Voittaja !

Paras.voitti

15

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ownwfrjne

      Touranin nyt ensin sekoittaa pakettiautoon karulla ulkonäöltään ja siksi Ford tai Opel.

    • melupesä

      Aika meluisaksi kotteroksi tuo osoittautui ja nopeusmittarivirhekin aika iso. Ilmankos köröttelevät hissukseen liikenteessä, mutta onneksi ohitse pääsee eikä sen ohituskiihtyvyyskään pärjää korealaiselle.
      Muuten ihan kelpo kansanvaunuksi lienee.

      • VolkxTr

        Kansanvaunun pitää olla kansanmiehen huollettavissa. Lehti ei vaivautunut tätä arvioimaan - miksiköhän?


    • Tosikupla

      Volkkarin vika- ja huijaushistorian tiedostaen, en olisi varma sen paremmuudesta. Ei riitä että pärjää jonkun lehden koeajossa, pitää olla myös kestävä, laadukas ja luotettava pitempään kuin koeajon verran. VW on laaduttomuuden ikoni ainakin Autobildin laatu ja luotettavuustutkimuksessa ollut jo vuosia. En lähtisi koekaniiniksi kahden vuoden takuulla.

      • miljoonakärpästä

        Mikä tahansa voi "voittaa" Tekniikan Maailman "vertailun". Kunhan 1) asetetaan koejärjestelyt siten, että haluttu tuote menestyy ja 2) pisteytetään osasuoritukset painottaen niin, että haluttu tuote voittaa.
        Volsun kohdalla lisähaasteeksi muodostuu vielä se, että testiyksilö suostuu toimimaan edes niin kauan, että saadaan testi suoritettua. Vai oliko taas raportin valokuvissa volsussa pari kolme eri rekisteritunnusta?


    • laapuhelin

      Ajettavuuden suhteen Opel tai Citroen vaikutti parhaalta, niissä oli toimiva jousitus.

    • Lutherus
      • OlenkoVäärässäMuka

        Miten tuollainen on yleensä mahdollista? Saksalainenhan on kuitenkin paras kaikessa.......Niin ainakin iskä minulle on opettanut......


      • Karu.maailma
        OlenkoVäärässäMuka kirjoitti:

        Miten tuollainen on yleensä mahdollista? Saksalainenhan on kuitenkin paras kaikessa.......Niin ainakin iskä minulle on opettanut......

        Kahden tonnin ritsat ovat ritsoja aivan merkistä riippumatta. Vain tyhmät ja persaukiset ostavat tuollaisen ja itkevät kun ritsa hajoaa.
        Hajotkaa tyhmyyteenne.


    • KokemustaOn1

      Kuluttajariitalautakunnassa on vahva autoalan edustus. Kuluttajilla heikompi.

      • Oman.onnen.seppä

        Kuluttajan asema on lakiin kirjoitettu ja lain toteutumista valvoo puolueeton viranomainen jonka palkan maksavat kuluttajat. Ei autoala.
        Mua vituttaa nämä siipeiljijät jotka luulevat että joku maksaa niiden mokat. Luusereita kaikki. Typeriä valintoja tekee jokainen mutta niistä pitää maksaa itse eikä yrittää vyöryttää syytä muille.


    • Touranin_ensimmäinen

      versio ainakin oli täysi susi. Uudemmista en tiedä mutta Vw:n perinteet tuntien uusikaan tuskin on siitä paljoakaan kehittynyt.

    • autoterikseen

      Hahahahah syökö öljyä enemmän kun bensaa tämä "paras auto"

    • Ppuu

      Kaikissa särisevä puolijohderadio. Parempi ääni oli 1950- luvun putkiradioissa.

    • kakkakoppi

      Karmean laiskoja koko vertailuryhmä. Renaultissa sentään melko alhainen kulutus perusteena. Suorituskyky suoraan jostain 80-luvun alkupuolelta. Kalleimmat maksaa melkeiin 40 teur! Ei ihme että nuo kopperot pyörii jaloissa joka paikassa. Umpilaiskat eurooppalaiset imbesillit yhden korean paskan kera taas suunnitelleet täyttä roskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe