"Hienot naapurit"

PerkeleenTurkuGhetto

Ihana asuinyhteisö mulla.
Tietysti nurkat väärällään näitä pyöriä ym varastelevia, paikkoja hajottavia narkkareita ja juoppoja. Ja mamuja, yks just sekoili vkl siitä, kun hän ei päässyt pyykkituvalla kuivainta käyttämään ja kun yks T-paita yhdet alkkarit ei muka kuivu pyykkitelineellä omassa kämpässä. Jumalauta oli kiukkuinen ja kitisi kuin pikkulapsi.
Sit seuraavana päivänä oli unohtanut kotiavaimensa jonnekin, kun hän oli jostain reissusta tulossa, niin hän pokkana kysyi(ja oletti automaattisesti sen sopivankin vielä) että hän laittaisi ne mukana olleet rojunsa mun kämppään mulle säilöttäväksi, kun hän lähtee etsimään sitä avaintaan ties mistä. En tietenkään suostunut, niin oli vielä jotenkin ihmeissään loukkaantuneen oloisena. Teki mieli sanoakin, että teidän tavoistanne siellä Afrikassa en tiedä, mutta Suomessa nyt ei tupata toisten nurkkiin tuosta noin vain, vieraiden varsinkaan.
Sit täällä asuu yks työtön pariskunta, eri asunnoissa tottakai, että saa mahdollisimman hyvät tuet yhteiskunnalta. Sinänsä ihan kivakin pariskunta muuten, mutta jumalauta se muija on välillä niin outolintu kuin joku vaan voi olla.
Aikanaan, kun opin tietämään heidät, olin lähiöräkälässä aikaani kuluttamassa ja tää mimmi tupsahtaa pöytään ja kysy et saako liittyä seuraan. No mä sanoin huvikseni että senkun, niin hän rupesi itse puhumaan jotain panemisia ja ylipäätään alapääjuttuja ja sitten hän vielä käänsi asian niin päin, että mä yritän vongata pillua häneltä. Hän kuulemma oli oikein tosissaan yllättynyt, että kuinka valmis mä olen hoitelemaan hänet ja olin sitä kuulemma ihan sen vuoksi, kun annoin hänen itua saman pöydän ääreen. Ihan outoa.
Välillä on taas ihan normi, pomppii tuolla muiden mukana "mä olen hyvä jätkä vaikka munia ei olekaan"-asenteella, mutta nyt hän on taas ollut tolla ihme kiima-asenteella.
Olin muka yrittänyt(taas) päästä panemaan häntä ja nyt hän itse pyörii tuolla pihoilla just tollasena vosu-oloisena. Legginsit on vedetty kainaloihin asti, että kaikki kyllä erottuu läpi klittaa myöden sieltä alhaalta ja sitten mennään helvetinmoista persekeinua pitkin pihoja esittelemässä itseään. Tiedä sitten, yrittääkö saada miehensä mustasukkaiseksi vai onko hänellä itsellään jotai nitsetunto-ongelmia.. Sinänsä huvittaa, mutta enimmäkseen aika ärsyttävää loppuviimeksi.
Saas nähdä, jos muutais vain pois ja haistattais pitkän ripulipaskan koko asuinyhteisölle. Kävis vielä näille pahimmille haistattamassa just ennen lähtöä oikein kunnolla, malliin kiitti vitusti kuvotuksen aiheesta.
En tiedä, mikä ihmisiä riivaa sitten. Itse nyt kuitenkin viihdyn omissa oloissani paremmin ja muutenkin annan muille elämisen rauhan. Niin ei kai sitä olis niin vaikea antaa samaa takaisin..?

12

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapurisi1

      Täällä levitellään juttuja minusta, aina olet yrittänyt päästä minua panemaan! Rakastan miestäni erittäin paljon!

      • SäälittävätÄmmät

        Huorat on huoria. Ovat sitten suhteessa tai ei.
        Mutta minkä ihmeen takia tuollaisten naisten tarvitsee sotkea muiden elämää just tuolla tavoin, kuin mitä aloittaja kertoi omalle kohdalleen osuneen?
        Säälittävää käytöstä naiselta jauhamalla jotain panojuttuja ja kääntämällä sen käytöksen toisen syyksi/väittämällä että toinen vonkaa.
        Sellainen nainen ei rakasta miestään oikeasti, jos sellaisella naisella nyt mies sattuu olemaan.


      • VoiVoiMikäVitsi

        Älä ämmä viitsi, säälittävää selitystä sinulta.
        Kuitenkin kaipaat aloittajan moloa persuksiisi.


      • KYYLÄKYTTÄÄJÄ

        Naapurisi1, oletkin aika monipuolinen kirjoittelija. Ootko sitten mies vai nainen.
        Täällä olet kyrvänkipeä naapurin ämmä ja toisessa ketjussa muistisairas naapuri.
        Onko sinulla vielä muitakin alter egoja?


    • tankini

      Asunnosta pääsee reippaasti sisään ja ulos kulkemaan niin ettei tarvi jutella kenellekään mitään. Voi sanoa hei mutta vain että hallitsee tilanteen.

      Lähde kauemmas baareihin, muihin kaupunginosiin tai aivan keskustaan asti.
      Itse voi vaikuttaa ja vaikka lähteä lenkille selvinpäin. Mitä se kenellekään kuuluu.
      Muuten, urheilupaikoilla käy tasokkaampaa mahdollista naisseuraa kuin baareissa.

    • PerkeleenTurkuGhetto

      Helvetin harvoin mä juopottelenkaan ja ylipäätäänkin alkoholinkäyttöni on pienimuotoista. Eli joskus satunnaisesti 2-3 tölkkiä saunakaljaa(yleensä kyllä vissyä tms muuta hiilihapollista) ja kännissä/hiprakassa olen korkeintaan pari kertaa vuodessa. Senkin takia olisi kiva, kun sais nuokin harvat kerrat, kun viitsin käydä baarissa, olla ja ryystää nekin tuopilliset rauhassa ainakin tuollaiselta ihme paskanjauhamiselta. Ja kun ei sitä aina viitsi lähteä jonnekin kilometrien päähän sen vuoksi. Enkä mä nyt muutenkaan sinänsä seuraa kaipaa. Viihdyn kuitenkin sinkkuna helvetin hyvin ja muutenkin, mulle riittää hyvin, että silloin tällöin voi turista jotain turhanpäiväistä jonkun kanssa. Ystävät on sitten eri asia, niiden seurassa viihtyykin hyvin.
      Mutta tosiaan, mieluummin mäkin käyn just lenkillä selvistä päin ja ylipäätäänkin touhuan muualla raitista ajankulua. Jos ei muuta, niin hyppään autoon ja käyn jonkun pitkän autolenkin ja pysähdyn syömään tms jossain huoltsikalla kaukana.
      Varmaan pitää paikkansa, että urheilun tiimoilta varmasti löytääkin parempaa naisseuraa, jos sellaista on vailla. Mutta kuten sanoin, viihdyn sinkkuna hyvin, ja itse ainakin menen kyllä pelkästään urheilemaan, missä sitten urheilua tuleekin harrastettua. Kuntosalilla, uimahallissa tms. paikoissa. Enkä mä nyt tosiaan muutenkaan vonkaa baareissa liikkuessanikaan. Et senkin takia tuon naapurin ämmän käytös on aika vastenmielistä, tai no, rasittavaa ja ala-arvoista ainakin. Sekin on tietysti sitten eri asia, jos joku on ihan rehellisesti seuraa etsimässä. Niin sittenhän sitä totta kai voi ja pitääkin mennä toisen juttusille, kun eihän sitä kysymättä seuraa saa. Mutta ne sellaisetkin naiset tuleekin ihan eri asenteella juttusille. Ainakin nämä ovat tulleet, jotka on oikeasti kaivanneet miehen seuraa, joko yhdeksi yöksi tai johonkin vakavempaan. Ja heidän käytöksensäkin on ollut tervettä, eikä tuollaista, mistä kerroin aloituksessani. Eikä tuo naapuri nyt muutenkaan ole mun tyyppiä, joten skippaisin hänet siinäkin tapauksessa, että hän olisi silloin ekallakin kerralla tullut tosissan tekemään tuttavuutta tuollaisen ihmeellisen kiimapillu-kikkailun sijaan.

      • tankini

        Sulla on asiat hyvin kun voit liikkua ja lähteä autolla.
        Välit voi olla hyvät vaikka on etäiset.
        Täällä hell-sink-in päässä, sanotaan rapussa kaikille hei, eikä se merkitse mitään. Paitsi ettei pidetä outona ja siksi saa olla rauhassa.
        Syksyllä voi aina aloittaa uuden harrastuksen. Niin ei jää aikaa miettiä mitään kiimaisia urpoja.


    • Hihihih

      No miksi sä ap asut siellä kaupungin vuokrakämpässä? Ainakin tällainen kuva tulee naapureiden perusteella ::) Ootko sä itsekään ihan järjissään kun tuollasen kommuunin oot valinnut itselles asuinpaikaksi?

      • happytavis

        Myös vaurailla alueilla voi olla häiriköitä! Ja vielä paljon vaikeampi päästä häiriköistä eroon. Esim alkoholismin kannalta on samantekevää juoko liikaa kallista konjakkia vai kiljua, lopputulos on sama. Paitsi ettei ongelmia myönnetä. siellä ne tragediat tapahtuu, kun ei rahakaan auttanut.

        Kaupungin vuokratalossa voi asua bussikuskeja, hoitajia ja muita kaupungin työntekijöitä. Stereotyyppiajattelu ei ole nykyaikaa.

        Ranskan ja Malmön ulkomaalaiskaupunginosien tapaisia mellakoita ei todennäköisesti tule suomeen, kun taloissa asuu kaikki kansat sekaisin, haluttiin tai ei.


      • PerkeleenTurkuGhetto

        No miksi en asuisi täällä missä asun? Noin niin kuin muuten? Kuitenkin jokaisella on oikeus asua siellä, missä haluaa ja tää paikka on taas sijaintinsa puolesta ihanteellinen paikka asua. Joka paikkaan helvetin lyhyt matka.
        Ja tosiaan, kyllähän apinallakin pitäisi olla jotain tapoja, niin miksei sitten naapureillakin? Eli pysytään poissa toisen jaloista, varsinkin jos ei ole mitään asiallista ja oikeata syytä pyöriä toisen jaloissa. Niin kuin tällä kiimapimpsalla ei ole.
        Mulle tosiaan riittää helvetin hyvin naapureiden kesken tuollainen hyvänpäivän tuttavuus tosiaan. Et rappukäytävässä moikataan vastakkain osuessa ja se jää siihen.
        Mutta eipä sitä kaikki naapurit kunnioita.
        Mutta no, toivottavasti ko neitokainen tajuaa kiimapilluilla jatkossa jonkun toisen kustannuksella, jos se oma ukko ei kerta jostain syystä riitä hänelle.


    • PP_tietää

      Kortepohja-meininkiä.

    • Myötätuntoinen

      Sehän noissa paikoissa on haittana. Ja vielä, jos nimimerkistä voi päätellä jotain, niin tiataa olla yleisessä tiedossa ko paikka ko paikkakunnalla.
      Ja jos asialliseen paikkan haluaa muuttaa, niin hintakin on sitten sitä itseänsä, eli törkeän sikakallista. Puhutaan sitten vuokra- tai omistusasunnoista. Kumpi sitten on parempi/pahempi, kuuntelet kusipäisiä paskiaisnaapureita tai maksat itsesi kipeäksi siitä omasta elämisen tilasta, mikä nyt jokaiselle kuuluu automaattisesti alueesta riippumatta.
      Ja kun tuollaisten suunsoittajien lisäksi riesana on monessa paikkaa tuollaiset paskaiset narkkarit, mitkä varastelevat kaikkea, mikä irti lähtee ja ovat häiriöksi yleisesti muutenkin.
      Eikä siinä mitään, jos tuollaiset elämänsä ryssineet nysväkät pysyisivät pois fiksumman väen silmistä ja korvilta, ja jos joskus nyt on pakko olla samoissa tiloissa, niin osaisivat reppanat edes pitämään sen turpansa kiinni. Mutta kun ei, tuollaisten ressukoiden on aina jostain syystä sairaalloinen pakkotarve olla muille häiriöksi. Jos ei varastamalla tms käytännön tasolla, niin sitten jauhamalla perätöntä paskaa toisten niskaan.
      Mutta ei muuta kuin koitahan jaksella. Tuollaisille ei kuitenkaan kenenkään tarvitse antaa mitään arvoa edes sitä vertaa, että kannattaisi noilla otuksilla päätänsä vaivata.
      Ja toisekseen, kyllä sitä näillä paremmillakin alueilla osataan. Sitä vaan salataan enempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3856
    2. 209
      3068
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe