Mitä tehdä?

Msksusisksslsl

Olen aika pallo hukassa. Olen jo kolmekymppnen nainen ja minulla on melkein kaksi vuotias lapsi. Olen naimisissa,mieheni on peliriippuvainen. Usein perheen rahat pelattu,mulle valehdellaan,mies kilahtelee jne. No huomasin sitten olevani raskaana. Ehkäisystä huolimatta. Minua pelottaa tulevaisuus. Meidän suhde on todella hataralla pohjalla ja ainaiset riidat kuormittavat suhdetta. Olen miettinyt jo aiemmin eroamista,koska tuntuu että tästä ei tule mitään. Ja harmittaa kun lapsi on kuulemassa riitoja. Minua on alkanut pelottaa oma jaksaminen ja mielenterveys,koska tällainen elämä on aika kamalaa. Mutta mitä minä teen?Olenko kamala,jos en pysty jatkamaan raskautta?Pelottaa vaan,että itse romahdan jos elämä jatkuu tällaisena. Neuvoja kiitos.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s24_idioottien_foorumi

      Tärkein neuvo: hae apua jostain muualta kuin suoli24:sta.

    • ElämäKantaaLuotaSiihen

      Keskity lapsiisi ja elämän sitenkin tuomaan rakkauteen. Lapsesi tappaminen lisäisi onnettomuutta ja toisi pahaa oloa. Pitkällä aikavälillä elämä lasten kanssa on paras vaihtoehdoista.

    • aborttionmurha

      Noinkohan se mielenterveys paranee sillä että tappaisit lapseltas sisaruksen?
      Miten ois vaikka heti alkuun ero surkeesta ukosta ja sitten neuvolaan saamaan apua muuhun, jos sitten mitään isompia ongelmia enää onkaan.

    • y5y4y45

      Ap et sitten ennalta ollenkaan huomannut, että äijä on tommonen tojmannihenkilö.

    • dontdoit

      Älä tapa lastasi. Katuisit sitä. Lapselle paras lahja on että sillä on yksi sisarus. Ainoat lapset on kusipäitä. Tsemppiä, pärjäät varmasti vaikka yh:na.

      t. lapseton, en saa lapsia vaikka haluaisin

    • Jhhko

      Miestäsi et todennäköisesti voi muuttaa, mutta lastesi tulevaisuuden kyllä.

      Älä odota kivutonta ja helppoa tulevaisuutta. Kaikella on hintansa, päätit sitten kumpaan suuntaan hyvänsä.

    • onkohantästäedesapua

      Et ole kamala. Vain sinä tiedät mikä on parhaaksi itsellesi, omia voimiasihan sinun pitää ajatella, jotta voit olla hyvä vanhempi lapsellesi. Toisaalta kannattaa miettiä vaihtoehtoa, että eroat miehestä, mutta pidät lapsen. Helppoa se ei varmastikaan olisi, mutta mahdollista.

    • vanhaäiti

      Miehesi kuulostaa ikävältä ihmiseltä. Ei sinun kuitenkaan hänen takiaan kannata aborttia teettää. Mieti, mitä itse todella haluat, muistaen, että Suomi on maailman parhaita maita äidille ja lapselle. Sinun kannattaa hakea itsellesi vaikka keskusteluapua neuvolan tai terveyskeskuksen kautta.

    • yurturti

      "Olen aika pallo hukassa. Olen jo kolmekymppnen nainen ."

      Siinä olikin jo ongelmiesi selitys.

    • auttavamies

      Syntymätön lapsi on viaton ja häntä ei pitäisi rankaista. vääryyksistä joita hänen ympärillään olevat ihmiset ovat tai jatkuvasti yhä tekevät. Kyllä näillä asioilla on aina tapana järjestyä ja meillä Suomessa on hyvät tukiverkot, kysy apua ja saat sitä.

    • gfhfghfd

      "Olenko kamala,jos en pysty jatkamaan raskautta?"

      Et ole kamala. Se on täysin sinun asiasi mitä haluat tehdä, Suomessa kun saa abortin sosiaalisten syiden perusteella. Tämä palsta on abortinvastustajafanaatikoiden temmellyskenttä, joten täältä ei kannata herkässä mielentilassa tulla kyselemään neuvoa.

    • kamalatmurhat

      "Olenko kamala,jos en pysty jatkamaan raskautta?"

      Kenen (muiden kun tän palstan muutaman kalmankiihkon) mielestä lasten huvikseen murhaajat ei oo kamalia? Kyse on lapsesi koko ihmiselämästä, Suomessa kun saa jaella lapsilleen verisiä kohtaloita "sossu"verukkeiden ym. valheellistenkin tekosyiden varjolla. Tämä palsta on omia traumojaan hoidattavien murhansuosijafanaatikoiden temmellyskenttä, joten täältä ei kannata herkässä mielentilassa tulla kyselemään neuvoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe