Kokkolassa ei osata käyttäytyä

Kokkolassa ihmiset eivät osaa ollenkaan käuttäytyä -oli sitten vaikka kysymys tästä kokkolan palstalta tai uimahallissa ni ihmiset ihmiset haukkuvat toisiaan. Kokkolaan halutaan jotain ihme tekojärveä vaikka kokkolan rahatilanne on kuralla. Kokkolaan puuhataan uutta matka keskusta vaikka moni muu asia tarvis kipeämmin rahaa...

Kokkolan uimahallista sen verran että jotkut ihmiset eivät tajua että pitää käydä pesulla ennen saunaan tai uimaan menoa.

Noh ei kai se mikään ihme ettei tavalliset ihmiset osaa käyttäytyä kun kokkolan kaupungin johdossa taitaa olla isoja ongelmia kun lehden välityksellä hoitavat asioita....

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva kun tulit palstalle ja teit avauksen! :)

      Aina on olemassa ihmisä jotka ei osaa käyttäytyä.. Ja täällä oleva riita koski yhden rekatun käyttäytymista, mikä oli tyhmää.. Emme ole enää osan kanssa väleissä, valitettavasti ja syystä.. Mutta kyllä täällä on mukavaakin porukkaa.

      Mihin sinun mielestä klan pitäisi käyttää rahaa?

      • Sekoitat kyllä nyt kyllä kunnolla! Käytän vain tätä nimmaria, en mustia tai muita sinisiä.

        Älä sinä vaivaudu satuilemaan ja puhumaan typeriä.


      • ällöä
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Sekoitat kyllä nyt kyllä kunnolla! Käytän vain tätä nimmaria, en mustia tai muita sinisiä.

        Älä sinä vaivaudu satuilemaan ja puhumaan typeriä.

        Mulla tuli kans vähä sanomista, jotta meeppä takasin tonne trollaamaan äläkä hauku kaikenaikaa kokkolalaisia sitä sää oot jankuttannu keväästä asti. Sulla ei oo ikinä mitään asiaa ja hei kuule ota neuvosta vaari.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14298680/tervetuloa-kokkolan-siniset-ja-rekatut-tanne


      • ällöä kirjoitti:

        Mulla tuli kans vähä sanomista, jotta meeppä takasin tonne trollaamaan äläkä hauku kaikenaikaa kokkolalaisia sitä sää oot jankuttannu keväästä asti. Sulla ei oo ikinä mitään asiaa ja hei kuule ota neuvosta vaari.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14298680/tervetuloa-kokkolan-siniset-ja-rekatut-tanne

        Voi hellanlettas! Jos olen kaikkia nimmareita käyttänyt, kaivappa todisteet? Selvitä ip-osoitteet. Olenko myös Ariel ja kumppanit?Ajatteko heidätkin pois!? :D Ei, heistä ette puhuneet mitään, eli en ole he teidän mielestä? Mm. Ripulisti ja muut olivat kommentinsa ansainneet. Ripulisti ei muuta tee kun jauha samaa ja hauku muita.. ja se että kommentoin Arielin ja kumppaneiden käytöstä oli totta. Totuus voi joskus satuttaa.

        Te tässä jauhatte satuja: joukkovoima ja ällö. Ylläpidolle lähti palautetta teidän vääristä haukuista.


      • tuhansiatrollausviestejä

        Ainoo palaute lähtee ylläpidolle sun haukkumissaitista ja jatkuvasta tyhjänpäiväsestä trollaamisesta. Susta on tehty jo niin paljo poistoilmotuksia, että joudut pian taas vaihtaan nimimerkin ko sut bannataan mustaksi ja tämä ketju poistuu kanssa ellet rauhotu jo.


      • tuhansiatrollausviestejä kirjoitti:

        Ainoo palaute lähtee ylläpidolle sun haukkumissaitista ja jatkuvasta tyhjänpäiväsestä trollaamisesta. Susta on tehty jo niin paljo poistoilmotuksia, että joudut pian taas vaihtaan nimimerkin ko sut bannataan mustaksi ja tämä ketju poistuu kanssa ellet rauhotu jo.

        Rauhoitu itse, väärien juttujesi kanssa. Hanki elämä ja avaa silmät.


      • tuhansiatrollausviestejä kirjoitti:

        Ainoo palaute lähtee ylläpidolle sun haukkumissaitista ja jatkuvasta tyhjänpäiväsestä trollaamisesta. Susta on tehty jo niin paljo poistoilmotuksia, että joudut pian taas vaihtaan nimimerkin ko sut bannataan mustaksi ja tämä ketju poistuu kanssa ellet rauhotu jo.

        Ylläpito ei mustaa kenenkään nikkiä kuin vain hyvin vakavista syistä eli sellaisista mitkä menee jo sitten ihan poliisin puolelle. Rekisteröityminen on muutakin kuin vain rekatun nimimerkin käyttöön ottaminen.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ylläpito ei mustaa kenenkään nikkiä kuin vain hyvin vakavista syistä eli sellaisista mitkä menee jo sitten ihan poliisin puolelle. Rekisteröityminen on muutakin kuin vain rekatun nimimerkin käyttöön ottaminen.

        En tiedä mistä näitä pipipäitä riittää..


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        En tiedä mistä näitä pipipäitä riittää..

        Aika ajoin näitä vartijoita tulee tänne. Eipä noista kannattaisi välittää, mutta oli pakko oikoa väärinkäsityksiä. Aika koomista tää juttu ku lukee aloituksen otsikon..

        Noilla ihmisillä on niin paha olla, että siksi he purkavat sitä täällä...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Aika ajoin näitä vartijoita tulee tänne. Eipä noista kannattaisi välittää, mutta oli pakko oikoa väärinkäsityksiä. Aika koomista tää juttu ku lukee aloituksen otsikon..

        Noilla ihmisillä on niin paha olla, että siksi he purkavat sitä täällä...

        Niin kai tulee.. Mikähän sitä tai niitä risoo?


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Niin kai tulee.. Mikähän sitä tai niitä risoo?

        Yksinäisyys, syrjäytyminen, vaikea luonne jne...syitä kyllä riittää..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Yksinäisyys, syrjäytyminen, vaikea luonne jne...syitä kyllä riittää..

        No huh, huh! Kyllä on mielenterveys hoito retuperällä monella..


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No huh, huh! Kyllä on mielenterveys hoito retuperällä monella..

        Kaikessa säästetään, niin tämä on sitten tulos.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kaikessa säästetään, niin tämä on sitten tulos.

        Ei hyvä.. :(


    • Onkohan nuo asiat yksistään tämän kaupungin ongelma..Mä uskon että muualla ihmiset ovat yhtä epäfiksuja. Tuosta uimahallista niin en siellä käy ja kaikkien juttujen jälkeen ei tulisi mieleenkään mennä sinne. Se piti vielä sanoa että onneksi täälläkin on kuitenkin paljon myös hyvin käyttäytyviä immeisiä.

      • Niin, kyllä tyhmiä ihmisiä on kaikkialla.. Mutta myös niitä fiksuja. :)

        Onneksi minä en ui, en menisi Klan uimahalliin kirveelläkään jos siellä on oikeasti liian likaista..


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Niin, kyllä tyhmiä ihmisiä on kaikkialla.. Mutta myös niitä fiksuja. :)

        Onneksi minä en ui, en menisi Klan uimahalliin kirveelläkään jos siellä on oikeasti liian likaista..

        Kai siellä henkilökunnassa tekevät parhaansa, mut jos ihmiset menee sinne veteen kakkasina, niin yäk.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kai siellä henkilökunnassa tekevät parhaansa, mut jos ihmiset menee sinne veteen kakkasina, niin yäk.

        Kaippa tekee, ei kai ne ehdi aina joka paikkaan valvomaan..? Yläasteella kai viimeksi olin siellä uimahallissa, vihasin sitä, kun en osaa juuri uida ja palelin aivan kamalasti.. Ope joutu välillä käskemään minut saunaan, kun olin ihan sininen..


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Kaippa tekee, ei kai ne ehdi aina joka paikkaan valvomaan..? Yläasteella kai viimeksi olin siellä uimahallissa, vihasin sitä, kun en osaa juuri uida ja palelin aivan kamalasti.. Ope joutu välillä käskemään minut saunaan, kun olin ihan sininen..

        Herranen aika..:0 Mä luulin että mä olen vilukinttu mut mä olen kaukana siitä ku vertaa suhun.:))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Herranen aika..:0 Mä luulin että mä olen vilukinttu mut mä olen kaukana siitä ku vertaa suhun.:))

        Jos yhtään olisin viluisempi, muuttuisin jääpalaksi..


      • kahvituttaako
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Jos yhtään olisin viluisempi, muuttuisin jääpalaksi..

        Tämä ilmannimi bannattiin mustaksi mutta jatkaa uudella kakkosella. Suosittelen sinulle, että lopetat perättömät likapuheet uimahallista ja samalla tuon trollauksen tai joudumme lisätä poistoilmoituksia lukemattomille trollipalstoillesi. Tässä sinulle pientä muistin virkistystä....
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14288242/missa-rekatut-missa-kivat-jutut-ja-ystavyys


      • kahvituttaako kirjoitti:

        Tämä ilmannimi bannattiin mustaksi mutta jatkaa uudella kakkosella. Suosittelen sinulle, että lopetat perättömät likapuheet uimahallista ja samalla tuon trollauksen tai joudumme lisätä poistoilmoituksia lukemattomille trollipalstoillesi. Tässä sinulle pientä muistin virkistystä....
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14288242/missa-rekatut-missa-kivat-jutut-ja-ystavyys

        Oletko tosissaan, perätön uimahalli juttu!😀 Kukahan Täällä trollailee? 😂 Ilmannimeä ei bannattu, hän itse piti taukoa palstasta, kuten moni välillä tekee.


      • Kiva kittie ku olet täällä... Kirjoitin kokkolasta ihan asiaa ja sanoin että jotkut eivät käy pesulla ku menevät uimaan ja se että käy pikaisesti suihkussa ei ole peseytymistä. En haukkunut ketään. Onko todellakin liikaa pyydetty että pestään kunnolla itseään ennen kun mennään uimaan?


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Kiva kittie ku olet täällä... Kirjoitin kokkolasta ihan asiaa ja sanoin että jotkut eivät käy pesulla ku menevät uimaan ja se että käy pikaisesti suihkussa ei ole peseytymistä. En haukkunut ketään. Onko todellakin liikaa pyydetty että pestään kunnolla itseään ennen kun mennään uimaan?

        Älä huoli, et sinä kirjoittanut mitään väärää, Jotkut täällä vain pöljäilee ja aiheuttaa kiusaa kuvitelmillaan. Kun itse kävin kouluaikoina uimahallissa, niin noudatettiin sääntöjä.


    • sontaläjä

      maallaiset perkele varsinkin perholaiset yhen koon housut kaikille ajatusmaailmoineen ei hyvää päivää

    • Josjos

      Se on hyvä että kaupungista kuin kaupungista löytyy myös kriittisiä mielipiteen omaavia.


      Veronmaksajien puolesta toivon että se 100 millin hintalapun omaava matkakeskus ei toteudu, se on suuruuden hulluutta liian isoa Kokkolaan. Mitä jos 100 milliä laitettais vaikka mielummin homekouluihin ja vanhustenhoitoon?

      Saisi sen rautatieasema/matkahuolto alueen hienoksi pienemmälläkin budjetilla esim. Rautatieasemalle katokset ja uusi päällyste.

      • Täysin sama mieltä, että homekoulut ja vanhat ihmiset tarvivat enemmän tuotakin rahaa. On se häpeä, että ihmisillä pitää olla huonoja olosuhteita, mutta tuollaisiin turhuuksiin kyllä löytyisi rahaa.


      • Kiitos asiallisesta vastauksesta! :) Ei minustakaan tuo matkakeskus kannata..


    • vwman

      Mitä kokolan uimahalliin tulee,niin en ole siellä läävässä käynyt varmaan 5vuoteen ja mitä tulee kokkolan liikenteeseen,niin ei ne liikennesäännöt ole kokkolassa muuta maata erikoisemmat mutta kokkolan kaupungin asukkaat voisivat esim pyöräillä enemmän sekä kävellä ja näin välttää kokkolan kokoisessa pienessä kaupungissa syntyvän ruuhkan.Tosin kaikki kokkolalaiset eivät auton oikein sovellu..Muuten kokkolalaiset ovat ihan lupsakkaa porukkaa mitä nyt välillä yleisön osastoilla natistaan sekä paikallista nuorisoa aiheetta moititaan:) Kokkola on ihan hyvä paikka asua yrittää sekä elää meillä on meri sekä muut luonnon tarjoamat edut sekä virkistysmahdollisuudet,olkaamme siis ystäviä toisillemme elkäämme piruja.ajan muuten uudella vw golffilla hopeanvärisellä nostakaahan kättä:)

      • Kiitos vastauksista! Kiitän vaikka avaus ei ole minun. Kokkolassa tulee käytyä vähän välillä. Ystävä osaan olla, mutta kaikkea ei tarvitse sietää.. Nuoriso voisi myöntää mokansa, ja oppia neuvoista. Ja mielellään juttelemme heidän kanssaan, jos jutut vaihtuu ja aikuistuu.


      • Karmiva-Kohtalo
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Kiitos vastauksista! Kiitän vaikka avaus ei ole minun. Kokkolassa tulee käytyä vähän välillä. Ystävä osaan olla, mutta kaikkea ei tarvitse sietää.. Nuoriso voisi myöntää mokansa, ja oppia neuvoista. Ja mielellään juttelemme heidän kanssaan, jos jutut vaihtuu ja aikuistuu.

        Kittiechihunen on nyt bannattu mustaksi se on seurausta siitä mitä tapahtuu, kun ei ota parista neuvosta opikseen.


      • väsyi-kai-nalkutukseen
        Karmiva-Kohtalo kirjoitti:

        Kittiechihunen on nyt bannattu mustaksi se on seurausta siitä mitä tapahtuu, kun ei ota parista neuvosta opikseen.

        No se turkoosi pikkupimu sen ampui orrelta.


      • Karmiva-Kohtalo kirjoitti:

        Kittiechihunen on nyt bannattu mustaksi se on seurausta siitä mitä tapahtuu, kun ei ota parista neuvosta opikseen.

        Jumaliste idiootti!! Etkö tajua että nikin käyttäjä ITSE POISTAA niin se menee mustaks.:/


      • väsyi-kai-nalkutukseen kirjoitti:

        No se turkoosi pikkupimu sen ampui orrelta.

        Täällä ole ketään ammuttu mistään. :/Kittie tulee kyllä takas..


      • banningmanni
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Kiitos vastauksista! Kiitän vaikka avaus ei ole minun. Kokkolassa tulee käytyä vähän välillä. Ystävä osaan olla, mutta kaikkea ei tarvitse sietää.. Nuoriso voisi myöntää mokansa, ja oppia neuvoista. Ja mielellään juttelemme heidän kanssaan, jos jutut vaihtuu ja aikuistuu.

        Kas niin täällä onkin suututtu ja mustaksi muututtu :)))))))))


      • Jos Kittie luet tän, nii nyt rekkaat ittes uudelleen. Sinä ja minä ollaan niin vahvoja naisia, että mehän ei lannistuta.


      • koputetaans_puuta
        tinttu-liina kirjoitti:

        Jos Kittie luet tän, nii nyt rekkaat ittes uudelleen. Sinä ja minä ollaan niin vahvoja naisia, että mehän ei lannistuta.

        Et sä sitä nimimerkkiäs voi enään siniseks rekata se on nyt historiaa niinkö kohta tuo tinttu-liina nimimerkkis ja lopeta toi kamujen haukkuminen idiooteiks nuita sun samoja haukkumisviestejä on poistettu jo satoja.


      • ei-kestä-enään

        Etkö sinä kusipää huomaa miten haukut kaikkia?eikö sun umpiluukalloon mene että sinä oot täällä haukkumassa kaikkia ei muut haukut kun rakkikoirat!ja itehän oot huutamassa kuinkä paskasella perseellä toiset menee uimaan!MUISTA että sinä oot nuo jutut ALOITTANNU!mutta eihän totuus mee hulluun päähän ei sitten millään!


      • koputetaans_puuta kirjoitti:

        Et sä sitä nimimerkkiäs voi enään siniseks rekata se on nyt historiaa niinkö kohta tuo tinttu-liina nimimerkkis ja lopeta toi kamujen haukkuminen idiooteiks nuita sun samoja haukkumisviestejä on poistettu jo satoja.

        Hah..tätä nikkiä et tuu mustana näkemään..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe