Facebookin kautta tutustuminen/kahville pyyntö?

einimimerkkiäkäytössä

Olisi yksi kiinnostava nainen kiikarissa mutta livenä en ehkä häntä oikein kohtaa paitsi ehkä hänen työpaikallaan mutta siellä ala toista häiritsemään kun on töissä joten ainoa paikka olisi facebook joten kuinka olette naiset suhtautuneet jos täysin tuntematon mies mutta asiallisella viestillä lähestyy teitä facebookissa? Onko oikea tapa?

7

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • allertutkii

      Viesti on pääsääntöisesti mennyt ö-mappiin, jos on täysin tuntematon tyyppi

    • pyydäihmeessä

      Tuskin kukaan nainen siitä mitään pahaa ajattelisi jos joku haluaisi tutustua asiallisella tavalla.

    • antaapalaa

      Face on yksi viestiväylä siinä kuin muutkin. Jos nainen ei ole kiinnostunut niin hänen ei tarvitse hyväksyä viestiä. Itse en täysin tuntemattomille vastaile, mutta jos tulisi asiallinen ja kiinnostava viesti niin sitten saattaisinkin.

    • Ghhxdh

      Tykkäisin kyllä jos edes vähän tuntisin kyseistä ihmistä etukäteen ja olikin itsekin kiinnostunut häneen tutustumaan. Kannattaa yrittää.

    • merkkinimierkki

      Mulla on vähän samanlainen ongelma. Olen nainen ja kiinnostunut yhdestä miehestä. Tosin tuikituntematon hän ei ole. Sen jälkeen kun tutustuin häneen, hänen Facebook profiilinsa ilmestyi julkiseksi. Itse en ole Facebookissa, ja mietin pitäisikö laittaa julkinen profiili hänen takiaan.

    • GoForIt

      Facebook on aika vaaraton keino lähestyä. Viesti antaa harkinta-aikaa, joten todennäköisesti nainen ei juokse karkuun niin kuin lähikohtasmisessa työpaikalla voisi käydä. Laita viestiä :)

    • tutustuminen

      Minulla oli vähän sama tilanne, olen nainen ja halusin sattuneesta syystä tutustua yhteen aivan vieraaseen mieheen. Lähetin viestin Facebookissa ja sain vastauksen. Nykyään olemme hyviä ystäviä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      98
      7362
    2. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      81
      6563
    3. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      43
      6278
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      76
      2831
    5. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      461
      2661
    6. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      29
      2182
    7. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      434
      2104
    8. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      85
      1982
    9. Se, mies on myös kaappijuoppo

      Piilottaa ongelmansa hyvin. Sitä ei tiedä mitä muitakin salaisuuksia sillä on. Kannattaa varoa ja kiertää kaukaa.
      Ikävä
      15
      1413
    10. Eini paljastaa yhden ison ongelman Vain elämää -kuvauksissa: "Se oli aivan järkyttävää!"

      Discokuningatar Eini on mukana Vain elämää -sarjassa. Yes Sir, alkaa polttaa! Lue Einin haastattelu: https://www.suomi
      Vain elämää
      14
      1354
    Aihe