Onko luotettavia

Tom Tomppa

nuo liikkeet ? Hyvittävätkö eniten minun Tomssonista, Se on Glen.

Areva Service 24100 Salo
Aula-Caravan Ky 96300 Rovaniemi
Auto-Mikaki Oy 02920 Espoo
Auto-Simelius Oy 24100 Salo
Best Caravan Oy 05840 Hyvinkää
Botnia Caravan 60100 Seinäjoki
Caktus Caravan 02920 Espoo
Caravan Center 02920 Espoo
Caravanlandia&caravanservice 67100 Kokkola
Caravan Larvanto Oy 70700 Kuopio
Caravanpiste Jari Rökman Ky 14680 Hauho
Cartrade Oy 37150 Nokia
CM-Autocaravan Centamac Oy 94450 Keminmaa
Custom Truck Oy 66500 Vähäkyrö
EHM-Caravan / Etelä-Hämeen Metalli Oy 13430 Hämeenlinna
Esa Matti Oy 28360 Pori
Finn Caravan Oy 02920 Espoo
Forssan Vankkuri Ky 30420 Forssa
HR- Toimi Oy /Auto,Vaunu,- ja Venetori 20320 Turku
H.S.Pitkänen 70460 Kuopio
Hämeen Matka-Auto 16900 Lammi
Joensuun Caravan-Kauppa Oy 80110 Joensuu
JP-Caravan Oy 90440 Kempele
J.Rinta-Jouppi Oy 60320 Seinäjoki
Kauppias-Kinnunen 50130 Mikkeli
Kippari-Caravan /Espoon-Kippari 00980 Helsinki
K&K Kivinen 04300 Tuusula
Kouvolan Vaunu Paajanen Oy 45130 Kouvola
Kuopion Retkiauto 70100 Kuopio
Kymen Vaunuvälitys Oy 48230 Kotka
Lainacaravan Oy 80110 Joensuu
Matkaaja-Caravan 90460 Oulunsalo
Max Caravan 01740 Vantaa
Närpiön Autotarvike Oy 64200 Närpiö
OK Caravan Hus & Fritid AB 68600 Pietarsaari
Reatalo TT Oy 96320 Rovaniemi
Rinta-Joupin Autoliike 66440 Tervajoki
Siilin Caravan Oy 71800 Kasurila
Tasan Auto Oy 40320 Jyväskylä
TJ- Center Kemppaisen Auto 87100 Kajaani
TOURING CAMP OY / Hymer Center 02920 Espoo
Turun Caravanpiste 20230 Turku
Turun Länsi-Vankkurit Oy 20200 Turku
Tähti-Caravan Oy 02920 Espoo
Vaunumyynti Jaakob 28400 Pori / Ulvila
Vaunupojat 70910 VUORELA, Siilinjärvi
Viitamaa Caravan 84100 Ylivieska

26

5252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulppi

      ...kaikki hyvittää paremmin kuin toiset.

      Kiireesti vaan kauppaa hieromaan.

    • Pink Latu

      valitsisin Max caravanin,siellä on itse tehty viime vaihto ja tyytväisiä ollaan.

      • Jorma K

        minäkin olen ostellut vaununi ei voi moittia takuut ovat pelanneet hyvin . Sattui kerran niin että putosi oven ikkuna vaunusta liimaisn sen itse kiinni peltiliimalla kun olin Espanjassa sillä kerralla. Kun menin Suomeen laittoivat uuden oven vaikka ei olisi tarvinnut. että sellainen palvelu. Tosi mukavia ja asiallisia kavereita . Sain Vaihdossa silloin kun vaihdoin tämän nykyisen vaununi edellisestä vaunusta 4000 euroa enemmän kuin olin maksanut siitä tämä uusi vaunu sain siihenkin mukaan erinäisiä tarvikkeita. Eräästä vaunusta sain se oli vielä markka aikaa 30000 mk enemmin mitä olin maksanut, kauppaa pitää tehdä niin että ei häviä eikä hätäile . Jos ei onnistu voin jättää ostamattamakin , mitäs niitä uusia kuolaamaan rupeaa. vai mitä Pinkkis. Iko periaate ole osta hädän alaiselta karavaanarilta vie liikkeeseen vaihtoon, kyllä pelittää.


      • Pink Latu
        Jorma K kirjoitti:

        minäkin olen ostellut vaununi ei voi moittia takuut ovat pelanneet hyvin . Sattui kerran niin että putosi oven ikkuna vaunusta liimaisn sen itse kiinni peltiliimalla kun olin Espanjassa sillä kerralla. Kun menin Suomeen laittoivat uuden oven vaikka ei olisi tarvinnut. että sellainen palvelu. Tosi mukavia ja asiallisia kavereita . Sain Vaihdossa silloin kun vaihdoin tämän nykyisen vaununi edellisestä vaunusta 4000 euroa enemmän kuin olin maksanut siitä tämä uusi vaunu sain siihenkin mukaan erinäisiä tarvikkeita. Eräästä vaunusta sain se oli vielä markka aikaa 30000 mk enemmin mitä olin maksanut, kauppaa pitää tehdä niin että ei häviä eikä hätäile . Jos ei onnistu voin jättää ostamattamakin , mitäs niitä uusia kuolaamaan rupeaa. vai mitä Pinkkis. Iko periaate ole osta hädän alaiselta karavaanarilta vie liikkeeseen vaihtoon, kyllä pelittää.

        Tuo nyt ei vielä mittään . Minäpä sain 27600 euroa enemmän vaihdossa kuin mitä maksoin 9 vuotta sitten. Ja kaupan päälle 2000 eurolla tarvikkeita vuoden naftat. Kyllä oli kunnon hyvitys, muissa liikkeissä eivät päässeet lähellekkään.Ynseästi vaan katselivat kun kerroin saamastani tarjouksesta ja yrittivät kusettaa vieläkin vaihdokin hinnassa kun pyysin tarjousta.


      • Pink Latu
        Pink Latu kirjoitti:

        Tuo nyt ei vielä mittään . Minäpä sain 27600 euroa enemmän vaihdossa kuin mitä maksoin 9 vuotta sitten. Ja kaupan päälle 2000 eurolla tarvikkeita vuoden naftat. Kyllä oli kunnon hyvitys, muissa liikkeissä eivät päässeet lähellekkään.Ynseästi vaan katselivat kun kerroin saamastani tarjouksesta ja yrittivät kusettaa vieläkin vaihdokin hinnassa kun pyysin tarjousta.

        Katoin tuota kauppapaperia tarkemmin. Sehän menikin erilailla,,, hinta oli 27900 , vaihtovehkeen arvo 2000 euroo ja maksuaika 9 vuotta. Eikö vaan ollut kuitenkin hyvä kauppa, vai mitä jommpe


      • Jorma K
        Pink Latu kirjoitti:

        Katoin tuota kauppapaperia tarkemmin. Sehän menikin erilailla,,, hinta oli 27900 , vaihtovehkeen arvo 2000 euroo ja maksuaika 9 vuotta. Eikö vaan ollut kuitenkin hyvä kauppa, vai mitä jommpe

        oli hyvä , sitä minä ihmettelen kun karavaanarit ei osaa tehdä kauppoja. Aina valittavat kuinka vedetään retkuun, mutta tarkemmin mietittyäni asiaa en ihmettele. Kauppa on kauppaa jos ei osaa tehdä niin kannattaa jättää tekemättä vai mitä pinkkis. ei kyllä ole annettu maksuaikaa kun olen aina istunut rahakasan päällä' kai sinäkin olet.


      • Pink Latu
        Jorma K kirjoitti:

        oli hyvä , sitä minä ihmettelen kun karavaanarit ei osaa tehdä kauppoja. Aina valittavat kuinka vedetään retkuun, mutta tarkemmin mietittyäni asiaa en ihmettele. Kauppa on kauppaa jos ei osaa tehdä niin kannattaa jättää tekemättä vai mitä pinkkis. ei kyllä ole annettu maksuaikaa kun olen aina istunut rahakasan päällä' kai sinäkin olet.

        mitä nyt yhden kerran. Sen jälkeen kerralla mutisivat jotain rästeistä ja puretuista sopimuksista. Minä en ainakaan ole itse mitään sopimuksia purkanut . Mitä lie tarkoittivat, en kyllä olisi niistä liikkeestä mitään muutenkaan ostanut, sen verran on kauppamiehen vikaa että minua ei silmään pissitä. Rahaa kyllä olisi kasapaäin mutta olen sijoittanut ne toto.. tuotaavammin. Turha niitä on kiinteään omaisuuteen sijoittaa, kyllä kerroin pitää olla hyvä.


    • rekikeli

      Vääksyn Reki ja Vaunu
      Seinäjoen Vaunu ja Aisa

      Nämäkin hyvittää

      • vaihdoin siellä

        tästä liikkeestä paras hyvitys vanhasta Glenistä kun sopivasti vaihtaa. Tampereella
        Mannen kiesi ja huolto, perävalotakuukorjaamo


      • topias22
        vaihdoin siellä kirjoitti:

        tästä liikkeestä paras hyvitys vanhasta Glenistä kun sopivasti vaihtaa. Tampereella
        Mannen kiesi ja huolto, perävalotakuukorjaamo

        Minulla on vanha linja-autosta tehty yhdistetty hevos-ja matkailuauto.
        Voisi saada parhaan vaihtohyvituksen Pojanmaalla kun siellä on paljon niitä hevosmiehiä.
        Mutta en vaihda .Kanikka on meille niin rakas ,anopille Tompalle , minulle ja muijalle.
        Vielä kun askartelisi uudet hehkutulpat autoon ja ohjaustehostinen .Olisi kiva auto körötellä menemään
        Toki kyllä anoppi jaksaa nytkin autoa viäntää.,kun olemme täällä Akatiiriinkin asti sompailtu
        Tuomme täältä keväällä ostamamme hevosenkin tullessamme ,Suomen raviloihin kisaamaan.
        Kanikalla on hyvä mennä raviloista toisiin raviloihin,kun on meillä kaikilla majoitusauto ,hevonenkin saa levätä kisojen lomassa sisätiloissa.
        Saa olla humma rauhassa ravitilaisuudessa kaikilta ihailioiltaan ,ja voi keskittyä rauhassa seuraavaan starttiin
        Latu missä seuraavat ne kuninkuusravit on?

        Kaikkea sopuisia kirjoituksia vaan teille ja rakastakaa toisianne kovasti karavaanarit

        Topias


      • Tom Tomppa
        vaihdoin siellä kirjoitti:

        tästä liikkeestä paras hyvitys vanhasta Glenistä kun sopivasti vaihtaa. Tampereella
        Mannen kiesi ja huolto, perävalotakuukorjaamo

        Onko missäpäin Tampereella tuo Mansen kiesi ja huolto, ja onko hienot toimitilat yhtiöllä ja koulutettu pukumieshenkilökunta ? Antaako luotettavan kuvan ja tiesitkö onko luottomyyntiä ?
        Kyllä nyt tuntuisi näin äkisti tuo liike aika kiinnostavalta.
        Kyllä tietysti olen alustavasti kilpailuttanut jo nuo listalla olevat liikkeet, joten Glennin hintahaarukka on kyllä aika tarkasti tiedossa. Samoja hintoja jo ovat euroissa luvanneet mitä oli hinta markoissa kun ostin. Mutta tuo perävalotakuu tuossa liikkeessä eniten kiehtoo, tuollaista etua ei jokapaikasta saa, ne kun pakkaavat aina kuitenkin reistailemaan perävalot noissa vaunuissa.

        Täytyykin tehdä kierros noissa kaikissa liikkeissä sitten suvijuhlien alla, niin näkevät kauppiaatkin Glennin.
        Kun näkemättä oli kuulemma vähän hankala hyvityshintaa sentilleen sanua. Äkkinäistä porukkaa ovat. Vaikka kerroin kyllä että olen investoinut sisustan uusimiseen, mm. sivulasin verho on uusi, ja sen kattovalon polttimonkin asensin toissavuonna.
        Jos Rane vaan joutaa Kadetillaan vetelemään, kun minulla nyt Saapista puuttuu muutama pyörä, niin ei saata mennä katsastuksesta kerralla läpi. Puuttuu nyt kyllä pyörät Glennistäkin, vaan niitä saa sieltä alueelta päästeltyä.

        Kiitos nyt oikein paljon vinkistä, ja paljon humeita päälle !


      • topias22
        Tom Tomppa kirjoitti:

        Onko missäpäin Tampereella tuo Mansen kiesi ja huolto, ja onko hienot toimitilat yhtiöllä ja koulutettu pukumieshenkilökunta ? Antaako luotettavan kuvan ja tiesitkö onko luottomyyntiä ?
        Kyllä nyt tuntuisi näin äkisti tuo liike aika kiinnostavalta.
        Kyllä tietysti olen alustavasti kilpailuttanut jo nuo listalla olevat liikkeet, joten Glennin hintahaarukka on kyllä aika tarkasti tiedossa. Samoja hintoja jo ovat euroissa luvanneet mitä oli hinta markoissa kun ostin. Mutta tuo perävalotakuu tuossa liikkeessä eniten kiehtoo, tuollaista etua ei jokapaikasta saa, ne kun pakkaavat aina kuitenkin reistailemaan perävalot noissa vaunuissa.

        Täytyykin tehdä kierros noissa kaikissa liikkeissä sitten suvijuhlien alla, niin näkevät kauppiaatkin Glennin.
        Kun näkemättä oli kuulemma vähän hankala hyvityshintaa sentilleen sanua. Äkkinäistä porukkaa ovat. Vaikka kerroin kyllä että olen investoinut sisustan uusimiseen, mm. sivulasin verho on uusi, ja sen kattovalon polttimonkin asensin toissavuonna.
        Jos Rane vaan joutaa Kadetillaan vetelemään, kun minulla nyt Saapista puuttuu muutama pyörä, niin ei saata mennä katsastuksesta kerralla läpi. Puuttuu nyt kyllä pyörät Glennistäkin, vaan niitä saa sieltä alueelta päästeltyä.

        Kiitos nyt oikein paljon vinkistä, ja paljon humeita päälle !

        Komioita ovat automyyjät ,kun ovat korkealle koulutettu pukumiesrotu.
        Samanlaisia yhtä sivistyneitä ,enään tapaa noissa kiinteistoympyröissä olevat kauppiaat
        Komiat on herroilla puvut ,ja ovat oikein keelilläkin hiuksensa edestä nostaneet kiehkuralle ,kuin siansaparon otsalleen.
        Ja muijat ovat heille virkanneet punaiset kravatit.
        Kaunis on näky .
        He ei tuulipukuja ruukaa käyttää.

        Tuulipuvusta tulikin mieleen ,Anoppinikin keksi leikata tuulipuvunhousun takamukseen sellaisen läpän ,kun pikkulapsella on läppä ,sitä varten että vaippa on helpompi vaihtaa.
        Liekö joku tarkoitus on ollut Tompalla asian edistämiseen ,mikä se sitten onkaan.?

        Anoppi on löytänyt Akatiirissä uuden harrastuksenkin,Anoppi kerää merenrannalta noita simpukoita ja kiviä ,jo kolmatta jätesäkkiänsä täyttää.Kehuu että näin pitää toimia ,kun muutkin karavaanaritkin vie kotiinsa matkamuistoja.
        Mihin sitten sioittaa moisen kuorman ,ei ne kaikki kirjahyllyyn sovi,eikä takanreunalle koristeeksi.
        Anopin kerätessä muistoja Akatiiristä ,on ollut vain vaikeaa se ,kun meinaa jatkuvasti olla naamallaa tutustumassa lähemmin Afrikan maaperään ,kun ne ryntäät etupuolelta luiskahtavat housujenvyötärön alta ,niin silloin maaperä kutsuu nopiasti alaspäin.

        Terveisiä kaikille .Akatiirin hiihtokilpailuja odotellessa

        Rakastakaa toisianne sopuisat karavaanarit
        Latulle terveisiä myös täältä Akatiiristä

        Terv Topias


      • pisnesenkeli
        topias22 kirjoitti:

        Komioita ovat automyyjät ,kun ovat korkealle koulutettu pukumiesrotu.
        Samanlaisia yhtä sivistyneitä ,enään tapaa noissa kiinteistoympyröissä olevat kauppiaat
        Komiat on herroilla puvut ,ja ovat oikein keelilläkin hiuksensa edestä nostaneet kiehkuralle ,kuin siansaparon otsalleen.
        Ja muijat ovat heille virkanneet punaiset kravatit.
        Kaunis on näky .
        He ei tuulipukuja ruukaa käyttää.

        Tuulipuvusta tulikin mieleen ,Anoppinikin keksi leikata tuulipuvunhousun takamukseen sellaisen läpän ,kun pikkulapsella on läppä ,sitä varten että vaippa on helpompi vaihtaa.
        Liekö joku tarkoitus on ollut Tompalla asian edistämiseen ,mikä se sitten onkaan.?

        Anoppi on löytänyt Akatiirissä uuden harrastuksenkin,Anoppi kerää merenrannalta noita simpukoita ja kiviä ,jo kolmatta jätesäkkiänsä täyttää.Kehuu että näin pitää toimia ,kun muutkin karavaanaritkin vie kotiinsa matkamuistoja.
        Mihin sitten sioittaa moisen kuorman ,ei ne kaikki kirjahyllyyn sovi,eikä takanreunalle koristeeksi.
        Anopin kerätessä muistoja Akatiiristä ,on ollut vain vaikeaa se ,kun meinaa jatkuvasti olla naamallaa tutustumassa lähemmin Afrikan maaperään ,kun ne ryntäät etupuolelta luiskahtavat housujenvyötärön alta ,niin silloin maaperä kutsuu nopiasti alaspäin.

        Terveisiä kaikille .Akatiirin hiihtokilpailuja odotellessa

        Rakastakaa toisianne sopuisat karavaanarit
        Latulle terveisiä myös täältä Akatiiristä

        Terv Topias

        kampasimpukoita. Matkahuollossa voisi toimkittaa Aattelin alkaa niillä tekeen pientä pisnestä.


      • topias22
        pisnesenkeli kirjoitti:

        kampasimpukoita. Matkahuollossa voisi toimkittaa Aattelin alkaa niillä tekeen pientä pisnestä.

        Anoppini on myös raakamimmi tekee pisnestä.
        Lupasi sinulle jonkinlaisen pussukan näkinkenkiä ja kivia ,jos vaihdat niitä
        Me tarvisimme täällä Akatiirissä Jalostajan hernekeittopurkkeja , ja lasisia lauluvihkoja,ja muutama keissi laarseenia
        Ja jos sinulla on mahdollista käydä rautakaupassa ,niin ostaisit niitä Sarviksen lasten muovipulkkia .
        Tällä kun kohta vietetään laskiaistiistaita.Saisivat trasselipäät vähän hurutella Välimerenrinnettä alaspäin.

        Näkinkenkiä ja kiviä voit sitten asetellä nätisti lasivitriiniin,jos sinulla on lasivitriini olohuoneessa
        Voit sitten sukulaisille jutustella matkasta Akatiirissä ,kun poikkesitte Akatiirissäkin lomamatkallanne.
        Voin vielä laittaa samaan kääröön kivien kanssa paikallisen sanomankin,Varmaan sinulla on aikaa lueskella iltasella paikallisia mainoksia myytävistä asuntoautoista.
        Täällä asuntoautot ovat tosi halpoja hankkia ,halvempia kuin Saksassa .Vaikka eräs huippuostaja retostelee että ostaa 70 % alella, vielä Saksalaisten hinnoista, Kovapoika


        Laitatko osoitteen mihin paketin voi lähettää?

        Sopuisia hetkiä karavaanareille
        Terveisiä Pinkerolle

        Topias


      • ex-Lady
        topias22 kirjoitti:

        Anoppini on myös raakamimmi tekee pisnestä.
        Lupasi sinulle jonkinlaisen pussukan näkinkenkiä ja kivia ,jos vaihdat niitä
        Me tarvisimme täällä Akatiirissä Jalostajan hernekeittopurkkeja , ja lasisia lauluvihkoja,ja muutama keissi laarseenia
        Ja jos sinulla on mahdollista käydä rautakaupassa ,niin ostaisit niitä Sarviksen lasten muovipulkkia .
        Tällä kun kohta vietetään laskiaistiistaita.Saisivat trasselipäät vähän hurutella Välimerenrinnettä alaspäin.

        Näkinkenkiä ja kiviä voit sitten asetellä nätisti lasivitriiniin,jos sinulla on lasivitriini olohuoneessa
        Voit sitten sukulaisille jutustella matkasta Akatiirissä ,kun poikkesitte Akatiirissäkin lomamatkallanne.
        Voin vielä laittaa samaan kääröön kivien kanssa paikallisen sanomankin,Varmaan sinulla on aikaa lueskella iltasella paikallisia mainoksia myytävistä asuntoautoista.
        Täällä asuntoautot ovat tosi halpoja hankkia ,halvempia kuin Saksassa .Vaikka eräs huippuostaja retostelee että ostaa 70 % alella, vielä Saksalaisten hinnoista, Kovapoika


        Laitatko osoitteen mihin paketin voi lähettää?

        Sopuisia hetkiä karavaanareille
        Terveisiä Pinkerolle

        Topias

        Jätin teille jo tuolla aiemmin hyvästit,tää hörhö täällä mun nimimerkillä kirjottelee.Antaa hänen nyt leikkiä Pink Latua kun niin kovasti tykkää,käyn vaan sillon tällön lukemassa teidän reissu-tapahtumia.Oishan tätä ollut kiva jatkaa,mutta kun ei jaksa tsekkailla millä nimimerkillä tää hörhö täällä kirjottelee.Lämpimin terveisin aito Pink Latu!


      • topias22
        ex-Lady kirjoitti:

        Jätin teille jo tuolla aiemmin hyvästit,tää hörhö täällä mun nimimerkillä kirjottelee.Antaa hänen nyt leikkiä Pink Latua kun niin kovasti tykkää,käyn vaan sillon tällön lukemassa teidän reissu-tapahtumia.Oishan tätä ollut kiva jatkaa,mutta kun ei jaksa tsekkailla millä nimimerkillä tää hörhö täällä kirjottelee.Lämpimin terveisin aito Pink Latu!

        Kyllä me sinun kirjoitukset erotetaan Niuvanniemen häiriköstä.
        Sinä kun raapusta meille aina niin hellästi.
        Jatka vaan kirjoitteluasi.Tulemme niitä kaipaamaan sydämmestä
        Niin kuin yllä kerroin ,anoppi se vaan jaksaa kehrätä ja suunnitella kaikenlaisia tapahtumia tänne Akatiiriin.
        Kyllä sitä nuori ihminen jaksaa reuhata .
        Polvi on nyt vähän renannut ,kun meni pelaamaan jalkapalloa trasselipäiden kanssa vieressä olevalle kedolle.
        On vanha vaiva ,ovat suunnitelleet polven kiemurankin vaihtoa jo aikaisemmin.Taitaa mennä remonttiin polvi
        Liekö sitten enään voi jalkapalloa pelata ,korkeintaan olla maalivahtina.

        Mutta kaikkea hyvää sinulle sinne Tampereen nurkille vaan
        Ja karavaanarit elelkää sopuisasti ,suvee odotellessa

        Topias


      • valtevaan
        ex-Lady kirjoitti:

        Jätin teille jo tuolla aiemmin hyvästit,tää hörhö täällä mun nimimerkillä kirjottelee.Antaa hänen nyt leikkiä Pink Latua kun niin kovasti tykkää,käyn vaan sillon tällön lukemassa teidän reissu-tapahtumia.Oishan tätä ollut kiva jatkaa,mutta kun ei jaksa tsekkailla millä nimimerkillä tää hörhö täällä kirjottelee.Lämpimin terveisin aito Pink Latu!

        kuka nyt sun nimimerkkiäs uskaltais käyttää. Jatka vaan pinklatynä vaikka vahinkosa paljastitkin kauppamiehen taitosi.
        Ei me ainakaan kovin paljon sille sun väärinymmärrykselles naurettu. Ja mitäs siitä jos käyt raviloissa, siellähän me ensi kertaa tavattiinki.
        Ole mies ja käytä vaan pinkkiä etelleen, sullahan on se saman värinen soma paitakin aina klupitakin alta pilkottaa.


      • pisnesenkeli
        topias22 kirjoitti:

        Anoppini on myös raakamimmi tekee pisnestä.
        Lupasi sinulle jonkinlaisen pussukan näkinkenkiä ja kivia ,jos vaihdat niitä
        Me tarvisimme täällä Akatiirissä Jalostajan hernekeittopurkkeja , ja lasisia lauluvihkoja,ja muutama keissi laarseenia
        Ja jos sinulla on mahdollista käydä rautakaupassa ,niin ostaisit niitä Sarviksen lasten muovipulkkia .
        Tällä kun kohta vietetään laskiaistiistaita.Saisivat trasselipäät vähän hurutella Välimerenrinnettä alaspäin.

        Näkinkenkiä ja kiviä voit sitten asetellä nätisti lasivitriiniin,jos sinulla on lasivitriini olohuoneessa
        Voit sitten sukulaisille jutustella matkasta Akatiirissä ,kun poikkesitte Akatiirissäkin lomamatkallanne.
        Voin vielä laittaa samaan kääröön kivien kanssa paikallisen sanomankin,Varmaan sinulla on aikaa lueskella iltasella paikallisia mainoksia myytävistä asuntoautoista.
        Täällä asuntoautot ovat tosi halpoja hankkia ,halvempia kuin Saksassa .Vaikka eräs huippuostaja retostelee että ostaa 70 % alella, vielä Saksalaisten hinnoista, Kovapoika


        Laitatko osoitteen mihin paketin voi lähettää?

        Sopuisia hetkiä karavaanareille
        Terveisiä Pinkerolle

        Topias

        ei mitään asuntoautoja. Olisi kampasimpukoille käyttöä, voitko sanoa hinnan jätesäkilliselle? Ja toimitus olisi tänne Viipurin seutuville, mielellään rahtivapaasti ja laskutettuna


      • topias 22
        pisnesenkeli kirjoitti:

        ei mitään asuntoautoja. Olisi kampasimpukoille käyttöä, voitko sanoa hinnan jätesäkilliselle? Ja toimitus olisi tänne Viipurin seutuville, mielellään rahtivapaasti ja laskutettuna

        Tuollä ylempänä olisi hinta säkilliselle kiviä ja näkinkenkiä
        Anoppini on hinnoitellut
        Luetko sieltä

        Kaikkea hyvää rakkaille karavaanareille
        Topias


      • pisensenkeli
        topias 22 kirjoitti:

        Tuollä ylempänä olisi hinta säkilliselle kiviä ja näkinkenkiä
        Anoppini on hinnoitellut
        Luetko sieltä

        Kaikkea hyvää rakkaille karavaanareille
        Topias

        ole hernekeittoa, kävisikö kaalikeitto? Tai hapankaali ? Noita lasitavaroita kyllä löytyy, ei kai niiden tarvi täysiä olla. Muovitavaraa ei löydy mistään, käviskö sinkkipaljut ?
        Ja noita kampasimpukoita vaan tarvis, ei näkinkenkiä tai muita jalkineita.


      • topias22
        pisensenkeli kirjoitti:

        ole hernekeittoa, kävisikö kaalikeitto? Tai hapankaali ? Noita lasitavaroita kyllä löytyy, ei kai niiden tarvi täysiä olla. Muovitavaraa ei löydy mistään, käviskö sinkkipaljut ?
        Ja noita kampasimpukoita vaan tarvis, ei näkinkenkiä tai muita jalkineita.

        Kaalisoppa kyllä kovasti passaisi ,mutta soppa aiheuttaa anopille niitä ilmavaivoja kovasti.
        Viimeksi kun anopilla oli niitä vaivoja ,luulimme Tompan kanssa että on raskaus alkanut.
        Mutta onneksi osoittautukin valeraskaudeksi.
        Mutta kyllä anoppi sinulle kerää niitä kampasimpukoita ja kiviä välimerenrannoilta.
        Täytyy sulle jonkilainen paketti hierasta.
        Käydään ostamassa ruskeaa pakkausteippiä paikallisesta Tiimarista.
        Teippi pääsi loppumaan ,kun tiivistimme kanikan nurkkia teipillä.
        Kovasti veti nurkista ,kun mereltä tuli kova huiku .
        Oli pakko vähän tiivistellä kun,kanikka on vm 75 ,on vähän nurkista päässyt jo rapistumaan.
        Meidän hevonenkin pääsi sairastumaan flunssaan ,kovassa tuulessa

        Kun asut siellä Viipurin lähellä ,jokos olet Laatokan rannat siivonnut kivistä ja simpukoista?
        Kun kovasti tahdot että lähetämme sinulle simpukoita ja kiviä lasivitriinisi.

        Laita maksuksi niitä lasisia nuottivihkoja ,On kiva lurauttaa jokunen laulu ilta pärttyissä anopin ja Tompan kanssa.
        Mutta laita Suomenkielisiä ,meidän porukassa ei osaa venäjää kuin anoppi.
        Olisi kiva kun muutkin voisimme osallistua laulun luritukseen

        Rakastakaa sopuisat karavaanarit toisianne kylmässä pohjolassa

        Terveisiä Pinkerolle

        Topias


      • pisnesenkeli
        topias22 kirjoitti:

        Kaalisoppa kyllä kovasti passaisi ,mutta soppa aiheuttaa anopille niitä ilmavaivoja kovasti.
        Viimeksi kun anopilla oli niitä vaivoja ,luulimme Tompan kanssa että on raskaus alkanut.
        Mutta onneksi osoittautukin valeraskaudeksi.
        Mutta kyllä anoppi sinulle kerää niitä kampasimpukoita ja kiviä välimerenrannoilta.
        Täytyy sulle jonkilainen paketti hierasta.
        Käydään ostamassa ruskeaa pakkausteippiä paikallisesta Tiimarista.
        Teippi pääsi loppumaan ,kun tiivistimme kanikan nurkkia teipillä.
        Kovasti veti nurkista ,kun mereltä tuli kova huiku .
        Oli pakko vähän tiivistellä kun,kanikka on vm 75 ,on vähän nurkista päässyt jo rapistumaan.
        Meidän hevonenkin pääsi sairastumaan flunssaan ,kovassa tuulessa

        Kun asut siellä Viipurin lähellä ,jokos olet Laatokan rannat siivonnut kivistä ja simpukoista?
        Kun kovasti tahdot että lähetämme sinulle simpukoita ja kiviä lasivitriinisi.

        Laita maksuksi niitä lasisia nuottivihkoja ,On kiva lurauttaa jokunen laulu ilta pärttyissä anopin ja Tompan kanssa.
        Mutta laita Suomenkielisiä ,meidän porukassa ei osaa venäjää kuin anoppi.
        Olisi kiva kun muutkin voisimme osallistua laulun luritukseen

        Rakastakaa sopuisat karavaanarit toisianne kylmässä pohjolassa

        Terveisiä Pinkerolle

        Topias

        ottaa säkillisen. Mitä kokoa ne on, onko kesä- vai talvinäkin kenkiä ? Onko samanhintaisia, laulukirjan kansiin vaihtaisit ? Ei sinne kävis karjalagieliset, se on niin samaa kuin suomikin? niitä olisi Petroskoissa vaikka kuinka paljon, panisisin Aleksein keräämään roskakoreista.


      • topias22
        pisnesenkeli kirjoitti:

        ottaa säkillisen. Mitä kokoa ne on, onko kesä- vai talvinäkin kenkiä ? Onko samanhintaisia, laulukirjan kansiin vaihtaisit ? Ei sinne kävis karjalagieliset, se on niin samaa kuin suomikin? niitä olisi Petroskoissa vaikka kuinka paljon, panisisin Aleksein keräämään roskakoreista.

        Tottahan minä sinulle peduiinin sandaalista nyytin väsään.
        Ovat sellaisia suorapohjaisia lätysköjä.Talvella erittäin liukkaita.
        Laita jotain nupeja sandaalin pohjiin ,ettet katko luitasi.
        Olisikos sulla lähettää moottorikelkkaa meille ,kelkalla olisi kiva viedä anoppia Välimerenjäällä vinhaa vauhtia,Koska hän ei ole koskaan moisessa rakkineessa istahtanut
        Ja siten moottorisahaa kaivattaisi myös ,että pääsisimme saharaan nuotiopuita tekemään

        Jos sulla olisi tiedossa moiset hurruttimen ,nin laita rekkajullin kyytin .He toimittaa perille turvallisesti,jos ei satu kuski autoansa kaatamaan ,kun on liukkastakin jo Euroopassa


        Rakastakaa toisianne sopuisat karavanarit
        Latulle terkkuja Akatiiristä
        TOPIAS


      • simo tampere
        topias22 kirjoitti:

        Tottahan minä sinulle peduiinin sandaalista nyytin väsään.
        Ovat sellaisia suorapohjaisia lätysköjä.Talvella erittäin liukkaita.
        Laita jotain nupeja sandaalin pohjiin ,ettet katko luitasi.
        Olisikos sulla lähettää moottorikelkkaa meille ,kelkalla olisi kiva viedä anoppia Välimerenjäällä vinhaa vauhtia,Koska hän ei ole koskaan moisessa rakkineessa istahtanut
        Ja siten moottorisahaa kaivattaisi myös ,että pääsisimme saharaan nuotiopuita tekemään

        Jos sulla olisi tiedossa moiset hurruttimen ,nin laita rekkajullin kyytin .He toimittaa perille turvallisesti,jos ei satu kuski autoansa kaatamaan ,kun on liukkastakin jo Euroopassa


        Rakastakaa toisianne sopuisat karavanarit
        Latulle terkkuja Akatiiristä
        TOPIAS

        Varaosa palvelut eivät toimi osia odotellut jo vuoden.Eikä muutenkaan ole sanojensa takana esim takuu papereita uuteen autoon eivät ole pystyneet toimittamaan.


      • pete 72
        simo tampere kirjoitti:

        Varaosa palvelut eivät toimi osia odotellut jo vuoden.Eikä muutenkaan ole sanojensa takana esim takuu papereita uuteen autoon eivät ole pystyneet toimittamaan.

        Seuraava auto jostain muualta esim Adria tai vastaava


    • pete 72

      EHM caravan ei kannata ostaa mitään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1562
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1339
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1149
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      985
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      61
      777
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      666
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      647
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe