ovat matkailuautojen / vanujen purkamot Suomessa.
En löydä niitä edes kysymällä . Kerro jos tiedät.
Purkamot missä
5
2166
Vastaukset
- mjo33400
Mene gookleen ja kirjoita mijo niin siellä on mijo karavaaniaiheisia osioita, sieltä löydät paljon muutakin mitä varmasti tarvitset.
Terveisin Mauri. - mjo33400
Pääsetkin suoraan kun kirjoitat googleen karavaanarit mijo.
- Johan se löytyi ...
Kiitos kovasti tiedosta. Tiedoksi myös muille:
kts http://www20.brinkster.com/mijo/caravan/caravan_tarvikkeet.html ja siellä on mm. tiedonanto osoitteesta:
"Vaunupurkaamoja
vastaan tullut kaksi kappaletta (joissa molemmissa tarjonta painottunut aikalailla suomalaisiin vaunuihin, mutta lämmittimet yms. osathat ovat samoja kaikissa)
Kisalo Ky, Saarelantie 10, Lapua, 06-4332733 / 0400-661242
Tmi Rajamäki Veijo,Hiipakkalantie 6, Kylänpää (Ylistaro), 0400-619408 - pale[paula)
Johan se löytyi ... kirjoitti:
kts http://www20.brinkster.com/mijo/caravan/caravan_tarvikkeet.html ja siellä on mm. tiedonanto osoitteesta:
"Vaunupurkaamoja
vastaan tullut kaksi kappaletta (joissa molemmissa tarjonta painottunut aikalailla suomalaisiin vaunuihin, mutta lämmittimet yms. osathat ovat samoja kaikissa)
Tmi Rajamäki Veijo,Hiipakkalantie 6, Kylänpää (Ylistaro), 0400-619408HEI !!!!! mistä löytyy matkailuautoon osia jos tarvii esim:markiisi ja lippaa anopinkuljetus laatikkoo!!!ja muuta
- huonoapalvelua.
Johan se löytyi ... kirjoitti:
"Vaunupurkaamoja
Tmi Rajamäki Veijo,Hiipakkalantie 6, Kylänpää (Ylistaro), 0400-619408paikat o iha persiistä. Paikanpäällä ei voi käydä osia katsomas ja eivät viitsi edes katsoa löytyykö osia. Jotai käytettyä pikkuosaa kysyes sanotaa uuden hinnan olevan satasen,kun se taas löytyisi paikallisesta putiikista uutena 20e hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236