Onko kenelläkään kokemuksia etua.fi lainojen yhdistämisestä? Toimiiko se todella vai onko se vain huijausta? Itse laitoin sinne hakemuksen joissa yritin 3 kulutusluottoa yhdistää ( yht.noin 12000e ). Tuskin onnistuu mutta ajattelin kysellä että onko muilla kokemuksia ko.firmasta.
Kiitos paljon.
etua.fi
8
1923
Vastaukset
- etua.fi ei toimi
Täysin turha palvelu, ei tule onnistumaan. Vetävät välistä toimittamalla lainahakemuksia oikeille lainafirmoille.
- Oi miksi
Miksi maksaisit jollekin välitysfirmalle, kun voit sen lainahakemuksen tehdä suoraan niihin firmoihin, jotka todellisuudessa sen lainan myöntää?
Etua.fi ei itse lainaa mitään, vaan toimii ainoastaan välittäjänä. Eikä tee sitä tietysti ilmaiseksi.- helpompielämä
Näiden välittäjien ideana on se, ettei tarvitse tehdä useita lainahakemuksia eri firmoihin. Säästyy aikaa ja voi saada useampi lainavaihtoehtoja kerralla. Ja nämähän eivät kuluttajalle maksa mitään. Eli helpottavat lainan saamista, kun yhdellä hakemuksella tavoittaa monta yritystä.
- laina123
Mäkin laitoin sinne yhdistämishakemuksen. En saanut lainaa ja soitin sinne. Sanovat että nyt ei isot lainat onnistu.
- ilmanen lounas
En saanut lainaa mut ei kyl maksanu mitään kun hain. Maksaako se nykysin?
- hjhmnjjk
Aika heikosti tuntuu tuolta tulevan mitään, pari kertaa mielenkiinnosta olen käyttänyt asuntolainaan, mutta ei ole tarjouksia tullut. Kävelin siis suoraan pankkiin...
- karrien
joo ei kannata hakea eikä yhdistellä lainoja ei ne suostu mihinkään täytyisi olla rikas mutta silloinhan ei tarvitsisi näiden palveluja mutta siihen he perustavat
- Alvar.T
Omalla kohdalla toimi hyvin. Minulla oli 8 000€ pienempiä lainoja, joista maksoin yli 600€ lyhennyksiä joka kuukausi. Sain nämä yhdistettyä yhdeksi lainaksi ja maksan enää 220€ kuukaudessa.
Palvelu ei tosiaan maksa mitään lainanhakijalle. Minun on ainakin helpompi saada lainaa tällaisen palvelun avulla, jossa on mukana useita yrityksiä. Ei tarvitse yksitellen lähetellä eri paikkoihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264058- 453326
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323114- 512896
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432206
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722003Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt521958- 291816