Pitääkö naista kehua kauniiksi

eimullamuuta-

Vaikka se ei olisi kaunis? Suosion saamiseksi naisia pitää kehua, jos nainen on vain nätti niin pitääkö valehdella ja sanoa että se on kaunis?

67

1152

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletoikeassa

      Kyllä niinkuin kiimainen pässi, joka sanoo ja tekee mitä tahansa päästääkseen päämääräänsä. Sellaista miestä naiset arvostavat.

    • keittiöekspertti

      Kiiman aste määrittelee mitä sanotaan.

      Jos siitinluusi tärähtää pystyyn daamin nähtyäsi, niin on aivan oikeutettua puhua häikäisevästä kauneudesta.

      Jos saat naisen imarreltua kehumalla hänen ulkonäköään, siirry seuraavaksi kuiskuttelemaan hänelle kuinka intohimoisesti haluaisit rakastella häntä. Nainen ei voi kieltäytyä seksistä jos mies osaa vakuuttaa että naisella on maaginen vaikutus mieheen.

      • PUAoppivainen

        Tuohan tunnetaan PUA-opeissa LMR-taktiikkana.

        LMR = last minute resistance. Eli naisen vaisto joka varoittee seksistä koska seksi -> lapsi, eikä mies välttämättä jää lasta hoitamaan.

        Jos naisella on maaginen vaikutus mieheen, on mies naisen armoilla eikä karkaa minnekään.

        Taitava pelimies ottaa tämän huomioon ja feikkaa jotain. Mysteryn ohje on tehdä jotain ja sitten sanoa ikään kuin hölmistyneenä että "miten sä sait mut tekemään näin" tms.


    • Sad-But-true

      Valehtelemalla on aina naisia saatu petiin. Ei nainen ole tarpeeksi viksu ymmärtämäään että mies valehtelee mitä vain että saa pillua.

      • keittiöekspertti

        Kyllä siellä sanojen joukossa on oikeitakin sanoja.


    • sioille.helmiä

      Ei pidä kehua kauniitakaan naisia kauniiksi. Kyllä ne tietää kauneutensa ilman kehumistakin.

      • keittiöekspertti

        Herrasmies imartelee panoaan.


      • sioille.helmiä
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Herrasmies imartelee panoaan.

        Heh, eihän sitä panoa enää panon jälkeen tarvi imarrella. Vaattet päälle ja menox vaan, sanoi Annie Lennox. :D

        Mutta jatkaakseen aihetta. Naista ei pidä sanoa rumaksikaan. Minä en ole sanonut yhdellekään naiselle, että hän olisi ruma. En muista sanoneeni sitä kenellekään.

        Juju on siinä, että nainen pitää saada tuntemaan itsensä kauniiksi ilman että siitä erikseen sanoilla mainitsee. Myös vaatimattoman näköiset naiset tulee onnelliseksi siitä kun he saavat tuntea olevan jollain tavalla kauniita eikä se tarkoita aina ulkoista olemusta. Siinä kun alkaa palstaätmit ja muutkin naisen puuttesta kärsivät onnistumaan, voi olla se saantikin ihan jotain muuta mitä se on tähän asti ollut.


      • Oikeasti_

        Pönttö. Etukäteen tietysti.


      • sioille.helmiä
        Oikeasti_ kirjoitti:

        Pönttö. Etukäteen tietysti.

        No eihän sitä nyt etukäteen voi tietää, että onko toisesta tulossa pano. Ja siinä vaiheessa kun jo tietää sen, on imartelukin tarpeetonta... :)


      • keittiäekspertti
        sioille.helmiä kirjoitti:

        No eihän sitä nyt etukäteen voi tietää, että onko toisesta tulossa pano. Ja siinä vaiheessa kun jo tietää sen, on imartelukin tarpeetonta... :)

        Harva nainen lämpenee miehelle joka ei sano naisesta mitään positiivista, yleensä naisesta ei tule panoa.

        Ehkä joku maalaistyttö voi antautua uroolle joka kertoo omista uroteoistaan, kuten peltojen salaojittamisesta ja karhun kaadoista.


      • Oikeasti_
        sioille.helmiä kirjoitti:

        No eihän sitä nyt etukäteen voi tietää, että onko toisesta tulossa pano. Ja siinä vaiheessa kun jo tietää sen, on imartelukin tarpeetonta... :)

        Aivan. Sinähän et ole herrasmies. ;)


      • sioille.helmiä
        Oikeasti_ kirjoitti:

        Aivan. Sinähän et ole herrasmies. ;)

        En niin. Enkä kiltti ja kunnollinenkaan... :)


      • sioille.helmiä
        keittiäekspertti kirjoitti:

        Harva nainen lämpenee miehelle joka ei sano naisesta mitään positiivista, yleensä naisesta ei tule panoa.

        Ehkä joku maalaistyttö voi antautua uroolle joka kertoo omista uroteoistaan, kuten peltojen salaojittamisesta ja karhun kaadoista.

        Niinno... Niin kuin alempana jo totesin. Olette helppoja. :D Jos itse olisin jokaisen saamani kohteliaisuuden ja kehun jälkeen päätynyt panemaan, mulla olisi paukut ollut jo ajat sitten loppu... :)

        Ja jos se asia olisi todellisuudessakin niin helppoa, ei olisi ätmiläisetkään täällä vikisemässä puutetta.

        Ps. Maalaistytöt tykkää kaupunkilaispojista muutenkin. Vähemmän juntteja kuin ne hankkija-lippis miehet... :D


      • Oikeasti_
        sioille.helmiä kirjoitti:

        En niin. Enkä kiltti ja kunnollinenkaan... :)

        Vaan varattu.


      • sioille.helmiä
        Oikeasti_ kirjoitti:

        Vaan varattu.

        En sanoisi ihan niinkään. Pidän vapaudestani. Mutta en vaan ole käytettävissä. :)


      • Oikeasti_
        sioille.helmiä kirjoitti:

        En sanoisi ihan niinkään. Pidän vapaudestani. Mutta en vaan ole käytettävissä. :)

        Toisinsanoen tuleva aisuri?


      • keittiöekspertti
        sioille.helmiä kirjoitti:

        Niinno... Niin kuin alempana jo totesin. Olette helppoja. :D Jos itse olisin jokaisen saamani kohteliaisuuden ja kehun jälkeen päätynyt panemaan, mulla olisi paukut ollut jo ajat sitten loppu... :)

        Ja jos se asia olisi todellisuudessakin niin helppoa, ei olisi ätmiläisetkään täällä vikisemässä puutetta.

        Ps. Maalaistytöt tykkää kaupunkilaispojista muutenkin. Vähemmän juntteja kuin ne hankkija-lippis miehet... :D

        Se mikä toimii yhdellä, ei välttämättä toimi toisella. Imartelu tehoaa vastakkaiseen sukupuoleen vain tilanteessa, jossa kohde pitää imartelijaa viehättävänä ja haluaa edetä tämän kanssa petipuuhiin.


      • Ämmätappelu
        sioille.helmiä kirjoitti:

        Niinno... Niin kuin alempana jo totesin. Olette helppoja. :D Jos itse olisin jokaisen saamani kohteliaisuuden ja kehun jälkeen päätynyt panemaan, mulla olisi paukut ollut jo ajat sitten loppu... :)

        Ja jos se asia olisi todellisuudessakin niin helppoa, ei olisi ätmiläisetkään täällä vikisemässä puutetta.

        Ps. Maalaistytöt tykkää kaupunkilaispojista muutenkin. Vähemmän juntteja kuin ne hankkija-lippis miehet... :D

        Se on helppoa kun vaan avaa suunsa. ;)


      • sioille.helmiä
        Oikeasti_ kirjoitti:

        Toisinsanoen tuleva aisuri?

        Juu, valkoritariaisuri. :D

        Toisaalta en tiedä miten se tulee käytännössä onnistumaan. Kun niitä on täällä kuvailtu, en ainakaan omasta mielestäni oikein täytä niitä tunnusmerkkejä... :)


      • sioille.helmiä
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Se mikä toimii yhdellä, ei välttämättä toimi toisella. Imartelu tehoaa vastakkaiseen sukupuoleen vain tilanteessa, jossa kohde pitää imartelijaa viehättävänä ja haluaa edetä tämän kanssa petipuuhiin.

        Niin. Sinähän sen nyt sanoit. Jos pitää toista viehättävänä, se suoranainen imartelu ei ole tarpeellista. Keskustelukin riittää... :)


      • Oikeasti_
        sioille.helmiä kirjoitti:

        Niin. Sinähän sen nyt sanoit. Jos pitää toista viehättävänä, se suoranainen imartelu ei ole tarpeellista. Keskustelukin riittää... :)

        Ei ole tarpeellista, mutta suotavaa.


      • keittiöekspertti
        sioille.helmiä kirjoitti:

        Niin. Sinähän sen nyt sanoit. Jos pitää toista viehättävänä, se suoranainen imartelu ei ole tarpeellista. Keskustelukin riittää... :)

        Näissä asioissa ei ole yhtä oikeaa tietä päästä koskettelemaan daamin sykkivää vaginaa, me miehet toimimme kaikki eri tavoin ja pitää osata myös luovia eri tilanteissa.

        Olet täysin oikeassa siinä, että taitava ja itsevarma mies voi puhua naiselta pöksyt pois sen kummemmin tarvitsematta imartelua aseenaan. Tässä pitää osata tuntea kemioiden yhteensopivuus, pitää tavallaan ymmärtää että ei haaskaa vain omaa aikaa.

        Minä en käytä imartelua varsinaisesti iskemisen välineenä, vaan käytän sitä välineenä jolla seulon seasta naiset joihin kannattaa tutustua.


      • sioille.helmiä
        Oikeasti_ kirjoitti:

        Ei ole tarpeellista, mutta suotavaa.

        Ei hyvää kannata käyttää tuhlaten ja turhaan. :)


      • sioille.helmiä
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Näissä asioissa ei ole yhtä oikeaa tietä päästä koskettelemaan daamin sykkivää vaginaa, me miehet toimimme kaikki eri tavoin ja pitää osata myös luovia eri tilanteissa.

        Olet täysin oikeassa siinä, että taitava ja itsevarma mies voi puhua naiselta pöksyt pois sen kummemmin tarvitsematta imartelua aseenaan. Tässä pitää osata tuntea kemioiden yhteensopivuus, pitää tavallaan ymmärtää että ei haaskaa vain omaa aikaa.

        Minä en käytä imartelua varsinaisesti iskemisen välineenä, vaan käytän sitä välineenä jolla seulon seasta naiset joihin kannattaa tutustua.

        Heh, tuli mieleen, että mulle on joskus todettu naisten puolelta, et mä flirttailen. Ja omasta mielestä en flirttaillut. Olin vaan kohtelias ja kevensin tunnelmaa keskustelemalla... :)

        Ei niistä naisista aina ota selvää. Tulkitsevat joskus kaikkea vähän niin ja näin... :)


      • keittiöekspertti
        sioille.helmiä kirjoitti:

        Heh, tuli mieleen, että mulle on joskus todettu naisten puolelta, et mä flirttailen. Ja omasta mielestä en flirttaillut. Olin vaan kohtelias ja kevensin tunnelmaa keskustelemalla... :)

        Ei niistä naisista aina ota selvää. Tulkitsevat joskus kaikkea vähän niin ja näin... :)

        Jos minä pidän naista viehättävänä, niin flirtti tulee kuvioon refleksinomaisesti.

        En kaipaa enää elämänkumppania elämääni; vaan hyvää panoa ja sellainen on varmimmin hyvin itsevarma nainen. Itsevarmasti flirttaileva nainen on mieleeni, sellainen osaa yleensä nauttia seksistä.


    • Pitää. Toimii myös miehiin ihan samalla tavalla. Kehumalla pääsee pöksyihin.

      • lalsisiekao

        Nainen_28 älä nyt järkytä ätmikäisiä, kertomalla niille, että nainenkin voi haluta pelkää seksiä ilman suhdetta. Tän palstan miesten asenteet on jumiutuneet 50-luvulle, jolloin tosi mies kaato naista kuin heinää ja naiset unelmoi miehestä ja perheestä


      • lalsisiekao kirjoitti:

        Nainen_28 älä nyt järkytä ätmikäisiä, kertomalla niille, että nainenkin voi haluta pelkää seksiä ilman suhdetta. Tän palstan miesten asenteet on jumiutuneet 50-luvulle, jolloin tosi mies kaato naista kuin heinää ja naiset unelmoi miehestä ja perheestä

        Haha. :D eihän se meinaa että sen homman tarvii siihen seksiin tyssätä, mutta tottahan se on ettei naiset aina halua miestä, lapsia ja kultaista noutajaa.


      • Sulla taitaa olla lievästi paha olo itsesi kanssa.


      • keittiöekspertti

        Minä myönnän olevani heikkona imartelulle, jos nainen on pantava niin olen helppo nakki.


      • teepalvelus

        Kunhan se aikakone keksitään niin suuntaa itsellesi sopivalle aikakaudelle


      • keittiöekspertti kirjoitti:

        Minä myönnän olevani heikkona imartelulle, jos nainen on pantava niin olen helppo nakki.

        Helppo nakki on hyvä nakki. :P :)

        Ja kyllä todellakin miehenkin saa kehumalla vaakamamboon.


      • keittiöekspertti
        Nainen_28v kirjoitti:

        Helppo nakki on hyvä nakki. :P :)

        Ja kyllä todellakin miehenkin saa kehumalla vaakamamboon.

        Se on helppoa kun sen osaa, vain kelvoton mies kieltäytyy hyvästä seksistä.


      • Naisasialooser1
        Nainen_28v kirjoitti:

        Helppo nakki on hyvä nakki. :P :)

        Ja kyllä todellakin miehenkin saa kehumalla vaakamamboon.

        Nainen ei saa mitään vaan antaa helppoa reikää, ei siinä kehumisia tarvitse. Tosin sinä olet jo niin iäkäs lutka, että joudut jo varmasti vonkaamaan.


      • keittiöekspertti kirjoitti:

        Se on helppoa kun sen osaa, vain kelvoton mies kieltäytyy hyvästä seksistä.

        :D

        Oon kyllä jopa hieman samaa mieltä, että seksiä karttavassa miehessä on jotain outoa.


      • Naisasialooser1 kirjoitti:

        Nainen ei saa mitään vaan antaa helppoa reikää, ei siinä kehumisia tarvitse. Tosin sinä olet jo niin iäkäs lutka, että joudut jo varmasti vonkaamaan.

        Voi sinua känkkäränkkää, tule tädin syliin niin paijaan vähän.


      • sioille.helmiä
        Nainen_28v kirjoitti:

        :D

        Oon kyllä jopa hieman samaa mieltä, että seksiä karttavassa miehessä on jotain outoa.

        Heh, te olette helppoja :D


      • Kyllä. Minullahan on elävä todiste siitä että en ole neitsyt. Se tekee minusta automaattisesti huoran. Olenhan maannut yhden miehen kanssa suhteessa ja saanut suhteesta suuniteltua jälkikasvua.


    • Ikis__M

      Varmaan menee jotakuinkin niin että mitä kauniimpi nainen sitä vähemmän sen kauneutta pitää kehua kun se on kyllä saanut kuulla siitä kyllikseen. Sellaisen naisen kohdalla pitää keskittyä kehumaan sen älyä ja nokkeluutta niin se arvostaa kun mies näkee siinä muutakin kuin pelkän panon vaikkei näkisikään.

      • äitison

        Mä taidan olla superkaunis, kun juuri kukaan ei ole koskaan kehunut mun ulkonäköä eikä myöskään älykkyyttä.


      • sönkkis

        No vaikkei olisi koskaan kehuttu kauneutta, eikä olisi aihettakaan niin kivempaa se kehuminen on joka liittyy johonkin tekemiseen tai hoksaamiseen. Kun ulkonäön kehuminen. Kivempaa olla tykätty muun kuin ulkonäön vuoksi.


      • keittiöekspertti
        sönkkis kirjoitti:

        No vaikkei olisi koskaan kehuttu kauneutta, eikä olisi aihettakaan niin kivempaa se kehuminen on joka liittyy johonkin tekemiseen tai hoksaamiseen. Kun ulkonäön kehuminen. Kivempaa olla tykätty muun kuin ulkonäön vuoksi.

        Kyllä naista voi kehua ulkonäöstäkin jos näkee että siihen on käytetty paljon aikaa ja rahaa.


      • Söpöksi on sanottu, mitä kummaa. En ole siis söpö😱


      • sönkkis
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Kyllä naista voi kehua ulkonäöstäkin jos näkee että siihen on käytetty paljon aikaa ja rahaa.

        Voi kehua, mutta itse henkilökohtaisestiolen kokenut aina ulkonäköni kehumisen lähinnä semmoseksi turhaa touhuksi. Voi johtua siitä, että ukonäölläni mulle itselle ei ole kovinkaan suurta merkitystä. Enemmän panostan henkiseen itseeni.


    • Sad-But-true

      Pitää sanoa mitä vaan että saa pillua. Sanovat miehet kaikenlaista, lupaavat parisuhdettakin mutta seksin jälkeen mieli kummasti muuttuu

      • äitison

        Mutta miksi pelkää panoa halunnutta miestä alkaa harmittaa, kun pelkää pano on naisellekin ihan jees. Miksi mies alkaa haukkua naista huoraksi panon jälkeen, jos on tyytyväinen pelkään seksiin? Koska nainen ei olekaan kiinnostunut miehestä ja jää punttiin roikkumaan ja perään itkemään? Kaipaako mies sittenkin naisen ihailua ja kuvitteellista tarpeellisuuttaan naisen elämässä? Onko pelkää panoa haluava nainen kolaus miehiselle itsetunnolle?


      • äitison

        Ei ole. Hän on seksuaalisuudestaan nauttiva nainen.


      • Naisasialooser1

        Ei vaan halpa lutka ilman ihmisarvoa, joka pitäisi polttaa elävältä. Naisen seksuaalisuus on ihan muuta kuin pelkkä pano.


      • äitison
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Ei vaan halpa lutka ilman ihmisarvoa, joka pitäisi polttaa elävältä. Naisen seksuaalisuus on ihan muuta kuin pelkkä pano.

        Halpoja lutkia ei ole. On vain miehiä, jotka eivät ole seuranneet aikaansa ja ovat jämähtäneet muinaisuuteen.


      • 12121212
        äitison kirjoitti:

        Halpoja lutkia ei ole. On vain miehiä, jotka eivät ole seuranneet aikaansa ja ovat jämähtäneet muinaisuuteen.

        Ihan samalla tavalla naiset ovat jämähtäneet muinaisuuteen ja haluavat yhä pitkän ja vahvan korkean statuksen miehen joka näkee pitkälle savannilla, kaataa ison karhun ja johtaa heimoa.

        Miehet eivät pidä ympäriinsä paneskelevista naisista, eivätkä tule koskaan pitämään. Syystä.


      • äitison
        12121212 kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla naiset ovat jämähtäneet muinaisuuteen ja haluavat yhä pitkän ja vahvan korkean statuksen miehen joka näkee pitkälle savannilla, kaataa ison karhun ja johtaa heimoa.

        Miehet eivät pidä ympäriinsä paneskelevista naisista, eivätkä tule koskaan pitämään. Syystä.

        Olet oikeassa siinä, että tuollaisia naisia on, mutta kyllä nykyaikainen nainen hankkii itse omaisuutensa ja statuksensa. Ei niihin miestä tarvita.


    • Kehu naista koko ajan...

      Vaikka se näyttää hurjalta playboy mallilta niin jatka vaan sitä kehumista.

      On onnellinen liitto jos se nainen tuntee olonsa miestennielijäksi.

    • Ei varmaankaan tarvitse. Uskon, että naiset arvostavat rehellisyyttä ja rakentavaa kritiikkiä.

    • En tiedä, mutta nainen 28veen uusi kuva on aika söpö

      • Niin on. :3


      • Kakkossmiess

        Aika pehmeä tuo leukalinja. Taitaa olla pari kiloa ylimääräistä...


    • pankaa.nussikaa

      Kyllä aikuinen nainen tietää että onko kaunis vai ei. Miehen ei tarvii erikseen sitä sanoa. 15v tytöt onkin sitten sellaisia että niitä pitää joka päivä kehua 5 kertaa että uskovat jotta mies pitää kauniina ja haluaa olla tytön kanssa. Muistan kun seurustelin 15 v tytön kanssa niin se ei millään uskonut kerrasta jos sanoi sille että on tosi kaunis. Koko ajan se luuli että löydän kohta kauniimman tytön ja jätän sen. Jätin sen tytön sen jankkaamisen takia.

    • jtrktrjer

      Naiset suuttuvat kehuista.

    • nai.nen

      Miksi et voi kehua sitä nätiksi, jos se kerran on nätti?
      Minusta tuo kysymyksesi on ihan hölmö.

    • Nainen saa kullia kehumattakin. Mies ei saa edes kehumalla pillua jos mies on ruma.

    • sönkkis

      Turha kehuminen on lähinnä lipevää ja en ainakaan itse tykkää ylenpalttisesta kehumisesta. Enkä varsinkaan semmoisesta mikä on ihan höpölöpöä. :)

      Joku uskottavuus olis hyvä olla ja sehän on helppoa olla uskottava, jos tosissaan jotain sanoo eikä imarellakseen.

    • aikuinenmies-

      Naista ei kannata kehua ellei nainen ole oma tyttöystäväsi tai vaimo. Suhteessa pitää kehua naistaan mutta muuten ei kannata, kuulostat lipevältä huijarilta jos kehut naista vaikka baarissa.

      • claire.x

        Samaa mieltä.


    • claire.x

      Yksi mies kehui minua kerran siitä, kun osasin käyttää hissiä. Se tuntui vastenmieliseltä ja holhoavalta. Ulkonäön kehuminen tuntuu hyvältä, jos se tulee ilman lipeviä sivukaikuja.

    • Ei kai se nyt haittaa jos ääneen toteaa että onpa kaunis nainen.

      :D

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe