Volkswagenin huolto rikkomista?

TigonenP

Onko muilla vastaavia kokemuksia, että pienien korjausten myötä autoa rusnataan ja rikotaan, niin että pahimmillaan auto on lopun ikäänsä jatkuvassa korjausten kierteessä.

Minulle on valitettavasti päässyt syntymään näin huono kuva eräässä etelä-Suomalaisessa kaupungissa Volkkarin huollon kanssa.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skitsofreniaako

      Vainotaanko sinua myös muissa liikkeissä? Ruokakaupassa tms....

    • toipmul

      Pudota painoa lihavalla naisella on jalat väärinpäin polvilumpiot ovat takapuolella

    • nollamerkki

      Sika huonoa palvelua Volsun huolostakin saa. Linjassa muunkin rötötelyn kanssa, mutta perimmäinen syy on täysin ala-arvoinen laatutaso.

    • syytäitseäsi

      Ja olet tyhmyyttäsi mennyt tuollaisen ostamaan? Ei kai se tavaran vika ole, jos ostaja on tyhmä.

    • Sillee1

      Mulle tehtiin lähes uuteen autoon ihmeellinen jarrujen pikaremontti samalla kun öljynvaihto pikahuollossa, operaatio kesti 2 tuntia, minä vein auton työmatkalla pikahuoltoon ja istuin siellä koko aamupäivän vaikka ei ollut lainkaan jonoa. En tiedä mitä ihmettä ne jarruille teki kun piti vain vaihtaa öljyt ja jarruista en ollut edes reklamoinut, autolla oli ajettu vain 5000 km. Tuon operaation jälkeen tuntui kuin autossa ei olisi ollut jarruja lainkaan mutta enhän minä toki osannut mitään vilunkia epäillä. Oli DSG 7 vaihteisto ja ajotyyli sellainen että en juuri jarrutellut vaan ennakoin, mutta tiukassa paikassa auto ei enää meinannut pysähtyä millään. Taisi ne alkuperäiset GTI jarrut siirtyä jonkun mekaanikon autoon, sillä mitään järkevää selitystä jarrujen tutkinnalle en saanut eikä niistä tullut mitään merkintää mihinkään, 2 tunnin operaation jälkeen vasta sanottiin että katsottiin myös jarrut ja siksi kesti, kävi ne jossain välissä myös kertomassa että hieman kestää?

      Miten saa kulumaan 2 tuntia öljynvaihtoon ja jos nyt vaikka jarrupalat 5000 km ajetusta autosta tarkistaa niin ei siinä 2 tuntia mene. Jonoa ei ollut, olin ainoa asiakas. Kun myöhemmin katsoin jarruja renkaanvaihdon yhteydessä niin kyllä ne aika rupisilta näytti GTI auton jarruiksi, ihmeen nopeasti isosti ruostuneet . Mutta olipahan omituinen kokemus tuo huolto kaiken kaikkiaan.

      Jos vielä ostaisin erikoisemman Volkkarin tai Audin pääkaupunkiseudulla, niin kuvaisin auton todella tarkkaan ennen huoltoon vientiä ja tarkistaisin onko kaikki samat osat tallella. Jarrut jos näkyy vanteiden takaa, moottoritila ja moottori kannattaa kuvata jo uutena jos tulee jotain ongelmia niin voi myöhemmin esittää miltä kone näytti uudessa autossa jos se ei näytä uudelta, minulla oli sellainen ihmeellinen etiäinen kun oman uuden Polo GTI moottoria tarkastelin, kaikki ei näyttänyt olevan ok, oli mm. erittäin pahasti ruostunut Turbon suojapellin ruuvi joka viittasi käytettyyn moottoriin, ylipäänsä moottori näytti vain pestyltä, ei uudelta, muoviosat ja letkut oli uusia, en tajunnut heti alkaa tappelemaan siitä ruosteisesta pultista, vaan näin jälkikäteen ajatellen olisi kyllä kannattanut. auto oli pahin pettymys mitä olen koskaan kokenut, odotukset oli niin suuret olihan se hieno ja tehokas GTI.

      Sama auto kulutti runsaasti öljyä jo uudesta alkaen. Tällä hetkellä 86 tkm ajettuna moottori syö 1 litran / 800 km.

      • KyykmanOlipakerranjuu

        Kyykkis kehitä itseäsi, et noin huonoilla tarinoilla pääse trollitaivaaseen.


      • Digiaika

        laittavat vain iloisesti hymyileviä kauniita ihmisiä niihin ihaniin Passat mainoksiin ja maailma pelastuu...


    • HorsmaaPukkaa

      Onneksi se käyttöikä loppuu tuota pikaa korjaamon pihalle, kun ei kannata korjata enää sitä isoa vikaa.

    • vainpuhetta

      Mitä pidempi teksti, sen tyhmempi trolli (Sillee1).

      • miksisiksi

        Volkkarin viat tullaan kertomaan tästä edespäin todella tarkkaan koska VV Auton hyeenat vaatii aina perustelemaan lyhyet kommentit. Alkaako puntti tutista kun totuus paljastuu? Muistakaa että hyvää laatua ei tarvitse haukkua, siis miksi ihmeessä Vollkareita haukutaan kuorossa.


    • Digiaika

      Siellä laittavat vain iloisesti hymyileviä kauniita ihmisiä niihin ihaniin Passat mainoksiin ja maailma pelastuu...2

    • EiseVAGainaolehuono

      Eräs eteläsuomalainen VAG huolto kytki TDI Passatistani tandem pumpun vaihdon yhteydessä polttoaineputket suodattimelta koneelle ristiin. Auto kävi heti noudettuani todella huonosti. Kommentti huollossa oli: Ei se toiminut ennenkään paremmin. Kosla jätti muutaman kilometrin jälkeen tielle, ja hinattiin oikealle korjaamolle, jossa virhe korjattiin. VAG huoltoon lähettämääni sähköpostiin ei koskaan vastattu.
      Sittemmin olen käyttänyt pikkukorjaamoja, jossa on muitakin kuin ammattikoulupoikia töissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe