rikospoliisin päällikkö pelkää vankia

vellihousupoliisi

T-paidasta linnatuomio

Vankilassa päällä pidetty t-paita toi pohjoiskarjalaiselle miehelle neljän kuukauden tuomion kunnianloukkauksesta.

Käräjäoikeus oli vapauttanut miehen, mutta Itä-Suomen hovioikeus on tuoreessa päätöksessään määrännyt miehelle 4 kuukautta ehdotonta vankeutta.

Kunniaa loukkaava t-paita oli tuotu miehelle Pyhäselän vankilaan tämän jo istuessa tuomiotaan. Vankilaviranomaiset olivat tarkastaneet paidan, ennen kuin se luovutettiin vangille ja hyväksyneet sen vangin käyttöön.

Myöhemmin vankilan turvallisuudesta vastaava väki muutti mieltään ja paita otettiin pois vangilta.

Paidassa oli vangin aiempia rötöksiä tutkineen rikospoliisin päällikön kasvokuva, johon oli lisätty luodinreikä sekä kasvoihin osoittava ase ja teksti "Bite me" , pure minua.

Käräjäoikeus on määrännyt valokuvat kunniaa loukkaavasta t-paidasta oikeudenkäyntiaineiston osana pidettäväksi salassa 25 vuotta. Tähän päätökseen hovioikeus ei puuttunut.

Oikeuden päätöksen mukaan paitojen käyttö on antanut kuvissa olleelle rikospoliisin päällikölle perustellun syyn pelätä, että hänen henkilökohtainen turvallisuutensa on vakavassa vaarassa.

Siksi vanki tuomittiin hovioikeudessa myös laittomasta uhkauksesta.

Tuollaisia vellihousuja on poliisina, pelkäävät jopa T-paitaa.

17

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-.-

Ja poliisithan ovat vellihousuja.

• mulle kuvasi

ja nimesi, niin voin niistä painattaa itelleni "sopivan" paidan ja kuleksia sen jälkeen "sopivissa" piireissä - kuinkahan olis???

• siitää vaan

Siitä vaan kuljeksimaan.

Kerro nimesi ja postiosoitteesi mihin kyseiset tiedot toimitan.

• mun työpaikalle:
        siitää vaan kirjoitti:

Siitä vaan kuljeksimaan.

Kerro nimesi ja postiosoitteesi mihin kyseiset tiedot toimitan.

Polliisitalo, 3 krs, Pamppukuja 6, 00006 POLLIISI. Eikä mun rikollisen uraa tarvi suunnitella, sehän nyt onnistuu keltä vaan (suunnittelematta, on se niin vitun helppo duuni).

• popop
        mun työpaikalle: kirjoitti:

Polliisitalo, 3 krs, Pamppukuja 6, 00006 POLLIISI. Eikä mun rikollisen uraa tarvi suunnitella, sehän nyt onnistuu keltä vaan (suunnittelematta, on se niin vitun helppo duuni).

oikeita yhteystietoja laittaa, laita ihmeessä, niin postitan tiedot välittömästi.

Mutta sinähän oletkin niitä velihousupoliisin äpäräpentuja:D

• nimeä ja KUVAA
        popop kirjoitti:

oikeita yhteystietoja laittaa, laita ihmeessä, niin postitan tiedot välittömästi.

Mutta sinähän oletkin niitä velihousupoliisin äpäräpentuja:D

pyydettiin - taidatkin olla niitten inisevien puskasta huutelijoiden siipeilijöitä (tai sitten yksi niistä)??? Ps. osoitehan sulle jo annettiin - mistä päättelit, ettei olisi oikea?

• oikeaa osoitetta
        nimeä ja KUVAA kirjoitti:

pyydettiin - taidatkin olla niitten inisevien puskasta huutelijoiden siipeilijöitä (tai sitten yksi niistä)??? Ps. osoitehan sulle jo annettiin - mistä päättelit, ettei olisi oikea?

Laita se oikea osoite ja nimesi, niin saat nimen ja kuvan postissa. Oikeat osoitteet on helppo tarkistaa väestörekisteristä.

Mutta ethän sinä uskalla.

• laittaakin,
        oikeaa osoitetta kirjoitti:

Laita se oikea osoite ja nimesi, niin saat nimen ja kuvan postissa. Oikeat osoitteet on helppo tarkistaa väestörekisteristä.

Mutta ethän sinä uskalla.

mutta en TIETENKÄÄN täällä, missä sen näkee KAIKKI inisevät puskasta huutelijat - kuinka tyhmä oot??? Ongi mun IP-osoite, niin postiosoitekin selviää...

• vaikka itse pyysit
        laittaakin, kirjoitti:

mutta en TIETENKÄÄN täällä, missä sen näkee KAIKKI inisevät puskasta huutelijat - kuinka tyhmä oot??? Ongi mun IP-osoite, niin postiosoitekin selviää...

ET siis uskalla laittaa postiosoitetta, johon voin nimen ja kuvan toimittaa! Itse sinä näitä pyysit!

"missä sen näkee KAIKKI inisevät puskasta huutelijat"
        Sinä siis pelkäät inisijöitä.

Uskomaton paskahousu ja säälittävä pelle olet. Ei sinusta seisomaan sanojesi takana.

• duunipaikan
        vaikka itse pyysit kirjoitti:

ET siis uskalla laittaa postiosoitetta, johon voin nimen ja kuvan toimittaa! Itse sinä näitä pyysit!

"missä sen näkee KAIKKI inisevät puskasta huutelijat"
        Sinä siis pelkäät inisijöitä.

Uskomaton paskahousu ja säälittävä pelle olet. Ei sinusta seisomaan sanojesi takana.

osoitteen laitoin: mutta kun ilmeisesti pelkäät poliisia, et kuvaasi sinne tohdi lähettää, IP-osoitteenhan nyt jokainen vähänkin osaava osaa tonkia (jos ei yksin, niin kaveria varmaan löytyy?) - eli kuka se säälittävä/taitamaton onkaan???

• minun ip:N
        duunipaikan kirjoitti:

osoitteen laitoin: mutta kun ilmeisesti pelkäät poliisia, et kuvaasi sinne tohdi lähettää, IP-osoitteenhan nyt jokainen vähänkin osaava osaa tonkia (jos ei yksin, niin kaveria varmaan löytyy?) - eli kuka se säälittävä/taitamaton onkaan???

Sitenhän voit tonkia minun ip:n ja samalla koneeni mac:osoitteen. Jolloin löydät nimeni ja postiosoitteeni:D

PS..kerro ihmeessä kun olet ne tonkinut:D

"Työpaikallesi" jonka osoite ei ollut oikea(kuten itse tiesit) tarvitsen silti nimesi ja kotiosoitteesi.

• duunissa mulle
        minun ip:N kirjoitti:

Sitenhän voit tonkia minun ip:n ja samalla koneeni mac:osoitteen. Jolloin löydät nimeni ja postiosoitteeni:D

PS..kerro ihmeessä kun olet ne tonkinut:D

"Työpaikallesi" jonka osoite ei ollut oikea(kuten itse tiesit) tarvitsen silti nimesi ja kotiosoitteesi.

sen kuvasi osaa toimittaa, vaikkei siinä mun nimeä olekaan :)))))) - ruvetaan nyt tonkimaan niitä osoitteita, se huutaa HEP, joka ensin onnistui! ...... ai vittu, sun palvelin on jossain Cayman-saarilla (KUKA oli nopea???????)

• se on..
        duunissa mulle kirjoitti:

sen kuvasi osaa toimittaa, vaikkei siinä mun nimeä olekaan :)))))) - ruvetaan nyt tonkimaan niitä osoitteita, se huutaa HEP, joka ensin onnistui! ...... ai vittu, sun palvelin on jossain Cayman-saarilla (KUKA oli nopea???????)

Onneksi olkoon sinun löysin ip:si

Myös ensiviikon osoitteesikin on selvinnyt, se on:
        Vantaan poliisivankila, majoitustilasi numero kerrotaan sinulle vastaanotossa.

Rattoisaa lomaa:D

• kuis mut TÄÄLTÄ
        se on.. kirjoitti:

Onneksi olkoon sinun löysin ip:si

Myös ensiviikon osoitteesikin on selvinnyt, se on:
        Vantaan poliisivankila, majoitustilasi numero kerrotaan sinulle vastaanotossa.

Rattoisaa lomaa:D

jonnekin vitun Vantaalle toimitettais, on noita poliisivankiloita lähempänäkin??!!

• että kyse on

siitä kun haluavat saada korvauksia. Laiton uhkaus on asianomistajarikos ja siihen liittyy aina korvausvaade. Valtionkonttorilta voi sitten hakea korvauksia kun rosvolta niitä ei kuitenkaan saa.
      Tämä nyt näyttää olevan tämän päivän suuntaus , että poliisi on hyvin herkkänahkainen ja hakee korvauksia milloin mistäkin.

• veronmaksilta

Hyvän lisätulon poliisinpaskiaiset ovat keksineet.
        Kun varattomilta ei rahaa voi kuitenkaan saada.

Niin RYÖSTETÄÄN ne rahat "rehellisesti" muilta veronmaksajilta.

Ei ne poliisit tyhmiä ole, aina keksivät keinot miten voi rahat ryöstää "rehellisesti"

Kannatan tuota, sillä on moraalitonta antaa tyhmien pitää rahansa.

• sitä itse
        veronmaksilta kirjoitti:

Hyvän lisätulon poliisinpaskiaiset ovat keksineet.
        Kun varattomilta ei rahaa voi kuitenkaan saada.

Niin RYÖSTETÄÄN ne rahat "rehellisesti" muilta veronmaksajilta.

Ei ne poliisit tyhmiä ole, aina keksivät keinot miten voi rahat ryöstää "rehellisesti"

Kannatan tuota, sillä on moraalitonta antaa tyhmien pitää rahansa.

ovat keksineet. Kunhan kopioivat tai sitten joku ketku syyttäjä on antanut vinkin. Toki teoriassa on mahdollista, että jollakin poliislla olisi jopa älyä tälläiseen mutta aika epätodennäköistä se on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2027
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      82
      1360
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79