Öljyn lisäys

rggdgdgdb

Lisäättekö kuinka usein öljyä Audeihinne?

16

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkv09776

      todella usein.

      • OilonJunior

        Liian usein....


    • 1.8TFSI

      Mulla on kiinnitettyna öljykanisteri koko ajan ylösalaisin öljyntäyttöaukossa. Sen joutuu vaihtamaan pari kertaa viikossa.

    • Audienssi

      Audin takaikkunaan voi laittaa oilonin öljypoltin tarran!

    • EiEnääTurhiaAukomisia

      Minä olen kehittänyt sellaisen konstin, että ei tarvitse vaihtovälillä lisäillä.
      Takapaksissa on 200l:n moottoriöljytynnyri, ja sieltä lähtee letku öljyntäyttöaukkoon, jonka korkkiin modifioin letkun kiinnikepaikan. Sähkömoottori , joka on tynnyrin kupeessa, alkaa pyörittää siihen kiinnitettyä öljypumppua silloin, kun öljytason hälyytysmerkkivalo syttyy mittaristossa, ja lisää öljyä moottoriin aina siihen saakka, kun hälyytys sammuu. Näin on saatu eliminoitua turhat konepellin aukomiset vaihtovälien välillä, ja öljyn kanssa läträämiset moottoritilassa. Eihän herrasmiehet tohdi liata käsiään rahvaan hommissa.

      ps. Keksintöni on vapaasti kopsattavissa, koska en ole hakenut, enkä aio hakea siihen patenttia.

    • aijjaijaikuonrahhoo

      15 tkm välein. Sossupummit täällä keskenään juttelee, kun oma romu on 2-laatua.

      • EiVoiMitään

        Audi nyt valitettavasti näyttää olevan 2-laatua......


      • totuuskirpasee

        Näin ei nyt vaan ole. Toki saa pulsut pitää vaikka minä laatuna.


    • audi-pamela

      Menin naimisiin bobby evingin kanssa, sen jälkeen on öljyä riittäny.

      • EiEnääTurhiaAukomisia

        Myisitkö minulle noin niinkuin asevelihintaan?.....


    • viikottain

      kuten Tojopappa vaipan.

    • kummallistatouhua

      Kuinka voi lisätä audiin öljyä, jos ei edes omista sitä, kuten tuolla ylempänä on muutama. Unissanneko sen teette?

      • OletOutoTyyppi

        Mistäs sinä sen tiedät, ettei nuo ylläolevat omista audia? Oletko joku selvännäkijä vai?


    • drgdrgdrgdrg

      Asiallisia vastauksia, kiitos. Tässähän oli nyt tarkoitus keskustella Audin öljyn lisäämisestä eikä arvailla kenellä sellainen on tai ei.

    • spermaöljyt

      Meillä on aina Audini kanssa hellähetki iltaisin. Siemenneste korvaa öljyn

    • ykskasiturbo

      Tuhannella kilometrillä menee reilu litra. Auto menee kyllä vaihtoon..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7754
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4596
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3251
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1488
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1476
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1189
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      277
      1088
    Aihe