Blondaus :)

Brune4ever

Moi :)

Mua on alkanu niin kyllästyttää jo tää et ku oon ollu 7.luokasta asti tummahiuksinen, nykyään oon värjännyt tukkaani mustaks ja nyt se on aika tumman ruskea - musta. Saattaa kuullostaa ihan hirveeltä mutta haluaisin vaalentaa tukkani :D haluaisin kesäksi luonnollisen vaaleet hiukset.. onko täällä ketään kuka olisi saanut tumman ruskeasta/mustasta vaaleeksi? soitin kampaajalleni ja se nauro mulle päin naamaa että ei tuu onnistumaan.. öö.. uskoakko vai ei? :)

6

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaaana

      Kyllähän se onnistuu, mutta hiukset kärsivät hirvittävästi, keltasuutta on vaikea pitää piilossa ja muutenkin vaativa operaatio tuo on. en suosittelis..

    • lonti_

      Itse värjäytin tumman ruskeat (aika lähellä mustaa) hiukseni kampaajalla. Värjäys tehtiin niin, että laitettiin hiukset täyteen vaaleita raitoja, lopputulos näytti niinkuin olisi blondissa tukassa ollut muutama tumma raita. Hius kärsi tosi paljon, pari viikkoa se oli joka pesun jälkeen kuin huopaa. Kärsiväisellä hoidolla sain tukan taas kuntoon. en kyllä alkaisi tuohon operaatioon uudestaan juuri hiusten kunnon vuoksi.

    • nauraisin

      päin naamaa jos mustat hiukset omaava tulis ehdottamaan et tehdääs luonnonvaaleat hiukset. Kulta pieni, sellaiset saat vain peruukin päähän iskemällä.

      Oranssin/keltaiset/kellertävät saat kyllä kampaajalla - mutta myös kotona värinpoistoilla. Hinta? Hiusten täydellinen pilaantuminen, kaksihaaraistuminen ja hamppuuntuminen.

      • niunau_

        asenteita ja vastauksia tällä palstalla. Kyllä se kuule (kulta pieni) on mahdollista ja hoitamalla saa hiukset vielä kuntoonkin käsittelyn jälkeen. Tottakai ne kärsii, kaikki käsittelyt rasittavat hiusta. Senhän sinä (kulta pieni) varmaan tiesitkin.


      • blondi
        niunau_ kirjoitti:

        asenteita ja vastauksia tällä palstalla. Kyllä se kuule (kulta pieni) on mahdollista ja hoitamalla saa hiukset vielä kuntoonkin käsittelyn jälkeen. Tottakai ne kärsii, kaikki käsittelyt rasittavat hiusta. Senhän sinä (kulta pieni) varmaan tiesitkin.

        Mulla on luonnosta tummaruskeat ja ohuet hiukset ja oli vielä värjätty ja raidat päälle. Sitten iski joku pakkomieli, halusin vain enemmän blondiksi. Sitten yksi väripoisto kotona, yksi kampaajalla joku vaalea kestoväri , koska oli vain keltaiset. Ok, nyt olenkin peroksidiblondi enkä tiedä nauranko vai itken!? Kaksi viikko jo kulunut ja laitoin joka päivä tehohoitoa, tukka on vieläkin kuin huopaa ja mun luonnonkiharatkin hävisivät. Lisäksi se väri kirveli päänahka niin että vieläkin on punaisia näppylöitä. Olen varma joku masokisti.
        Kokeilen vielä pari viikkoa tehohoitoja, jos ei auta, ei hätä, lyhyt kampaus on ihan hyvä vaihteeksi.

        Olen tyhmä, mutta ei se maailmanloppu on. Kyllä ne nyt jo kasvaneet 3mm. Toivoa on!
        Kyllä se kampaajakin varoitti, mutta en uskonut. Se piti vain kokeilla.
        Kun uudet hiukset kasvavat, laitan tulevaisuudessa vaaleat raidat.

        Mutta se on vain minun kokemus, toisella voi olla paksumpi hiukset, että ne kestää blondausta.


    • sonjah_89

      Mulla oli monta vuotta mustat hiukset. Halusin vaaleat ja nyt mulla on ihan valkoset hiukset. :)
      Alotin vaalennuksen viimekesän lopussa. Mustat hiukset oli puoliselkään ulottuvat mutta nyt ne onkin vähän yli olkapäiden. Hiukset oli tosi kuivat värjäyksien jälkeen, mutta eivät enää pahasti ku oon yrittäny kärsivällisesti niitä hoitaa. (kaupan tuotteilla) Pitäis taas varata aika kampaajalle niin ne leikkuuttas n. pari/kolme senttiä pois latvoista. Kuinka pitkät hiukset sulla nyt on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2377
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      284
      2275
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      74
      1759
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1452
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1299
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1298
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1030
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1020
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe