itsekeksitty

kuviioeirytmiä

Kaikki kuviot ovat joku itsekeksinyt. Opet yleensä antaa kuvata kuviot. Poikkeuksena eräs ylensynny turvoksissa oleva daami

5

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vientiä

      Joku on joskus keksinyt kaikki kuviot. Kysymys on ohjauksesta. Pystyykö mies viemään naisen kuvioihin niin että nainen vain vain seuraa ohjausta. Pelkkä kuvioitten opettelu ei ole mitään tanssimista. Tai ollaan pari iskua musiikissa ja sen jälkeen mitä sattuu musiikissa. Mihin sitten musiikkia tarvitaan?

      • ViedäänViedään

        Se on juurikin näin.
        Tangossa löytys jokaiselle tangon tahdille sopiva musiikia tukeva valmis "askelkuvio" jonka taitava viejä vois ottaa päästään tuttuun kappaleeseen. Lisäksi elävä tila, tai paremminkin tilan puute vois pilata jo käynnissä olevan kuvion.
        Outoon kappaleeseen tämä ei onnistu. Tahdin ekasta iskusta ei voi päätellä miten loput iskut menee. Arvailuksi menee. Syyllustyn tähän arvailuun itsekin. Välillä osuu hyvin. Pahinmillaan olen lähtenyt nopeilla pyöriin ja musiikkiin oliskin sopinut linja, tai jotain vastaavaa.
        Eli käytännössä tämä ei muutenkaan onnistu ruuhkaisella lavalla.

        Itse tanssin pahinmissa ruuhkassa hyvin yksinkertaisilla ja vähän tilaa tarvitsevilla kuvioilla, vai tarvisko sanoa.
        Askeleilla.
        Nopeita, hitaita, välillä puolitan nopeuden. Askelsuunnat ja eteneminen on sovitettava tyhjään tilaan. Musiikin tulkinta jää enemmän oelkän vartalon liikkeeseen kuin itse askeisiin, jotka pahinmissa ruuhkakohdissa on lähinnä painonsiirtoja.

        "Pystyykö mies viemään naisen kuvioihin niin että nainen vain vain seuraa ohjausta. "

        Ilmeisesti tarkoitat askelvariaatioita?
        Suljetulla otteella, tangoilla ja hitailla lähes kaikki naiset seuraa viejää jollla on vienti kunnossa ja ei lähdetä tekeen mitään vallan erikoisia kuvioita, jotka jo tuottaa ongelmia kursseilla opituillakin variaatioilla.


    • IhanItseVoiKeksiä

      Minusta kaikki kuviot on sallittu lavatanseissa. En ole noita kuviokursseja käynyt ja mies saa viedä niin kuin "huvittaa" kunhan vienti osuu kohdalleen ja sujuvasti. Kuka määrää kuka saa kuvion keksiä🤔.? Ollaan "tyttöjen" kanssa keksitty buggaan sellainen kuvio, että varmasti sitä ei ole missään kukaan koskaan mennyt lavoilla😉 ja menee kyllä hyvin rytmiin ja tosi hauska. Tämä siis kun viedään kahta yhtaikaa. Ollaan patentoitu se😎.

    • uteliaisuusdesta

      Ihanitsevoikeksiä. Saako kuvata?

      • IhanItseVoiKeksiä

        No mikä ettei, mutta luulen tai olen melkein varma, että et satu meidän kanssa yhtaikaa samalle lavalle. Mekään ei olla usein samalla lavalla yhdessä, mutta kun ollaan niin varmasti tuo kuvio on nähtävissä😉.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe