Hirsimökki avaimet käteen

....

Onko miltään valmistajalta mahdollista saada hirsimökkiä avaimet käteen-toimituksena?

7

7280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      ja eläkekassoille menevät maksut,niin hinta nousee niin korkealle,ettei sellaista hintaa julkea edes asiakkaalle esittää kohtuuhinnoittelijaksi tottunut hirsiyrittäjä. Eikä työjohdosta eikä valvonnasta voi itselleen ottaa minkäänlaista palkkaa, vaikka joutuu kantamaan vaivat ja vastuut ehkä vielä vuosienkin päästä, ilman,että on saanut itse mitään.

    • se maksaa

      niin paljon ettei kukaan tilaa sellaista palvelua.

    • Jussi

      Meillä on hirsihuviloiden pystytysryhmä joka tekee valmiille tontille "avaimet käteen" pienen ja vähän isommankin hirsihuvilan perustuksista ylöspäin sisustan viimeistelyä myöten. Huviloiden hirret, myöskin asiakkaiden omien piirustuksien mukaisesti, järkevään hintaan kauttamme.
      Isännän tehtäväksi jää normaalisti virallisten rakennuslupien yms. hoitaminen, rakennustyöt valmistuvat työryhmämme toimesta.
      Suunnitelmista ja aikatauluista sekä rakennuspaikoista yms. kannattaa ottaa hyvissä ajoin yhteyttä.
      Meidät löytää sähköpostiosoitteesta [email protected] tai GSM 041-7043820 J. Niskala.

      • palkkojen lisäksi

        miehistäsi ja vielä ALV:nkin? Vai jätätkö ne maksamatta? Jos nimittäin teet sellaisella hinnalla minkä rakennuttaja haluaa/pystyy maksamaan kun on ostanut ensin juukelin kalliin tontin....Saatko ittelles minkäänlaista palkkaa????


      • Jussi
        palkkojen lisäksi kirjoitti:

        miehistäsi ja vielä ALV:nkin? Vai jätätkö ne maksamatta? Jos nimittäin teet sellaisella hinnalla minkä rakennuttaja haluaa/pystyy maksamaan kun on ostanut ensin juukelin kalliin tontin....Saatko ittelles minkäänlaista palkkaa????

        Kaikki lakisääteiset maksut maksetaan ja luonnollisesti myös ALV sekä lisäksi miesten tapaturmavakuutukset yms.

        Sinä siis arvelet ettei työtä enään nykyisin rehellisesti ja laillisesti voi suomessa tehdä?

        Jätän rakennuttajan itsensä harkittavaksi mikä Hänelle on kallista ja mikä halpaa.

        Tyhjiä nimettömiä suunsoittajia näyttää tälläkin foorumilla riittävän, työstään kiinnostuneita ammattimiehiä vähemmän. Mitä omaan palkkaani ja sen suuruuteen tulee se on vain ja ainoastaan minun oma asiani.


      • periaatteella
        Jussi kirjoitti:

        Kaikki lakisääteiset maksut maksetaan ja luonnollisesti myös ALV sekä lisäksi miesten tapaturmavakuutukset yms.

        Sinä siis arvelet ettei työtä enään nykyisin rehellisesti ja laillisesti voi suomessa tehdä?

        Jätän rakennuttajan itsensä harkittavaksi mikä Hänelle on kallista ja mikä halpaa.

        Tyhjiä nimettömiä suunsoittajia näyttää tälläkin foorumilla riittävän, työstään kiinnostuneita ammattimiehiä vähemmän. Mitä omaan palkkaani ja sen suuruuteen tulee se on vain ja ainoastaan minun oma asiani.

        jos nimittäin kaikki yhteiskunnan yrittäjän niskaan säätämät velvoitteet hoidat niin joudut tekemään urakointia sillä periaatteella,että ostat viidellä tonnilla ja myyt neljällä tonnilla.

        Jos oot alkujaan vauras mies,niin meneehän se vähän aikaa niinkin. Jos jossain vaiheessa konkurssi tulee,niin varmaan asiakkaasi tulee sua kädestä kiittämään,että kyllä olit kiva mies kun teit meille mökin näin halvalla,että ite jouduit vararikkoon...


      • että
        Jussi kirjoitti:

        Kaikki lakisääteiset maksut maksetaan ja luonnollisesti myös ALV sekä lisäksi miesten tapaturmavakuutukset yms.

        Sinä siis arvelet ettei työtä enään nykyisin rehellisesti ja laillisesti voi suomessa tehdä?

        Jätän rakennuttajan itsensä harkittavaksi mikä Hänelle on kallista ja mikä halpaa.

        Tyhjiä nimettömiä suunsoittajia näyttää tälläkin foorumilla riittävän, työstään kiinnostuneita ammattimiehiä vähemmän. Mitä omaan palkkaani ja sen suuruuteen tulee se on vain ja ainoastaan minun oma asiani.

        pidemmän korren urakkakilpailussa vetää se,joka ei rekisteröi itteään yrittäjäksi,vaan ammattikurssin käytyään urakoi oman kätensä päältä,eikä ilmoittele itseään minkäänmoisiin rekistereihin.

        Ei yksittäisiä yksityishenkilöitä kukaan kontrolloi,vaikka urakoivat pirusti.

        Jotkut saa vielä työttömyyspäivärahaakin jatkoksi,työvoimatoimistonn siunauksella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2421
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1595
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1404
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1285
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1202
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1132
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      978
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      81
      962
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      922
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      99
      815
    Aihe