Mitä teette kaverien kanssa iltamyöhään asti??

avuton_tylsistynyt

Ihmettelen aina että mitä ihmiset tekee kaveriensa kanssa, kun aika tuntuu heidän kohdallaan vain vierähtävän yöhön saakka.. itse en ole koskaan ollut edes kahdeksaan kaverin luona, ainakaan viime vuosina.. :( ja en ole kaverin kanssa edes joka viikko, olin viime syksynä koulukamujeni kanssa vaa jotain 5 kertaa vapaa-ajalla... ja muiden kamujen kaa n.1 kerran viikos. mitä oikee te teette ja miten saisin enemmän ystävii ja miten ei tulis semmosta kiusallista hiljaisuutta ku ei keksitä mitää... kaverini ovat aika tylsiä mutta nii olen varmaa minäkin vaikka olen aika hullu välillä... auttakaa joku on tylsää vietää päivät pitkät yksin kotona varsinki kesälomalla ku vanhemmat on töissä 8h... on niin tylsää ja yksinäistä, tiedän että mun pitäisi vaa soittaa kaverille mutta en saa aikaseks ku kummiski siitä tulis niiiin tylsäää... on vaa yks kamu joka on ihana mut sillä on joku uskonto et sen pitää olla kotona joskus tunnin pääst ku se lähtee ja must tuntuu et se aattelee et oisin jotenki parempi nii se ei kerro mulle oikee mitää:/ mut sainpa nyt yhen idean et voitais mennä pyöräilee marjavarkasii...

4

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauha-Guru

      Ne panee.
      Marjavarkaus on rikos nettivinkkasin.

    • introverttinä

      opeta korttipeli; seiskaa, kilpapasianssia, ottakaa kuvia ja toinen arvaa mistä tai mitä kuva muistuttaa tai mitä tästä kuvasta tulee mileen ja sit sanotte vuorotelen sanoja- kattokaa mihin asti, kuinka kauas päädyttä kuvan aiheesta pääsette. pokemon go-löytyykö kännyköistänne? käytte jätskillä, varpaita lilluttamassa vedessä ja samalla lähetätte kaisla/paperiveneitä, kattokaa leffaa , keräyskisa paikalla jossa kulkee kansaa: toinen kerää sortsiasuisia, toinen hihattomissa paidoissa kulkevia; aikaa 5 min., kumpi kerää enemmän. Tunnistan tunteen; tekis mieli nähdä muita, mutta kyynys korkea. mut hei, miten kamalaa se on, jos ootte vaan tunnin- seuraavana päivänä voi olla toisen tunnin.. tsemppiä ja rohkeutta sulle!

    • Kauha-Guru_

      Juo kaljaa ja viinaksia

    • lalallala

      Kiitos, introvertin vastauksesta oli oikeasti paljon apua ja heti kun menen takas kaupunkiin niin aion pyytää kavereita! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2310
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1791
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      167
      1670
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1148
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      76
      1072
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe