Naiseni, minä haluan sinua

ra_kastunut

Koettuani seksiä miehen kanssa, sellaisen, jolle se oli pikapano iltaisin ennen nukkumaanmenoa, omien tarpeiden tyydytystä,en uskonut hyvää kokemusta tulevankaan.
Vuosia mietin, että olen mielummin yksin, kuin paskassa ei tyydyttävässä suhteessa.
Se oli vakaa päätös...kunnes kohtasin sinut.
Sinä opetit minulle sen, mitä on ihana, herkkä rakastelu rakkaimman kanssa ja miten siinä voi päästä pilviin. Ja miten kumpikin nauttii siitä täysillä. Kiitos siitä rakas.

Ja kaikille typerille kommenteille jo etukäteen, ei kiinnosta. Kateelliset huutelee.

10

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainennaisellevain

      Niin minäkin haluan sinun hellien käsiesi vaeltavan niskassani, huulien pehmeää kohtaamista, rintojen maistelua ja sitä kohtaavaa katsettasi, että minä olen sinulle tärkeä. Minä vastaan silmät nauraen ja huulilla hellien - kulta, tämä nautinto tuntuu sielussa asti.

      • se_aloittaja

        Ihanasti kirjoitettu!!
        Tämä nautinto tuntuu todellakin sielussa asti. Se on niin ihanaa, taivaallista.
        Ja kun on löytänyt rakkaan ja ihanan naisen, häntä haluaa aina enemmän ja enemmän.


      • mielipiderot

        En voi samaistua kirjoitukseen, koska itseä ei sänkyjutut kiinnosta enää ollenkaan.


    • Ehjäyttäjä

      Hyi olkoon kuinka inhottavaa!

      Lesbous on rumaa.

      Terve nainen kaipaa melaa. Eivät kaksi koloa voi penetroitua toisiinsa, tarvitaan sekä molo että kolo jotta molemmat saisivat tyydytyksen. Millä kaksi koloa muka voivat tyydyttää toisensa? Eihän se ole mitenkään mahdollista, eivät ne voi yhtyä.

      Tarvitset aloittaja kunnon panomiehen, joka haluaa ottaa Sinutkin huomioon.

      Ala etsiä sellaista.

      • lentoooon

        et taida olla penaalin terävin kynä, edellä juurikin kerottiin mitä on kun kaksi ihmistä sulautuu täydellisesti yhdeksi, voiko sen kauniimmmin kertoakkaan kuin edellä

        Edelliselle ihmettelijälleä pieni faktatieto rakastumisesta 90% on himoa ja loput niin sitä rakastumista. Kertoisitko vielä jotain kivaa meille, odotamme SUUrella halulla ehtäyttäjä faktatietojasi????!!!


      • koloxkolo

        Ei tarvitse tulla homojen palstoille jos se on niin kauhiaa siun mielestäs. Anna mein elää elämiämme niinkuin myö halutaan. :)


      • No-mela
        koloxkolo kirjoitti:

        Ei tarvitse tulla homojen palstoille jos se on niin kauhiaa siun mielestäs. Anna mein elää elämiämme niinkuin myö halutaan. :)

        Juuri näin.
        Mitä nuo suuret ja viisaat-kaikkitietävät- heterot edes tulevat tänne lukemaan kirjoituksia, kun eivät ymmärrä näistä asioista mitään.
        Eheyttäjä vaan kerjää lisää sitä suurta ja ihmeellistä melaa, vaikka ihan suun täydeltä, josko se sitten menis suppuun.


      • ra_kastunut_se_aloittaja

        Voi Ehjäyttäjä parka.
        Kuule kyllä ne panomiehet on nähty. Minä en sellaista kaipaa, en ikinä enää.

        Minulla on ihana naiseni, joka vie minut rakastelullaan pilviin, aina vain uudestaan ja uudestaan. Ja joka kerran jälkeen haluan häntä enemmän ja enemmän.
        Katse, kosketus... Ja minä haluan..

        Hänen katseensa, joka kertoo siitä suuresta rakkaudesta minuun. Hymy, joka saa sukat pyörimään jaloissa, kosketus, parasta..

        Rakastelu..se on jotain niin kaunista ja täydellisen tyydyttävää. Miten hän on opettanut minut kertomaan mitä haluan ja mistä nautin. Ja miten taivaallisesti hän tuydyttää minut. Ja minä hänet..

        Ehkäpä sinunkin "Ehjäyttäjä" pitäisi kokea edes kerran elämässäsi miten ihanaa on rakastella..naisen kanssa.

        Tosin yksikään fiksu lesbo ei sänkyynsä huolisi noin typeriä kommentoivaa naista. Niin puutteessa eivät hekään ole..

        Lesbous ei ole rumaa. Se on kaunista, sekä mahtavaa. Se on rohkeutta elää elämänsä onnellisena välittämättä tuollaisista typeristä Eheyttäjä-kommenteista.


    • Ehjäyttäjä

      Ehjäyttäjä onkin kokenut kuinka ihanaa on rakastella naisen kanssa - tosin ei lesbon - koska Ehjäyttäjä on mies.

      • Särkymätönn

        Miten Ehjäyttäjä voi sitten tietää miltä se mela tuntuu siellä koloissa? Vai onko Ehjäyttäjä (piilo-)homo? Taitaa olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe