Rvaniemen verkko Oy

kilpailutus

Siirtohinnat pilvissä ja lisää tulossa. 10 vuotta takaperin oli siirtohinta omakotitalossa 1/3 osaa laskusta, nyt jo 2/3 osaa ja hieman ylikin. Käyttösähkön saa sentään vielä kohtuu hinnalla. Helppo on ilmoittaa korotuksista, kun kukaan ei voi asialle mitään. Milloin jakeluyhtiöitä voitaisiin kilpailuttaa? työttömät, opiskelijat ja työntekijät antaa omistaan kilpailukyvynmukaisesti, mutta sähköyhtiö näköjään ei.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arppakin

      Tämä on täyttä ,mutta ikävä kyllä "laillista" rosvousta" verkko yhtiön taholta...mitään emme voi,muuta kuin maksaa...

    • joo---

      rovaniemen verkossa on helvetin montaa turhaa elättiä, jotka eivä tee mitään, niitä paskoja tarttee elättää.

      Only fact.

    • ossy

      Lessujen rahastus firma

    • älyäläjätä

      Nauratti kyllä tuo ilmoitus, että siirtohinta nousee 6.18 euroa vuodessa. Eihän sitä olisi tarvinnu nostaa, kun ei olisi ilmoittanu, vaan säästänyt niissä kirjekuluissa sen 6 ekua. Maksaahan se sihteerin palkka , kuori, paperi ja postitus hyvinki tuon saman hinnan.Siis länget maksoi enemmän ku hevonen.

    • jankon-betoni

      Verkko ja vesi rahastaa asukkaita oikein urakalla.




      Sain taas jokavuotisen joulutervehdyksen.

      Kun katsoo edellisen korotuksen jälkeista tilikautta niin näyttää aika vahvasti siltä että korotukset tehdään vain tuloksen kasvattamiseksi.

      TILIKAUDEN VOITTO (TAPPIO-)
      2012: 106 226,65
      2013: 625 400,04
      2014 Napapiirin Veden tulos osoittaa ylijäämää 3 024 376 euroa
      Napapiirin Vesi tulotti v. 2014 2,7 milj. € kaupungille.



      Napapiirin Energia ja Vesi konserni
      Lappi Sija Koko maa Sija Kasvu-%: 22.4
      Menestyjät 389. Menestyjät 12988. Nettotulos: 0.035 Meur
      Kasvajat 84. Kasvajat 3107. Omavaraisuusaste: 18.6 %
      Tuloksentekijät 361. Tuloksentekijät 12175. Sipo-%: 4.0
      752.0. KL-pisteet: 52/100

      Luvut perustuvat tilikauteen 12/2015


      Puhdas käyttövesi maksoi 2,02 €/m3 (sis. alv 24 %) ja jätevesi 2,99 €/m3(sis. alv 24 %).
      Vesi- ja jätevesimaksuja nostettiin 1.1.2014 alkaen 6 %, perusmaksuja 10 % ja muita maksuja 3 %



      Lainatakseni Kummelin Jankon betonia, minun joulutervehdykseni on:

      "haista sinä Gullsten paska".

    • OmaTuulimyllyTulossa

      Itse poltan enää kynttilää iltaisin enkä käytä sähköä ollenkaan...

    • jepjep21

      Entisen kaupungin veronmaksajat maksaa entisen maalaiskunnan kepulaisten veroja kaupungin yhtiöiden perusmaksujen kautta. H..vetinmoista piiloverotusta. Kepu pettää aina, niin hallituksessa kuin paikallisestikin. Metsät ja maajussit verolle myös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2210
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1731
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1586
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe