Kallista on kaupan valmisruoka!

kunnonsapuskat

Ja vieläpä niin pienessä rasiassa. Vähän perunamuusua, kastikketta ja muutama lihapulla. Eihän sillä nälkä lähde. Kun sen on syönnyt, niin nälkä vaan kasvaa.

Tommoinen pieni ateria sopii varmaan istumatyötätekevälle, mutta ei minulle, kun ruumillista työtä teen. Miksei valmisteta tuhdimpia valmisruokia niille joilla on kunnon ruokahalu?

9

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kfkfkfk

      Osta 2 annosta, äläkä marise.

    • KylläLähteeNälkä

      Syö myös salaattia ja juo sankollinen vettä.

      • kunnonsapuskat

        Sen verran isokonen olen, ettei salaatilla ja vedellä elä. Kunnon ruoka-annos ja läskisoosilla pitäisi nälän kurissa, mutta kun ei sellaista valmisruoka.annoksissa ole.
        Kaupasta ei saa kunnon ruoka-annoksia. Perunat, ruskeakastike, läskisoosilla, kuten ennenvanhaan sopii isolle miehelle. Kaupan valmisruokia pitäisi syödä vähintään neljä annosta, jotta nälkä lähtis. Pikkulinnut elää salaateilla ja vihanneksilla, kun ei mitään raskasta työtä tarvitse tehdä.


    • soosiSimo

      No ei valmisruokaa osta kuin uusavuttomat höntit, tee itse läskisoosia ja ota iso rasia mukaan töihin, niin mätät juuri niin paljon kun olet tarpeeseen ottanut.
      Itse kun tekee, niin halvemmalla pääsee, ja hyvää tulee, kun on hieman perehtynyt ruoan laittoon. Nykyisin miehet ovat parempia ruoan tekijöitä, kuin nykynaiset, se on trendikästä ja kiva harrastuksenakin.
      Hyvää läskisoosia pitää haudutella pitkään. Hieman ruisjauhoja joukkoon takaa upean makuelämyksen ja tumman värin läskisoosissa, nam.

    • Kunniallinenkansal

      Kauppias myönsi erehdyksen pikakassalla - poliisi ei silti peru perheenisän sakkoa
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702282200077878_uu.shtml
      Raiskaajat ja väkivaltarikolliset kulkevat vapaana,ei ole edes tuntomerkkejä.
      Musta on kielletty,varvaskengät ja "taatelit" on kielletty!
      Kerro siinä sitten tuntomerkeistä tekijöistä.
      Keitä vartyen on poliisi?

    • kum.mallista

      Kaupan valmisruuan myyntihän tapahtuu painon mukaan. Sitä voi ostaa vaikka sankollisen. Jos vähän ostaa, niin vähän saa.

      • kunnonsapuskat

        On se sitten vain tehtävä ne omat läskisoosoruokannokset kotona, vaikka se viekin aikaa. Tekee kerralla enemmän ja tulee halvemmaksi, kuin kaupasta ostetut valmisruuat. Tiskiä tietysti tulee ja aikaa kuluu. Valmisruuat on varmaan tehty kiireisille ihmisille, jotka eivät viitsi tiskata rasvaisia astioita. Vaikka kuinka tiskaisi astioita, niin rasva niiden pintaan jää.

        Onhan minullakin sitä vikaa, että olen laiska ruuanlaittaja, vaikka en uusavuton ole. Toisaalta, ei se ruuanlaitto kaikkia kiinosta, joskus ei minuakaan. Pakko se on opeteltava, ettei tarvitse valittaa.


    • voi.pentele

      paikallisesssa lounasravintolassa on myös onnettomat ruuat mutta hirmuhinnat. Pitäs olla vastinetta rahalle.

    • lomalainen2

      Lounasravitolassa ei voi einestä tarjota jos tarjotaan se oli siinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1920
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      130
      1307
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      110
      890
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe