Niagaran putoukset?

Vittuuntunutmenkkoihin

Onko kellään muulla tälläisiä kokemuksia? Esim. koulussa istuu jossain 6h kokeessa ja kun sen jälkeen nostaa perseensä ylös siitä penkistä tulee ihan hirveä tunne kun tuntee ihan kunnolla että se emättimenaukko laajenee ja sieltä plörtsähtää ne kuuden tunnin sisälle kertyneet menkkaveret jo valmiiksi täyteen siteesen (kyllä, käytän siteitä koska minulle ei sovellu tamponi tai kuukuppi). Toinen paha on yön jälkeen sängystä nousu, ne 10 tunnin menkkaveret valuu kuin hanasta siihen jo ihan tarpeeksi märkään verirättiin. Ja itselläni yölläkin herään siihen, kun makaan selälläni, ja ne veret ryöppyää ulos ja valuu persvakoa pitkin... Onks kellään muulla samanlaista???

3

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvinkuvattu

      Ihan tuttua on.
      Jos yöllä heräät, voit käydä vessassa.
      Koulussa pääsee pitkän kokeen aikana käymään vessassa vaihtamassa siteen.
      Paikallaan oleva makaava tai istuva asento joskus aiheuttaa sen, että veri kertyy emättimeen. Joskus vuoto voi olla muutenkin niin voimakasta, että se ryöpsähtelee kuvaamallasi tavalla.

    • kestoilija

      Itse sain helpotuksen vaivaan kun siirryin kestositeisiin, suosittelen kokeilemaan! Veri imeytyy ihan toisella tapaa niihin eikä olo ole muutenkaan samanlainen kun siteiden kanssa. Jos olet näppärä käsistäsi teet vanhasta pyyhkeestä sellaisia helposti itsekin ja mitä paksumpi sen imukykyisempi ja kokokin on helppo muokata erilaisiin tarpeisiin.

      Muistan kyllä kuinka yököttävältä ajatus alkuun tuntui, mutta muutin käsityksen heti kokeiltuani niitä.

      Jos taas haluat pysyä kertakäyttö siteissä niin itse pidin yösiteitä pahimpina päivinä päivälläkin ja aina täysillä pisaroilla niin pärjäsi jonkun aikaa.

    • Ennytkeksitähänmitään

      Hep, mulla! Ja olen muuten käynyt Niagaran putouksilla, joten tuo vertaus on täydellinen :-D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7191
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4274
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2582
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2136
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1657
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      340
      1391
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1222
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1067
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe