Olen pitkään miettinyt miltä markiisi näyttäisi meidän talossa. Nyt löysin osoitteesta www.markiisi.fi paikan jossa pääsi koittamaan eri kankaita oman kodin väreihin...
Itse sain ainakin hyvän kuvan mikä kangas meidän taloon sopii.
(Saman päivän aikana otti myös myyjä yhteyttä ja tein tilauksen, joten hyvin toimi)
Markiisi terassille
7
2809
Vastaukset
- onneton57
toimi tilaukseen asti hyvin, sitten ne ongelmat alko.
kankaassa ommelvirhettä, lasku tulee ennen markiisia,
asennus tehty juosten kusten.- Sunsystems
Hyvä Onneton 57,
Www.markiisi.fi palvelu on Sunsystems-markiisien suunnitteluun tarkoitettu uusi työkalu, jossa kuluttajat voivat itse suunnitella oman markiisinsa. Olemme Sunsystems Oy:ssä hyvin tarkkoja markiisiemme ja työmme laadusta sekä asiakkaiden tyytyväisyydestä. Mikäli olet saanut virheellisen tuotteen tms. otathan yhteyttä allekirjoittaneeseen.
Aurinkoisin terveisin,
Vesa Anttila
UK Sunsystems Oy
[email protected] - ja varmasti
Sunsystems kirjoitti:
Hyvä Onneton 57,
Www.markiisi.fi palvelu on Sunsystems-markiisien suunnitteluun tarkoitettu uusi työkalu, jossa kuluttajat voivat itse suunnitella oman markiisinsa. Olemme Sunsystems Oy:ssä hyvin tarkkoja markiisiemme ja työmme laadusta sekä asiakkaiden tyytyväisyydestä. Mikäli olet saanut virheellisen tuotteen tms. otathan yhteyttä allekirjoittaneeseen.
Aurinkoisin terveisin,
Vesa Anttila
UK Sunsystems Oy
[email protected]muistan kertoa muillekkin! Huh huh.
- onneton57
Sunsystems kirjoitti:
Hyvä Onneton 57,
Aurinkoisin terveisin,
Vesa Anttila
UK Sunsystems Oy
[email protected]Yhteydessä oltu, mutta asia edennyt tuon taivaallista.
Palataan ja soitetaan, selvitetään ja ilmoitellaan.
Taisi vaan nyt olla niin että toimitte kuitenkin liian kaukana täältä
pääkaupunkiseudulta niin jää asioita hoitamatta, tai hoidellaan viiveellä.
Oliko tuo ensimmänen viesti myös teiltä?? vähän kuin mainoksena...
- Laadukkain
Huipputuote,
Löysin upean Desing markiisin, joka on valmistettu ruostumattomasta kiillotetusta teräksestä. Saksalaisvalmiste jossa huomaa laadun ja lienee ikuinen.
http://www.kojokaihdin.fi/suomi/tuotteet/markilux-es1.shtml
Kauko-ohjattuna 5 metrinen luonnovalkoinen kangas on hulppea ja kesä maistuu kesältä aurinkoisena tai sateisina päivinä.
suosittelen - kyllästynyt jo...
ja taas itse yritys kehuskelee omaa tuotetta.
mainoksia, mainoksia....
Laittakaa lehtiin nuo mainoksenne - lyhyt ja pitkä
Itellä kävi seuraavasti:
SunSystemin paikallinen "välittäjä/jälleenmyyjä" kävi ottamassa mitat ja kun markiisi tuli, oli 0,5 metriä liian lyhyt. Soitin liikkeeseen ja sielläkin sanoivat että kyllä koko ajan on ollut puhetta 4,5m pitkästä markiisista. Lupasi ottaa yhteyttä Sunsystemiin ja samana päivänä soitti ja sanoi että on tullut väärän pituinen. Ei tunnustanut että onko heidän vai sunsystemin vika. Vaihtoehtoina olis hinnan alennus tai uusi markiisi. päädyin uuteen markiisiin. Sain pitää liian lyhyen sen aikaa paikoillaan ja uusi tuli tilalle alle 2 viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871819Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711733Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091597- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1801164- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371119Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067