Missä rekatut, missä kivat jutut ja ystävyys?

Nyt rekatut takaisin palstalle juttelemaan, sekä myös uudet ystävät! :)

24

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autammevain

      Olemme tehneet poistoilmoituksia kaikista maijakirja yms. muista palstoista mitkä eivät koske Kokkolan asioita ja hyvin ovat poistuneet. Huomenna jatkamme poistoilmoituksilla näistä trollien turhista huuhaapalstoista.

      • Taidat itse olla se trolli.. Mutta lycka till!


    • aina-haukkuvat-vaan

      Trollit on hyvä poistaa häiritsemästä kokkolalaisille tärkeitä keskusteluita ja kyllä niitä sinisiä onkin poistettu urakalla haukkumasta mustilla nimimerkeillä keskustelevia harmi vaan, kun palstoille jää satoja poistoilmoituksia.

      • No ei kuule ole poistettu, olenhan minä ja ilmannimi täällä. :)


      • Entinen_Ilmannimi
        Kittiechihunen kirjoitti:

        No ei kuule ole poistettu, olenhan minä ja ilmannimi täällä. :)

        Moikka! Älä säikähdä mutta olen poistanut ilmannimi nimimerkin ja ottanu kahvi palstalla uuden nimimerkin käyttöön... Nähdään siellä ystäväsi ilmannimi

        En vain jaksanu enää tätä palstaa ja luovutin! Hyvää jatkoa toivotan kaikille. Pitäkää lippu korkealla ja älkää antako enää täällä kiusata toisia.

        Olisin halunnut voida täällä kirjoittaa mutten kestäny enää sitä varista joka haukkui minua.

        Kerrankin voin sanoa suoraan että otti todella päähän kun minua aina vaan haukuttiin kaikin keinoin...

        Sellaiset terveiset tänne lähetän että tämä palsta on ihan hölmöläisten touhua... Erityisesti otti päähän se kun yritin itseäni puolustaa ja kertoa näkökulman niin minua haukuttiin hulluksi.. Kiitos mutta minä luovutan ja vaikka en saisi antaa kiusaajien voittaa niin on parempi luovuttaa kun olla täällä heidän haukuttavana..

        Minä sanon lopuksi minä en ole hullu tai turkoosi minä olen siinä ihminen kuin te muut vaikka minusta ei täällä kaikki pitäneet. Muuten sellaisen juttu . Erä näkemiin ja öitä


    • En tiedä... jännää että täällä on siniset vastaan mustat...

      • Nuo mustat vain haluavat aiheuttaa kiusaa, kun tein tällaisen kiltin avauksen ja kyselin kuulumisia..


    • Muuten tuli vain mieleen että olisi kätevää jos kokkolan palstalla olisi erikseen ystävä palsta alue ku siellä voisi jutella asioista ystävien kanssa...

      • Niin.. Mutta, kyllä sinnekin tulisi häiriköitä.. Se on sama mitä laittaa palstalle, niin aina joku tulee ja valittaa.. Ei tainnut mennä avaukseni pointti heille selväksi..

        Mitäs sinulle Ilmannimi kuuluu? Minulla on ollut kiireitä, joten väsy pukkaa..


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Niin.. Mutta, kyllä sinnekin tulisi häiriköitä.. Se on sama mitä laittaa palstalle, niin aina joku tulee ja valittaa.. Ei tainnut mennä avaukseni pointti heille selväksi..

        Mitäs sinulle Ilmannimi kuuluu? Minulla on ollut kiireitä, joten väsy pukkaa..

        Siinähän se sujuu kun ei mieti mitään.


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Niin.. Mutta, kyllä sinnekin tulisi häiriköitä.. Se on sama mitä laittaa palstalle, niin aina joku tulee ja valittaa.. Ei tainnut mennä avaukseni pointti heille selväksi..

        Mitäs sinulle Ilmannimi kuuluu? Minulla on ollut kiireitä, joten väsy pukkaa..

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14298680

        Olen tuolla... Tulen välillä piipahtaa täällä


    • TOSIripulisti

      Ripulisti on nimensä mukaisesti ripulisti!

    • Ei täällä voi enää jutella

      • Kyllä voi! :)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Kyllä voi! :)

        Ai miten? kun näkee että joku on laittanu viestin ja yrität sen avata niin koko sivu on hävinnyt.


      • haluankans
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Kyllä voi! :)

        Kiva kun ootte täällä siniset!eihän täällä oo muita kun nuita haukkuvia"koiria"!ilman teitä tuskin kävisin täällä.miten pääsee siniseks?


      • eitajuaeitajua

        Rekisteröimällä nimensä tietysti.


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Ai miten? kun näkee että joku on laittanu viestin ja yrität sen avata niin koko sivu on hävinnyt.

        tarkoitin ettei anneta periksi. :)



    • Tulen kyllä sinua moikkaa

    • tuo.kutsuu.vainrekattuja

      Tällä palstalla rekisteröity Kittiechihunen haukkuu mustia ja haluaa kysellä kuulumisia. Voisko ylläpito poistaa tuon rasistisen keskustelijan, joka haukkuu mustia ja kyselee jatkuvasti kuulumisia uusilla palstan avauksillaan, koska samojen viestien massapostittaminen on kiellettyä keskustelun säännöissä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe