Millaisi farkkuja Farkkulandiassa myydään? Entä hintataso, onko kalliit hinnat?
Farkkulandia
5
1539
Vastaukset
- ainakin niin
päällekäyvä, etten enää asioi. Hinnat ei ainakaan halpoja ja mallit no..;(
- Piukkaperätypy
Kulta pieni, jos myyjä kysyy että mitä saisi olla? Niin se on palvelua. Nykyisin itsepalveluun tottuneet vaan luulevat sitä päällekäymiseksi. Ja siellä ovat merkit ja mallit taatusti aitoja.
- Matti99
Itel ei huonoi kokemuksii vaa päinvastoin vaiks uus asiakas olenki. Hinnat perusluokkaa ja kokoja löytyy
- Varkkuvani
Farkkulandian farkut on tuotettu omistajan toimesta suoraan jenkeistä. Omistajat asuivat jenkeissä vuosia ja loivat hyvät suhteet farkkutukkuihin. Olen itse ostanut ainakin viidet jollen peräti kuudet sieltä. Ja aina sopii ilman korjauksia suoraan jalkaan. Hinnat ovat aika kovat mutta hyvää ei saa halvalla. Halpoja kiinan farkkuja saa ostaa toreilta ja halpahalleista. Toreilta jopa saman merkkisiä mutta piraatteja joissa ei pidä mitat paikkaansa eikä kangas kestä kiertymättä yhtä pesua. Farkkulandia on nyt vissiin myynnissä joten en usko että uusi omistaja viitsii nähdä vaivaa aitojen hankkimisella kun Turkista saa 90 % halvemmalla saman näköisiä.
- ..luksus..
Itse en jalallakaan astu "Farkkulandia"-nimiseen putiikkiin jossain markettialueella keskellä keittiö- ja huonekaluliikkeitä. Ostan farkkuni keskustan liikkeistä, joissa on saatavilla niitä oikeita farkkumerkkejä. Ja alle 200 euron farkut on edulliset, sitä kalliimmat ostan ulkomailta tai muuta kautta. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1951677Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2471500Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281081- 791047
- 741040
- 1171000
- 86970
Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353866Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose157861- 54824