luotettava ystävä

kannattaakokeilllla

Monilta puuttuu luotettava, turvallinen ystävä. Ihmisissä on niin paljon kaikenlaista pelkoa ja epävarmuutta, että jo se tekee lähes kaikista ihmisistä melko epäluotettavia ja turvattomia.

Jos haluat itse olla luotettava ja turvallinen ystävä jollekin, niin älä pelkää vaan luota. Toivo siis parasta ja usko siihen myös. Usko vastoin ilmeisiltä tuntuvia "tosiseikkoja", usko ja luota toiseen ihmiseen.

Tarjoa jollekin luotettava ja turvallinen ystävä itsessäsi. Tee se jollekin jonka on vaikea luottaa. Se ei tule olemaan helppoa. Hän tulee testailemaan ja kyseenalaistamaan luotettavuuttasi monin tavoin ja tulet murtumaan monista kohdista. Et sinä oikeasti ole sen luottamuksen arvoinen. Siitäkään huolimatta, älä luovuta. Vaikka luotettavuutesi olisi jonkun silmissä pelkkä vitsi, niin se ei ole olennaista. Tärkeämpää on se, että itse luotat itseesi. Sitä se toinenkin osapuoli etsii, ei luotettavaa ihmisitä vaan ihmistä joka itse luottaa itseensä. Hän etsii esimerkkiä jonka johdolla hä voi itse alkaa luottaa omaan itseensä.

Tarjoa jollekin luotettava, turvallinen ystävä.

13

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on.se.kans.touhua

      Etenkään uskovaisiin ei voi luottaa, koska heidän filosofiansa perustuu huijaukseen. He sanovat: "Siunausta!" Mitään ei kuitenkaan tapahdu. Takanapäin he levittävät väärää todistusta lähimmäisistään. Merkillistä pelleilyä.

      • kannattaakokeilllla

        Mä olen luotettava ystävä. Kun sanotaan siunausta, ei siunata ketään vaan ainoastaa toivotaan siunausta toiselle. ihminen ei voi siunata ketään vaan yksi Jumala voi.


      • on.se.kans.touhua
        kannattaakokeilllla kirjoitti:

        Mä olen luotettava ystävä. Kun sanotaan siunausta, ei siunata ketään vaan ainoastaa toivotaan siunausta toiselle. ihminen ei voi siunata ketään vaan yksi Jumala voi.

        Ai jaa, no sehän on sitten sama kuin sanois toiselle: "Kivat sulle!" Joutavaa sanahelinää.
        Jumala ei olemattomana kykene edes siihen.


      • kannattaakokeilllla
        on.se.kans.touhua kirjoitti:

        Ai jaa, no sehän on sitten sama kuin sanois toiselle: "Kivat sulle!" Joutavaa sanahelinää.
        Jumala ei olemattomana kykene edes siihen.

        Varmasti sellaiselle jonka on vaikea luottaa.ihmisiin, sanat ovat vain sanahelinää mutta niille jotka voivat luottaa, sanoihin sisältyy lupaus pyrkiä auttamaan toista tilaisuuden sattuessa. Aina ei ole mahdollista tai järkevää auttaa mutta jonkinlainen lupaus siihen liittyy. Se toteutuuko kyseinen lupaus on asia erikseen. Siinä voidaan lunastaa suuria lupauksia ja rakentaa kestäviä ystävyyssuhteita. Toteutumatta jäävät sanat eivät nekään kuitenkaan estä lupauksien lunastamista myöhemmin. On tärkeää rakentaa luottamuta sanallisesti sillä on hyvin todennäköistä että jonakin päivänäkyseiset lupaukset vielä lunastetaan. Ja voi sitä ilon päivää!


      • on.se.kans.touhua
        kannattaakokeilllla kirjoitti:

        Varmasti sellaiselle jonka on vaikea luottaa.ihmisiin, sanat ovat vain sanahelinää mutta niille jotka voivat luottaa, sanoihin sisältyy lupaus pyrkiä auttamaan toista tilaisuuden sattuessa. Aina ei ole mahdollista tai järkevää auttaa mutta jonkinlainen lupaus siihen liittyy. Se toteutuuko kyseinen lupaus on asia erikseen. Siinä voidaan lunastaa suuria lupauksia ja rakentaa kestäviä ystävyyssuhteita. Toteutumatta jäävät sanat eivät nekään kuitenkaan estä lupauksien lunastamista myöhemmin. On tärkeää rakentaa luottamuta sanallisesti sillä on hyvin todennäköistä että jonakin päivänäkyseiset lupaukset vielä lunastetaan. Ja voi sitä ilon päivää!

        Niin katsos, sanat ovat vain sanahelinää niin kauan kuin niillä ei ole mitään todellista vaikutusta. Sinäkin siunailet vailla minkäänlaista tehoa. Pidä turpasi tukossa niin kauan kuin sanoillasi ei ole aikuisten oikeasti jotain merkitystä. Lapsellista jakaa mukamas lupauksia ja toivoa, kun sellaisia ei kuitenkaan tule. Se on toisen pettämistä. Lakkaa valehtelemasta!!!


      • kannattaakokeilllla
        on.se.kans.touhua kirjoitti:

        Niin katsos, sanat ovat vain sanahelinää niin kauan kuin niillä ei ole mitään todellista vaikutusta. Sinäkin siunailet vailla minkäänlaista tehoa. Pidä turpasi tukossa niin kauan kuin sanoillasi ei ole aikuisten oikeasti jotain merkitystä. Lapsellista jakaa mukamas lupauksia ja toivoa, kun sellaisia ei kuitenkaan tule. Se on toisen pettämistä. Lakkaa valehtelemasta!!!

        Ne eivät ole lupauksia mutta ne voidaan hyvin ymmärtää sellaisina. Se on luotettavien ja luottavien välistä kielenkäyttöä jota ulkopuolinne ei voi ymmärtää.


      • kannattaakokeilllla
        on.se.kans.touhua kirjoitti:

        Niin katsos, sanat ovat vain sanahelinää niin kauan kuin niillä ei ole mitään todellista vaikutusta. Sinäkin siunailet vailla minkäänlaista tehoa. Pidä turpasi tukossa niin kauan kuin sanoillasi ei ole aikuisten oikeasti jotain merkitystä. Lapsellista jakaa mukamas lupauksia ja toivoa, kun sellaisia ei kuitenkaan tule. Se on toisen pettämistä. Lakkaa valehtelemasta!!!

        Kuulutko sinä tosiaankin palsta-ateistien väittelyjoukkueeseen? Onko teillä jokin fair-play (kaikki pelaa)-kampanja vai jokin erityiskykyjen nettipajapäivä? Osaisitkohan viedä jollekin aikuiselle viestin että homma ei oikein toimi ja ateistit joutuvat taipumaan väittelyissä tämän tästä?


      • kannattaakokeilllla

        Olimme jo hyvässä huppelissa, kun siirryimme hotellille mieheni kanssa.

        Pesin meikit vessassa ja rriis ... Samalla pääsi vahingossa rupsu. Ymmärrettävästi miehellä meni makuaisti. Syttyi ensimmäinen . Pienestä pierusta kehkeytyi jotain aivan hurjaa. Pikku päissään siinä kumpikin . Olin loukkaantunut, oli kova pieru. mieheni hieman ylimitoitetusta riidankyrvämisestä. Mies pökertyi, koska pilasin ilman. Aamulla kuitenkin hihuhloimme pitkän kaavan mukaan. Pierimme eskotta paskaa kaikkalle, eli evänkeloimme housut kintussa ala-aulassa.


      • asdfgasdfgasdfg
        kannattaakokeilllla kirjoitti:

        Ne eivät ole lupauksia mutta ne voidaan hyvin ymmärtää sellaisina. Se on luotettavien ja luottavien välistä kielenkäyttöä jota ulkopuolinne ei voi ymmärtää.

        Ei lahkolaisesta ole ystäväksi, koska lahkolaisella on aina se vastenmielinen taka-ajatus käännytyksestä. Etkä sinä pysty täällä ketään käännyttämään. Opettaja-asenteellesi lähinnä nauretaan.


      • kannattaakokeilllla
        asdfgasdfgasdfg kirjoitti:

        Ei lahkolaisesta ole ystäväksi, koska lahkolaisella on aina se vastenmielinen taka-ajatus käännytyksestä. Etkä sinä pysty täällä ketään käännyttämään. Opettaja-asenteellesi lähinnä nauretaan.

        Taidat olla pelkkä trolli..mutta tietysti jos toinen tulee uskoon, se on hyvä asia. Se ei voi olla taka-ajatuksena koska olisi inhottavaa vehkeillä toisen selän takana. On tärkeää ilmaista oma uskonsa ja myös se, että pyrkii jakamaan uskonsa hedelmiä myös siinä toivossa , että joku toinen voisi tulla kosketetuksi Jumalan rakkaudesta.


      • asfgasdfgasdfgas
        kannattaakokeilllla kirjoitti:

        Taidat olla pelkkä trolli..mutta tietysti jos toinen tulee uskoon, se on hyvä asia. Se ei voi olla taka-ajatuksena koska olisi inhottavaa vehkeillä toisen selän takana. On tärkeää ilmaista oma uskonsa ja myös se, että pyrkii jakamaan uskonsa hedelmiä myös siinä toivossa , että joku toinen voisi tulla kosketetuksi Jumalan rakkaudesta.

        Joutavanpäiväistä lässytystä. Te lahkolaiset ette kai ikinä opi tätä, mutta aina kun avaatte suunne, karkotatte ihmisiä vain kauemmas kaikenlaisesta uskonnollisuudesta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      664
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe