KilinkolinWaagen on nykyään Euroopassa valmistettuista automerkkeistä ylivoimaisesti vikaisin ja laaduttomin tekele. Se on kiistaton tosiasia. Lisäksi rikollisiin tapoihin syylistynyt. Eipä tuota tarvii ihmetellä, perinne velvoittaa. Daccia on premiumia kolinwaagenin rinnalla, ihan oikeesti. Kuka tämmöisiä viellä ostaa????? Jotkut asioista selvää ottamaan kykenemättömät, tietämättömät hyväuskoiset hölmöt .
Euroopan heikkolaatuisin merkki VW
16
121
Vastaukset
- skeidaa-on
Rupu sakkiin kuuluva merkki ehdottomasti.
- tsipahuusmaksaavw
Rikkaiden suosikki suomessa on skoda.
Heillä on varaa korjata.
Köyhän parempi ostaa kestävä takuu kiahyny.
- viisasvalinta
Tuollaisia aloituksia on tälläkin palstalla jo satoja, muttei ne mitään tai ketään aura. Vw:tä ostetaan eniten, kun ihmiset eivät ole tyhmiä.
- korjaamollehommia
Tuon täytyy olla joku oravanpyörä. Kerran kun on erehtynyt ostamaan volsun ja huomaa, että tämä on joku maanantaikappale niin ostaa toisen samanlaisen kun luulee sen olevan paremman. Toisaalta huoliiko noita muut enää vaihdossa ollenkaan.
- looonglife
SE ON ORAVANPYÖRÄ! Itselleni tapahtui juuri noin. Ostin Passatin. Ajelin sillä monta vuotta. Ajattelin sen palvelevan ongelmitta 10 vuotta tai 300000 km: Iso 2 litrainen peli! Minulla ajoa pääasiassa yksin, ei vetokoukkua, jne...
Olin väärässä. Passat oli Meksikon (vai missä olikaan kasattu) lahja Varsinais-suomen autokorjaamoille. Sellaisia vikoja, joita siinä korjattiin, en tiennyt missään autosssa korjatun. Tai siis muut olivat samaiset komponentit saaneet kehitettyä jo aikoja sitten idioottivarmoiksi. Kuten lämmityslaite tai ovien lukitusmekaniikka. Huom: Mekaniikka, ei sähkötekniikka. Ja öljyä se 2 litrainen bensakikkara särpi siihen malliin, että oli varmaan Saudi-Arabian vientiversio.
No, paskan myivät, ajattelin. Jos Passat olikin pettymys, niin vaihdanpa sen GOLFiin. GOLF on VW konsernille sallainen kultakaivos, että se eivät uskaltaisi päästää keskeneräistä tuotetta markkinoille. GOLF poistaisi murheeni. Jess.
Enempää en olisi voinut erehtyä. 3,5 vuotta golfilla ajoa, ja sain sen pois käsistäni. En rupea tässä kertaamaan mitä kaikkea siinä oli. Riittää kun ihan randomisti lukee tällä palstalla vaikka kymmenen viestiketjua, niin siinä se on golfini käyttöhistoria yksissä kansissa. Mutta sitkeästi istui minussakin se VW-uskonto. Monta vuotta. Aika hassua. Ja pakko myöntää että vieläkin ne näyttää myyviltä valokuvissa! Itse aijon jatkossa tyytyä katselemaan VW:tä vain valokuvista. Toki luen Tekniikan Maailmasta kritiikitöntä suitsutusta siitä, miten erinomaisesta autosta on kyse.
- lopputiliäpukkaisi
Oravanpyörä on trollien aloituksissa, jo satoja samanlaisia aloituksia vuodesta toiseen, ja ei mitään tehoa. Jos tuollainen trolli, joka provoaa turhaan ja pitkään, ei olisi ainakaan minun firmassa viikkoakaan töissä, kun sen jo huomaa muutamassa päivässä, kuka saa jotakin aikaiseksi ja kuka ei. Kopioimalla ei kukaan pärjää, vanha kiinalainen sanonta...
- Auringonlaskunautoja
Kyllä ennemminkin Toyotan kannattaisi olla huolissaan kenelle saisi autojansa myytyä. Volkkari on kasvattanut myyntiään reilut kolme kertaa enemmän kuin Toyo ja vahvistaa asemiaan markkinoiden ykkösenä.
Tojotan uusi Prius ja muut hybridit ovat flopanneet pahasti.
http://www.iltalehti.fi/autot/2016072821970974_au.shtml
Volkswageniin ihmiset luottavat. Tojon myynti sakkaa- seataudiskodavwsama
Oottelemma eurooppa korvauksia saastevw.
Kiinako on vain hiljaa vaikka siellä saasteet pahin uhka?
Taitaa kannattavuus se pieninin mennä konsernilta?
Miten siitä voi yritys jatkaa?
Eikös usa ja brasilia myynti ole vw jo limi nollassa? Kaksi suurta talousaluetta pois myynnistä jo.. - Ei_ihan_noin
seataudiskodavwsama kirjoitti:
Oottelemma eurooppa korvauksia saastevw.
Kiinako on vain hiljaa vaikka siellä saasteet pahin uhka?
Taitaa kannattavuus se pieninin mennä konsernilta?
Miten siitä voi yritys jatkaa?
Eikös usa ja brasilia myynti ole vw jo limi nollassa? Kaksi suurta talousaluetta pois myynnistä jo..Saasteiden osalta volkkarit ei poikkea muista merkeistä. Korkeintaan päästöjen osalta puhtaampina useinpiin muihin verrattuna, jos nyt autoja voidaan päästöjen osalta puhtaina pitää.
Verotushuijaus USAssa muutamilla moottorimalleilla jo aikaa sitten tuotannosta poistuneiden vanhojen dieseleiden osalta tulee varmaan kalliiksi USAssa, se on totta. Kannattavuushan VW-konsernilla laski, voittoakin tuli enää vain reilusti vajaa kaksi miljardia. Eikä VW vie uusiakaan USAn veroperusteet täyttäviä dieseleitä tällä hetkellä USAan. Tulee sekin kalliiksi.
Euroopassahan ei verohuijauksesta ole kyse. Täällä huijaus kohdistuu sellaisiin päästöihin, jotka eivät ole veroperusteena. Ja näissähän volkkarin dieselit eivät ole läheskään ainoita.
Bensamoottorien osalta taitaa lähes kaikki automerkit olla ilmoittaneet kulutuslukemansa selvästi alle todellisten kulutuslukemien. Jopa litran kaksi pienempinä kuin todellisuus. Se on selvää verohuijausta, koska Euroopassa veroperuste on hiilidioksiidipäästöt, jotka riippuvat suoraan kulutuksesta. - seataudiskodavwsama
Ei_ihan_noin kirjoitti:
Saasteiden osalta volkkarit ei poikkea muista merkeistä. Korkeintaan päästöjen osalta puhtaampina useinpiin muihin verrattuna, jos nyt autoja voidaan päästöjen osalta puhtaina pitää.
Verotushuijaus USAssa muutamilla moottorimalleilla jo aikaa sitten tuotannosta poistuneiden vanhojen dieseleiden osalta tulee varmaan kalliiksi USAssa, se on totta. Kannattavuushan VW-konsernilla laski, voittoakin tuli enää vain reilusti vajaa kaksi miljardia. Eikä VW vie uusiakaan USAn veroperusteet täyttäviä dieseleitä tällä hetkellä USAan. Tulee sekin kalliiksi.
Euroopassahan ei verohuijauksesta ole kyse. Täällä huijaus kohdistuu sellaisiin päästöihin, jotka eivät ole veroperusteena. Ja näissähän volkkarin dieselit eivät ole läheskään ainoita.
Bensamoottorien osalta taitaa lähes kaikki automerkit olla ilmoittaneet kulutuslukemansa selvästi alle todellisten kulutuslukemien. Jopa litran kaksi pienempinä kuin todellisuus. Se on selvää verohuijausta, koska Euroopassa veroperuste on hiilidioksiidipäästöt, jotka riippuvat suoraan kulutuksesta.Ei auta sanaseppoilu ollenkaan.
Kyllä vw moraali on hukassa ja kohta myös asiakkaat kaikkoaa.
Saksan vihreät ei varmaankaan hyväksy vw toimintaa joka eriarvoistaa korvauskohtelun eri maissa.
Nyt pankit kaatuu saksassa niin vaikutus tulee myös kaikkeen muuhun.vw ei saa lainaa huijauskuluihin niin mikä on lopputulos? - Ei_ihan_noin
seataudiskodavwsama kirjoitti:
Ei auta sanaseppoilu ollenkaan.
Kyllä vw moraali on hukassa ja kohta myös asiakkaat kaikkoaa.
Saksan vihreät ei varmaankaan hyväksy vw toimintaa joka eriarvoistaa korvauskohtelun eri maissa.
Nyt pankit kaatuu saksassa niin vaikutus tulee myös kaikkeen muuhun.vw ei saa lainaa huijauskuluihin niin mikä on lopputulos?Olet oikeassa, sanaseppoilu ei auta ollenkaan. Eikä ole auttanut tähänkään asti. VW on maailman suurin autonvalmistaja ja vielä kasvattanut etumatkaansakin.
Tietysti voit jatkaa sanaseppoiluasi, mutta tähän mennessä sillä ei ole ollut vaikutusta mihinkään. Nuo väitteesihän ovat vain sinun henkilökohtaisia toiveitasi, jotka ovat tuottaneet sinulle varmaan pahoja pettymyksiä tähän saakka. Tulevaisuudessakaan niiden toteutuminen ei näytä edistyvän.... - saastevwpetoskodaudi
Ei_ihan_noin kirjoitti:
Olet oikeassa, sanaseppoilu ei auta ollenkaan. Eikä ole auttanut tähänkään asti. VW on maailman suurin autonvalmistaja ja vielä kasvattanut etumatkaansakin.
Tietysti voit jatkaa sanaseppoiluasi, mutta tähän mennessä sillä ei ole ollut vaikutusta mihinkään. Nuo väitteesihän ovat vain sinun henkilökohtaisia toiveitasi, jotka ovat tuottaneet sinulle varmaan pahoja pettymyksiä tähän saakka. Tulevaisuudessakaan niiden toteutuminen ei näytä edistyvän....Astuppa kansantasolle ja kysele mitä valmistajaa ihmiset välttää uuden hankinnassa.
Naisetkin on nyt tietoisia kun asiaan liittyy vihreys ja saasteet.
- pitäköönJaskansa
Olen välillä lukenut tuota vagarenaa, merkkipalsta jossa omistajat kertoilevat kokemuksia autoistaan. On ihan käsittämätöntä että jopa alle 2-vuotiaissa ja alle 40 tkm ajetuissa autoissa on vaikka mitä isoja vikoja ja noita juttuja riittää.
Itse en kyllä tule harkitsemaan kyseisen konsernin tekeleitä ennen kuin lupaavat vähintään 5 vuotta täys takuun.- eikestäkäyttöävwskodaudi
Kia takuu vielä parempi.
Pörhö myy kumpaaki niin sinne vaan kyseleen kumpi on se kestävälaatuauto.
- Kumaahelteellä
Vokkeloa pitää ajaa pipo päässä että tutut ei tunnista
- seataudiskodavwsama
Media tekee tehtävänsä.moni suunnittelee merkin vaihtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit337571Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e834506Mies sinä olet kaunis katsella
Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne663073- 552156
Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi281699Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s71677Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen
Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu3511463Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?
Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us141399Miksi miehet pelkäätte jotain naista?
Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.581109Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi2761070