Millon viimeksi nainen imenyt kunnolla?

turunmiesxxx

Kysymys miehille: millon viimeksi olette saanut suihin oton naiselta? Vaimolta vai joltakin muulta? Loppuun asti ja nielikö? Mikä on kun ei kunnon suikkaria saa enää koskaan vaimolta ainakaa, suuhun ei saa ainakaan laueta.

26

2079

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puutt33ssa

      Sama juttu - suuta ei saa.

      • Tee niinkuin minä, ryhdy bi seksuaaliksi. Jos nainen ei ota suihin niin olkoon ottamatta, parhaat saat toiselta mieheltä. Ongelma on vain ,että kun kerran tekee sen toisen miehen kanssa, niin sitten ei oikein muuta haluakkaan.


      • turummies
        ukm42 kirjoitti:

        Tee niinkuin minä, ryhdy bi seksuaaliksi. Jos nainen ei ota suihin niin olkoon ottamatta, parhaat saat toiselta mieheltä. Ongelma on vain ,että kun kerran tekee sen toisen miehen kanssa, niin sitten ei oikein muuta haluakkaan.

        Ei kyllä taitais olla ihna meikäläisen heiniä nuo partasuut.


    • Sadettaja_

      Millon viimeksi olette saanut suihinoton naiselta?
      - Vuosi sitten
      Vaimolta vai joltakin muulta?
      - Joltain muulta. Vaimolta viimeksi 2009.
      Loppuun asti ja nielikö?
      - Viimeksi on otettu loppun asti suihin vuonna 2006. Nuorempana vaimolla oli tapana menkkojen aikaan ottaa suihin ja välillä muulloinkin ja nieleminen kuului asiaan. Käytännössä suihinotot ja muukin "vaihtelu" seksistä katosi kun lapsiperheen arki alkoi. Vähitellen seksi sitten loppui kokonaan.

    • 8 vuotta sitten. Eikä tämä ole trolli eikä vitsi. 8 vuotta sitten sain tulla suuhun viimeisen kerran

    • TimoSoininKravatti

      Taas yksi hyvä syy erota EU:sta!

    • aikaihanaa

      Vaimo ottaa suihin useita kertoja viikossa, mutta ei anna laueta suuhunsa. Juhannuksena sain vaimon tyttäreltä ihanan ja kiihottavan suihinoton veneessä. Laukesin suuhun ja hän nieli ja vielä nuoli kaluni puhtaaksi. Viinillä oli vaikutusta asiaan.

    • dsfsr4353

      Vaimolla on menossa joku ihme kausi kun on ottamassa suihin koko ajan. Yrittääkö miellyttää minua vai mistä johtuu. 15 vuotta oltu yhdessä toki on aina ottanut suihin mutta nyt ollaan imemässä ja runkkaamassa kokoajan. suihkussa/saunassa ottaa suihin ja lopuksi runkkaa ja roiskii ympäriinsä. Sohvalla tai sängyssä ottaa suihin ja nielee. En ole viitsinyt kysyä mikä juttu tämä vaan nautin tilanteesta. Olisko muitten naisten kanssa ollut jotain keskustelua aiheesta vai mistä moinen innostus.

      • Mouthfulofcum

        Ilmeisesti muutkin kun (esi-) teinit ottaa käyttäytymismallit p.leffoista... ; )


      • nimionerkki

        Vaimosi pettää sinua! Suihiotolla varmistaa ettei sen tarvii nussia kanssasi.


      • näinmuutenon

        Vaimosi epäilee, että käyt vieraassa pesässä....


    • espanjan

      noin 4 tuntia sitten oli nyt hyvä lady ja edullinen espanjalainen.

    • SUIHIN !!!! SE ON IHANA TUNNE !!!!!

    • seolipoikaa

      ex vaimo alkoi kanssa yhdessä vaiheessa imemään lastit missä milloinkin syyksi paljastui kun vähän seurasin sitä naapurin mersulla, että imi myös pomonsa munaa tienpenkalla ja antoi panna itseään ylitöissä, siksi imi etten pannut sitä paitsi että sain selville sen enkä puhunut mitään ja muutaman viikon kengitin joka ilta melkein sitä perseeseen, nautin tunteesta että sillä oli perse kipeä kun töihin meni...heh vieläkin naurattaa näin 7 v jälkeen
      aamulla ähisi aina vessassa ja minä hihittelin ja luin lehteä, laskin aamumällit vielä suuhun ennen töihin lähtöä

    • 61v

      Olen nyt 62v enkä ole ikinä saanut suihinottoa keltään...tää on totta...

      • 39vmies

        Oon ollu kahden yli kuuskymppisen naisen kaa ja kumpikaan ei ollut ikinä ottanut spermaa suuhun.oppivat kyllä nielemään kun anto vaan tulla suuhun.


    • 45vvaimo

      Pakko tunkea naisnäkökulmaakin tähän ketjuun, kun ei näyttänyt olevan vastaavaa ketjua naisille.

      Minä olen saanut mieheltäni suuseksiä viimeksi ennen lasten syntymää eli siitä on aikaa yli 12 vuotta. Itse olen silti antanut miehelleni suuseksiä, tosin harvakseltaan, kun mies ei kovin innokas ole muutenkaan makuuhuoneen puolella.

      Onneksi löytyy paljon taitavia nuoria miehiä, jotka innokkaina paikkaavat tätä puutetta elämässäni. Eilen viimeksi sain maat ja taivaat räjäyttävää kieli- ja sormihoitoa nuorelta rakastajaltani. Toki hänkin sai laskea lastit suuhuni.

    • PikkujouluReiska

      Joitakin vuosia sitten työpaikan pikkujoulujatkoilla meidän toimistolla. Tietenkin alkoholilla oli osuutta asiaan. Vilkas kolmekymppinen työkaverirouva tykkäsi kyllä kaikenlaisesta hyväilystä ja rintojen imemisestä ja antoi kyllä laukaista itsensä sormipelillä, muttei halunnut oikeaa pilluseksiä. Niin lupasi ottaa suihin, meni polvilleen eteeni ja alkoi imeä, mutta sitten meni pieleen. Kun minulta tuli niin alkoi yökätä eikä pystynytkään nielemään ja niin sai kaiken tyylikkään tummanpunaisen samettimekkonsa kaula-aukkoon ja rinnuksille ja alkoi itkeä ettei kehtaa mennä kotiin. Yhdessä yritettiin puhdistaa, mutta sametti on kyllä hankala kangas. Siinä sitä oli hyvittelemistä seuraavina työpäivinä. Oli kuulemma ensimmäinen kerta. Eikä ole ollut puhettakaan uusinnasta.

    • uukkom

      Kotona ei saa suihinottoa muuta kuin erittäin harvoin. Vieraat naiset kyllä ottavat suihin ja monta kertaa ovat myös nielleet kaiken. MIkäs sen kiihottavampaa kuin laukaista naisen suuhun ja sen jälkeen suudella pitkään niin että tuntee sperman maun :-). Tietysti asia on niin että nämä vieraat naiset ovat olleet muutenkin seksuaalisesti aktiivisia ja kiinnostuneita seksistä kun taas kotona tuo sana seksi saa vaimossa vaan negatiivisia tunteita aikaiseksi eikä aiheesta saa keskustella. Mutta tasan ei mene seksin lahjat...

    • Johan on tovi vierähtänyt, toki moni huomannu että etsin itselleni seuraa... Juurikin näissä merkeissä. Olishan se kiva nussia jotain suuhun.... Kin!!

    • voiettätuntuhyvälle

      Mulla kävi tuuri 2011 silloin sain tuntea ensikerran miten se tuntuu hyvälle. Kerkesin jo aikuiseen ikään eli 55v. Ja ihan selvistäpäin molemmat. Siihen kertaan se jäikin.

    • make991

      Mulla salar joka imee ja nielee vitun hyvin. Muutkin vaimoo myöten ovat yrittäneet imeä hyvin , mut tää sala yliveti , imee tosi hyvin ja mitä parasta nielee krvän aivan puhtaaksi, ja sitten huilaus ja kunnon pano päälle. rehevä xl blondi , isoilla tisseillä, nam

    • Minä434664

      Eilen aamulla heräsin siihen kun vaimo otti suihin. Voiko aamu enää ihanammin alkaa.

    • Rivitalo

      Vaimosi on kovin lapsellinen, ainakin sua kohtaan. Otti ainakin multa nätisti. Ter. Naapurisi paavo. Kun vaimosi luopuu sinusta olen käytettävissä.

    • imuu

      2 vuotta sitten...Olen 51 bi vaasasta Ja miehet hoitaa sen.muuten jäis ilman suihin ottoo.

    • Jyrväs52

      Vaimo ei ole koskaan ottanut suihin, on kuulemma jollain likaista. Joskus anoppi kyseli pienessä sievässä nuoren parin seksihommista. Sanoin suoraan, ettei ole koskaan ottanut, eikä ota. Kerran sitten mökin kauppamatkalla pyysi pysäyttämään tienposkeen auton, - Nyt sitten otetaan ja kunnolla! Kuoriutui yläosasta ja repi housut nilkkoihin, ja polvistuen auton taakse otti hepin tiukasti suuhun, sitä menoa... anopin isot tissit pomppivat edestakaisn ja mällit lähtivät parissa minuutissaanopin rinnoille. Oli se, oli, oli! Noon me sen jälkeen muutaman kerran oikein pantukin, leskinainen kun on tarpeessa. Mukava muisto, suuhunottoa on piisannut useamminkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe