Kirjeystävä naiselle?

ystävänetsijä_

Olen 26-vuotias nainen Pohjois-Pohjanmaan maaseudulta. Toivoisin löytäväni kirjeystävän.

Minulla on ammattikoulutus, mutta nyt en vaikean elämäntilanteen vuoksi ole ansiotyössä. Aiemmin olen ollut avoliitossa.

Harrastan mm. ulkoilua ja lukemista. Mielelläni kirjoitan myös kirjeitä silloin kun satun saamaan kirjeystäviä.

Kirjeystäväksi toivoisin tavallista ihmistä, joka ymmärtäisi elämää ja elämän vaikeuksia. Jos sattuisi uskovainen kirjeystävä, mielelläni pohdiskelen kirjeissä myös uskonasioita.

[email protected]

18

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko_sinä

      lestadiolainen uskovainen?

    • Potat.oes

      Heippa! Minä olen tyrnäväläinen perunanviljelijä, ikää 72 vuotta. Olen reipas, rollaattorilla hurjasteleva viriili mies, joka harrastan tuon liikunna lisäksi perunanviljelyä. Olen tällä hetkellä yksin, kotikalkkuna lähti turvakotiin, muka päissäni olin sitä kolhinut. Uskossa en enää ole, en tosin ole koskaan ollutkaan. Enkä toista kertaa uskoon tule, mutta silti olisi kiva kirjoitella sinulle. Kirjeitä, koska olen koko yön yrittänyt lähettää viestejä tuohon ilmoittamaasi veispukkiosoitteeseen eikä ole onnistuneet. Tuleeko sellaiset vanhanaikaiset kirjeet perille tuolla samalla veispukkiosoitteella? Tiedätkö, saako Tyrnävältä postimerkkejä, kun ei täällä ole enää Postia, lehtiäkään eivät kanna minulle, en ole kyllä tilannutkaan. Naapurissa leikkasivat kesällä ruohoa, nyt soppaa kantavat. Kysyin, voisiko se postimies käydä minulle alkossa, mutta ei luvannut Ouluun asti lähteä. Minulle ei ole niin väliksi, vaikket sinäkään uskossa olisi, ikähän sulla on ihan sopiva, ja jos vielä ammatinkin olet jo hankkinut. Työttömyytesi ei ole mikään este, tukiaisillahan minäkin olen elänyt siitä alkaen kun eeuuhun viimein päästiin, rengit ja akka on työt tehneet. No nythän ei tähän aikaan ole potutkaan haittana.
      Kattomaankin voit halutessasi tulla, laskeudut junadta Kempeleessä, tulitpa kummalta suunnalta tahansa. Jos ei enää asiasta yhteyksissä olla, oottelen sinua viikon päästä kempeleessä jokaiselta pysähtyvältä junalta. Tunnistat minut helposti, mulla on punainen pelakuunia pompankauluksessa, rollaattori on hopeanharmaa, kuten tukkakin, sävysävyyn näes!
      PS. Minä en oo mikään hupiukko!

      • Hauska_tämä

        tyrnäväläisukko.


      • Olitko_se_si-

        nä, joka tässä kesällä keikuit jonkun heinolalaishomon kanssa Mannerheimin patsaalla?


      • Potat.oes

        Sieläkö Tatisa? Oliko se pitkä ukko homo, voe helevetin ketkula! Annon sille pussirahat heinolaan, kun sano olevansa ihan perseaukinen, sitäkö se homo tarkottiki, että perse on auki, luulin sitä rahattomaksi kun töpsävällä päen sanotaan rahatonta perseaokiseksi, no voe täötinen, nyt minä oon pilikattu, se homo tietenki naoraa persettään? repijen päijäthämmeesä. Eipä taija niistä rahhoesta näkyä ennää hölökäsepölläöstä. No eihän tuo köyhää kourassa, se raha meinaan, ei se mua kourinu, mutta jotaki se puuhas sen ukon kansa, joka siinä rattasti, jäläkeenpäenjo aattelin, että se oes se rumppi ollu ku seki kehunu kourineesa, mutta kun tämä kuitenkin jonkulaseta suomia soperteli.
        JK.P. saatan haoska olla, mutten oo mikkää hupiukko! Ja vielä peeäs, mulla oli tulukki, kun tuolle tytönhupakolle kirijotin, jotta se luulis mua viksuksi ihimiseksi. Tulukki käänti kirijakielelle, naapurin emäntä kun on oppikouluaki käöny päevän, sitte lopetti, ku oli ollu kuulema liijan vaekijaa. Ensimmäesenä päevänä oliva kirkosa käöneet. Limujikisija on lähtöjään, joten ymmärtäähän tuon, pääsi rikkaesiin naemisiin tuohon naapuriin, eli kyllä se koulunkäönti kannattaa. Pittää hakija kone, että saa tuon ynnälaskun oekein.


      • Niissä_ketjuissa
        Potat.oes kirjoitti:

        Sieläkö Tatisa? Oliko se pitkä ukko homo, voe helevetin ketkula! Annon sille pussirahat heinolaan, kun sano olevansa ihan perseaukinen, sitäkö se homo tarkottiki, että perse on auki, luulin sitä rahattomaksi kun töpsävällä päen sanotaan rahatonta perseaokiseksi, no voe täötinen, nyt minä oon pilikattu, se homo tietenki naoraa persettään? repijen päijäthämmeesä. Eipä taija niistä rahhoesta näkyä ennää hölökäsepölläöstä. No eihän tuo köyhää kourassa, se raha meinaan, ei se mua kourinu, mutta jotaki se puuhas sen ukon kansa, joka siinä rattasti, jäläkeenpäenjo aattelin, että se oes se rumppi ollu ku seki kehunu kourineesa, mutta kun tämä kuitenkin jonkulaseta suomia soperteli.
        JK.P. saatan haoska olla, mutten oo mikkää hupiukko! Ja vielä peeäs, mulla oli tulukki, kun tuolle tytönhupakolle kirijotin, jotta se luulis mua viksuksi ihimiseksi. Tulukki käänti kirijakielelle, naapurin emäntä kun on oppikouluaki käöny päevän, sitte lopetti, ku oli ollu kuulema liijan vaekijaa. Ensimmäesenä päevänä oliva kirkosa käöneet. Limujikisija on lähtöjään, joten ymmärtäähän tuon, pääsi rikkaesiin naemisiin tuohon naapuriin, eli kyllä se koulunkäönti kannattaa. Pittää hakija kone, että saa tuon ynnälaskun oekein.

        syksyllä sanottiin, että se heinolalainen oli kuin olikin homo. Kun sinä istuskelit Mannerheimin sylissä, se saasta poraili mulukunmentäsiä reikiä patsaaseen siellä persepuolella. Kalakkuna muistaakseni katseli alhaalta. Hyvä että annoit sille bussirahan Heinolaan niin se ei ehtinyt aivan kokonaan tärvellä kansallisomaisuuttamme.


      • Hyi_hyi_homo
        Niissä_ketjuissa kirjoitti:

        syksyllä sanottiin, että se heinolalainen oli kuin olikin homo. Kun sinä istuskelit Mannerheimin sylissä, se saasta poraili mulukunmentäsiä reikiä patsaaseen siellä persepuolella. Kalakkuna muistaakseni katseli alhaalta. Hyvä että annoit sille bussirahan Heinolaan niin se ei ehtinyt aivan kokonaan tärvellä kansallisomaisuuttamme.

        turmelemassa pyhää patsasta.


      • Homoja_ei_kukaan
        Hyi_hyi_homo kirjoitti:

        turmelemassa pyhää patsasta.

        saa kuriin. He ovat kunniakansalaisia. Heitä on peräti 1 % väestöstä. Elämä täytyy järjestää heidän ehdoillaan. Ihan sama juttu että kun Suomeen on tullut 20.000 paskiaista jostakin muslimimaista, meidän kaikkien velvollisuus on alkaa syödä halal-lihaa.


      • Nyt_kuulemma_ho-
        Homoja_ei_kukaan kirjoitti:

        saa kuriin. He ovat kunniakansalaisia. Heitä on peräti 1 % väestöstä. Elämä täytyy järjestää heidän ehdoillaan. Ihan sama juttu että kun Suomeen on tullut 20.000 paskiaista jostakin muslimimaista, meidän kaikkien velvollisuus on alkaa syödä halal-lihaa.

        moja aletaan vihkiä Oulun TUOMIKIRKOSSAKIN (missä se Tuomikirkko on?) kun tähän asti heitä on vihitty vain PALLIVAHAN kirkossa.


    • AsiaanHakkila

      Riitta hyvä! Taidat valitettavasti olla väärällä sivustolla, täällä on vain edellä havaitsemiasi hörhöjä, joilla ei ole uskonnon kanssa mitään tekemistä, pätemisen tarvettaan vain tyydyttävät, osa ehkä itseäänkin...toivottavasti olet saanut sähköpostiisi asiallisia ja kiinnostavia viestejä. Hyvää jatkoa Sinulle!

      • kirjoitinvaan

        Hm! No kai jokainen tietää, paitsi sinä, ovatko oikealla sivustolla vai ei!


      • Onko_jokin

        toinen parempi palsta jossakin olemassa?


    • kuuleha_sie_

      No kourii kaikki, ku ne on vähä ulalla, eiks tää hillarikin oo kourinu, vai oonko kuullu juoruja, billi kouri varmaankii, hyi hitto. Löytyiskö semmosta naesta, joka ei kouris?

    • vai_tyrnävältä

      Vai sinä se törttöilit täällä tatissa, ku Töölön friidut oli iha kananlihalla, et oli kuulemma semmone gubbe tän sotaratsun selässä.

    • hyväonmiesss

      Täällä olis.
      Entinen juoppo, "viikko parannuksesta". Ei lapsukaisia, sänkiparta, raakkaamaton,
      Jumalan rauhaan

      • puhuja.veljet

        Tämä tarjokas tulee heinolasta, tarkka kuvaus kalervolta! Suositellaan lämpimästi...


      • kallenkallela

        Kullervon poika.


    • raitiskilttijarehellinen

      kelpaisko ihminen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1792
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      123
      1240
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      245
      907
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      867
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe