rakennekynnet

ansku

olisin kysellyt mitä rakennekynnet maksavat helsingin alueella n hintoja??????????

5

1937

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäminä

60-120 €

• halvemmalla

Itse maksan 54 euroo ja huollosta 30-40 euroo riippuen kuinka monta kynttä joudutaan vaihtamaan. Kannattaa soitella ja tehdä hintavertailuja. Esim. kampaamoiden yhteydessä on aika usein joku tyttö "vuokratuolilla" tekemässä pelkkiä kynsiä ja tulos on ihan yhtä hyvä kuin jossain kalliissa kynsistudiossa.

• Apriz

Tässä pari paikkaa:

Hki, keskusta:
      Kauneusstudio Kynsipisteen rakennekynnet.
      Kynsipiste. Johanna Portin puh. 040-561 9861. Mannerheimintie 5 C 4. krs. Helsinki.

Valokovetteisella geelimenetelmällä tehdyt rakennekynnet 50€. Ranskalaiset 60€.

- hyvällä paikalla, kiireinen, jälki ok

Hki, Vuosaari:
      http://www.kauneusstudio.com/
      Nina Lindblom, Avoinna sopimuksen mukaan, myös iltaisin ja viikonloppuisin!

Vuosaaressa, soita ja varaa aika
      p. 050 533 58 69

Rakennekynnet, uudet, 40 €
      Ranskalaiset, uudet, 50 €
      Rakennekynsien huolto, 35 €
      Ranskalaisten, huolto, 40 €

- Todella ihana nainen, olen käyttänyt itse

• vakuuttunut

Järvenpäässä on Jasmin kauneushoitolassa joku Hanna niminen kynsimuotoilija. Kokeilkaa ja ihastukaa, aikoja voi olla aika huonosti, mutta hyvää kannattaa odottaa!!

• eih

pilaavat kynnet täysin.kaverini otti rakennekynnet ja jälkeenpäin kynsien pinnat olivat rosoiset ja halkeili.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6678
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      40
      4612
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      61
      2393
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      40
      1900
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1452
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      17
      1354
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1269
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1221
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1174
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1097
    Aihe