Olen kahden miehen naitavana

KahdenMiehenNaitavana

Mieheni ystävä on töissä Helsingissä ja asuu meillä viikot ja joskus viikonloputkin.
Hän oli asunut meillä noin viikon kun kävimme ravintolassa juhlimassa.
Kotiin tuomme jälkeen lämmitimme saunan ja saunoimme yhdessä ja naimme kimpassa.
Seuraavana päivänä petasimme vierassängyn pois.
Siitä lähtien olemme nukkuneet samassa sängyssä ja naineet joka ilta.
Tätä on jatkunut 2.5 kuukautta.

36

10411

    Vastaukset

    • N24vuotta

      Minäkin haluaisin meille pari alivuokralaista joita saisi naida mieheni kanssa kimpassa.

    • N29v

      Olen kateellinen sinulle.
      Vaihtaisin kanssasi paikkaa jos mahdollista.

    • M34Vuotta

      Mielestäni kaikki naiset pitäisivät olla kahdenmiehen naitavana.
      Uusi perusperhe olisi äiti isä ja isä ja lapset.
      Kaikille naisille 2-4 miestä.

      • Nainen.23.Vuotta

        Kannatan sydämmellisesti.
        Olen valmis ottamaan itse 2 miestä sänkyyni.
        Olen ajatuksesta jo aivan märkä.


      • No tässä olis yks 26 valmiina?


      • zask
        Nainen.23.Vuotta kirjoitti:

        Kannatan sydämmellisesti.
        Olen valmis ottamaan itse 2 miestä sänkyyni.
        Olen ajatuksesta jo aivan märkä.

        missä tyttö olet niin tulen panemaan ja annan kaikkeni sit se toinen mies elättää meijät


      • Anonyymi
        Nainen.23.Vuotta kirjoitti:

        Kannatan sydämmellisesti.
        Olen valmis ottamaan itse 2 miestä sänkyyni.
        Olen ajatuksesta jo aivan märkä.

        Asumme Järvenpäässä omakotitalossa.
        Meillä on mieheni 2 pitkä matkalaista työkaveria vuokralla työnantaja maksaa vuokran ruoka.
        He tekevät perjantain sisään tulevat sjnnuntai iltana ja lähtevät torsta iltana.
        Olen miehille vaimon korvike viikolla.
        Ollaan usein kaikki kimpassa mutta usein miehet vie minut omiin huoneisiin kun haluavat panna kanssani rauhassa.
        Seksiä saan runsaaasti mutta nautin tilanteesta ja samat työkaverit ovat olleet meillä vuokralla jo yli 5 vuotta eikä miehet ole pettäneet vaimojaan muiden naisten kanssa kuin vain minun kanssani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asumme Järvenpäässä omakotitalossa.
        Meillä on mieheni 2 pitkä matkalaista työkaveria vuokralla työnantaja maksaa vuokran ruoka.
        He tekevät perjantain sisään tulevat sjnnuntai iltana ja lähtevät torsta iltana.
        Olen miehille vaimon korvike viikolla.
        Ollaan usein kaikki kimpassa mutta usein miehet vie minut omiin huoneisiin kun haluavat panna kanssani rauhassa.
        Seksiä saan runsaaasti mutta nautin tilanteesta ja samat työkaverit ovat olleet meillä vuokralla jo yli 5 vuotta eikä miehet ole pettäneet vaimojaan muiden naisten kanssa kuin vain minun kanssani.

        Pääsisikö käymää kylässä?


      • Anonyymi
        Stonesoft87 kirjoitti:

        Pääsisikö käymää kylässä?

        Ehkä voisin päiväkahvit keittää.
        Kerro itsestäsi?


    • Naitu3MiestäKerrallaan

      Minulle kelpaisi 3 miestä.
      Olisi yhtä juhlaa.

      • Anonyymi

        olen mies ja mullekin kelpais 3 miksei vaikka 5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen mies ja mullekin kelpais 3 miksei vaikka 5

        Vain unelmissas eunukki


    • VoisinNaida1NJa2MAina

      Mieheni kaveri oli eronnut vaimostaan noin 3 kuukautta sitten.
      Hän oli vieläkin aivan maassa erostaan.
      Mieheni ehdotti saunan lämmitystä johon kaveri suostui.
      Kun miehet meni saunaan menin suihkun kautta saunaan ja miesten keskelle.
      Kaveri sai mielettömän seisokin.
      Katsoin miestäni joka nyökkäsi
      Otin miehen käden ja siirsin syliini ja mieheni alkoi hieroa tissejä itse otin milemmat penikset käteeni.
      Lähdimme kaverin sänkyyn jolloin kaveri alkoi naimaan minua tullen melkein heti.
      Mieheni alkaessa naida minua takaapäin ollessani kyljelläni hieroin kaverin penistä joka oli melkein samassa paraatikunnossa.
      Mieheni naitua käännyin kyljelleni pylly kaveria kohden jolloin hän jatkoi naintia.
      Mieheni nukahdettua kaveri nai minua vähän väliä milloin edestä milloin takaa.
      Mieheni katseli välillä touhuamme jaksamatta naida enää.
      Jäimme kylään koko viikonlopuksi ja annoin kummankin naida milloin halusivat.
      Kaveri nai 3 kuukauden puutteet pilluuni.
      Jatkossa ollaan naitu pari kertaa viikossa kimpassa.
      Kaveri on edelleen sinkku mutta ei niin masentunut koska hän on meidän vakipano nykyisin 2×viikossa joskus useammin.

      • Anonyymi

        Lohtuseksistä alkoi meidänkin kimppaseksi.
        Yksi meidän kaveri erosi jamuutti meille asumaan.
        Hän oli melko masentunut kun kysyimme häntä mukaan kimppaan.
        Puoli vuotta olen ollut kahden miehen nainen kimpassa ja erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lohtuseksistä alkoi meidänkin kimppaseksi.
        Yksi meidän kaveri erosi jamuutti meille asumaan.
        Hän oli melko masentunut kun kysyimme häntä mukaan kimppaan.
        Puoli vuotta olen ollut kahden miehen nainen kimpassa ja erikseen.

        Ymmärsin tämä täysin että olet, nyt kahde miehe loukussa tämän,, lohtu sexi johdosta. Itselleni oli tämä kahde miehen loukku tosi vaikeeta aikaa. Meillä mieheni kanssa on omakotitalo,
        Tämä talo vaati jo täyde saneeraus ohjelman korjaus remontin, miheni on rekkakuski ajaa euroopaa on aina 3/ 4 vk vähintään aina kun lähtee työvuoro.
        Sitten 1vk kotona. Kunnan rakennusmestari, Jari Laine, teki laskelmat ja työ suunnitelma, ja haimme pankkilaina, Tämä rakennus mestari oli ilkee, mitkää asiat ei oikei meinanu kulkee, tai saada tätä rakennus lupaa, kun mieheni oli työmatkalla, Tämä kunnan rakennusmestari kävi luonani sanoi suoraa päin kasvojani, että nouseeko sinulla Kyllikki nuo Mekkos Helemat ylös, ja otatko alushoususi pois perseestäsi, ja mänet tuoho sängylle selälle levität reitesi haarasi sääresi levällee, katotaa mitä tehhää sinun lihava mahasi alle Lihv reisie välli,
        minkälainen Kyllikki sinä oot Vitustas. Niin katotaa sitte näitä rakennus lupa juttuja. Nyt kun ukkosi ei tule tänne kahtomaan mitä tehhää. Tämän vielä Sano sinä Kyllikki oot näitte papereitte muokkaa 48v Akka, sinulla ei ole mittää syytä nyt esittää siveellistä fiksua rva, eikä ole mitää syytä Akka Pihtaa olla nuuka perseestäsi mekkosi Alta, Kun ukkosikin on aina Reilu 3/4vk maailmalla. Pystytää Akka Kyllikki Persettäs vittuas nussimaa vaikka kuinka paljo. Sitä varten sinulla on Vittu isossa Perseessäni Sano vielä iha suoraa Vittua antamalla Nussimalla Nämä asiat nyt etene kunnolla.. Minulla ei ollu paljookaa vaihto ehtoja, minua hävetti ihan heleveti paljo mutta päättin ja nosti hamee helemat ylös vyötärölle otin Corsetti mahaliivie Alta alushousut laskin perseestäni ne lattialle.
        Mäni sänky reunalle Istumaa tämä Laine Jari tuli eteeni työnti minut sänkyy selälle, ja sanoi nyt sitte sääret levällee,ja vittusi auki ukkosi ei vaan tästä nyt tiijä mittää. Tämä rakennus mestari aukas housusa vetoketju aukas vyönsä laski housut reisii näin Jari Iso kyrvä se roikku reittä vaste, Laski housu polovii.Tämä Iso Kyrpä Jäykisty Jarilla. On pakko todeta oli rakennusmestarilla tosi kyrpää, minä tunsin sen tuskan minä ihastui rakastui Jari Isoo Kyrpää, kuin jäykkänä käyränä paksuna kyrpä seiso Jarilla,, oli paljon isompi mitä Minu omalla miehelläni, oli varmasti noin
        /8 cm pitempi isompi kyrpä, mitä mieheni Mulukku on Miehelläni on vain noin 18 /19 cm. En halua kehua mutta piru oli mieheksi nussimaa tämä rakennus mestari, kyrpä oli 24/25 cm. Kun se Tumma punasena seiso Jäykkänä Käyränä. Tämän kyllä tunsin vitussani, Kyllä myö semmone Reilu 3h Nussittii välillä poltettii tupakat Pyyhittii hikee ja limoja reisistäni haarojeni välistä, taas kyrpä seiso jäykkänä ja myö nussittii nussimalla Vittuani. Tunsin tämä kuin nautin vitustani kui tämä nussi jynkytti Kyrpää minua haaroje välistä sisääni. Kyllä tämä rakennus mestari otti sitten Minu Alus Housut lattialta hankas pyyhki niillä Minu haaroje välistä limasta vittua, myö 4 varvia nussia jynkytettii limat vittuuni emättimee. vitussa oli limaa, ja tunsi nyt minulla oli nussittu vittu tuntui Vittumaise hyvältä. Tunsin kui Tyytyväine olen vittuuni. Tämä rakennusmestari sano minulle, tämä on sitte semmone juttu, kun tuo ukkos on tuolla reissussa aina reilu 4vk niin minä tulen Kyllikki sinua nussimaa ja olen sitten yötä luonasi saaha yöt nussia, sinulla on Kylikki tosi nussittava vitun lutku haaroissa, ja oot tosi ahne työntää vittuas Kyrpää päin joka työnnöllä. Oot tosi Akka nussimaa allani kuinka läähätit öliset huudat Työnnät Vitus haaroja ahneesti,, oot tosi Kiima perse Akka perseestäsi, Jari on 31v nuori rakennus mestari mies. minä en voinut muuta kuin kiitin rakennusmestari näistä sanoista mikä Nainen Akka olen perseestä antamaa, ja nyt sain sitten rakennus luvat allekirjoitettuna kun sai nussia minun Vittuani.Tämä on varmaa, jos mieheni olisi tiennyt mitä tein tämä rakennus mestari Jari kanssa mieheni olisi hakannut minut ja heittänyt minut ulos. Minä olin niin imetty joka kohdasta, Tissit, Kaulani, Reisie sisäpinnat, oli
        pahat veren Purkaus mustelmat. vitu häpylihat
        oli tosi pahoin lettuna turvoksissa. Vittuni Lihat oli imetty. Minä varmasti nuolin imin Jari Kyrpää nuolin Jarin Kyrpää Jari Nussi minua suuhun. Me Jari kanssa tehtii tosi irstasta törkeetä Nussimista menkkojen kuukautisten aikaa Jari halusi me olimme veressä yltä päältä, olin veressä koko mahani päältä koko reidet oli veressä että Vittuni oli aivan Törkee veressä. Kaikki loppui tämäkin suhtemme Jari oli nuorempi mies, Halusi vain minua pitää Nussittavana hyväksi käytettävänä isoperse väljä vittu huorana, mutta en kadu yhtää mitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lohtuseksistä alkoi meidänkin kimppaseksi.
        Yksi meidän kaveri erosi jamuutti meille asumaan.
        Hän oli melko masentunut kun kysyimme häntä mukaan kimppaan.
        Puoli vuotta olen ollut kahden miehen nainen kimpassa ja erikseen.

        Ensikertaa otettiin yksi kaveri säälistä mukaan.
        Kaveri on ollut erittäin innokas ja on nyt kohta 2,5 kuukautta käynyt panemassa vaimoa ja pannut melkeìn joka päivä.
        Kun kehtaisi sanoa että oltaisiin vaikka viikonloppuna kolmistaan.
        Ei viitsisi loukata kaveria kun ollaan itse tarjottu vaimo kaverille panokaveriksi ja vuorottelemaan kanssani.
        Meneeköhän tuollainen innostus ohi ajan myötä vai onko jatkuvasti vailla vaimoni pillua.
        Tykkäämme toki kolmen kimpasta mutta viikonloppuisin olisi sopiva antaa vieraan panna vaimoa.


    • SäälistäAnnoin

      Meillä on yksi invaliidi mies tuttavapiirissä.
      Hän loukkaantui kun putosi rapuista.
      Hän ei haluaisi suihkuun muuten kuin minun ollessa pillu paljaana pesemässä ja hän saa kosketella minua.
      Pesun jälkeen olen antanut suuseksiä hän kuitenkin haluaa sängylle ja minun ratsastavan hänen kullinsa päällä.

    • Jos hesassa ylimääräisiä yöpaikkoja tarjolla herkkuineen niin olisin todella kiinnostunut!

    • KaveritSaaPillua

      Vaimo innostunut antamaan kavereitten naida itseään.

    • KimppaaVaimolleHaluava

      Olen ehdottanut vaimolle kans että otetaan yksi kaveri meille asumaan ja naimaan rouvaa.
      En ole vielä saanut vastausta.

    • Anonyymi

      Onhan tämä erikoista. Joidenkin miesten vaimot tekee salaa syrjähyppyjä, oma vaimoni ei vaikka yllytän siihen. Aisurin helvetti 😂👍

    • Anonyymi

      Tosi komeeta noin elämän kuuluu olla.Jos voi auttaa toista,vaikka panemalla niin on komeeta.Jatkakaa samaan malliin.Vanha vaari.

      • Anonyymi

        Nauti ja hanki tauti


    • Jos vielä naista löytyy joka haluaa tuplaa tai vielä enempi! Täältä löytyy kiva kaveri porukka joka mielellään hoitelee yhden tai usemman naisen! Miehiä meitä on 10!

      • Anonyymi

        25-vuotiaalla naisella olisi kiinnostustakunnon kimppaan.
        Minkä ikäisiä olette?


      • Anonyymi

        Vieläkö tarjous olisi voimassa?
        Olen 28-vuotias 167cm 54kg ja haluaisin 10 miehen panemaksi.
        Olen rouva Vantaalta ja mieheni jäi viikonloppuna pettämisestä kiinni.
        Minä aion tulla kunnolla pannuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        25-vuotiaalla naisella olisi kiinnostustakunnon kimppaan.
        Minkä ikäisiä olette?

        Sata vuotta vanhoja löylykauhoja


    • Anonyymi

      Meilläkin oli alkuaikana kimppaseksiä useasti joka päivä nykyään viikonloppuisin ja ehkä kerran viikolla kun käymme saunassa.

      • Anonyymi

        Ja taas sitä on luettu isojen poikien lehtiä peräkamarissa


      • Anonyymi

        On se ainakin oma perse mitä jaan ja kenelle tai keille kaikille.
        Yhtään miestä ei ole pakotettu ja jokainen on ollut mielellään panemassa jopa vuorotellen.


    • Anonyymi

      Tosi kaunista kaunista.Olet naisena valinnut hyvän osan,sinua pidetään hyvänä ja sinä miehiä.Kiitän sinua hyvästä asenteesta jatka samalla linjalla.

    • Anonyymi

      Kun olimme olleet yhdessä 4viikkoa nykyisen vaimoni kanssa niin kerroin hänelle haluavani kimppaseksiä 1N ja 2M.
      Vaimoni mietti hetken ja kysyi olenko tosissani ja kun kerroin olevaniniin hän sanoi ettei tuo niin pahalta tunnu kyllä hän voi suostua siihen.
      Alle viikko tästä olimme ensi kertaa kolmistaan sängyssä ja vaimoni silloinen tyttöystäväni sai ensikertaa kahta miestä ja alkoi nauttimaan kun pyöritimme häntä vuorotellen pari vuorokautta ja vuorotellen saatiin naida eikä vaatteita kaivattu kun oli helle kesä aika.

    • Anonyymi

      Kivaa 39v mies pks alueella ainakin etsii naisille seksiseuraa.. löytyykö täällä?

    Ketjusta on poistettu 103 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe