Mikkelin Betoni

Betoni99

Kaksi kaveria töissä kyseisessä puljussa. Puolet työntekijöistä virolaisia ja venäläisiä. Työnjohto pyörittää pimeää voimaa ja kiertää veroja. Työntekijöillä kuulemma huumebisnestä. Onko kellään parempaa tietoa?

20

2919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töissäollut

      No joo yhden kesän olin töissä ja työnjohtajat sauhuttelivat tauolla ja taskumatista joivat. Ja kuulin itsekkin että siellä liikkuu huumeita ja kuulema moottoripyöräkerhon jäseniä sekaantunut yms. Aikamoista touhua.

      • Kyrpa1900

        Mc betoni.. 😉 😉


      • Kyrpa1900

        Ketkäs valkokypärät sitä huikkaa otti..


    • aery34

      Jos kerran tiedät niin mikset ilmoita poliisille, vaan levittelet täällä huhuja.

    • Jotaintotuutta
    • Elementtimuotti

      Olin siellä joskus. En tiedä tänä päivänä, mutta silloin ainakin työ oli likaista ja heikosti palkattua. Ilmapiiri oli huono ja kaikki kyräili toisiaan. Onneks tajusin lähteä pois sieltä.

    • Kyrpa1900

      Joitain katkeria "työmiehiä"jotka avautuu

      • Betonikuutio

        Aika työmies saa ollakin,joka siellä viihtyy..tai sit ei vaan tiedä paremmasta;)


      • Joojooukko
        Betonikuutio kirjoitti:

        Aika työmies saa ollakin,joka siellä viihtyy..tai sit ei vaan tiedä paremmasta;)

        Nii taitaa täällä olla huudella sellaset kaverit ketkä hakee kelasta ja sossusta rahat :D


    • Ainapari

      Aina on se "pari kaveria" ei niitten nimet sattuis vielä olemaan Matti&Maija ? Meikäläisiä?

    • Loodia

      Kysyn että kun tulee tarvis tilata joskus betonia, niin kannattaako suosia tuota firmaa ja mikä olisi vaihtoehto? Kysyn näin ihan yksityisenä henkilönä. Silloin tällöin voi maatilalla tarvita jossain hommassa sitä kuraa.

      • Tottakait

        Kannattaahan tuota suosia. Jossei kuralla kiire oo (1kk-2vuotta) oottelet, ja pienet virheet ei haittaa.


      • jalois

        Suutarinen vois olla nopeempi.Sielläkin jos olen ymmärtänyt mies vaihtuvuus suurta


    • JANKON.BETONI

      Hidasta on.

    • destamoona

      Satusetiä löytyy joka lähtöön.Mutta, jos ei muuta keksi niin onpa han tässäkin helpotusta arkeen...................

    • MC_Hammer

      Omakohtainen kokemus muutamien viikkojen takaa, otimme Suutariselta betonit perustusten valuun ja en ole moista kura-paskaa ennen nähnytkään. Pumppuautosta putketkin meni kolme kertaa tukkoon pienen valun yhteydessä ja todenäköisesti betoni ei täyttänyt mitään normeja. Tämän vuoksi otettiin lattiabetonit Mikkelin Betonilta ja sieltä tuli kyllä a-luokkaista tavaraa kuten piti. Lattiavalu porukkakin kehui laatua ja työstettävyyttä.

    • designmikrosementti.fi

      www.designmikrosementti.fi myy ja asentaa laadukkaat mikrosementtipinnat

    • Tunnentyypin

      Kelan työmiehet kirjoittelee. Ei ne ole betonia nähny ku putkan seinässä. Hähähähähääääääääää

    • laastia

      Kikkelin ketoni.

    • peräsuoli

      petoni kovvoo

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2686
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe