Tiedättekö siniset ja muut... :)

Niin iloiseksi kun tämmönen nätti aurinkoinen päivä saakin ihmisen, niin aatelkaa että näin tänään ekat voikukatki! :)) Mulle toi voikukka on se alkavan kesän yksi ihana merkki.
Tipusetkin laulelee kilpaa ja huomaa että ihmisetkin ovat iloisemman näköisiä. :))

Kertokaas mikä juttu saa teidät kesäfiiliksille?

Nii juu...on yksi karmeeki juttu. :( Huomasin maassa melkeen talon kokoisen mustan hämähäkin! Eli nyt nekin on sitten mun "ilona". :(

158

1630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä tykkään, kun on lämmintä ja koira röhnöttää parvekkeella ottamassa aurinkoa.. :)

      • Eikö ole vaan kiva, kun ei tartte enää mitään paksuja vaatteita ja kyllä noi eläimetkin nauttii lämpösestä. :)
        Me naiset ku melkein yleisesti ollaan semmosia vilukinttuja, niin meillä tämä on niin nannaa! :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eikö ole vaan kiva, kun ei tartte enää mitään paksuja vaatteita ja kyllä noi eläimetkin nauttii lämpösestä. :)
        Me naiset ku melkein yleisesti ollaan semmosia vilukinttuja, niin meillä tämä on niin nannaa! :))

        Joo, kyllä on mukavaa heittää talvivaatteet kaapin perukoille.. Miedän perheessä minä ja koira ollaan aika vilukinttuja.. Joten aurinko on nannaa.. :)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Joo, kyllä on mukavaa heittää talvivaatteet kaapin perukoille.. Miedän perheessä minä ja koira ollaan aika vilukinttuja.. Joten aurinko on nannaa.. :)

        Joskus ku on lämmin ilma, mut sataa vettä nii mä tykkään kyllä sellasestaki säästä. Kesäisin varsinki se raikastaa ja luonnon tuoksu on nii huumaava. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Joskus ku on lämmin ilma, mut sataa vettä nii mä tykkään kyllä sellasestaki säästä. Kesäisin varsinki se raikastaa ja luonnon tuoksu on nii huumaava. :)

        se on vähä niinku toi muokatun maan haju et semmonen keväinen.. :)


      • temmirauta kirjoitti:

        se on vähä niinku toi muokatun maan haju et semmonen keväinen.. :)

        Nii ja sit ku koivuissa on lehdet, niin niistäki tulee ihana haju. :)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Joo, kyllä on mukavaa heittää talvivaatteet kaapin perukoille.. Miedän perheessä minä ja koira ollaan aika vilukinttuja.. Joten aurinko on nannaa.. :)

        Hui olet käynyt uimassa... mä en ole jaksanut.


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Hui olet käynyt uimassa... mä en ole jaksanut.

        ei kai nyt veipijongin myyrä semmosta ;) jäbä ei oikein jaksa uskoa..


      • temmirauta kirjoitti:

        ei kai nyt veipijongin myyrä semmosta ;) jäbä ei oikein jaksa uskoa..

        siis mitä?


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        siis mitä?

        No toi Ilmannimi näköjään ymmärsi et sä oot käyny uimas ja Temmi siihen totes et et kai sä... :) Mäki kyl käsitin et sä oot vaan heittäny talvikuteet nurkkaan ;)?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eikö ole vaan kiva, kun ei tartte enää mitään paksuja vaatteita ja kyllä noi eläimetkin nauttii lämpösestä. :)
        Me naiset ku melkein yleisesti ollaan semmosia vilukinttuja, niin meillä tämä on niin nannaa! :))

        Mulla oli muuten eilen ensimmäistä kertaa bikinit päällä... Siis ulkona :))


      • artagnan kirjoitti:

        No toi Ilmannimi näköjään ymmärsi et sä oot käyny uimas ja Temmi siihen totes et et kai sä... :) Mäki kyl käsitin et sä oot vaan heittäny talvikuteet nurkkaan ;)?

        Ai sellaista luultiin, että minä uimaan?? Ehei.. Vain laitoin talvivaatteet kaappiin ja kesävatteet esiin. Minä en ole ollut uimassa, sitten yläasteen.. Ja en edes juuri osaa uida..


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mulla oli muuten eilen ensimmäistä kertaa bikinit päällä... Siis ulkona :))

        Ai, sä olit jo aurinkoa pyydystämässä. :)) Meikäläinen kyllä tärisis vielä vilusta. Sit ku on 26 astetta, nii se on mulle lämmintä. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai, sä olit jo aurinkoa pyydystämässä. :)) Meikäläinen kyllä tärisis vielä vilusta. Sit ku on 26 astetta, nii se on mulle lämmintä. :))

        No niillä oli kuulemma 23 astetta lämmintä pihalla eilen elikkä tytsin tukan alla oli sitten vähintään se about 40 astetta.. ;-D


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Ai sellaista luultiin, että minä uimaan?? Ehei.. Vain laitoin talvivaatteet kaappiin ja kesävatteet esiin. Minä en ole ollut uimassa, sitten yläasteen.. Ja en edes juuri osaa uida..

        Se oli minä joka luuli että olit käynyt uimassa... Mutta hyvä ettet ollut käynyt uimassa kun pelkkä ajatuksesta tulee kylmä ajatus.


    • No kesäfiilis tulee siitä kun meikä menee illalla mouruamaan tytsin ikkunan alle anteeksiantoa eikä päälle heitetty kylmä vesi hyydytä sälliä koska se ehtii sopivasti ilmalennon aikana lämmetä.. ;-D

      • Oot sinä semmonen mourukolli. ;) Taidat joutua aika useinkin mouruta tuota anteeksantoa..:)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oot sinä semmonen mourukolli. ;) Taidat joutua aika useinkin mouruta tuota anteeksantoa..:)))

        No toisinaan ;-D Mistähän marketista sais ostettua jonkun nätin kukkakimpun..?


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No toisinaan ;-D Mistähän marketista sais ostettua jonkun nätin kukkakimpun..?

        No kyllä ne kauneimmat löytyy kukkakaupoista. Meinaakko et sellanen saa leppymään..voi olla että lentää kukkapuska perässä ku sä juokset edellä. ;))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No toisinaan ;-D Mistähän marketista sais ostettua jonkun nätin kukkakimpun..?

        Jos sä Tinttiksen takapihalt haet vaan voikukkii ku nehän on nättei... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Jos sä Tinttiksen takapihalt haet vaan voikukkii ku nehän on nättei... ;)

        Sit Butsi vasta juoksiski..ja kovaa..


    • Kyl se tää lämpö ja valoisuus on... Ku oltiin ny Vappuna telttailemas nii oli sillai mageeta herätä lintuin liverrykseen :) Toi jarrupalain vaihto on sit myöski sellainen juttu et on taas kesäfiilarit kohillaan ;)

      • Eikö olekki vaa ihanaa toi tipuste laulu..sitä vois kuunnella vaikka yötäpäivää.:)) Noista jarrujutuista en tajuu hölkäsen pöläystä..;))


    • Tytsi sopivan anteliaissa bikineissä tai mielellään yläosattomissa :-P-: Meikälle suopeana elikkä pyytäisi levittämään aurinkorasvaa kahden kesken rantsulla ettei tisulit pala ;-P-: Se olis saletisti meikän haaveiden ehdoton ykkösjuttu.. :-P

      • Japaninlippujutut ei ehkä oikeen edistä tuota haavetta. Sä Butsi olet törkyturpa..:))) Pitäsköhän mun alkaa kouluttamaan susta hyväkäytöksistä herrasmiestä, nii saattas pimujen silmät aueta...;))


      • mitenkä jäbä vähä semmosta aavistelee et joku muu sitä rasvaa nyt levitteleepi.. ;)


      • ლ(눈_눈)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Japaninlippujutut ei ehkä oikeen edistä tuota haavetta. Sä Butsi olet törkyturpa..:))) Pitäsköhän mun alkaa kouluttamaan susta hyväkäytöksistä herrasmiestä, nii saattas pimujen silmät aueta...;))

        No meikä väkersi niistä 'valkoisista' sellaisen rauhanlipun kun vaikutti kuitenki järkiostokselta kukkien sijaan.. ;-D



      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meikä väkersi niistä 'valkoisista' sellaisen rauhanlipun kun vaikutti kuitenki järkiostokselta kukkien sijaan.. ;-D

        Mistä valkoisista? :P


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mistä valkoisista? :P

        No niistä Japanin lipuista ilman kuviota tietenkin.. :-)


    • No mä kyllä rakastan luonnon heräämistä ihan koko rintamalla. Tinttujen sirkutukset ilahduttaa mua ihan samalla lailla kuin hämähäkit, muurahaiset, siilit ym ym...

      Tuo Japanin lippu meni kyllä yli ymmärrykseni. Kysyin asiasta useaan kertaan siveyden polulta hairahtahteneelta alamaiseltani ja lopulta hän vastasi minulle sanatarkasti seuraavalla tavalla: "Kuules herra paavi, nyt puhutaan niistä naisen hedelmällisyyteen liittyvistä asioista joista sinulla ei ole lupa saada minkään asteen ymmärrystä. Mutta jos olen pakotettu antamaan jonkin sortin vastauksen niin sanottakoon että kyseisellä neidolla vuotaa nenästä verta valkoiseen nessuliinaan."

      Olipa tuokin vastaus, mitä ihmeen tekemistä nenän verenvuodolla sitten on tommosten juttujen kans, tuli kyllä heti tunne että mua huijataan, taas kerran:(

      • No kyllä mäkin tykkään ihan kaikesta, paitsi että noi lukit on vaan jostai syystä nii karmeita..ja sille inholle ei vaa voi mitään. Tuosta lipusta..ei se huono selitys ollu ku kyl Japanin lippu syntyy tollaki systeemillä. Se miten se koskee naisen hedelmällisyyttä, nii hän tarkotti varmaan et ku nenusta ynnä muusta saattais vähä liruttaa,nii sillon ei synny niitä "hedelmiä". :))


      • Anteeksi mun rakas paavi, että häiritsen sua sun vapaapäivänä :)) Mutta mun on ihan pakko kysyä sulta yksi TOSI tärkeä asia Vatikaanin supersalaisella koodikielellä: O-n-k-o m-u-n s-y-n-n-i-l-l-i-s-t-ä k-ä-y-t-t-ä-ä j-ä-t-t-i-k-o-k-o-i-s-t-a v-e-s-i-t-y-k-k-i-ä v-a-i e-i??? Sun kirjaston ylähyllyllä on aivan kaamean paksu opas nimeltään "Keinotekoinen vedenpaisumus: Missä tilanteissa kanuunaan voi yhdistää vesijohdon ja superkovan paineen. Nooa vastaa arkistaan uskonnolliseen etiikkaan ja kristillisiin arvoihin nojautuen". Hmmm... Voisitko laittaa jonkun sun kardinaaleista katsomaan sieltä, jos et muuten muista, jooko :))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Anteeksi mun rakas paavi, että häiritsen sua sun vapaapäivänä :)) Mutta mun on ihan pakko kysyä sulta yksi TOSI tärkeä asia Vatikaanin supersalaisella koodikielellä: O-n-k-o m-u-n s-y-n-n-i-l-l-i-s-t-ä k-ä-y-t-t-ä-ä j-ä-t-t-i-k-o-k-o-i-s-t-a v-e-s-i-t-y-k-k-i-ä v-a-i e-i??? Sun kirjaston ylähyllyllä on aivan kaamean paksu opas nimeltään "Keinotekoinen vedenpaisumus: Missä tilanteissa kanuunaan voi yhdistää vesijohdon ja superkovan paineen. Nooa vastaa arkistaan uskonnolliseen etiikkaan ja kristillisiin arvoihin nojautuen". Hmmm... Voisitko laittaa jonkun sun kardinaaleista katsomaan sieltä, jos et muuten muista, jooko :))

        No kyllä tuohon on helppo vastata ilman sitä kirjaaki ku osaan myös sen ulkoa, kannesta kanteen. Siellä heti sivulla 17 sanotaan näin: "Kyseisen tykin käyttö on sallittua vain äärimmäisessä hätätilanteessa. Lisäksi lupaa käyttöön tulee aina anoa vankkoine perusteluineen. Hakemuslomake löytyy netistä osoitteesta:www.paavinsivut/äärimmäisenhädänlomakkeet/jättivesitykki/..."


      • toljanter kirjoitti:

        No kyllä tuohon on helppo vastata ilman sitä kirjaaki ku osaan myös sen ulkoa, kannesta kanteen. Siellä heti sivulla 17 sanotaan näin: "Kyseisen tykin käyttö on sallittua vain äärimmäisessä hätätilanteessa. Lisäksi lupaa käyttöön tulee aina anoa vankkoine perusteluineen. Hakemuslomake löytyy netistä osoitteesta:www.paavinsivut/äärimmäisenhädänlomakkeet/jättivesitykki/..."

        Hoh hoijaa... Kohta 2761: Kuinka pitkä olet ilman korkokenkiä? 167 cm, muistaakseni..., Kohta 2762: Mitä Jesaja sanoi Jeremiaalle Trenton kirkolliskokouksessa? Puuh... Taas näin vaikea :(( Rento meininki... Ehkä..., Kohta 2763: Kengännumero : 2 - 1? Hmmm... 18, Kohta 2764: Kuka väistää tasa-arvoisessa risteyksessä? SIIS EI VOI OLLA TOTTA??? Kysymyksiä on tasan 5000!!!!! En pääse ikinä tekemään syntiä ja ampumaan mun tykillä :(( Auttaakohan, jos puserran mun silmät täyteen itkua... A-r-m-o-a m-u-n r-a-k-a-s p-a-a-v-i ( ಥ_ ಥ)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hoh hoijaa... Kohta 2761: Kuinka pitkä olet ilman korkokenkiä? 167 cm, muistaakseni..., Kohta 2762: Mitä Jesaja sanoi Jeremiaalle Trenton kirkolliskokouksessa? Puuh... Taas näin vaikea :(( Rento meininki... Ehkä..., Kohta 2763: Kengännumero : 2 - 1? Hmmm... 18, Kohta 2764: Kuka väistää tasa-arvoisessa risteyksessä? SIIS EI VOI OLLA TOTTA??? Kysymyksiä on tasan 5000!!!!! En pääse ikinä tekemään syntiä ja ampumaan mun tykillä :(( Auttaakohan, jos puserran mun silmät täyteen itkua... A-r-m-o-a m-u-n r-a-k-a-s p-a-a-v-i ( ಥ_ ಥ)

        Pitäsköhän minunki alkaa käyttämään tuota keinoa, että saan tahtoni lävitse..:))) Tuo kuulostaa hyvin toimivalta. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Pitäsköhän minunki alkaa käyttämään tuota keinoa, että saan tahtoni lävitse..:))) Tuo kuulostaa hyvin toimivalta. ;))

        No kyllä mä sulle Ariel voin antaa luvan tuon tykin käyttöön, kyyneleet on mun heikkous nääs... Sen verran mä tuota Butsia kuitenkin säälin että vesipaine aseessasi saa olla enintään puolet maksimista ja veden lämpötila sitte semmoiset mukavat 30 astetta:)

        Tintulle siis tässä yllättävä tiedonjyvänen, oon vain mies ja kyllä muhunkin jotkut konstit tehoaa. Tuota noin niin, onkos sullaki tarvetta saada lupa vesitykin käyttöön...;)


      • toljanter kirjoitti:

        No kyllä mä sulle Ariel voin antaa luvan tuon tykin käyttöön, kyyneleet on mun heikkous nääs... Sen verran mä tuota Butsia kuitenkin säälin että vesipaine aseessasi saa olla enintään puolet maksimista ja veden lämpötila sitte semmoiset mukavat 30 astetta:)

        Tintulle siis tässä yllättävä tiedonjyvänen, oon vain mies ja kyllä muhunkin jotkut konstit tehoaa. Tuota noin niin, onkos sullaki tarvetta saada lupa vesitykin käyttöön...;)

        No en mä vesitykkilupaa tartte..mä en vielä tiiä mitä mä tartten..:))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en mä vesitykkilupaa tartte..mä en vielä tiiä mitä mä tartten..:))

        No käännyppä site puoleeni kun keksit jotain. Tuossa samalla voisit vähä treenata sitä kyynelten tuottamista tarvittaessa;)


      • toljanter kirjoitti:

        No käännyppä site puoleeni kun keksit jotain. Tuossa samalla voisit vähä treenata sitä kyynelten tuottamista tarvittaessa;)

        Just sun puoleen mä meinasinki kääntyä..;) Harjottelin just kyyneleen puristamista,mut ei onnistu..:( Mun täytyy varmaa ottaa sipuli avuks tai sit mulla on kyllä satavarmojaki kikkoja..;))


      • vaikka-profiilikuvaksi
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hoh hoijaa... Kohta 2761: Kuinka pitkä olet ilman korkokenkiä? 167 cm, muistaakseni..., Kohta 2762: Mitä Jesaja sanoi Jeremiaalle Trenton kirkolliskokouksessa? Puuh... Taas näin vaikea :(( Rento meininki... Ehkä..., Kohta 2763: Kengännumero : 2 - 1? Hmmm... 18, Kohta 2764: Kuka väistää tasa-arvoisessa risteyksessä? SIIS EI VOI OLLA TOTTA??? Kysymyksiä on tasan 5000!!!!! En pääse ikinä tekemään syntiä ja ampumaan mun tykillä :(( Auttaakohan, jos puserran mun silmät täyteen itkua... A-r-m-o-a m-u-n r-a-k-a-s p-a-a-v-i ( ಥ_ ಥ)

        http://famousdude.com/images/judi-trott-04.jpg

        Häkellyttävä yhdennäköisyys tähän kuvaan eikö vain?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Pitäsköhän minunki alkaa käyttämään tuota keinoa, että saan tahtoni lävitse..:))) Tuo kuulostaa hyvin toimivalta. ;))

        Mmmm... Joo-o ;)) Toinen superhyvin toimiva keino on sanoa, että "multa on mennyt ruokahalu... mulle ei mikään maistu" :)) Ja lopuksi toooooooooooooodella SYVÄ HUOKAUS, hahaha ;)) Toimii AINA tsiljardiprosenttisen varmasti :))


      • PatrikLaineen2ndBestis
        toljanter kirjoitti:

        No kyllä mä sulle Ariel voin antaa luvan tuon tykin käyttöön, kyyneleet on mun heikkous nääs... Sen verran mä tuota Butsia kuitenkin säälin että vesipaine aseessasi saa olla enintään puolet maksimista ja veden lämpötila sitte semmoiset mukavat 30 astetta:)

        Tintulle siis tässä yllättävä tiedonjyvänen, oon vain mies ja kyllä muhunkin jotkut konstit tehoaa. Tuota noin niin, onkos sullaki tarvetta saada lupa vesitykin käyttöön...;)

        Ethän nyt ihan kaameasti järkyty, mutta kuulin erittäin superluotettavalta taholta, että sun ultrapehmeä sohva aiotaan melko varmasti takavarikoida!!!!! M-I-E-T-I!!! Siis se, jolla istut tai makoilet toooooooooooooosi mukavasti, kun katsot Suomen pelejä :(( Ja syy on pelkästään se, että myönsit Arielille ärsyttävän kakkamaisen luvan, josta ei ollut hänelle MITÄÄN HYÖTYÄ :((

        Hmmm... Sun on muuten aivan turha epäillä, että mun nimmari olisi trollausta, koska Arielilla on oikeasti TODELLA vaikutusvaltaisia tuttavia sekä urheilupiireissä että KGB:ssä. Siis uskothan mua, jooko???


      • sanoikerransuoratsanat
        PatrikLaineen2ndBestis kirjoitti:

        Ethän nyt ihan kaameasti järkyty, mutta kuulin erittäin superluotettavalta taholta, että sun ultrapehmeä sohva aiotaan melko varmasti takavarikoida!!!!! M-I-E-T-I!!! Siis se, jolla istut tai makoilet toooooooooooooosi mukavasti, kun katsot Suomen pelejä :(( Ja syy on pelkästään se, että myönsit Arielille ärsyttävän kakkamaisen luvan, josta ei ollut hänelle MITÄÄN HYÖTYÄ :((

        Hmmm... Sun on muuten aivan turha epäillä, että mun nimmari olisi trollausta, koska Arielilla on oikeasti TODELLA vaikutusvaltaisia tuttavia sekä urheilupiireissä että KGB:ssä. Siis uskothan mua, jooko???

        Se ei susta ole kiinnostunut, naimisissa oleva ukko pelleilee vaan huvikseen.


      • PatrikLaineen2ndBestis kirjoitti:

        Ethän nyt ihan kaameasti järkyty, mutta kuulin erittäin superluotettavalta taholta, että sun ultrapehmeä sohva aiotaan melko varmasti takavarikoida!!!!! M-I-E-T-I!!! Siis se, jolla istut tai makoilet toooooooooooooosi mukavasti, kun katsot Suomen pelejä :(( Ja syy on pelkästään se, että myönsit Arielille ärsyttävän kakkamaisen luvan, josta ei ollut hänelle MITÄÄN HYÖTYÄ :((

        Hmmm... Sun on muuten aivan turha epäillä, että mun nimmari olisi trollausta, koska Arielilla on oikeasti TODELLA vaikutusvaltaisia tuttavia sekä urheilupiireissä että KGB:ssä. Siis uskothan mua, jooko???

        Takavarikointi ei vaan onnistu... Mulla on nääs suojanani semmonen jättikokoinen vesitykki (ookko kuullu semmosista?) säädettynä maksimitehoille;)


      • toljanter kirjoitti:

        Takavarikointi ei vaan onnistu... Mulla on nääs suojanani semmonen jättikokoinen vesitykki (ookko kuullu semmosista?) säädettynä maksimitehoille;)

        Hahaa... Mutta mullapa on asennettuna mun laserkatseeseen jääitkulaite :)) Sua NIIN harmittaa, kun rei'itän sun muovisen tykin ihan pilalle ja sun plyysisohvasta purkautuu täytteet ulos Unkari-pelin aikana, hahaha ;)) By the way... Vai satuitko puhumaan SIITÄ TYKISTÄ, jota täytät m-u-u-m-i-l-i-m-s-a-l-l-a????? Tsiljardimiljardisti A-U-T-S...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaa... Mutta mullapa on asennettuna mun laserkatseeseen jääitkulaite :)) Sua NIIN harmittaa, kun rei'itän sun muovisen tykin ihan pilalle ja sun plyysisohvasta purkautuu täytteet ulos Unkari-pelin aikana, hahaha ;)) By the way... Vai satuitko puhumaan SIITÄ TYKISTÄ, jota täytät m-u-u-m-i-l-i-m-s-a-l-l-a????? Tsiljardimiljardisti A-U-T-S...

        Tota noin... Mites mä ny vähä sellasii luulen et illal on toi murun lasersimmu sillai vinksallaan ku pelii pitäis ehtii kattoo mut toisaalt sit myöski tota Temptation Islandii et mites on ;)


      • miljoonandollarinneuvo
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaa... Mutta mullapa on asennettuna mun laserkatseeseen jääitkulaite :)) Sua NIIN harmittaa, kun rei'itän sun muovisen tykin ihan pilalle ja sun plyysisohvasta purkautuu täytteet ulos Unkari-pelin aikana, hahaha ;)) By the way... Vai satuitko puhumaan SIITÄ TYKISTÄ, jota täytät m-u-u-m-i-l-i-m-s-a-l-l-a????? Tsiljardimiljardisti A-U-T-S...

        Yrittäisit ulkonäölläsi nhl-kiekkoilijaa, tietäisi helppoa rahaa.


      • miljoonandollarinneuvo kirjoitti:

        Yrittäisit ulkonäölläsi nhl-kiekkoilijaa, tietäisi helppoa rahaa.

        Raha ei ole rakkautta..


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... Joo-o ;)) Toinen superhyvin toimiva keino on sanoa, että "multa on mennyt ruokahalu... mulle ei mikään maistu" :)) Ja lopuksi toooooooooooooodella SYVÄ HUOKAUS, hahaha ;)) Toimii AINA tsiljardiprosenttisen varmasti :))

        On sulla aikamoisia kikkoja.:) Oikeesti mun ei tarvi käyttää poppaskonsteja, ku se on vaa joko tai..:)


      • miljoonandollarinneuvo kirjoitti:

        Yrittäisit ulkonäölläsi nhl-kiekkoilijaa, tietäisi helppoa rahaa.

        Halvennat tuolla kirjoituksellasi niin Arielia kuin jääkiekkoilijoitakin.


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaa... Mutta mullapa on asennettuna mun laserkatseeseen jääitkulaite :)) Sua NIIN harmittaa, kun rei'itän sun muovisen tykin ihan pilalle ja sun plyysisohvasta purkautuu täytteet ulos Unkari-pelin aikana, hahaha ;)) By the way... Vai satuitko puhumaan SIITÄ TYKISTÄ, jota täytät m-u-u-m-i-l-i-m-s-a-l-l-a????? Tsiljardimiljardisti A-U-T-S...

        Vai semmonen lisälaite sulla on!!!

        No se on kyllä aika heikkotehoinen sitte, tykit on täydessä kunnossa suojaamaan mua hyökkäyksiltä;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Halvennat tuolla kirjoituksellasi niin Arielia kuin jääkiekkoilijoitakin.

        no jäbä on sitte samaa mieltä et kyllä yks maajussi aina kiekkoilijan peittoaa.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Halvennat tuolla kirjoituksellasi niin Arielia kuin jääkiekkoilijoitakin.

        Olen samaa mieltä.. Ja ihan oikeasti, raha ei ole rakkautta.


      • Niin samaa mieltä :)) Sitäpaitsi NHL-kiekkoilijoiden vaimojen ja tyttöystävien vähimmäispituus on noin 180 cm... Hmmm... Ja lisäksi vaaditaan blondatut hiukset ja ihan vaaaaaaaaaaaaaltavat rinnat, joten E-H-K-Ä tyydyn kuitenkin mun mieheen, hahaha :)) No oikeasti en vaihtaisi häntä edes Ryan Lochteen :))


      • toljanter kirjoitti:

        Vai semmonen lisälaite sulla on!!!

        No se on kyllä aika heikkotehoinen sitte, tykit on täydessä kunnossa suojaamaan mua hyökkäyksiltä;)

        H-E-I-K-K-O-T-E-H-O-I-N-E-N??? Siis miten niin muka??? Mulla alkaa vähitellen olla mun ruman ilmeen olo ( ಠ_ಠ ) Ensinnäkin sun tykit ovat VAIN muovia ja mun 10000 barin voimakkuudella sinkoutuva jääitku veitsenterävää :)) Sitäpaitsi mulla on ylläni kosteutta hylkivä asu (ks. linkki)... Siis myönnä mulle jo, että anelisit multa polvillasi A-R-M-O-A ლ(눈_눈)

        http://www.superkauppa.fi/kissanainen-catwoman-naamiaisasu.html


      • temmirauta kirjoitti:

        no jäbä on sitte samaa mieltä et kyllä yks maajussi aina kiekkoilijan peittoaa.. ;)

        Varmasti..ainaki ku on kyse Temmistä. :)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Niin samaa mieltä :)) Sitäpaitsi NHL-kiekkoilijoiden vaimojen ja tyttöystävien vähimmäispituus on noin 180 cm... Hmmm... Ja lisäksi vaaditaan blondatut hiukset ja ihan vaaaaaaaaaaaaaltavat rinnat, joten E-H-K-Ä tyydyn kuitenkin mun mieheen, hahaha :)) No oikeasti en vaihtaisi häntä edes Ryan Lochteen :))

        Tuli tuosta kuvauksesta mieleen pumpattava barbara..:)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        H-E-I-K-K-O-T-E-H-O-I-N-E-N??? Siis miten niin muka??? Mulla alkaa vähitellen olla mun ruman ilmeen olo ( ಠ_ಠ ) Ensinnäkin sun tykit ovat VAIN muovia ja mun 10000 barin voimakkuudella sinkoutuva jääitku veitsenterävää :)) Sitäpaitsi mulla on ylläni kosteutta hylkivä asu (ks. linkki)... Siis myönnä mulle jo, että anelisit multa polvillasi A-R-M-O-A ლ(눈_눈)

        http://www.superkauppa.fi/kissanainen-catwoman-naamiaisasu.html

        No pakko kait se on myöntää sitte...

        Oon kyllä oikeasti ihmetellyt että miten se Batman kykeni olemaan niin piittaamaton suhteessa tuon kissanaisen ulkonäköön. No se oli kait sitte TOSI kova jäbä:)


      • Tekniikka_hukassa
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        H-E-I-K-K-O-T-E-H-O-I-N-E-N??? Siis miten niin muka??? Mulla alkaa vähitellen olla mun ruman ilmeen olo ( ಠ_ಠ ) Ensinnäkin sun tykit ovat VAIN muovia ja mun 10000 barin voimakkuudella sinkoutuva jääitku veitsenterävää :)) Sitäpaitsi mulla on ylläni kosteutta hylkivä asu (ks. linkki)... Siis myönnä mulle jo, että anelisit multa polvillasi A-R-M-O-A ლ(눈_눈)

        http://www.superkauppa.fi/kissanainen-catwoman-naamiaisasu.html

        Huomasitko tätä?

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14278022/annatko-nimmari-ariel


      • iskänkorvike
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Niin samaa mieltä :)) Sitäpaitsi NHL-kiekkoilijoiden vaimojen ja tyttöystävien vähimmäispituus on noin 180 cm... Hmmm... Ja lisäksi vaaditaan blondatut hiukset ja ihan vaaaaaaaaaaaaaltavat rinnat, joten E-H-K-Ä tyydyn kuitenkin mun mieheen, hahaha :)) No oikeasti en vaihtaisi häntä edes Ryan Lochteen :))

        Yli 20 vuoden ikäerosuhteella ei ole tulevaisuutta.


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        H-E-I-K-K-O-T-E-H-O-I-N-E-N??? Siis miten niin muka??? Mulla alkaa vähitellen olla mun ruman ilmeen olo ( ಠ_ಠ ) Ensinnäkin sun tykit ovat VAIN muovia ja mun 10000 barin voimakkuudella sinkoutuva jääitku veitsenterävää :)) Sitäpaitsi mulla on ylläni kosteutta hylkivä asu (ks. linkki)... Siis myönnä mulle jo, että anelisit multa polvillasi A-R-M-O-A ლ(눈_눈)

        http://www.superkauppa.fi/kissanainen-catwoman-naamiaisasu.html

        Elikkä pikku pimatsulle tiedoksi ettei tarvi googlettaa niinku MacGyveriä aikoinaan että Batman ja kissanainen ovat pitkään aviossa ollu pariskunta. Robin on heidän täysi-ikäinen poikansa. Kotioloissa kissanainen pukeutuu lateksiin mutta Batman ei siitä lämpene kuitenkaan. Toisin kuin asian laita oli niissä kekkereissä taannoin joissa teltta oli pystyssä kaikilla.. ;-P-:


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Elikkä pikku pimatsulle tiedoksi ettei tarvi googlettaa niinku MacGyveriä aikoinaan että Batman ja kissanainen ovat pitkään aviossa ollu pariskunta. Robin on heidän täysi-ikäinen poikansa. Kotioloissa kissanainen pukeutuu lateksiin mutta Batman ei siitä lämpene kuitenkaan. Toisin kuin asian laita oli niissä kekkereissä taannoin joissa teltta oli pystyssä kaikilla.. ;-P-:

        no täytyy kait sitte jäbänki tunnustaa et kyllä siinä silmä lepäs.. ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        H-E-I-K-K-O-T-E-H-O-I-N-E-N??? Siis miten niin muka??? Mulla alkaa vähitellen olla mun ruman ilmeen olo ( ಠ_ಠ ) Ensinnäkin sun tykit ovat VAIN muovia ja mun 10000 barin voimakkuudella sinkoutuva jääitku veitsenterävää :)) Sitäpaitsi mulla on ylläni kosteutta hylkivä asu (ks. linkki)... Siis myönnä mulle jo, että anelisit multa polvillasi A-R-M-O-A ლ(눈_눈)

        http://www.superkauppa.fi/kissanainen-catwoman-naamiaisasu.html

        Mä kuolaan mut en tään mikroaterian takii :P Tota noin... Sopisko sillai et sä saat kaks kiloo irtokarkkei jos oot oottamas mua kämpil töiden jälkeen niinku tos asus...?


    • olisko se sitte noi peltotyöt ja ku lehemät saa ulos laitumelle. muuttolintujaki tulee aika tarkasti seurattua. mukava tässä on jäbän keitellä puuroa ku ulkona paistaa jo aurinko.. :)

      • Noissa sun hommissa tää kesä onkin varmaan tosi mukava.. Kait se kyllä sit toisaalta lisääki sitä työtä... Nuo lehmät on kyllä varmasti innoissaan, ku pääsevät ulos ja saavat sit syödä tuoretta heinää ja köllötellä auringonpaisteessa. :)

        Noista muuttolinnuista, niin kyllä sekin on ihana ääni minkä toi Kuovi päästää. Sitä kuuntelee kans nii mielellään...niinku kyllä kaikkien, mut tuolla tipusella on todella mukava ääni. :)


      • Hyvää yötä toivotan kaikille.. alan nukkuu. en jaksa enää valvoa


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Hyvää yötä toivotan kaikille.. alan nukkuu. en jaksa enää valvoa

        Kauniita unia ja oman enkelin kuvia.:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kauniita unia ja oman enkelin kuvia.:)

        Joo jos vain saan unta... herään ja valvon


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Noissa sun hommissa tää kesä onkin varmaan tosi mukava.. Kait se kyllä sit toisaalta lisääki sitä työtä... Nuo lehmät on kyllä varmasti innoissaan, ku pääsevät ulos ja saavat sit syödä tuoretta heinää ja köllötellä auringonpaisteessa. :)

        Noista muuttolinnuista, niin kyllä sekin on ihana ääni minkä toi Kuovi päästää. Sitä kuuntelee kans nii mielellään...niinku kyllä kaikkien, mut tuolla tipusella on todella mukava ääni. :)

        no tavallaan niitä hommia on kyllä enempi ku on kevätkylvöt ja rehunteot mut sitte elukoitten osalta on helpompaa ku ovat laitumella. noista kuoveista vaan sen verran et jäbänki pelloilla on niitten pesiä joka kesä. kepeillä oon tavannu niitä merkata et ei tuu sitte ajettua epähuomiossa niitten päältä noilla maatalouskoneilla.. :)


      • temmirauta kirjoitti:

        no tavallaan niitä hommia on kyllä enempi ku on kevätkylvöt ja rehunteot mut sitte elukoitten osalta on helpompaa ku ovat laitumella. noista kuoveista vaan sen verran et jäbänki pelloilla on niitten pesiä joka kesä. kepeillä oon tavannu niitä merkata et ei tuu sitte ajettua epähuomiossa niitten päältä noilla maatalouskoneilla.. :)

        Voi Temmi..sulla on sit tuo sydän paikallaan! <3 Kertoo paljon ihmisestä, joka ajattelee noin luontokappaleista!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi Temmi..sulla on sit tuo sydän paikallaan! <3 Kertoo paljon ihmisestä, joka ajattelee noin luontokappaleista!

        kiitti :) ei kai jäbä hennois mennä kenenkään tipusen kotia rikkomaan :) oli sitte muuten pääskysetki saapuneet aamulypsyn aikana.. :)


      • temmirauta kirjoitti:

        kiitti :) ei kai jäbä hennois mennä kenenkään tipusen kotia rikkomaan :) oli sitte muuten pääskysetki saapuneet aamulypsyn aikana.. :)

        Mä nii tykkään ihmisistä jotka ajattelee kaikista elävistä sydämmellä. Nyt sit pitäis varmaa olla kesä jos pääskynenki on tullu. Muutes on semmone sanonta et jos pääskynen asettuu pihapiiriin, nii siel asuu onni..:))


      • Tukkirekka

        Kova on tytöllä peli.;)


      • Butsi voi helposti mennä puun taakse piiloon. :))


      • Älä ammu erehdyksessä, jos tulija satunkin olemaan minä. ;)


      • Tota noin... Mul on sit puol kiloo irtokarkkei messis ku mä tuun käväseen et älä sit muakaan tykitä ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Mul on sit puol kiloo irtokarkkei messis ku mä tuun käväseen et älä sit muakaan tykitä ;)

        Sinähän ovela kettu olet...otat mukaan tollasia houkutuksia.. ;))


    • Tuleeko sulle (tai Kittielle tai Ilmannimelle) koskaan mieleen, että toooooooooosi monien miesten päästä puuttuu OIKEASTI jotain TODELLA tärkeää??? Siis niin kuin aivot tai tunneäly...

      • Ai tuleeko koskaan mieleen...kysy vaan kuinka monta kertaa. On katos olemassa monentyyppisiä miehiä.. Eka tyyppi on se joka syntyy kylläkin aivojen ja tunneälyn kanssa, mutta ajan myötä ne häipyy jonnekki..Joillaki valuu pöksyihin ja joillakin vaan tapahtuu niiden yllätyskatoaminen. Toinen tyyppi on se, jolla ei koskaan noita juttuja olekkaan... Kolmas on taas semmonen miestyyppi jolla on ne aina, eikä niitä koskaan kadota. Tää viimeinen on erittäin suuri harvinaisuus, joten jos sellaisen löytää, niin se kannattaa pitää kiinni ihan kaksin käsin...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai tuleeko koskaan mieleen...kysy vaan kuinka monta kertaa. On katos olemassa monentyyppisiä miehiä.. Eka tyyppi on se joka syntyy kylläkin aivojen ja tunneälyn kanssa, mutta ajan myötä ne häipyy jonnekki..Joillaki valuu pöksyihin ja joillakin vaan tapahtuu niiden yllätyskatoaminen. Toinen tyyppi on se, jolla ei koskaan noita juttuja olekkaan... Kolmas on taas semmonen miestyyppi jolla on ne aina, eikä niitä koskaan kadota. Tää viimeinen on erittäin suuri harvinaisuus, joten jos sellaisen löytää, niin se kannattaa pitää kiinni ihan kaksin käsin...

        No meikä on toi viimeinen miestyyppi sillä lisäyksellä että tunne on samanaikaisesti erittäin voimakkaana 'sielläki' kun tytsi on kyseessä ;-D Ei kai sille mitään voi että rakkaus on kokonaisvaltainen tunne.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meikä on toi viimeinen miestyyppi sillä lisäyksellä että tunne on samanaikaisesti erittäin voimakkaana 'sielläki' kun tytsi on kyseessä ;-D Ei kai sille mitään voi että rakkaus on kokonaisvaltainen tunne.. ;-D

        :))) Oiskoha toi sun tytsis ihan samaa mieltä.. :))) Muutes Butsi..(Meinasin tikahtua nauruun äsken, ku kirjoitin sun nimeks eka Nutsi. :))) nii Butsi..sitä vaa, et mä jotenki luulen että sun tunneäly ja aivotki on just tuol väärässä päässä...sori.. ;))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :))) Oiskoha toi sun tytsis ihan samaa mieltä.. :))) Muutes Butsi..(Meinasin tikahtua nauruun äsken, ku kirjoitin sun nimeks eka Nutsi. :))) nii Butsi..sitä vaa, et mä jotenki luulen että sun tunneäly ja aivotki on just tuol väärässä päässä...sori.. ;))))

        No ei se mitään Lumikolaseni ;-) Meikä voi olla Nutsiki.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No ei se mitään Lumikolaseni ;-) Meikä voi olla Nutsiki.. ;-D

        Onneks ei menny tuon enempää pieleen. ;))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai tuleeko koskaan mieleen...kysy vaan kuinka monta kertaa. On katos olemassa monentyyppisiä miehiä.. Eka tyyppi on se joka syntyy kylläkin aivojen ja tunneälyn kanssa, mutta ajan myötä ne häipyy jonnekki..Joillaki valuu pöksyihin ja joillakin vaan tapahtuu niiden yllätyskatoaminen. Toinen tyyppi on se, jolla ei koskaan noita juttuja olekkaan... Kolmas on taas semmonen miestyyppi jolla on ne aina, eikä niitä koskaan kadota. Tää viimeinen on erittäin suuri harvinaisuus, joten jos sellaisen löytää, niin se kannattaa pitää kiinni ihan kaksin käsin...

        No juu...

        Varmaankin jokainen meistä miehistä kuvittelee kuuluvansa tuohon viimeiseen ryhmään. No mä en ainoastaan kuvittele vaan oikeasti kuuluun (meinasin melkein laittaa hymiön perään mutta ei se kyllä tähän paikkaan kuulu)...

        Jotta ei nyt miehistä tehdä ihan kamalia niin tohdinpa väittää että kyllä tuo sama "luokkajako" soveltuu myös teihin naisiin:) (Nyt oli kyllä hymiön paikka)...;)


      • toljanter kirjoitti:

        No juu...

        Varmaankin jokainen meistä miehistä kuvittelee kuuluvansa tuohon viimeiseen ryhmään. No mä en ainoastaan kuvittele vaan oikeasti kuuluun (meinasin melkein laittaa hymiön perään mutta ei se kyllä tähän paikkaan kuulu)...

        Jotta ei nyt miehistä tehdä ihan kamalia niin tohdinpa väittää että kyllä tuo sama "luokkajako" soveltuu myös teihin naisiin:) (Nyt oli kyllä hymiön paikka)...;)

        Noo..ei me naisetkaa täydellisiä olla..Kuiteski sen verran että me paikataan miesten puutteet..mäkin meinasin laittaa hymiön, mutta ei tohon kuulunu semmosta. Ja tonttu..tuo ei ollu yllätys et sä oikeesti tunnet kuuluvas tohon kolmosporukkaan..ja ny hymiö.;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Noo..ei me naisetkaa täydellisiä olla..Kuiteski sen verran että me paikataan miesten puutteet..mäkin meinasin laittaa hymiön, mutta ei tohon kuulunu semmosta. Ja tonttu..tuo ei ollu yllätys et sä oikeesti tunnet kuuluvas tohon kolmosporukkaan..ja ny hymiö.;)

        No kiinnostaisi kyllä tietää mihin noista kolmesta porukasta ajattelet kuuluvasi sitte itse tinttu;)


      • toljanter kirjoitti:

        No kiinnostaisi kyllä tietää mihin noista kolmesta porukasta ajattelet kuuluvasi sitte itse tinttu;)

        No tietysti tohon kolmoseen, mut täytyy kyllä ihan rehellisesti sanoa, että välillä tilanteet vaihtelee..:P Mut arvaappa miks?? No miesten takia tietysti..ilman miehiä naiset vois olla täydellisiä olentoja.:)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No tietysti tohon kolmoseen, mut täytyy kyllä ihan rehellisesti sanoa, että välillä tilanteet vaihtelee..:P Mut arvaappa miks?? No miesten takia tietysti..ilman miehiä naiset vois olla täydellisiä olentoja.:)))

        No tosta listasta puuttuu se naistyyppi joka saa miehen vetämään leukoja 23 kpl putkeen ettei sitä vaan kukaan muu pääsis nuolemaan.. ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No tosta listasta puuttuu se naistyyppi joka saa miehen vetämään leukoja 23 kpl putkeen ettei sitä vaan kukaan muu pääsis nuolemaan.. ;-)

        Selvennäppä Butsinutsi vähän tuota..:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No tietysti tohon kolmoseen, mut täytyy kyllä ihan rehellisesti sanoa, että välillä tilanteet vaihtelee..:P Mut arvaappa miks?? No miesten takia tietysti..ilman miehiä naiset vois olla täydellisiä olentoja.:)))

        Vais niin aattelet.

        No aatteleppa sitte maailmaa jossa on VAIN naisia. Veikkaanpa että se elo on kyllä aika nopeasti todella ahdistavaa teille kaikille kun ei oo vieressä ihmistä joka kiltisti tottelee käskyjänne:)

        Niin no minähän en tottele ketään naista, paavin virassa kun olen:)


      • toljanter kirjoitti:

        Vais niin aattelet.

        No aatteleppa sitte maailmaa jossa on VAIN naisia. Veikkaanpa että se elo on kyllä aika nopeasti todella ahdistavaa teille kaikille kun ei oo vieressä ihmistä joka kiltisti tottelee käskyjänne:)

        Niin no minähän en tottele ketään naista, paavin virassa kun olen:)

        No kuule joskus aatellen se maailma olis täydellinen, mut pakko ny tunnustaa että kyllä teitäki tarvitaan...nimittäin ilman miehiä me naiset ei huomattas miten ihania me ollaan..;)) Mites mä muuten muistelisin et eräs kännäilyyn sortunu paavi lopetti kännäilyn, ku eräs fiksu ja taitava juorutoimittaja ahdisteli..;))


      • Jaa... Joskus tuntuu että me naiset eletään vain tunteilla. Öitä


      • no ei kai jäbältä kummiskaan puutu typykkä kulta.. <3


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Noo..ei me naisetkaa täydellisiä olla..Kuiteski sen verran että me paikataan miesten puutteet..mäkin meinasin laittaa hymiön, mutta ei tohon kuulunu semmosta. Ja tonttu..tuo ei ollu yllätys et sä oikeesti tunnet kuuluvas tohon kolmosporukkaan..ja ny hymiö.;)

        olisko se kummiski niin et ku ne oikeat ihmiset tapaa toisensa ne parhaatki puolet pääsee esiin?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai tuleeko koskaan mieleen...kysy vaan kuinka monta kertaa. On katos olemassa monentyyppisiä miehiä.. Eka tyyppi on se joka syntyy kylläkin aivojen ja tunneälyn kanssa, mutta ajan myötä ne häipyy jonnekki..Joillaki valuu pöksyihin ja joillakin vaan tapahtuu niiden yllätyskatoaminen. Toinen tyyppi on se, jolla ei koskaan noita juttuja olekkaan... Kolmas on taas semmonen miestyyppi jolla on ne aina, eikä niitä koskaan kadota. Tää viimeinen on erittäin suuri harvinaisuus, joten jos sellaisen löytää, niin se kannattaa pitää kiinni ihan kaksin käsin...

        Kyl mä ainaski oon ton ykköstyypin miehii... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Kyl mä ainaski oon ton ykköstyypin miehii... ;)

        Ei hemmetis ku lipsahti väärin ;) Kolmostyypin tietenki...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :))) Oiskoha toi sun tytsis ihan samaa mieltä.. :))) Muutes Butsi..(Meinasin tikahtua nauruun äsken, ku kirjoitin sun nimeks eka Nutsi. :))) nii Butsi..sitä vaa, et mä jotenki luulen että sun tunneäly ja aivotki on just tuol väärässä päässä...sori.. ;))))

        Butch osaa olla halutessaan HARVINAISEN ärsyttävä... ( ಠ_ಠ )


      • temmirauta kirjoitti:

        olisko se kummiski niin et ku ne oikeat ihmiset tapaa toisensa ne parhaatki puolet pääsee esiin?

        Tuo on niin totta.,,pätee myös toisinpäin. Oot sä kyllä harvinaisen fiksu nuoreks mieheks. :)


      • artagnan kirjoitti:

        Ei hemmetis ku lipsahti väärin ;) Kolmostyypin tietenki...

        Toi sun eka, oli kyllä ihan oikein..Tuntuu että täällä ainaki sulla on valunu jotai tonne alakertaan. ;))))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Butch osaa olla halutessaan HARVINAISEN ärsyttävä... ( ಠ_ಠ )

        :))))) Toi Butsi on kyl varmaan semmonen Eemeli..;)) Mut sen olen täällä huomannu, että toi Butsi osaa olla kyllä todella huumoritajuinen tyyppi. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Selvennäppä Butsinutsi vähän tuota..:)

        Vappuskaban jälkimaininkeja vaan.. ;-D Meikä veti 23 leukaa putkeen kun piti voittaa pisteissä tasoissa ollu Speedo viimeisen lajin alkaessa.. ;-)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :))))) Toi Butsi on kyl varmaan semmonen Eemeli..;)) Mut sen olen täällä huomannu, että toi Butsi osaa olla kyllä todella huumoritajuinen tyyppi. :)

        No meikä kerää nyt viimeisetki rohkeuden rippeet ja lähtee lompsimaan kohti tytsin residenssiä kun se kuulemma aikoo istuttaa illalla perunaa. Elikkä se erikoisuus pitää nähdä kastumisen uhallakin ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Vappuskaban jälkimaininkeja vaan.. ;-D Meikä veti 23 leukaa putkeen kun piti voittaa pisteissä tasoissa ollu Speedo viimeisen lajin alkaessa.. ;-)

        Oho..sullapa papua oli..:))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meikä kerää nyt viimeisetki rohkeuden rippeet ja lähtee lompsimaan kohti tytsin residenssiä kun se kuulemma aikoo istuttaa illalla perunaa. Elikkä se erikoisuus pitää nähdä kastumisen uhallakin ;-)

        Pitäsköhä ny olla huolissaan, ku Butsi voi kohta joutua siemenperunasateeseen..:)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Toi sun eka, oli kyllä ihan oikein..Tuntuu että täällä ainaki sulla on valunu jotai tonne alakertaan. ;))))

        Mä luulen et onnellises suhtees ne valuu sillai ees taas... Ylhäält alas ja sit alhaalt ylös ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Mä luulen et onnellises suhtees ne valuu sillai ees taas... Ylhäält alas ja sit alhaalt ylös ;)

        Vähä niinku hissi..Se menee kummiski ehkä nii et sun iässä se pysyy siel alhaalla. Ku ikää tulee enempi nii se alkaa menee sillai niinku epäkuntone hissi eli seilaa eestaas ylös ja alas. Viimein ikää on sen verran ettei se ole ylhäällä eikä alhaalla. Se katoaa tai jumiutuu ehkä tonne puoliväliin. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oho..sullapa papua oli..:))

        No se on paljolti tekniikkalaji ;-) Maajussin velipojalla otti hiukkasen luonnon päälle kun meikä päihitti sen 100 - 0.. ;-D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Pitäsköhä ny olla huolissaan, ku Butsi voi kohta joutua siemenperunasateeseen..:)))

        No ei meikä minnekkään joutunu kun tunnelma keveni hetimmiten kun meikä vilautti taidokkasti väsättyä AlwaysUltra -rauhanlippua ;-D Niitä perunoitaki oli vaan about 20 kpl elikkä ei niitä olis ollu varaa joutavuuksiin tärvätä.. ;-D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Vähä niinku hissi..Se menee kummiski ehkä nii et sun iässä se pysyy siel alhaalla. Ku ikää tulee enempi nii se alkaa menee sillai niinku epäkuntone hissi eli seilaa eestaas ylös ja alas. Viimein ikää on sen verran ettei se ole ylhäällä eikä alhaalla. Se katoaa tai jumiutuu ehkä tonne puoliväliin. :))

        Hemmetin masentavaa jos noin vaan on :-/ Meikä jätti kessuttelunki vaan sen takia ettei tulis potenssiongelmaa sitten kun tytsin kanssa mennään kimppaan joskus nelikymppisinä (viimeistään) ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No se on paljolti tekniikkalaji ;-) Maajussin velipojalla otti hiukkasen luonnon päälle kun meikä päihitti sen 100 - 0.. ;-D

        Meinaakko että mitä kepposempi, nii sen enempi jaksaa? Jotenki se olis ihan loogista, ku kevyempi jaksaa paremmin nostaa itteään ylös..:)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No ei meikä minnekkään joutunu kun tunnelma keveni hetimmiten kun meikä vilautti taidokkasti väsättyä AlwaysUltra -rauhanlippua ;-D Niitä perunoitaki oli vaan about 20 kpl elikkä ei niitä olis ollu varaa joutavuuksiin tärvätä.. ;-D

        Niiiii....se oli tollanen lippu.. ;))) Oivoi...on se toi Ariel kyl vaa liian lepsu teidän poitsujen kanssa...:))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Meinaakko että mitä kepposempi, nii sen enempi jaksaa? Jotenki se olis ihan loogista, ku kevyempi jaksaa paremmin nostaa itteään ylös..:)

        No siinä merkkaa oikea tekniikka eniten ja sitten toi painojuttu myöskin.. Tytsi päihittää leukainvedossa koko porukan sällit kun sillä on tuota telinevoimistelutaustaa ja sen myötä lihakset kunnossa :-)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Niiiii....se oli tollanen lippu.. ;))) Oivoi...on se toi Ariel kyl vaa liian lepsu teidän poitsujen kanssa...:))

        No oli meikällä kukkakimppu ja konvehtirasia myöski.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Hemmetin masentavaa jos noin vaan on :-/ Meikä jätti kessuttelunki vaan sen takia ettei tulis potenssiongelmaa sitten kun tytsin kanssa mennään kimppaan joskus nelikymppisinä (viimeistään) ;-D

        Tsiisus...että sä jo tossa iässä aattelet noita velttovirtanen-juttuja..:)) Elä murehdi, kyllä sä nelikymppisenä viel lujaa kuljet..;))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No siinä merkkaa oikea tekniikka eniten ja sitten toi painojuttu myöskin.. Tytsi päihittää leukainvedossa koko porukan sällit kun sillä on tuota telinevoimistelutaustaa ja sen myötä lihakset kunnossa :-)

        Oho..HYVÄ ARIEL!! :) Mä kun olen tuota kokeillu, nii tuntuu ku mun kroppa olis tumpattu kiviä täyteen. :( Ja sit jos vähän saakin nousemaan, nii sen jälkeen onkin joku hemmetin lihasjumi..Joten mulle toi on epäterveellistä. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tsiisus...että sä jo tossa iässä aattelet noita velttovirtanen-juttuja..:)) Elä murehdi, kyllä sä nelikymppisenä viel lujaa kuljet..;))

        Meikä ei kelvannu viime kesänä sakkiin enää ollenkaan ton kessuttelun takia elikkä oli sellainen pakkorako kun tytsi alkoi kaveerata muiden kanssa ja sitten tuli mieleen potenssiongelmatki kun se kaikesta pelotteli.. :-(


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No oli meikällä kukkakimppu ja konvehtirasia myöski.. ;-D

        Voi Butsi, ku sä osaatki ton naisen lepyttelyn.. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oho..HYVÄ ARIEL!! :) Mä kun olen tuota kokeillu, nii tuntuu ku mun kroppa olis tumpattu kiviä täyteen. :( Ja sit jos vähän saakin nousemaan, nii sen jälkeen onkin joku hemmetin lihasjumi..Joten mulle toi on epäterveellistä. :))

        No tytsi saa väännettyä kroppansa vaikka solmuun.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meikä ei kelvannu viime kesänä sakkiin enää ollenkaan ton kessuttelun takia elikkä oli sellainen pakkorako kun tytsi alkoi kaveerata muiden kanssa ja sitten tuli mieleen potenssiongelmatki kun se kaikesta pelotteli.. :-(

        Hyvähän se tietysti on terveydelle ku lopetti, mutta kyllä se vaan niin menee, että elää ihminen miten tahansa, niin ei sitä välttämättä ongelmitta selviä.

        Kuulostat sen verran viriililtä jäbältä, että sä meet viel 100vuotiaanaki pimujen perässä. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hyvähän se tietysti on terveydelle ku lopetti, mutta kyllä se vaan niin menee, että elää ihminen miten tahansa, niin ei sitä välttämättä ongelmitta selviä.

        Kuulostat sen verran viriililtä jäbältä, että sä meet viel 100vuotiaanaki pimujen perässä. ;))

        No meikällä on helpottunu olo kun pääsin kessuttelusta eroon viimeinkin.. Arieli sanoi ettei ala meikää happipullojen kanssa lykäillä että saan sitte selvitä miten tykkään kun oon keuhkoni tärvännyt :-/


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meikällä on helpottunu olo kun pääsin kessuttelusta eroon viimeinkin.. Arieli sanoi ettei ala meikää happipullojen kanssa lykäillä että saan sitte selvitä miten tykkään kun oon keuhkoni tärvännyt :-/

        Ainahan se on mukavaa, ku pääsee jostai riippuvuudesta eroon. Niitä sellasia kun voi olla monenlaisia..:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oho..HYVÄ ARIEL!! :) Mä kun olen tuota kokeillu, nii tuntuu ku mun kroppa olis tumpattu kiviä täyteen. :( Ja sit jos vähän saakin nousemaan, nii sen jälkeen onkin joku hemmetin lihasjumi..Joten mulle toi on epäterveellistä. :))

        Kiitos mun rakas valmentaja :)) Sulla on luultavasti väärä tekniikka... Leuanveto lähtee selkälihaksista, ei hauista koukistamalla... Hahaha ;)) Kuulostin ihan Speedolta...


    • Tukkirekka

      Kesän eka jäätelötötterö.:)

    • TOSIrealistinKokkolka

      Voi saatana mitä paskaa. Turkoosi turisee eri nimimerkeillä, hullua, hullua ja hullua...

      • Syö jäätelöä!


    • Kenties vahvin tunne kesän läheisyydestä syntyy, kun väki alkaa hakeutua luentojen/harjoitusten väliajoilla yliopiston kampusalueen nurmikoille istumaan. Hetken aikaa ollaan vielä yhdessä. Sitten jokainen hakeutuu tahoillensa. Joihinkin suhteet säilyvät, joitakin ei näe enää koskaan.

      Pitäisi muistaa elää hetkessä, varsinkin kesällä. :)

      • Nii..tuo hetkessä eläminen olis kyl tärkeetä..ja aina. Valmistutko sä nyt tänä keväänä?


      • Se on toi haikeus... Niinku mä viime kesän päätteeks pelkäsin et toi meidän ihana kukkaistyttö hylkää ja unohtaa. Et oltais oltu vaan sellasii kesäkollei ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii..tuo hetkessä eläminen olis kyl tärkeetä..ja aina. Valmistutko sä nyt tänä keväänä?

        Minulla on jonkin verran opintoja jäljellä, mutta ne eivät vaadi intensiivistä läsnäoloa. Valmistun todennäköisesti loppukesällä, ellei ihmeitä tapahdu. :)


      • spee_do kirjoitti:

        Minulla on jonkin verran opintoja jäljellä, mutta ne eivät vaadi intensiivistä läsnäoloa. Valmistun todennäköisesti loppukesällä, ellei ihmeitä tapahdu. :)

        Hieno juttu.:) Oot jotenki sen olonen kaveri että sun valmistumista ei varmaa estä mikään.:)


    • Meikäpä heittää kyssärin että miten vietätte äitienpäivää? Meikä on hankkinu kukat maajussin äiskälle ja tummulle kun ne on ottaneet hiukkasen niinku pojakseen.. :-) Saa nähdä että mitä tykkäävät.. ;-)

      • Mä käyn viemässä kukan äidin haudalle. Ja Butsi..varmasti he tykkäävät kukistasi. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä käyn viemässä kukan äidin haudalle. Ja Butsi..varmasti he tykkäävät kukistasi. :)

        Meikä katsoo vaan kuvista ja muistelee.. :-)


      • Minä lähetin lahjan postitse Klaan, kun itse asun eri kaupungissa.. Mutta puhelimitse soitan huomenna vielä onnitteluja ja kuulumisia. :)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meikä katsoo vaan kuvista ja muistelee.. :-)

        No kuvaki on parempi ku ei mitään..kait..


      • Perinteisen mansikkatäytekakun ja ruusujen kera. Keparin suuresti arvostelema paitulikin on ostettu. Sanokaa naiset, mitä vikaa paitulissa on? Vaikea muutakaan on äidilleen keksiä. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No kuvaki on parempi ku ei mitään..kait..

        Pelkkä läheiselle kuulunut esinekin voi riittää säilyttämään muistoja. :)


      • spee_do kirjoitti:

        Perinteisen mansikkatäytekakun ja ruusujen kera. Keparin suuresti arvostelema paitulikin on ostettu. Sanokaa naiset, mitä vikaa paitulissa on? Vaikea muutakaan on äidilleen keksiä. :)

        Ei siinä paitulissa ole mitään vikaa. Sehän on ihan mukava vaate. En ymmärrä ollenkaa noita paitulikirjotuksia.


      • spee_do kirjoitti:

        Pelkkä läheiselle kuulunut esinekin voi riittää säilyttämään muistoja. :)

        Nii ja joskus ne on vaa tuol sydämessä..:)


    • Hyvää äitienpäivää kaikille äideille! :)

      • upp

        Upp


      • ylösylös

        Ylös.


      • Suksi_kuuseen
        ylösylös kirjoitti:

        Ylös.

        Mitä vittua yrität?


    • Oisdyfoadsf

      Päivät alkaa pikkuhiljaa pidentyä.

      • Juu..niin alkaa ja se on todella mukava juttu:)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe