Naapuri pitää koiraansa vapaana.

Angryli

Heippa, ostimme talon noin kk sitten ja ilokseni olen huomannut että naapurin pieni koira käy päivittäin meidän pihalla asioillaan. Koira siis vapaana.
Meillä on itsellä kaksi poikakoiraa joita käytämmä lenkillä ja niille on myös häkki takapihalla.... mutta, naapurin rekku on tyttökoira ja käy merkkaamassa joka päivä meidän pihan ja omat koiramme ovat sitten ihan sekaisin :( tänäänkin omat koirani aloitti metelöinnin n. Klo 6:00 kun näkivät ikkunasta sen naapurin koiran, se samainen tapaus on usean kerran jo käynyt myös haukkumassa minut, minun omalla pihallani. Asiasta on jo naapurille mainittu ilman että hän teki asialle mitään. Mites tästä nyt sitte jatketaan? :(

8

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luonnon_hoitoa

      Anna poikiesi hoitaa naapurin tyttöä ja sitten kun seuraamuksia niin voit kertoa että hoitakoot ihan itse kun kerran antaa seikkailla vapaana ties missä...

    • Mökkitonttu

      Laita verkkoaita.

      • Saksanpaimen

        Koira kuuluu olla hallinnassa, ei saa pitää vapaana jos ei pysy omalla tontilla.


    • someone1111

      ammu se rakki

    • Rela_x

      Sano että seuraavaksi otat sen kiinni ja pyydät poliisin hakemaan irtokoiran pois. Helppoa ja yksinkertaista. Naapuri sitten itse hakee sakkolappunsa ja fifinsä pois poliisilta.

    • Hauhauhauhou

      käy merkkaamassa naapurin piha sinun reviiriksesi, kyyki siellä ja pasko joka nurkka täyteen.

    • sähköaita

      sähköpaimen naapurin vastaiselle rajalle

      ei teidän tontti ole sen privaatti huussi

      ja napakka suora ilmoitus siitä, että heidän koiralla ei ole asiaa paskomaan teidän tontille
      kohtelias kiertely näissä asioissa ei toimi

      ostat sellaisen aurinkokennolla toimivan, niin
      yrittää pari kerta aja sitten loppuu kuseskelu

      todella moukkamaista naapureilta

    • Reviir

      Sano naapurille, että sä et hyväksy etkä tule sietämään tuollaista, että heidän koira pyörii teidän pihassa ilamn lupaa omin nokkinensa.
      Jos ei siitä tajua ruveta huolehtimaan koiransa kiinnipitoa, niin sitten tosiaan soitto poliisille tai mikä taho nyt sitten hoitaakin näitä karkulaislemmikkien kiinniottoa ja naapurisi tosiaan hakee koiransa sakkolapun kera eläinsuojeluyhdistyksen hallusta.
      Ja jos naapurisi alkaa siitä vinkumaan jotain, niin tiukka linja vaan. Hänen koirallaan ei ole mitään asiaa teidän pihaan ilman lupaa ja sä vedät asian tarvittaessa vaikka rosikseen jos tarvitsee.
      Jos naapurisi ei ole ihan täys pölöpässi, niin ymmärtää kyllä ja osaa suhtautua asiaan fiksusti, niin kuin aikuisen kuuluukin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7531
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4476
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      62
      2933
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1453
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1362
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe