mitä joululahjaksi poikaystävälle?

**ajatukseton*

Hei! Osaisiko joku ystävällisesti antaa minulle hyviä vinkkejä, mitä voisin ostaa joululahjaksi 19 vuotiaalle poikaystävälleni? Pääni on aivan puhki, ja haluaisin ostaa ajoissa lahjan, ettei tulisi kiire :/ kertokaa vaikka omia kokemuksia :)

25

37224

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pukkis

      Jos olet kaunis, niin voit tehdä sen itse. Muussa tapauksessa voit hankkia ammattilaisen.

    • talouspaperia.

      Siinä se.

    • ostan

      jotain kivoja vaatteita, tarpeellisia jne. ehkä jotain sellaista mitä voisin itsekin pitää, ollaan samankokoisia

      • omaperäisyys OUT

        Joskus omaperäisyys ja "yllättäminen" täytyy vain unohtaa...harmi. Mutta parempi se on ostaa joku arvattava mukava lahja kuin väkisin keksitty nallepalle-karhuliini pehmolelu, jossa lukee I LOVE YOU...heh heh..

        No siis tässä lista lahjoista mitä olen omalleni hankkinut/tehnyt joskus; muuten vaan tai juhlan aikaan.

        1. 24, toinen tuotantokausi
        2. 3 poltettua cd:tä täynnä hänen suosikkejaan
        3. "Hieronta-lahjakortti", jossa lupasin 3 kertaa MILLOIN TAHANSA hieroa häntä aina 0,5 h per kerta
        4. Hänen haluamansa: (lahjakortti) eli kaksi suihinottoa missä ja milloin vain..hehee..tästä hän kyllä piti
        5. Kori, jossa oli pelikortit, kahvimuki, suklaalevy, iso sydäntyyny, karkkipussi ja pieni aski "hermotupakoita", eli ns. selviytymispakkaus
        6. Lupasin ostaa 50 eurolla hänelle "jotain", ja vaatekaupasta löytyi kaksi paitaa silloin
        7. Itseneulotut villasukat joissa luki hänen nimensä varressa raitojen välissä
        8. Kylpypyyhe nimellä kirjailtuna, tervatuoksua, axe-suihkusaippua ja kylpyankka, jossa on suussa reikä, eli voi leikkiä "vesileikkejä"..heh
        9. Useita elokuvia
        10. Uusi rahapussi
        11. Nahkahanskat ja talvipipo
        12. Miesten juhlakengät
        13. T-paita ja shortsit
        14. Dildo-sessio, jota vain hän sai seurata..vihdoin hän sai toivomansa..huh
        15. Dan Brown Meteoriitti-kirja
        16. Guinessin ennätyskirja..öö..2003(?)
        17. Taskulamppu, otsalamppu ja paristot :D
        18. Mustat ja punaiset miesten tai-pöksyt
        19. Satiinibokserit sydämillä


      • gfktg
        omaperäisyys OUT kirjoitti:

        Joskus omaperäisyys ja "yllättäminen" täytyy vain unohtaa...harmi. Mutta parempi se on ostaa joku arvattava mukava lahja kuin väkisin keksitty nallepalle-karhuliini pehmolelu, jossa lukee I LOVE YOU...heh heh..

        No siis tässä lista lahjoista mitä olen omalleni hankkinut/tehnyt joskus; muuten vaan tai juhlan aikaan.

        1. 24, toinen tuotantokausi
        2. 3 poltettua cd:tä täynnä hänen suosikkejaan
        3. "Hieronta-lahjakortti", jossa lupasin 3 kertaa MILLOIN TAHANSA hieroa häntä aina 0,5 h per kerta
        4. Hänen haluamansa: (lahjakortti) eli kaksi suihinottoa missä ja milloin vain..hehee..tästä hän kyllä piti
        5. Kori, jossa oli pelikortit, kahvimuki, suklaalevy, iso sydäntyyny, karkkipussi ja pieni aski "hermotupakoita", eli ns. selviytymispakkaus
        6. Lupasin ostaa 50 eurolla hänelle "jotain", ja vaatekaupasta löytyi kaksi paitaa silloin
        7. Itseneulotut villasukat joissa luki hänen nimensä varressa raitojen välissä
        8. Kylpypyyhe nimellä kirjailtuna, tervatuoksua, axe-suihkusaippua ja kylpyankka, jossa on suussa reikä, eli voi leikkiä "vesileikkejä"..heh
        9. Useita elokuvia
        10. Uusi rahapussi
        11. Nahkahanskat ja talvipipo
        12. Miesten juhlakengät
        13. T-paita ja shortsit
        14. Dildo-sessio, jota vain hän sai seurata..vihdoin hän sai toivomansa..huh
        15. Dan Brown Meteoriitti-kirja
        16. Guinessin ennätyskirja..öö..2003(?)
        17. Taskulamppu, otsalamppu ja paristot :D
        18. Mustat ja punaiset miesten tai-pöksyt
        19. Satiinibokserit sydämillä

        Minusta seksilahjakortit on tylyjä. Että nyt sinun mieliks uhraudun lahjan nimissä, itse en nauti yhtään. Vähän sama kun antais puolisolle lahjakortin että tällä lahjakortillä nukun/syön/juttelen sun kanssa.


      • Raparperipiirakka2

        Tämäkin nyt on ihan henkilöstä kiinni. Osa nyt vetää herneet nenään siitäkin, että heidät viedään syömään.

        Omalla kohdalla tuo on taas hauska muistaminen, en ota sitä mitenkään pakotettuna toiselta osapuolelta. Jos se olisi pakotettua, ei toinen sellaista antaisi. Minusta tuo on hauska, humoristinen lahja.


    • msda

      olisi paljon ideoita lahjoihin mutta kalliita..

      mutta olen nyt päättänyt ostaa erikoisen kravaatin ja sitte kalsareita koska miekkosella on jokaisessa reikä =P

    • Hämmennetty

      Omalta kohdaltani erittäin mieleenpainuvaksi lahjaksi on jäänyt entiseltä tyttöystävältä saadut varvassukat. Ei siinä voinut kuin nauraa ja halata, kun ne sai. :D Erikoinen, persoonallinen, ei kovin kallis, mutta mukava lahja.

      Käytän niitä muuten josku vieläkin, mutta vain kotona. ;)

    • tätä minä haluisin

      ostat jotkut sexikkäät vaatteet ja sitten strippaat ei oo mitään parempaa ja sit viel käytätte sängyssä semmosia liukasteita ja toteutatte villeimätkin ajatukset (joululahja mitä en koskaan saanut) ;D

    • PekkaHäntä
    • Karri9

      Miksei joku kiva ja ikimuistoinen elämys. Iso valikoima löytyy www.elamyslahjat.fi nettikaupasta

    • tsädäm5555

      Mene ifolorin nettisivuille ja tee valokuvakirja tämän vuoden teidän yhteisistä hetkistä, lomakuvista, jne...kirjoittele sekaan teidän inside- juttuja ja rakkaudentunnustuksia, tai mikä nyt hänelle sopiikaan hyvin. Kirjat on tosi hyvälaatuisia ja ihania muistoja :)

    • tinttarelllaaa

      Jotain mikä on tärkeää juuri hänelle. Harrastaako hän jotain? Jos, niin jotain siihen liittyvää esim urheiluvälineitä, tarvikkeita. Seuraako lätkää tai muuta urheilua? Liput matsiin. Ja jos rahaa on niin liput lätkän MM-kisoihin jotka ens keväänä Suomes. Liput lempibändin keikalle. Elektroniikka kiinnostaa usein miehiä ..vaikkei ehkä naisesta olekaan hyvä lahja niin mies arvostaa. Itse ostin (tosin vanhemmalle miehelle) c-kasettisoittimen usb-liittimellä, saa vanhat c-kasetit tietsikalle ja sieltä poltettua cd:lle. Mies oli uuden kylpytakin tarpees; ostin tavallisen jonka tuunasin; ompelin isoja sydämiä selkään=)

      • dippadappaduu..

        Neljä vuotta sitten on ap kysymyksensä esittänyt=) Toivottavasti mieleinen lahja löytyi


    • Onko ihan pakko?!

      Onko miesten pakko ajatella aina sexiä?! Eikö yhtään hävetä vaatia kauniita luonto kappaleita joita myös naisiksi kutsutaan suihin ottoo, anaali sexiin tai muuhun sex and the city sarjan Samanthan lempi puuhiin?! On maailmassa muutakin kuin sexi!

      • loooooooooni

        :DDDDD saaha sitä ajatella kuha ei ketää pakota mihinkää :D ja kyl musta välillä tuntuu että naiset ne enempi haaveilee ko miehet tai naiset sen enempi näyttää :D ainaki minä oon meijjän suhteessa se enempi seksiä ja uusia kokeiluja haluava :) mies on hiljasempaa sorttia :)


    • jouluarmass

      olen ostanut joka joulu poikkikselle uudet bokserit jossa on wagnerin kuva ja joku hupiteksti, tai sitten jotkut muut hauskat housut( jotain muutakin pakettiin mukaan, esim. vaikka saunatarpeet; saunatuoksua, saunahattu, kylpytakki, selänpesuharja, saunaoluet). Tänä jouluna kuitenkin olen ollut ajoissa jo varhain ja hankkinut mukavat kotiolohousut kun vahnat alkaa olla niin törkeän näköiset...lisäksi jotain muutakin mitä en tässä kerro... :) no mutta mieti, mistä poikaystävä tykkää...jos tykkää pelata tietokoneella niin vaikka joku uusi peli, ainakin oma poikkis haaveilis uusimmasta batman-pcpelistä, mutta ehdin jo harmiksi muuta hankkia itse.

      Miehet arvostavat tietääkseni enemmänkin lahjoja joille on oikeasti jotakin käyttöäkin, ei mitään söpöilyjuttuja niinkään paljoa. Esim. leatherman on monen miehen mieleen jos on yhtään kätevä käsistään. Jonkun lehden tilaus, vaikka tiede tai tieteen kuvalehti jos kiinnostunut semmoisista(saa muuten jonkun tilaajalahjankin kaupanpäälle), kylpytakki... tyylikäs kohtuuhintainen rannekello? kiva pipo? tässä nyt jotain mitä mieleen tuli.

      tuolla on jotain lahjaideoita joita olen monet kerrat itse hypistellyt ja miettinyt mutta ei ole tullut sitten kuitenkaan otettua :) http://www.mulletoi.com/shop/etusivu

    • tyytö8;;

      Kaula ketju :)

      • Nauruunkuolevayksilö

        Ai että oikein kaula_______ketju xD plz yhdyssanat


    • muki2

      Olisiko aivan tyhmä idea antaa poikaystävälle joululahjaksi muki missä olisi kuva meistä?

      • khgdfiytc

        Ei hyvä idea. Riippuu varmaan luonteestakin, mutta tunnen monia joita tuollaisen mukin käyttäminen nolottaisi.


      • Bbböö

        Muki ei ole ollenkaan huono idea, päinvastoin! :))


    • Giftplaza
    • krisse1990
    • tohtoriib

      Turhaan mennyt sekin lahja, tuskin ovat yhdessä enää

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe