Hyvä Suomi !!

verot_maksettava

Tuli taas kotiin postin mukana se esitäytetty veroilmoitus vuoden 2016 verotuksesta.

Ihmettelen nyt hiukan sitä asiaa. Että vaikka maksan 25% veroa 30 000 euron vuosiansioistani.
Niin siltikin tuli vielä maksettavaksi jäännösveroa 642.27 euroa.

Ja hallituksen herrat ne ihan pokalla telkkarissa kerovat että verotus Suomessa kevenee kaikilta.

10

193

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puplikaani

      Jos sinulle olisi tulossa 642.27 euroa palautusta, sinulla olisi nyt 2*642.27 = 1284,54 euroa vähemmän rahaa tililläsi. Sekö olisi mukavampaa? Minä aina otan mieluumin jälkiveroja maksettavakseni eli halpaa/ilmaista lainaa valtiota kuin annan rahojani sinne lainaksi.

      Sitäpaitti ei sinun veroprosenttisi ole 25%, se on ENNAKONPIDÄTYS. Lopullisen prosentin voit laskea nyt veroehdotuksestasi. Olisiko matalampi kuin viime vuonna?

    • Kylläpassaa

      Pieniä on lisäverot hänellä...

    • Omuybtc

      Älä suolla paskaa. Omista 50k€ tuloistani menee 25% veroa, eikä itselläni ole minkäänlaisia vähennyksiä (lukuunottamatta työtulo vähennystä, jonka saa kaikki)

      • 446655u

        Verotus keveni vuoden 2017 alusta - nuo maksut koskee vuotta 2016.


      • Omuybtc
        446655u kirjoitti:

        Verotus keveni vuoden 2017 alusta - nuo maksut koskee vuotta 2016.

        Ihan niinkuin omakin veroprosenttini oli vuodelta 2016...


    • karppa-2

      Aloittajan väite ei pidä paikkansa. Minulla itselläkin on vuosituloja tuo 30 000 euroa. Pidän tarkoituksella veroprosenttini myös 25%. Joka vuosi saan veronpalautusta vähintään tonnin verran.

      • Lainaa_valtiolle

        Voi se pitääkin paikkansa. Teillä voi olla kunnallisverossa ihan hyvin kolmen prosentin ero ja kirkollisverossa 1,5 %.

        Mikä siinä veronpalautuksessa muuten on niin kiehtovaa, että lykkäät vapaaehtoisesti osan palkastasi maksettavaksi keskimäärin puolitoista vuotta myöhässä?


      • karppa-2
        Lainaa_valtiolle kirjoitti:

        Voi se pitääkin paikkansa. Teillä voi olla kunnallisverossa ihan hyvin kolmen prosentin ero ja kirkollisverossa 1,5 %.

        Mikä siinä veronpalautuksessa muuten on niin kiehtovaa, että lykkäät vapaaehtoisesti osan palkastasi maksettavaksi keskimäärin puolitoista vuotta myöhässä?

        20,75% on kunnallisvero Minun asumassani kaupungissa. Ja kirkollisvero on pyöreä nolla, koska en kuulu kirkkoon. On muuten niitä turhimpia veroja mitä voi maksaa.

        Veronpalautus on tavallaan ns. pakkosäästöä joka on mukava saada aina vuoden lopulla. Sitä paitsi korkotaso on tällä hetkellä, niin surkea, että pankistakaan sitä korkoa ei saa juuri mitään.


    • nccnncnccn

      Aloittaja on ilmeisesti yrittänyt kikkailla verotuksen kanssa mutta nyt häntä harmittaa kun se ei onnistunutkaan. Tuollaisilla tuloilla yksi 642.27 euron lisälasku vuodessa ei pitäisi tuntua missään, ellei sitten ole älytön tuhlari jonka tilin saldo näyttää nollaa jo heti tilipäivänä.

    • sfccccpsfccccp

      Tuttua,tuttua....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe