Jeesuksen veri puhdistaa!

ProSovitusveri

Eikä suinkaan tahraa, kuten Teuvo väittää. Teuvo julkihäpäisee Jeesuksen sovitusverta!

125

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä me kaikki tiedämme, että vampyyrit eivät elä ilman verta. Toisen verta.

      Ilman verta ne riutuvat ja kuolevat pois.

      • Haloohei

        Nyt on kysymys evankeliumin ydintotuudesta, eikä jostain vampyyriverestä.


    • Vampyyrifari.g

      Puhu vain itsestäsi vampyyri fari.g. Te vampyyrit ja Kristuksen sovitusveri ovat kaksi täysin eri asiaa. Teillä vampyyreilla ei ole mitään asiaa koskea Kristuksen sovitusvereen, se on teiltä estetty.

      • En minä syo edes eläimen verta, raamattu kieltää veren juomisen ja ihmisuhrit.


      • Jeesukseenluottava
        fari.g kirjoitti:

        En minä syo edes eläimen verta, raamattu kieltää veren juomisen ja ihmisuhrit.

        Sanasi paljastavat, miten ulalla olet hengellisistä asioista.


    • Jumalaonhyvä

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi: Herra antaa armon ja kunnian: ei hän anna hurskailta mitään hyvää puuttua.

    • Missään raamatussa ei sanota, että messiaan verta pitäisi juoda.

      Heprean sana " Vered" on suomeksi ruusu.

      • Jeesukseenluottava

        Mistä kuuman lähteestä käsityksesi kumpuaa? Ilmeisesti Katolisesta kirkosta.
        Huom. Itse en ole puhunut veren juonnista mitään.


      • Tiedoksi.vaan
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Mistä kuuman lähteestä käsityksesi kumpuaa? Ilmeisesti Katolisesta kirkosta.
        Huom. Itse en ole puhunut veren juonnista mitään.

        Ei nyt olla Islannissa.


      • BlackBerryWay_EiKirj

        Kovaa puhetta:
        Jh.6: 51 Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta." 52 Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi?" 53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne. 54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. 55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma. 56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
        . . .
        66 Tämän tähden monet hänen opetuslapsistaan vetäytyivät pois eivätkä enää vaeltaneet hänen kanssansa.

        Jeesuksen veren juonnin merkitys on hengellinen, ja sen ymmärtää vain Pyhässä Hengessä, kannibalismista ei ole kysymys. Varovasti selittäen se tarkoittaa että otetaan vastaan Jeesuksen uhri kokonaisvaltaisesti, eletään veren armon sisällä.


    • Kristityt näkee joka puolella verta, rypäleen mehukin on kristuksen verta. Ja sitten juodaan viiniä.

      • Kaksinaamaista.peliä

        Siksihän ne on sen jutun kehitelleet, että saa hyvällä omallatunnolla tissutella viiniä Jeesuksen piikkiin.


      • Jeesukseenluottava
        Kaksinaamaista.peliä kirjoitti:

        Siksihän ne on sen jutun kehitelleet, että saa hyvällä omallatunnolla tissutella viiniä Jeesuksen piikkiin.

        Höpö höpö. Sinä se jaksat vääristellä. Jeesuksen veri on hengellinen totuus. Nyt ei ole kysymys viinistä.


      • Uskomattomia.uskomuksia
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Höpö höpö. Sinä se jaksat vääristellä. Jeesuksen veri on hengellinen totuus. Nyt ei ole kysymys viinistä.

        Sinun jututhan kuuluu kategoriaan uskonnot/uskomukset.


      • Jeesukseenluottava
        Uskomattomia.uskomuksia kirjoitti:

        Sinun jututhan kuuluu kategoriaan uskonnot/uskomukset.

        Sinä olet hyvä todiste tästä Raamatun kohdasta:

        "ja että me pelastuisimme nurjista ja häijyistä ihmisistä; sillä usko ei ole joka miehen."
        2Tess 3:2


    • "Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi: Herra antaa armon ja kunnian: ei hän anna hurskailta mitään hyvää puuttua. "

      Hurskas tarkoittaa oikeamielistä, mutta te olette tehneet Juudaksesta vikauhrin ja hyvä lupaus on vain vikauhrille.

      • Jumalaonhyvä

        Sillä niin korkealla kuin taivas on maasta, niin voimallinen on hänen armonsa niitä kohtaan, jotka häntä pelkäävät.


    • Jumalanonarmojatuomio

      Reväiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, ja kääntykää Herran, teidän Jumalanne, tykö; sillä hän on armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja armosta rikas, ja hän katuu pahaa.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Hän on säätänyt ihmeellisten tekojensa muiston; armollinen ja laupias on Herra.

      • Jeesukseenluottava

        Kiitos Jeesus suuresta armostasi, joka avautuu niille, jotka puoleesi kääntyvät!


    • VarokaaVaaraa

      Kannattaa olla varovainen noiden verileikkien suhteen.
      Mistä sitä tietää, mitä kaikkia tauteja Jeesuksen veressä on. Saattaa olla hepatiitti, HIV, syfilis ja monta muuta.
      Käyttäkää ainakin kasvosuojaa, käsineitä ja kortsua kun sitä verta levitätte.

      • Kuvottavaa

        Sairasta touhuahan se yletön veripäissään meuhkaaminen kieltämättä on.


    • JeesusonihanajaHerra

      Että laupius ja totuus keskenänsä kohtaisivat: vanhurskaus ja rauha toinen toisellensa suuta antaisivat;

    • JeesusonihanaHerra

      Minä sanon: ikiajoiksi on armo rakennettu, sinä olet perustanut uskollisuutesi taivaisiin.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Herra, sinun laupiutes ulottuu niin leviältä kuin taivas on, ja sinun totuutes niin avaralta kuin pilvet juoksevat.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä sinä Herra siunaat vanhurskaita: sinä kaunistat heitä armollas niinkuin kilvellä.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Ja hän sanoi heille: tämä on minun vereni, sen Uuden Testamentin, joka monen edestä vuodatetaan.

    • Pidetään.palsta.puhtaana

      Siivoapa sinä "sovitusveren vatkaaja" jälkesi, kun olet taas kaikki paikat sotannut.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Osoita ihmeellinen hyvyytes, sinä niiden vapahtaja, jotka sinuun uskaltavat, niitä vastaan, jotka sinun oikiaa kättäs vastaan ovat.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Kaikki Herran tiet ovat hyvyys ja totuus niille, jotka hänen liittonsa ja todistuksensa pitävät.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja armollinen, sangen laupias kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy ijankaikkisesta ijankaikkiseen, hänen pelkääväistensä päälle, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsiin,

    • Jeesusarmahtaa

      Ja sanoi: kiitetty olkoon Herra, minun herrani Abrahamin Jumala, joka ei ottanut pois laupiuttansa ja totuuttansa minun herraltani: minua on Herra johdattanut tällä tiellä, minun herrani veljen huoneesen.

    • Jeesusarmahtaa

      Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee.

    • Jeesusarmahtaa

      Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän muistaa armonsa ja totuutensa Israelin huoneelle: kaikki maailman ääret näkevät meidän Jumalamme autuuden.

    • Jeesusarmahtaa

      Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

    • Jeesusarmahtaa

      Minä sanoin: minun jalkani on horjunut, vaan sinun armos, Herra, minun tukesi.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta sinä, Herra, Herra, auta minua nimesi tähden, sillä sinun armosi on hyvä, pelasta minut.

    • Ierika

      Punkkua pesuaineeksi? En oikein usko tuhonkaan.

      • Silleen.se.menee

        Kyllä me v-ällät käytetään sitä pesuaineena."Jeesuksen Kristuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä (lue "punkku") syntisi ovat anteeksi annetut".


      • Juttujasiseurannut
        Silleen.se.menee kirjoitti:

        Kyllä me v-ällät käytetään sitä pesuaineena."Jeesuksen Kristuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä (lue "punkku") syntisi ovat anteeksi annetut".

        Palstan rienaajalle: vaikuttaa siltä, että olet jo lopullisesti kääntänyt selkäsi Jeesukselle ja pelastukselle.


      • Todella.rienaavaa
        Juttujasiseurannut kirjoitti:

        Palstan rienaajalle: vaikuttaa siltä, että olet jo lopullisesti kääntänyt selkäsi Jeesukselle ja pelastukselle.

        Sehän on normaali käytäntö vl-lahkossa että vl-veli antaa synnit anteeksi uskon veljelleen. Kyllä se minunkin mielestä on rienaavaa, että ihmiset omii Jumalan tehtävät itselleen.
        Heitä helvettiin se minun kyylääminen, ettet saa huonoja vaikutteita:)


      • Eiköstä
        Todella.rienaavaa kirjoitti:

        Sehän on normaali käytäntö vl-lahkossa että vl-veli antaa synnit anteeksi uskon veljelleen. Kyllä se minunkin mielestä on rienaavaa, että ihmiset omii Jumalan tehtävät itselleen.
        Heitä helvettiin se minun kyylääminen, ettet saa huonoja vaikutteita:)

        Keskustelupalsta tämä on, ei rienapalsta, eikös?


      • Jeesusarmahtaa
        Todella.rienaavaa kirjoitti:

        Sehän on normaali käytäntö vl-lahkossa että vl-veli antaa synnit anteeksi uskon veljelleen. Kyllä se minunkin mielestä on rienaavaa, että ihmiset omii Jumalan tehtävät itselleen.
        Heitä helvettiin se minun kyylääminen, ettet saa huonoja vaikutteita:)

        En tiedä vl-uskovista ja heidän tavoistaan, mutta Jeesuksen sanojen mukaan he tässä kohtaa tekevät, jos niin on.

        "Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."
        Joh 20:23
        Eikö Jeesus olekin ihana? Antaa synnit anteeksi!


      • Olihan.v-ällillä.valtaa
        Jeesusarmahtaa kirjoitti:

        En tiedä vl-uskovista ja heidän tavoistaan, mutta Jeesuksen sanojen mukaan he tässä kohtaa tekevät, jos niin on.

        "Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."
        Joh 20:23
        Eikö Jeesus olekin ihana? Antaa synnit anteeksi!

        Toki vl- saarnamiehet voivat myös aikoinaan lempata väärässä hengessä olevat Saatanan haltuun?


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

    • Jeesusarmahtaa

      hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee.

    • Jeesusarmahtaa

      Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

    • DEVOITosDEVOUT

      Ei puhdistanut eikä armahtanut minua!

      • Jeesusarmahtaa

        Kirjoita valheitasi vain omalla nimimerkilläsi.


      • Eipysty.liianhapokasta
        Jeesusarmahtaa kirjoitti:

        Kirjoita valheitasi vain omalla nimimerkilläsi.

        Ei Teuvo pysty.


    • Jeesusarmahtaa

      Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.

    • Jeesusarmahtaa

      Kiittäkäät kaikkein herrain Herraa; sillä hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti,

    • Jeesusarmahtaa

      Kiittäkää herrain Herraa, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;

    • Jeesusarmahtaa

      häntä, joka yksin tekee suuria ihmeitä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;

      • Elämme.ihmeiden.aikaa

        "häntä, joka yksin tekee suuria ihmeitä"
        Yli mainostettu mies, on niitä muitakin, esim. David Copperfield.


    • Jeesusarmahtaa

      häntä, joka on taidolla tehnyt taivaat, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;

    • Jeesusarmahtaa

      häntä, joka on vetten ylitse levittänyt maan, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;

    • Jeesusarmahtaa

      häntä, joka on tehnyt suuret valot, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti:

    • Jeesusarmahtaa

      auringon hallitsemaan päivää, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti,

    • Jeesusarmahtaa

      Minä rukoilen sinua kumartuneena sinun pyhään temppeliisi päin ja kiitän sinun nimeäsi sinun armosi ja totuutesi tähden; sillä sinä olet osoittanut, että sinun lupauksesi on suuri yli kaiken, mitä sinun nimesi ilmoittaa.

    • Jeesusarmahtaa

      Käännä sinuas minun puoleeni, ja ole minulle armollinen, niinkuin sinä olet niille tottunut tekemään, jotka sinun nimeäs rakastavat.

    • ureaöögaa

      Te Jeesuksen verellä läträävät vamppyyrit olette väkevän harhautuksen uhreja.

      TEITÄ ON KUSTU SILMÄÄN.

    • 621

      Hartaanselän rompetorilla armahdus, pesu ja sovitus joka päivä.

    • Jeesusarmahtaa

      Kuule minun ääneni armosi jälkeen; Herra, virvoita minua oikeutesi mukaan.

    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armoasi, sillä sinuun minä turvaan. Osoita minulle tie, jota minun tulee käydä, sillä sinun tykösi minä ylennän sieluni.

    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armojas, sillä sinuun minä toivon: ilmoita minulle tie, jota minä käyn; sillä minä ylennän sieluni sinun tykös.

    • Niinpuhdistaakin

      Niin puhdistaakin!

    • Jeesusarmahtaa

      Minun laupiuteni ja minun linnani, minun varjelukseni ja minun vapahtajani, minun kilpeni, johon minä uskallan, joka minun kansani minun alleni vaatii.

    • RakastanJeesusta

      Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.

    • Jeesusarmahtaa

      Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

    • Jeesusarmahtaa

      Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Aamen!

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

    • Jeesusarmahtaa

      Herralle kelpaavat ne, jotka häntä pelkäävät, ja jotka hänen laupiuteensa uskaltavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi äläkä nojaudu omaan ymmärrykseesi.

    • Jeesusarmahtaa

      Armelias mies tekee hyvää itsellensä, mutta armoton syöksee onnettomuuteen oman lihansa.

    • Jeesusarmahtaa

      Eivätkö eksy ne, jotka hankitsevat pahaa? Mutta armo ja totuus niille, jotka hankitsevat hyvää!

      • ArmojaTotuus

        Teuvolla ei ole kumpaakaan


    • Jeesusarmahtaa

      Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

    • Johanneksenveli

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Uskollinen todistaja ei valhettele, mutta väärä todistaja puhuu valheita.

    • Syyttäjäpoistui

      Totuus poistui palstalta 17. 4. 2017 10.32

      "Jos teitä jossakin talossa tai kaupungissa ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuunnella, lähtekää sieltä ja pudistakaa pöly jaloistanne."
       
      Totisesti: Sodoman ja Gomorran maa pääsee tuomiopäivänä vähemmällä kuin se kaupunki."

      "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

      Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?  
      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.

      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

      Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."

      Tätä olen monta vuotta rukoillut ja odottanut . Eilen aamulla,  Jeesuksen ylösnousemuksen muistopäivänä Pyhä Henki tämän luvan antoi.

      Ja tämän keskustelun poistaminen oli viimeinen merkki:

      RAAMATTUKESKUSTELUN IHMEELLISET SÄÄNNÖT

      Nimimerkeillä valheita, herjauksia ja uhkauksia kirjoittavia rakastetaan ja sallitaan:

      "Paskat Teuvo!"

      "Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"

      "Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "

      "Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"

      "Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

      "Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

      "Haista pitkä paska valehtelija."

      "Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."

      "hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"

      "piiitkä paska, kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."

      "Teuvon tekstit ovat syvällisiä!  Sillä ne ovat syvältä perseestä."

      "Nään rakas paskassasi puolukoita, ja persesilmässäsi pisamoita."

      "ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

      "Olet kyrpäJooseppi."

      "Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.

      On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."

      "Teuvo heiluu jo haudan partaalla. Onnitelkoot ken haluaa ."

      "Teuvo se naki viime viikolla unessansa nakuja, oli siina mustia kissoja ja saatanoita.
      Nain nakuja, nain nakuja viime yona huusi Teuvo!"

      "Teuvo Siitin: Kiitätkö sinä isääsi siitä että hän siitti sinut äpärälapseksi?"

      "Teuvo Sutki: Olen valehtelija! "

      "Kiitos Penuela, kun paljastit Teuvon kyrpäjoosepiksi"

      "Teuvon kannattaisi vetää päähänsä kirkkokansan suosima vesikulkuneuvo;-D"

      Omalla nimellä avoimesti totuutta kirjoittavaa vihataan ja kirjoituksia poistetaan:

      Entiseltä ystävältäni kysyin: Minkä ikäisenä sait tältä hoitomieheltä tietää tulevan kohtalosi?

      Vai olitko  vasta pari vuotta ystävyytemme päättymisen jälkeen vl-seuroissa kuulemassa tulevan tehtäväsi?

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Saatanan tietäjähengen kautta tuo hoitomies tiesi tulevan kohtalosi.

      Ja se on yhtäpitävä saamani Pyhän Hengen ilmoituksen kanssa kohtalostasi, jonka olen sinulle ilmoittanut.

      Miksi et kertonut minulle tästä koskaan mitään, vaikka 14 vuotta kuljit rinnallani totuuden tiellä?

      Vai tapahtuiko tämä heti Ramun kanssa tehdyn sovinnon jälkeen, kun totuuden tiesi päättyi pelkuruuden hengessä ahtaan portin eteen?

      Ja palasit takaisin vanhoillislestadiolaisten seuroihin, jossa sait kuulla tulevaisuutesi siitä eteenpäin?

      Sitä kyllä vielä ihmettelen, mikä tarkoitus Jumalalla oli saattaa tietoosi myöskin totuutta, joka  heti ystävyyden päättymisen jälkeen olikin uskosi mukaan eksymystä.

      Näin olet palannut siihen päätepisteeseen, mihin olit jo äitisi kohdussa määrätty:

      "Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä."

      Se tässä tuli minulle täysin selväksi, että Pyhä Henki halusi näyttää minulle todeksi myös sinun kauttasi tämän Raamatun totuuden:

      "Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään. Paras heistä on kuin orjantappura, oikeamielisin kuin ohdakepensas."

      Todellisuudessa Saatana salli sinulle tämän 14 vuoden eksymyksen totuudessa, jotta nyt pystyy ottamaan sinusta kaiket tehot irti juuri tällä palstalla.

      "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

      Saatana on ollut murhaaja alusta asti.

      Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

      Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

    • Jeesusarmahtaa

      Nyt siis, jos minä muutoin olen armon löytänyt sinun edessäs, niin osota nyt minulle sinun ties, että minä sinun tuntisin ja löytäisin armon sinun edessäs: ja katso kuitenkin, että tämä väki on sinun kansas.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Sylkykuppi

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

    • Jeesusarmahtaa

      Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

    • Jeesusarmahtaa

      Ottakaa siis itsestänne vaari ja kaikesta laumasta, johon Pyhä Henki on teidät pannut kaitsijoiksi, paimentamaan Herran seurakuntaa, jonka hän omalla verellänsä on itselleen ansainnut.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä olet sen nähnyt, sillä sinä havaitset vaivan ja tuskan, ja sinä otat sen oman kätesi huomaan; sinulle onneton uskoo asiansa, sinä olet orpojen auttaja.

    • Jeesusarmahtaa

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

    • Kun sinä uskollisesti noudatat tätä entisen ystäväni - Devout/Devoit - Puskalähetyksen käskyä:

      "Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

      Niin voisitko kertoa, miten saisin häneen yhteyden. Ei toimi sähköposti, ei puhelin eikä tavallinen posti.

      Kun jotakin nimimerkkiä arvelen hänen nimimerkikseen, saan vastauksen; "En ole Devoit."

      Hänen viimeisin omalla nimimerkillään kirjoittama todistus on lähes 9 vuoden takaa

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Jos hänet vielä tapaat, voisitko kysyä, miten kauas hänet on heitetty, ja  kysyä:

      Minkä palkinnon hän Saatanalta saa, levittäessään minusta jatkuvasti törkeitä valheita ja uhkailuja?

    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Jeesusarmahtaa

      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan."

    • Jeesusarmahtaa

      Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä, minun väkevyyteni, sinulle minä veisaan kiitosta, sillä Jumala on minun linnani ja minun armollinen Jumalani.

    • AamenkiitosJeesus

      Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

    • AamenkiitosJeesus

      Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä Herra siunaat vanhurskaita: sinä kaunistat heitä armollas niinkuin kilvellä.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.

    • AamenkiitosJeesus

      Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja eipä he tahtoneet kuullakaan, ja ei he ajatelleet niitä ihmeitä, jotka sinä teit heidän kanssansa; vaan he tulivat uppiniskaisiksi ja asettivat päämiehen palataksensa takaperin orjuuteensa, vastahakoisuudessansa; mutta sinä Jumala olet anteeksiantaja, armollinen, laupias ja pitkämielinen, sangen suuri laupiudesta, ja et sinä heitä hyljännyt.

    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

    • AamenkiitosJeesus

      Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.

    • AamenkiitosJeesus

      Siunattu olkoon Herran nimi nyt ja iankaikkisesti.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

    • AamenkiitosJeesus

      niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!"

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa";

    • AamenkiitosJeesus

      Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe