Missä olet F*ck

Jahjahjah

Hahaa muistan kun dominoit monia vuosia sitten tätä keskustelupalstaa. Missä olet nyt? Oletko soluttautunut joukkoon vai mitä tapahtui?

6

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f-word

      en koe kylläkään että olisin dominoinut. Mielipiteet on mielipiteitä. Käyn toki välillä vilkaisemassa mutta mitään isompaa en ole laitellut. Täällä siis ollaan, harvoin mutta paikalla!
      Hyvää kesää palstalaisille

      • Ihanintarakkaus

        Heips F*ck :D, annoit mulle noin kolmisen vuotta sitten hyviä neuvoja ja viisaita sanoja. Olin eksyksissä ja aivan sekaisin, tänne kirjoitin ja siitä oikeastaan kaikki mun omasta itsestäni tiedostaminen ja hyväksyminen lähti, mieleeni on jäänyt se, kun kirjoitit, että elämän suurin kahle on pelko. Ja niinhän se oli mun kohdallani, pelko siitä mitä muut ihmiset sanoisivat, kun tulisi ilmi, että naisena tykkään naisista. Se pelko esti mua elämästä omana itsenäni ja monta vuosikymmentä kielsin itseni ja elin kulissielämää, kunnes ahdistus kävi liian suureksi. Oon saanut täältä suomi24-palstalta suuren avun ja vertaistuen ja nimenomaan kyseisen F*ck, - nimimerkin kirjoituksista. Pitkä on ollut tie tähän missä nyt olen eli täysin hyväksynyt itseni ja kaappielämä on ollut jo pitkään taaksejäänyttä elämää. Ja mikä ihaninta olen löytänyt tänä keväänä ihanan naisen elämääni jakamaan ja odotan onnellisena mitä tulevaisuus tuo tullessaan ♥. Kiitos F*ck!


      • fword

        hieno kuulla ettet elä miten oletat että sun pitää elää. Täytyy rakastaa itseään, omaa polkua ei voi kävellä jos pelkää mitä sillä polulla kohtaa. Ei ole kellään takuita mistään, on vain usko ja toivo että kaikki menee hyvin. Ne on hyvä pitää vahvoina ja itsensä ajantasalla missä menee tunteiden ja voimiensa suhteen. Jokaisena päivänä voi tehdä tietoisen valinnan, vain itseään varten, vahvistaakseen sitä oloa että on juuri se juuri nyt minkä haluaakin. Hyvää jatkoa sinulle ja kiitos kiitoksista. Me kaikki kuljetaan täällä käsi kädessä vaikka ei sitä tajuta.


    • Jahjahjahjah

      Aa jee moi, hyvää kesää :)

    • fjfkfkf

      F*ck voisi kyllä tulla takaisin! Hänen jälkeen muuttui ehkä pikkusen tylsemmäkai tämä palsta..

    • Yhtäältäjatoisaalta

      Mistäs tiedätte onko aito Fakki, josko onkin valeFakki?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7551
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4496
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      66
      2989
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1453
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1369
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe