Näin se onnistuu!

JNSQ

8

289

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittumikäpelle

      Elämäsi sisältö, epätoivoinen ja pakkomielteisen tyhjäpäinen pillun jahtaaminen.

      Eikö ole parempaa tekemistä?

      • JNSQ

        On. Kirjoittaa siitä blogia.

        Jos et näe blogissa sitä ironiaa ja sarkasmia, harmi.


      • takaisinkouluun

        Sinä et ymmärrä, mitä sarkasmi on.


      • JNSQ

        Hyvin mulla on toi Suomen kielen sanasto hallussa. Sarkasmi on taitolaji ja sen ymmärrys samoin :)


    • Hukassa2017

      JNSQ: Ihan hyvä että viitsit kirjoitella blogia. Yhden olennaisen asian lisäisin vielä tohon, että treenaa tai asu mielellään isossa kaupungissa.

      Perustelen asiaa vielä sillä että siinä ei paljonkaan kehity pikku paikkakunnalla kun sama porukka käy baarissa ja välillä voi olla iltoja että ketään ei missään. Epäonnistuneiden kokeilujen lopputuloksena saa vielä friikin maineen. Pikkupaikkakunnan tytöt on status keskeisiä jos hiukan edes tietää olevansa hyvän näköisiä.

    • kaisanoasaa

      Ätmit ei pääse treffeille eivätkä voi puhua exästään. Nuo vinkit on tarkoitettu komeilla pelimiehille.

      • JNSQ

        Mä oon aika kaukana komeasta pelimiehestä. Tavallinen töissäkäyvä ja kokista juova suomalainen mies. Sikspäkkiäkään mulla ei ole.


    • Hellureipillu

      Mulla ainaski onnistuu isku siten, et kun mä nään hyvän näkösen Pirkon tuol kartsal nii mää sanon sille, et: Hellurei pillu Ruotsiks!! Sen kun sanot niin joka Pirkko ja Milma on myytyä naista. Hellurei pillu Ruotsiks!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      8004
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4666
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3371
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2196
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1697
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1606
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      359
      1533
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1209
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1128
    Aihe