniimpi.

    • Ruikulilla

      Ootko top vai btm. Saattaisi kiinnostaa leikkiä vuoroviikoin isää ja äitiä. Keppana/kerta.

    • Solariumissakävijä

      Voi luoja että maa kantaa päällään tyhmiä ihmisiä. Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä elämällään tekee. Pakko oli vain sanoa vaikka vuoden vanha keskustelu onkin.:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe