Pieni peräkärry

muuli-city

Eli mistähän saisi pikkuisen kärryn mallia "ex-muuli city"?
Ei kuulemma enää tuotannossa, ja tarve olisi samankokoiselle.
Tarve olisi tosiaan vain noin pienelle, lähinnä työkalujen kuskaukseen, kun kaikkia ei viitsi ottaa sisälle likaamaan autoa.
Vaikka kärryn tulisi olla pieni, niin siinä silti saisi olla kunnon jouset ja lukittava kuomu. Ei siis mitään kumijousi systeemeitä, tulee niin vähän painoa että ne vaan hyppii perässä...

16

10015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollisuutta

      että tekisit itse sen kärryn.
      Saisit juuri sellaisen kun tarvitset ja varmaan aika paljon halvemmalla kun kaupasta valmiin ostamalla.

    • Nimetön

      Hyvinkään vaunukaupassa on yksi myynnissä vuosimalli 2000 ,hinta 400€.

      • pitää soitella

        Nyt jo löysin yhden muuten vastaavan mallin, pikkuisen käytettynä 850:-
        Tuo ois kyllä paljo halvempi.
        Itse en ala tekemään, tulee firmalle...


      • sdfrt
        pitää soitella kirjoitti:

        Nyt jo löysin yhden muuten vastaavan mallin, pikkuisen käytettynä 850:-
        Tuo ois kyllä paljo halvempi.
        Itse en ala tekemään, tulee firmalle...

        Tai jokin semmonen on paikan nimi, sijaitsee veikkarissa


    • koivja41

      olisko tarve vielä muuli city peräkärryistä kuomulla olis 2001 rek kättyt tosi vähän vedetty kuvia sähköpostilla

      • edukettunen

        Joo olis tarvetta, missä moinen kapistus olisi nähtävillä.
        Laitatko kuvia tulemaan, niin aletaan hieroa kauppaa.
        [email protected]


      • muuliton

        Vieläköhän olisi pikku city muuleja etsimässä uutta kotia.Pikku auto ja sen tavarat kaipaisivat sellaista vedettävää.


      • muuliton kirjoitti:

        Vieläköhän olisi pikku city muuleja etsimässä uutta kotia.Pikku auto ja sen tavarat kaipaisivat sellaista vedettävää.

        Hei! Myydään tarpeettomana city-muuli. 6-vuotta vanha ja hyväkuntoinen.Harmaa muovikuomu saranoilla. Kärry Vantaalla Ylästössä.Hintapyyntö 500 eur.


      • marja 68
        marja68 kirjoitti:

        Hei! Myydään tarpeettomana city-muuli. 6-vuotta vanha ja hyväkuntoinen.Harmaa muovikuomu saranoilla. Kärry Vantaalla Ylästössä.Hintapyyntö 500 eur.

        Olisin kovasti kiinnostunut pikku muulista. Mutta eikös hinta ole vähän yläkanttiin?


      • marja 68 kirjoitti:

        Olisin kovasti kiinnostunut pikku muulista. Mutta eikös hinta ole vähän yläkanttiin?

        Hei! Kärry on vähänkäytetty Juncar OY:n valmistama.Maksoin siitä 2 x enemmän joten minusta 500 eur ei ole liikaa.


      • Oulaa
        marja68 kirjoitti:

        Hei! Kärry on vähänkäytetty Juncar OY:n valmistama.Maksoin siitä 2 x enemmän joten minusta 500 eur ei ole liikaa.

        tarvetta olisi pielelle kuomukärrille


      • marja68 kirjoitti:

        Hei! Kärry on vähänkäytetty Juncar OY:n valmistama.Maksoin siitä 2 x enemmän joten minusta 500 eur ei ole liikaa.

        tarvitsisin myös sellaista kärryä !


      • Oulaa kirjoitti:

        tarvetta olisi pielelle kuomukärrille

        City-muuli pääsi uuteen kotiin. T. Marja


      • kärry
        keke52 kirjoitti:

        tarvitsisin myös sellaista kärryä !

        Olis muuli city myynnissä
        p.0445696439


    • ValVah

      Vieläkö näitä kärryjä on tarjolla? Olisi tarve pienelle kärrylle. Kymenlaakson seutu on kyseessä, mutta kauempaakin saa tarjota, kaikki otetaan huomioon.

      [email protected]

    • KOCH

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe