ulkoisesti butch mutta sisäisesti femme?

mentalfemme

Mulla on ristiriita. Tyyliltäni olen enneminkin butch (tai soft butch) ja olen kyllä tyytyväinen ulkonäkööni siinä mielessä, tykkään lyhyistä hiuksistani, huppareista ja tennareista ja muista ei-niin naisellisista vaatteista. Kuitenkin henkisesti olen tosi tyttömäinen vaikka en ole kiinnostunut esimerkiksi meikkaamisesta. En edes tiedä miltä "butchin" pitäisi tuntua, mutta sana ei tunnu omalta. Se herättää vain mielleyhtymiä maskuliinisuudesta ja karskiudesta, mitä en ulkonäöstäni huolimatta ole.

Sinänsä voisin sanoutua irti kyseisistä luokitteluista, mutta mua huolestuttaa se, jos mun ihastus ei pysty näkemään mua NAISENA. Mä en halua parisuhteeseeni mitään feminiinisen/maskuliinisen rooleja.

Mutta toisaalta, vaikuttaahan "butchiuteenkin" muukin kuin ulkonäkö, esimerkiksi se miten käyttäytyy.

3

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näintääon

      femmeys tai butchius tulee sisältä

    • kokonaisuus__

      Ristiriita on siis se, että pelkäät ihastuksesi näkevän sinut muuna kuin naisena.

      Oletko miettinyt, että onko ihastuksesi yhtään molemminpuolista? Jos ei, niin sehän saattaa johtua monesta muustakin asiasta. Jos taas sinulla olisi parisuhde niin se parisuhde voi myös loppua monesta erilaisesta syystä, vaikka ainahan sitä kuinka toivotaan, että parisuhde on ikuinen.

      Kannattaisi jotenkin korjata tuo ristiriita sisälläsi. Tärkeintä, että olet itseesi tyytyväinen eikä sinun tarvitse kuulua yhtään mihinkään lokeroon jos et halua. Jos et kelpaa omana itsenäsi niin anna olla. On turha lähteä vääntämään jotain roolia jos se ei ole osa sinua. Ketään ei voi pakottaa tykkäämään itsestä. Olemalla oma itsesi, tasapainoinen ja rakastamalla itseäsi terveellisellä tavalla pärjäät parhaiten. Jos ihastus ei sattuisikaan sinusta pitämään, ehkä joku toinen pitää sinusta juuri sellaisena kuin olet, ilman lokeroita ja ilman mitään roolien vetämisiä.

      Joskus voi olla ongelmana se, että ei itse suostu mieltämään itselleen olevansa poikamainen, miesmäinen, butch tai ihan mitä vaan. Joskus se on itselle kaikista kovin pala. Hyväksymällä oman itsesi juuri sellaisena kuin olet on kuitenkin tärkeintä. Olet yhtä arvokas tuollaisena kuin olet ja joku varmasti kiinnostuu juuri sinusta. Jos se ei ole nykyinen ihastuksesi, niin ehkä joku toinen. Kaikkia ei kuitenkaan voi millään miellyttää. Riittää kun miellytät itseäsi. Jos tunnet, että lokerot ja roolit ei oo sun juttu, niin sitten ne ei ole. Ei niistä sen enempää kannata stressata.

      Omasta mielestäni maskuliinisuus tai femmeys on kokonaisuus. Ei vain pelkkä ulkokuori, mutta ei myöskään pelkkä sisäinen, henkinen asia. Ihminen on aina kokonaisuus. Tämä oli kuitenkin minun mielipide ja joku toinen voi kokea asian toisin. Joku voi näkeä itsensä femmenä, vaikka peilistä katsoo maskuliini tms. Sinä olet kuitenkin sinä, et kukaan muu. Yksilö. Jos et halua parisuhteeseen rooleja, sano se hänelle ja pidä kiinni unelmistasi! Kaikki lähtee kuitenkin itsestäsi. Rakasta itseäsi niin voit rakastaa muitakin.

    • 3452

      Sama !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      7954
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4656
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3331
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2186
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1576
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1209
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1108
    Aihe