Markiisi terassille

markiisin tilannut

Olen pitkään miettinyt miltä markiisi näyttäisi meidän talossa. Nyt löysin osoitteesta www.markiisi.fi paikan jossa pääsi koittamaan eri kankaita oman kodin väreihin...
Itse sain ainakin hyvän kuvan mikä kangas meidän taloon sopii.

(Saman päivän aikana otti myös myyjä yhteyttä ja tein tilauksen, joten hyvin toimi)

7

2809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneton57

toimi tilaukseen asti hyvin, sitten ne ongelmat alko.
      kankaassa ommelvirhettä, lasku tulee ennen markiisia,
      asennus tehty juosten kusten.

• Sunsystems

Hyvä Onneton 57,

Www.markiisi.fi palvelu on Sunsystems-markiisien suunnitteluun tarkoitettu uusi työkalu, jossa kuluttajat voivat itse suunnitella oman markiisinsa. Olemme Sunsystems Oy:ssä hyvin tarkkoja markiisiemme ja työmme laadusta sekä asiakkaiden tyytyväisyydestä. Mikäli olet saanut virheellisen tuotteen tms. otathan yhteyttä allekirjoittaneeseen.

Aurinkoisin terveisin,
        Vesa Anttila
        UK Sunsystems Oy
        [email protected]

• ja varmasti
        Sunsystems kirjoitti:

Hyvä Onneton 57,

Www.markiisi.fi palvelu on Sunsystems-markiisien suunnitteluun tarkoitettu uusi työkalu, jossa kuluttajat voivat itse suunnitella oman markiisinsa. Olemme Sunsystems Oy:ssä hyvin tarkkoja markiisiemme ja työmme laadusta sekä asiakkaiden tyytyväisyydestä. Mikäli olet saanut virheellisen tuotteen tms. otathan yhteyttä allekirjoittaneeseen.

Aurinkoisin terveisin,
        Vesa Anttila
        UK Sunsystems Oy
        [email protected]

muistan kertoa muillekkin! Huh huh.

• onneton57
        Sunsystems kirjoitti:

Hyvä Onneton 57,

Aurinkoisin terveisin,
        Vesa Anttila
        UK Sunsystems Oy
        [email protected]

Yhteydessä oltu, mutta asia edennyt tuon taivaallista.
        Palataan ja soitetaan, selvitetään ja ilmoitellaan.
        Taisi vaan nyt olla niin että toimitte kuitenkin liian kaukana täältä
        pääkaupunkiseudulta niin jää asioita hoitamatta, tai hoidellaan viiveellä.
        Oliko tuo ensimmänen viesti myös teiltä?? vähän kuin mainoksena...

• Laadukkain

Huipputuote,

Löysin upean Desing markiisin, joka on valmistettu ruostumattomasta kiillotetusta teräksestä. Saksalaisvalmiste jossa huomaa laadun ja lienee ikuinen.
      http://www.kojokaihdin.fi/suomi/tuotteet/markilux-es1.shtml

Kauko-ohjattuna 5 metrinen luonnovalkoinen kangas on hulppea ja kesä maistuu kesältä aurinkoisena tai sateisina päivinä.

suosittelen

• kyllästynyt jo...

ja taas itse yritys kehuskelee omaa tuotetta.
      mainoksia, mainoksia....
      Laittakaa lehtiin nuo mainoksenne

• lyhyt ja pitkä

Itellä kävi seuraavasti:
      SunSystemin paikallinen "välittäjä/jälleenmyyjä" kävi ottamassa mitat ja kun markiisi tuli, oli 0,5 metriä liian lyhyt. Soitin liikkeeseen ja sielläkin sanoivat että kyllä koko ajan on ollut puhetta 4,5m pitkästä markiisista. Lupasi ottaa yhteyttä Sunsystemiin ja samana päivänä soitti ja sanoi että on tullut väärän pituinen. Ei tunnustanut että onko heidän vai sunsystemin vika. Vaihtoehtoina olis hinnan alennus tai uusi markiisi. päädyin uuteen markiisiin. Sain pitää liian lyhyen sen aikaa paikoillaan ja uusi tuli tilalle alle 2 viikossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      135
      2220
    2. Mies olet edelleen rakas ja tärkeä

Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.
      Ikävä
      87
      1819
    3. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      71
      1733
    4. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      109
      1597
    5. Milloin meistä tulee pari?

Vai tuleeko koskaan? :( Miehelle
      Ikävä
      56
      1312
    6. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      180
      1164
    7. Kuvaile kaivattuasi ja tunteitasi

häntä kohtaan viidellä emojilla!!
      Ikävä
      57
      1137
    8. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      237
      1119
    9. Ihastuksen halaaminen

Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂
      Ikävä
      49
      1102
    10. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe