Miten saitte hevosen ?

..<3..

Miten te olette saaneet hevosen/ponin ? Olen ratsastannut 7 vuotta ja nyt haluisin niin kovasti hevosta/ponia. Miten te olette saaneet hevosen/ponin?

5

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Määä<3

      MInäkin olen ratsastanut aika paljon ja oma hevonen on unelmissa.. Parastapa on ensin varmistaa että on aikaa ja rahaa hevoseen ja miettiä esim. minne hevosen voisi majoittaa ja muuta sellaista mikä on tässä tarpeen.. sitten vain kysyt sitä joka hevosen ostamisesta teidän perheessänne huolehtii, ja pidätte vaikka ns. kokouksen jossa keskustelette asiasta.. Jos saat luvan eikun vain tallipaikkoja katsomaan ja etsimään hevosenmyynti ilmoituksia.. Onnea!

      • Niin eli iskäni vaa osti(:


    • lämppärivarsabarbie

      Sain ensimmäisen ponini 5-vuotiaana. Olin sitä ennen jo käynyt säännöllisesti ratsastamassa ja äitini oli kokenut hevosihminen. Poni oli shettisruuna, joka on mulla tälläkin hetkellä. Harjoittelin ruunalla esteitä ja kaikkea koulusta maastratsastukseen. Se hevonen on ollut mulla nyt 8-vuotta ja sinä aikana meille saapui toinen shettis, risteytysponi ja lämppärivarsa. Niin se hevoskuume vaan uusiutuu aina parin vuoden välein :) Olen nyt 13-vuotias ja valmennan itse lämppärivarsaani raveihin. Ei sit hevosen ostamista estänyt mikään, kun äitikin oli ihan hurahtanut hevosiin. Yritä saada porukkas hurahtamaan niihin, niin eiköhän se siitä (;

    • ..ö..ö.

      moikka, mullakin on nyt oma ex-ravuri lämppäri ori jonka sain sen omistajalta synttärilahjaksi. Olin haljeta ilosta kun näin orin seisomassa tarhassa rusetti kaulassaan (: mutta niin siis tosiaan, juuri niiin että ensin pitää miettiä onko rahaa ja aikaa käydä joka päivä tallilla kelillä kuin kelillä. Ja tietenkin riippuu minkä ikäinen olet niin jos poikaystävät ovat seuraavavaihe kannattaa miettiä että meneekä aika vaan "seukkailuun" vai riittääköö aikaa 7 krt viikossa tallille? Mutta keskustele asiallisesti perheen jäseniesi kanssa, niin toivotaaan parasta! (:

    • awkwa

      Soitin omistajalle, että oisin halukas tulee kattomaan hevosta. Siitä sitte jonkuajan päästä tein tarjouksen ja löin rahat kouraa.
      Eli ihan itte ostin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      43
      8255
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4736
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3552
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      18
      1797
    6. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    7. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1707
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      362
      1582
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      66
      1253
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1148
    Aihe