Painepesuri temppuilee

Clen H 110

Minulla Clen H 110 painepesuri, joka on toiminut luotettavasti jo viisi vuotta. Tänään pesuri teki yllättäin topin ja paineet katosivat lähes tyystin. Kone kyllä käy. mutta painetta tulee huonosti. Onkohan siitä pamahtanut pumppu? Kannattaakohan uusia?

7

9567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutaman

      euron arvoinen paineventtiili on menny kasaan

    • pesusuutin

      Tarkistappa pesusuutin, jos siellä on yksikin hiekan muru niin saattaa aiheuttaa vastaavaa. 95% takuuhuoltoihin lähetetyistä pesureista niin vika on löytynyt pesusuuttimesta, josta on löytynyt hiekkaa / ruostetta.

      Helppo tarkistaa kun purat suuttimen. Huilutat puhtaassa vesessä ja laitat kasaan. Jos tämä ei auta kyseessä saattaa olla edellä mainittu vika.

      • suuttimesta

        Purin pesurin enkä löytänyt vikaa. Soitin asiasta Interpumpiin, joka tuo maahan Cleniä. Siellä minua palveli todella asiantuntevasti Hannu Savolainen ja hän sanoi: Hae vikaa tukkeentuneesta suuttimesta.
        Ja sieltähän se vika löytyi. Pesusuuttimen pieni reikä oli tosiaan lähes tukossa. Suuttimen holkin saa irti pienellä 6-koloavaimella.
        Nyt Clen pelittää taas tosi hienosti. Pesin äsken terassin ja puhdasta tuli!


        Kiitos neuvosta myös kysymykseeni vastanneelle.


    • saatanan paska

      Ostin männä keväänä clenin pesurin mallia 2200. Laite maksoi reilut kolmesataa euroa. Vika on vuotavassa suuttimessa jonka kanssa on saanut tapella. Vuotaa kuin pikkupojan mulkku ja hävittää painetta. Suutin on ollut huollossa jo kolme kertaa ja aina sama vika.Mikä tähän avuksi? Laitteesta ei ole ollut apua kuin korkeintaan 10 min ja vuotaa kun perkele! En jaksa ajella enää moisen kapulan kanssa koska teen itseni aivan naurun alaiseksi. Jos jollain hyviä neuvoja niin otan mielellään vastaan.

      • ärsyyntynyt

        Mulla myös sellainen vika, että kun laittaa vesihanan auki ja paineet päälle niin vettä tulee siitä kohtaa mistä painetaan paine auki. Avasin moisen laitteen ja huomasin, että siellä oli muoviosassa, minkä läpi vesi kulkee, hiushalkeama, josta vesi liritti pihalle.
        Pesuri 3 vuotta vanha Clen 2200. Että tällainen laite.

        Aikaisempi laite, en muista mikä, mut samanlainen paska, aina jotain vikaa.


    • Pakkasnestettä sisää

      Syynä talvisäilytys kylmässä autotallissa. Vettä jää sisälle koneeseen aina johonkin kohtaa ja vesi jäätyessään rikkoo paikkoja.

    • Nunna

      Minulla kuumapainepesuri nilfisk polttoaine loppu lisäsin ei anna enään lämmintä vettä missä vika????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      7894
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4646
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3321
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1546
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1108
    Aihe